Skocz do zawartości

Baldur's Gate 3


ireniqs

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, Daffy napisał:

Wiem że system walki inny ale każdy gameplay, trailer ITP aż krzyczy do mnie że to divinity 3

Najbardziej jestem ciekaw realizacji miasta. Plansze w OS1 i OS2 były malutkie, ciekawe czy będzie podział na sekcje, czy 1 duża mapka miasta jako cały akt.  

 

Ale na maxa się cieszę, że jest miesiąc pomiędzy tym a Starfieldem, da  się w miesiąc to ukończyć przy dobrych prądach :D. 

Opublikowano

592f6b168b32bd501460cb5562a534762a8298fe977e3c65238bbb0efb7a0917af2d0e94956995158cf093c675b9ede41ca169c0abedb362e68f5f01

 

 

 

https://store.steampowered.com/news/app/1086940/view/3657534571513526776

 

 

Cytat

More on those new heights: Baldur’s Gate 3 has more cinematic dialogue than three times all three Lord of the Rings novels combined. It has 174 hours of cinematics, making it more than twice the length of every season of Game of Thrones combined.


 

Cytat

 

With the addition of Karlach, our number of Origin characters now rises to six. She will join Astarion, Gale, Shadowheart, Lae’zel, and Wyll like a well-meaning, devil-fighting bat out of hell, rounding out the moral spectrum of playable characters from good to bad, and the shades of grey between. But she won't be our final Origin - you'll have to tune in to next week’s Panel From Hell: Release Showcase for that.

 

Along with your Origins, you can also expect to find four Companion characters who can join you on your journey: Halsin, Jaheira, Minsc, and Minthara. While we initially planned to lock players in with a core crew of companions past Act I, we nixed that plan in favour of a buffet-approach to team selection. You’ll be able to mix and match any of these characters into your group throughout. And, yes, you’ll be able to romance almost all of them (ask us sometime about that Halsin scene).

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Mam nadzieje ze beda jakies ciekawe lokacje bo podejrzanie cicho o tym. Fajnie by bylo jakby wcisneli Athkatlie ale raczej nie ma co liczyc na to. Oby chociaz bylo kilka miejscowek typu Beregost czy Targowo.

Opublikowano

No zdecydowanie po.jebało ich z tymi scenkami, ale zakładam że to na wszystkie warianty historii/klasy postaci/rozgałęzienia i wszystkie side-questy itp, więc może rozgrywka na pojedyncze przejście zamknie się w jakiś rozsądnych ramach. 

Opublikowano

Spokojnie główna historia nie będzie na 200h, pewnie 100h max (Original Sin 1 i 2 dało sie zrobić w okolo 90h na normalu z 90% queścików wykonanych), tutaj duże nastawienie na customizacje wszystkiego jest. Oczywiście to gra dla wyjadaczy cRPG z turami, więc jak ktos tego nie lubi, nic tego nie zmieni :).

 

Nie będzie żadnej Atkhalthy, główna gra będzie się działa w mieście tytułowym, była już zresztą jego prezentacja. 

3 godziny temu, Il Brutto napisał:

Mam nadzieje ze beda jakies ciekawe lokacje bo podejrzanie cicho o tym. Fajnie by bylo jakby wcisneli Athkatlie ale raczej nie ma co liczyc na to. Oby chociaz bylo kilka miejscowek typu Beregost czy Targowo.

Nie nastawiałbym się na to, raczej Baldur's Gate i okolice, wątpię we wrzucenie innych miast, struktura gry będzie bliżej Original Sinów niż gier Black Isle, duże mapy przepełnione horyzontalnie i wertykalnie contentem, ale nie wielka mapa świata z hektarami lasów i kilkoma miastami jak w BG1 i BG2. 

Opublikowano
W dniu 20.03.2022 o 14:34, ogqozo napisał:

- klasa, rasa czy pochodzenie postaci mają tu dużo większe znaczenie w każdej scenie niż w grach takich jak Cyberpunk czy Mass Effect. To jest główny powód wysokiego budżetu gry: dość łatwo jest napisać, że np. w tym momencie barbarzyńca może zareagować tak i siak, ale w BG3 oznacza to też konieczność robienia do tego wszystkiego głosów, animacji, efektów, oświetlenia, sceny itd. "Mocno niedoszacowaliśmy, ile to jest pracy".

- "Gra nadal będzie gęsta, w naszym stylu. W OS2, miasto to było osiem budynków. Nie pokażemy całego miasta Wrót Baldura, ale jego kawałki, w których jednak będzie się działa masa rzeczy".

 

W sumie w wywiadach dawno temu poruszano te kwestie. 

 

Baldur's Gate 3 będzie zdecydowanie najbardziej rozgałęzioną grą w historii spośród tych, które mają 3D scenki zamiast samego tekstu. Jeden gracz nie zobaczy tych 200 godzin mając jedną postać.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...