Skocz do zawartości

Call of Duty: Modern Warfare (2019)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

:obama: to ja biorę ten preorder zamiast Kubsona 

 

 

 

Tryb zapowiada się dobrze, niestet gra w niego jakiś dzban. Wygląda jakby Call of Duty  szło na ratunek Battlefieldowym sierotkom. 

 

 

Edytowane przez chris85
  • Plusik 4
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Czyli potwierdzili brak mini mapy, ghost perk jest aktywny cały czas - nie trzeba się ruszać, do tego killstreaki zamiast scorestreak'ów więc trybów objective nie będzie sensu grać, bo każdy będzie zwykłym TDM z kampieniem na headglitch'ach i jeszcze te wychylania zza rogów jak w rainbow six. Zapowiada się festiwal kampy. Mnie tym nie kupili. 

Edytowane przez Wooyek
Opublikowano
35 minut temu, Wooyek napisał:

Czyli potwierdzili brak mini mapy, ghost perk jest aktywny cały czas - nie trzeba się ruszać, do tego killstreaki zamiast scorestreak'ów więc trybów objective nie będzie sensu grać, bo każdy będzie zwykłym TDM z kampieniem na headglitch'ach i jeszcze te wychylania zza rogów jak w rainbow six. Zapowiada się festiwal kampy. Mnie tym nie kupili. 

Przecież wychylenie z R6 nie sprawia, że jesteś niewidzialny albo nie do trafienia. 

Opublikowano

Po becie to nic nie będzie wiadomo, bo pogracie 2-3 dni i tyle. Po premierze, ludzie pograją z miesiąc, ograją się, poznają mapy i wtedy zacznie wychodzić cały irytujący syf, którego tu będzie od zayebania, do tego tak mi się wydaje wracają tuby i granaty w każdej klasie. Więc wiadomo jak to będzie wyglądać. 

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, chris85 napisał:

Przecież wychylenie z R6 nie sprawia, że jesteś niewidzialny albo nie do trafienia. 

 

Ale to jest Rainbow Six, gra kompletnie inna od CoD i tam to się sprawdza, tutaj ludzie z czasem będą tego nadużywać, bo tak jest po prostu w CoDach, w których yebane leżaki po kątach były zawsze, a tu dostały jeszcze więcej narzędzi do tego żeby kampić. To jest Call of Duty, arcadowy, szybki FPS w którym premiowane powinno być poruszanie się, Modern Warfare mnie nie przekonuje. Ale spoko, kupujcie i grajcie. Chciałbym się mylić, ale mam wrażenie, że szybko zacznie was ta gra irytować. 

Edytowane przez Wooyek
Opublikowano

Obecnie gram w remaster i jestem mocno najarany na tą część.

Jak na razie rozgrywki mi się podobają, ale zmorą na bank będą dzieci na nocnych mapach ze snajperkami zza rogu:reggie:

Opublikowano

Szokująco dla mnie informacją jest fakt, że multiplayer będzie cross-platformowy. Nie wiem co za debil to wymyślił, ale konsolowi gracze będą gwałceni przez ogarniętych PeCetowych graczy uzbrojonych w monitory 120hz, 200 FPS'ów i ektremalnie precyzyjne myszki. Komuś w Infinity Ward nieźle sie po*&erdoliło w tej kwestii. 

Opublikowano

Gameplayowo jak każdy poprzedni cod, jak zaczęli grać ci youtuberzy, to trochę beka. Co chwilę ktoś padał, bo dostał strzała na plecy, czyli standard w tej grze, kto kogo pierwszy zauważy, cały skillowy cod. 

Opublikowano
7 godzin temu, walek napisał:

Szokująco dla mnie informacją jest fakt, że multiplayer będzie cross-platformowy. Nie wiem co za debil to wymyślił, ale konsolowi gracze będą gwałceni przez ogarniętych PeCetowych graczy uzbrojonych w monitory 120hz, 200 FPS'ów i ektremalnie precyzyjne myszki. Komuś w Infinity Ward nieźle sie po*&erdoliło w tej kwestii. 


Cross-platformowy matchmaking będzie działał jak w Fortnite, tzn. - system wyszukuje i matchmakinguje po urządzeniu, którego gracz używa do sterowania, jeśli system wykrywa mysz i klawiaturę, to wyszukiwani są inni gracze z tą samą konfiguracją, to samo w przypadku padów. Wspólny matchmaking jest tylko, gdy osoba grająca na konsoli gra ze swoich znajomym z PC i bierze wspólny udział w wyszukiwaniu meczy.

  • Plusik 1
Opublikowano
18 godzin temu, Czezare napisał:

Czas (pipi)a najwyższy!:shotgun: Zwalone pozycjonowanie dźwięku to bolączka serii od zarania dziejów. Nie zliczę przypadków, kiedy będąc na krawędzi mapy i stojąc do niej tyłem odruchowo odwracałem się o 180 st. będąc pewien, że ktoś mi strzela w plecy...

 

Nie chce Cię martwić, ale oprócz tego że nie ma Dead Silence, to jeszcze ch. uja słychać jeśli chodzi o kroki. :reggie:

 

 

Od 12:15 XclusiveAce o tym mówi. 

 

  • Smutny 1
Opublikowano
11 godzin temu, YETI napisał:

Gameplayowo jak każdy poprzedni cod, jak zaczęli grać ci youtuberzy, to trochę beka. Co chwilę ktoś padał, bo dostał strzała na plecy, czyli standard w tej grze, kto kogo pierwszy zauważy, cały skillowy cod. 

Na szczęście są wyjątki ; )

Spratta bardzo lubię i szanuję - fajnie się to ogląda.

 

 

 

Opublikowano

 

Opis perków i generalnie jak wygląda tworzenie klas. 

 

Nie jest zły ten system który tu zastosowali, choć wole ten z 10 slotami do zapełnienia, tylko chciałbym żeby w CoD na nową generację którego robi Treyarch, zrobili Pick 13, i albo bierzesz streaki albo jakieś bajery do broni. 

Opublikowano

wszystkie moje ulubione perki oprocz jednego sa oprocz jednego w sumie jest ale w zmienionej wersji, fajnie ze wrocili do starego systemu tworzenia klas

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...