Opublikowano 1 sierpnia 20195 l to ja biorę ten preorder zamiast Kubsona Tryb zapowiada się dobrze, niestet gra w niego jakiś dzban. Wygląda jakby Call of Duty szło na ratunek Battlefieldowym sierotkom. Edytowane 1 sierpnia 20195 l przez chris85
Opublikowano 1 sierpnia 20195 l Czyli potwierdzili brak mini mapy, ghost perk jest aktywny cały czas - nie trzeba się ruszać, do tego killstreaki zamiast scorestreak'ów więc trybów objective nie będzie sensu grać, bo każdy będzie zwykłym TDM z kampieniem na headglitch'ach i jeszcze te wychylania zza rogów jak w rainbow six. Zapowiada się festiwal kampy. Mnie tym nie kupili. Edytowane 1 sierpnia 20195 l przez Wooyek
Opublikowano 1 sierpnia 20195 l Takie niuanse będą IMO do ocenienia w becie, gra wyglądą na najświeższą odsłonę od czasów oryginalnego MW. Jestem potężnie zainteresowany.
Opublikowano 1 sierpnia 20195 l 35 minut temu, Wooyek napisał: Czyli potwierdzili brak mini mapy, ghost perk jest aktywny cały czas - nie trzeba się ruszać, do tego killstreaki zamiast scorestreak'ów więc trybów objective nie będzie sensu grać, bo każdy będzie zwykłym TDM z kampieniem na headglitch'ach i jeszcze te wychylania zza rogów jak w rainbow six. Zapowiada się festiwal kampy. Mnie tym nie kupili. Przecież wychylenie z R6 nie sprawia, że jesteś niewidzialny albo nie do trafienia.
Opublikowano 1 sierpnia 20195 l Po becie to nic nie będzie wiadomo, bo pogracie 2-3 dni i tyle. Po premierze, ludzie pograją z miesiąc, ograją się, poznają mapy i wtedy zacznie wychodzić cały irytujący syf, którego tu będzie od zayebania, do tego tak mi się wydaje wracają tuby i granaty w każdej klasie. Więc wiadomo jak to będzie wyglądać.
Opublikowano 1 sierpnia 20195 l 9 minut temu, chris85 napisał: Przecież wychylenie z R6 nie sprawia, że jesteś niewidzialny albo nie do trafienia. Ale to jest Rainbow Six, gra kompletnie inna od CoD i tam to się sprawdza, tutaj ludzie z czasem będą tego nadużywać, bo tak jest po prostu w CoDach, w których yebane leżaki po kątach były zawsze, a tu dostały jeszcze więcej narzędzi do tego żeby kampić. To jest Call of Duty, arcadowy, szybki FPS w którym premiowane powinno być poruszanie się, Modern Warfare mnie nie przekonuje. Ale spoko, kupujcie i grajcie. Chciałbym się mylić, ale mam wrażenie, że szybko zacznie was ta gra irytować. Edytowane 1 sierpnia 20195 l przez Wooyek
Opublikowano 1 sierpnia 20195 l Obecnie gram w remaster i jestem mocno najarany na tą część. Jak na razie rozgrywki mi się podobają, ale zmorą na bank będą dzieci na nocnych mapach ze snajperkami zza rogu
Opublikowano 1 sierpnia 20195 l Szokująco dla mnie informacją jest fakt, że multiplayer będzie cross-platformowy. Nie wiem co za debil to wymyślił, ale konsolowi gracze będą gwałceni przez ogarniętych PeCetowych graczy uzbrojonych w monitory 120hz, 200 FPS'ów i ektremalnie precyzyjne myszki. Komuś w Infinity Ward nieźle sie po*&erdoliło w tej kwestii.
Opublikowano 2 sierpnia 20195 l Gameplayowo jak każdy poprzedni cod, jak zaczęli grać ci youtuberzy, to trochę beka. Co chwilę ktoś padał, bo dostał strzała na plecy, czyli standard w tej grze, kto kogo pierwszy zauważy, cały skillowy cod.
Opublikowano 2 sierpnia 20195 l 7 godzin temu, walek napisał: Szokująco dla mnie informacją jest fakt, że multiplayer będzie cross-platformowy. Nie wiem co za debil to wymyślił, ale konsolowi gracze będą gwałceni przez ogarniętych PeCetowych graczy uzbrojonych w monitory 120hz, 200 FPS'ów i ektremalnie precyzyjne myszki. Komuś w Infinity Ward nieźle sie po*&erdoliło w tej kwestii. Cross-platformowy matchmaking będzie działał jak w Fortnite, tzn. - system wyszukuje i matchmakinguje po urządzeniu, którego gracz używa do sterowania, jeśli system wykrywa mysz i klawiaturę, to wyszukiwani są inni gracze z tą samą konfiguracją, to samo w przypadku padów. Wspólny matchmaking jest tylko, gdy osoba grająca na konsoli gra ze swoich znajomym z PC i bierze wspólny udział w wyszukiwaniu meczy.
Opublikowano 2 sierpnia 20195 l 18 godzin temu, Czezare napisał: Czas (pipi)a najwyższy! Zwalone pozycjonowanie dźwięku to bolączka serii od zarania dziejów. Nie zliczę przypadków, kiedy będąc na krawędzi mapy i stojąc do niej tyłem odruchowo odwracałem się o 180 st. będąc pewien, że ktoś mi strzela w plecy... Nie chce Cię martwić, ale oprócz tego że nie ma Dead Silence, to jeszcze ch. uja słychać jeśli chodzi o kroki. Od 12:15 XclusiveAce o tym mówi.
Opublikowano 2 sierpnia 20195 l 7 godzin temu, bartiz napisał: Na konsoli i tak pewnie co drugi/trzeci gra na myszce. Z pewnością xD
Opublikowano 2 sierpnia 20195 l 11 godzin temu, YETI napisał: Gameplayowo jak każdy poprzedni cod, jak zaczęli grać ci youtuberzy, to trochę beka. Co chwilę ktoś padał, bo dostał strzała na plecy, czyli standard w tej grze, kto kogo pierwszy zauważy, cały skillowy cod. Na szczęście są wyjątki ; ) Spratta bardzo lubię i szanuję - fajnie się to ogląda.
Opublikowano 4 sierpnia 20195 l Opis perków i generalnie jak wygląda tworzenie klas. Nie jest zły ten system który tu zastosowali, choć wole ten z 10 slotami do zapełnienia, tylko chciałbym żeby w CoD na nową generację którego robi Treyarch, zrobili Pick 13, i albo bierzesz streaki albo jakieś bajery do broni.
Opublikowano 4 sierpnia 20195 l wszystkie moje ulubione perki oprocz jednego sa oprocz jednego w sumie jest ale w zmienionej wersji, fajnie ze wrocili do starego systemu tworzenia klas
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.