KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 29 czerwca 2023 Opublikowano 29 czerwca 2023 Data premiery na PC przyspieszona na 3 sierpnia . PS5 6 września. Znajoma data xD? 1 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 29 czerwca 2023 Opublikowano 29 czerwca 2023 Wiem że system walki inny ale każdy gameplay, trailer ITP aż krzyczy do mnie że to divinity 3 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 29 czerwca 2023 Opublikowano 29 czerwca 2023 6 minut temu, Daffy napisał: Wiem że system walki inny ale każdy gameplay, trailer ITP aż krzyczy do mnie że to divinity 3 Najbardziej jestem ciekaw realizacji miasta. Plansze w OS1 i OS2 były malutkie, ciekawe czy będzie podział na sekcje, czy 1 duża mapka miasta jako cały akt. Ale na maxa się cieszę, że jest miesiąc pomiędzy tym a Starfieldem, da się w miesiąc to ukończyć przy dobrych prądach :D. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 29 czerwca 2023 Opublikowano 29 czerwca 2023 https://store.steampowered.com/news/app/1086940/view/3657534571513526776 Cytat More on those new heights: Baldur’s Gate 3 has more cinematic dialogue than three times all three Lord of the Rings novels combined. It has 174 hours of cinematics, making it more than twice the length of every season of Game of Thrones combined. Cytat With the addition of Karlach, our number of Origin characters now rises to six. She will join Astarion, Gale, Shadowheart, Lae’zel, and Wyll like a well-meaning, devil-fighting bat out of hell, rounding out the moral spectrum of playable characters from good to bad, and the shades of grey between. But she won't be our final Origin - you'll have to tune in to next week’s Panel From Hell: Release Showcase for that. Along with your Origins, you can also expect to find four Companion characters who can join you on your journey: Halsin, Jaheira, Minsc, and Minthara. While we initially planned to lock players in with a core crew of companions past Act I, we nixed that plan in favour of a buffet-approach to team selection. You’ll be able to mix and match any of these characters into your group throughout. And, yes, you’ll be able to romance almost all of them (ask us sometime about that Halsin scene). 1 Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 29 czerwca 2023 Opublikowano 29 czerwca 2023 6 minut temu, Bigby napisał: It has 174 hours of cinematics 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 29 czerwca 2023 Opublikowano 29 czerwca 2023 ale rozumiem, że te 174h cinematicsów to każda postać z kreatora x 174, tak :D? Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 29 czerwca 2023 Opublikowano 29 czerwca 2023 Wjedzie Paladyn Oath of Vengeance na pełnej kur.wie 1 Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 29 czerwca 2023 Opublikowano 29 czerwca 2023 Jak to ma być 4x większe od ostatniego divinity to mnie chyba rozdupi. Szykuje się erpeg ostateczny. 1 Cytuj
Sedrak 779 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 (edytowane) Ale będzie grane! A nie... Przepraszam... Mam Xboxa Edytowane 30 czerwca 2023 przez Sedrak Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 Szkoda tylko, że Piotra nie będzie, ale był w DIablo IV to zawsze coś xD. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 Moje przewidywania opencritic: 96-97 gdzieś pomiędzy Marianami i Zeldami. To się nie może nie udać. Cytuj
Shankor 1 620 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 Z jednej strony cieszę się niezmiernie, będzie co robić. Z drugiej obawiam się że ilość zawartości mnie przytłoczy i po 50 godzinach będę miał dosyć. Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 Mam nadzieje ze beda jakies ciekawe lokacje bo podejrzanie cicho o tym. Fajnie by bylo jakby wcisneli Athkatlie ale raczej nie ma co liczyc na to. Oby chociaz bylo kilka miejscowek typu Beregost czy Targowo. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 Mnie te dane przeraziły, są wg mnie pewne granice wielkości gry fabularnej i tutaj są one przekroczone 1 Cytuj
_Red_ 12 023 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 Tak samo jak nie lubię w kinie siedzieć 3.5h tak i gry RPG miałbym dość po pewnym przesadnym czasie Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 No zdecydowanie po.jebało ich z tymi scenkami, ale zakładam że to na wszystkie warianty historii/klasy postaci/rozgałęzienia i wszystkie side-questy itp, więc może rozgrywka na pojedyncze przejście zamknie się w jakiś rozsądnych ramach. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 Spokojnie główna historia nie będzie na 200h, pewnie 100h max (Original Sin 1 i 2 dało sie zrobić w okolo 90h na normalu z 90% queścików wykonanych), tutaj duże nastawienie na customizacje wszystkiego jest. Oczywiście to gra dla wyjadaczy cRPG z turami, więc jak ktos tego nie lubi, nic tego nie zmieni :). Nie będzie żadnej Atkhalthy, główna gra będzie się działa w mieście tytułowym, była już zresztą jego prezentacja. 3 godziny temu, Il Brutto napisał: Mam nadzieje ze beda jakies ciekawe lokacje bo podejrzanie cicho o tym. Fajnie by bylo jakby wcisneli Athkatlie ale raczej nie ma co liczyc na to. Oby chociaz bylo kilka miejscowek typu Beregost czy Targowo. Nie nastawiałbym się na to, raczej Baldur's Gate i okolice, wątpię we wrzucenie innych miast, struktura gry będzie bliżej Original Sinów niż gier Black Isle, duże mapy przepełnione horyzontalnie i wertykalnie contentem, ale nie wielka mapa świata z hektarami lasów i kilkoma miastami jak w BG1 i BG2. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 30 czerwca 2023 Opublikowano 30 czerwca 2023 W wywiadzie z ING gadali że 75-100h zwykle przejście, maksowanie 200h Cytuj
Sedrak 779 Opublikowano 1 lipca 2023 Opublikowano 1 lipca 2023 No to podobnie do Dos2. Mi troszkę ponad 120 godzin zeszło. 1 Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 1 lipca 2023 Opublikowano 1 lipca 2023 W dniu 20.03.2022 o 14:34, ogqozo napisał: - klasa, rasa czy pochodzenie postaci mają tu dużo większe znaczenie w każdej scenie niż w grach takich jak Cyberpunk czy Mass Effect. To jest główny powód wysokiego budżetu gry: dość łatwo jest napisać, że np. w tym momencie barbarzyńca może zareagować tak i siak, ale w BG3 oznacza to też konieczność robienia do tego wszystkiego głosów, animacji, efektów, oświetlenia, sceny itd. "Mocno niedoszacowaliśmy, ile to jest pracy". - "Gra nadal będzie gęsta, w naszym stylu. W OS2, miasto to było osiem budynków. Nie pokażemy całego miasta Wrót Baldura, ale jego kawałki, w których jednak będzie się działa masa rzeczy". W sumie w wywiadach dawno temu poruszano te kwestie. Baldur's Gate 3 będzie zdecydowanie najbardziej rozgałęzioną grą w historii spośród tych, które mają 3D scenki zamiast samego tekstu. Jeden gracz nie zobaczy tych 200 godzin mając jedną postać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.