Skocz do zawartości

Baldur's Gate 3


ireniqs

Rekomendowane odpowiedzi

Nic jeszcze nie pisałem tu o grze i chyba nic nowego nie napisze. GOTY.

Larian nie tylko zrobił jednego z najlepszych RPGów w historii ale pięknie pokazał środkowy palec całej branżuni growej pakującej grube miliony w kłamliwy marketing i wymyślanie jak najskuteczniej eksploatować kieszeń graczy. Szczególnie młodych.

Nie żałuję ani złotówki wydanej na Baldura, tym bardziej po zapoznaniu się z twittami devów z innych studiów którzy się popłakali, że Larian wyznacza nierealistyczne standardy dla gier RPG xD Jeśli ktoś nie widział to polecam filmik poniżej

 

Edytowane przez UberAdi
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Daffy napisał:

Szczerze? Trzymam kciuki za 98, to jest niesamowite co oni stworzyli i chciałbym by tak ambitny projekt został najwyżej oceniana gra w historii.

 

Btw. Dalej nie widzę tego menu kijanki pod r2, na kołowym ale jedno miejsce jest puste

Tam wlasnie bedzie jak odrobine fabularnie ruszysz do przodu. Po ktorejs nocy w obozie wpada.

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, GearsUp napisał:

Dobra też zacząłem na jedynym prawilnym poziomie trudności czyli Taktyku. Tak samo jak Divinity 2. Tam wiele starć przez to musiałem powtarzać ale były tak epickie, że ich powtarzanie to była czysta przyjemność a nie męczarnia jak w większości innych gierkach.

O nie, teraz będziemy czytać te głupoty, które wypisujesz w każdym temacie? Divinity II: Ego Draconis nie miało poziomu tactician.

 

Chyba, że chodzi CI o Divinity: Original Sin 2 ...

20 minut temu, pawelgr5 napisał:

Tam wlasnie bedzie jak odrobine fabularnie ruszysz do przodu. Po ktorejs nocy w obozie wpada.

Wydaje mi się, że jest opcja, żeby w ogóle tego nie odblokowywać nawet :). Ja tam jadę z każdą kijanką. Nie ma na razie minusów, ale kto Wie, czy fabularnie jak używamy zbyt dużo kijanki, to potem coś się nie "zepsuje". 

 

To są najmocniejsze skille w grze + jeszcze ten od Volo też mega przydatny

Spoiler

z okiem. 

 

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, UberAdi napisał:

Nic jeszcze nie pisałem tu o grze i chyba nic nowego nie napisze. GOTY.

Larian nie tylko zrobił jednego z najlepszych RPGów w historii ale pięknie pokazał środkowy palec całej branżuni growej pakującej grube miliony w kłamliwy marketing i wymyślanie jak najskuteczniej eksploatować kieszeń graczy. Szczególnie młodych.

Nie żałuję ani złotówki wydanej na Baldura, tym bardziej po zapoznaniu się z twittami devów z innych studiów którzy się popłakali, że Larian wyznacza nierealistyczne standardy dla gier RPG xD Jeśli ktoś nie widział to polecam filmik poniżej

 

No z tymi komentarzami od innych "twórców" to beka jest. Trochę się ośmieszyli. Zobaczymy, jak będzie dalej z RPGami, na pewno teraz na Starfielda, a zwłaszcza Dragon Age'a  będzie się patrzeć inaczej pod względem tego jak zbudowany jest system gry/wybory/postacie itp. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

No z tymi komentarzami od innych "twórców" to beka jest. Trochę się ośmieszyli. Zobaczymy, jak będzie dalej z RPGami, na pewno teraz na Starfielda, a zwłaszcza Dragon Age'a  będzie się patrzeć inaczej pod względem tego jak zbudowany jest system gry/wybory/postacie itp. 

I o to chodzi. Niech się inni za robotę wezmą.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Shankor napisał:

Czy wy wiedzieliście, że można rzucić w sojusznika miksturą leczącą i to go uleczy, albo w ziemię (tak żeby się rozbiło), żeby był AoE? LUDZIE ZŁOCI!

Lepsze, można wrzucić sobie gnoma do ekwipunku i go potem wyrzucić na ziemie i wskrzesić czarem animacja martwego jako szkielet albo zombie xD. 

Odnośnik do komentarza
18 minut temu, GSPdibbler napisał:

Jak wskrzesiłem kompana to na moją ekipę wleciał jakiś status nekrozy i mi pozdychali. O co kaman?

A tak a propo kreatora, to ogromny minus za brak mikro siusiaka. Przez to nie mogę się dokładnie wczuć w postać.

Spoiler

Gale? Rób jego questa, musi zjeść parę magicznych itemków i CI powie o co chodzi. 

 

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, GSPdibbler napisał:

Jak wskrzesiłem kompana to na moją ekipę wleciał jakiś status nekrozy i mi pozdychali. O co kaman?

 

Nie mam pojęcia, ale jesteś pewien, że to przez wskrzeszenie? Może masz jakiś status, albo tam gdzie wskrzeszasz jest aura, która to blokuje? xD

 

Ja teraz zrobiłem świątynie

Spoiler

Shar

i zajebista lokacja :banderas:Jednak nie skończyłem całej, przez info o niezakończonych questach, ale czuję, że będzie tam grubo.

Swoją drogą

Spoiler

Halsim

dołączył do drużyny po jednym queście, więc widocznie nie był to bug, ale jednak mógłby być jasny dialog o tym, a nie, że stoi w obozie jak baran i korzysta z mojego ogniska za friko :[

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Il Brutto napisał:

Doszedl juz ktos do miasta? Czytalem w necie ze 3 akt ma byc krotszy od poprzednich i cos mi sie nie zgadza i nie ma za bardzo sensu, zeby tak nie wykorzystac potencjalu.

Jeszcze nie doszedłem, właśnie po 45h okazało się, że ominąłem jedną dużą lokacje w 1 akcie, wracam xD. 

TO by było głupie imo, ale podobno w pewnym momencie nie da się wracać już do lokacji poprzednich, jak pomiędzy aktem 1 i 2. Pewnie chodzi o same Wrota Baldura. Zobaczymy. 

2 minuty temu, Bartolinsky napisał:

 

Nie mam pojęcia, ale jesteś pewien, że to przez wskrzeszenie? Może masz jakiś status, albo tam gdzie wskrzeszasz jest aura, która to blokuje? xD

 

Ja teraz zrobiłem świątynie

  Pokaż ukrytą zawartość

Shar

i zajebista lokacja :banderas:Jednak nie skończyłem całej, przez info o niezakończonych questach, ale czuję, że będzie tam grubo.

Swoją drogą

  Pokaż ukrytą zawartość

Halsim

dołączył do drużyny po jednym queście, więc widocznie nie był to bug, ale jednak mógłby być jasny dialog o tym, a nie, że stoi w obozie jak baran i korzysta z mojego ogniska za friko :[

Generalnie jak jakaś postać stoi w obozie, to ma coś dla nas i trzeba samemu do niej zagadać, sama nie podejdzie. 

 

W ogóle dużo ludzi jest tak przyzwyczajona do znaczników już, że piszą zdania typu : "Halsin is bugged for me" a potem się okazuje, że po prostu musieli do niego podejść i wybrać opcje dialogową xDD

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Generalnie jak jakaś postać stoi w obozie, to ma coś dla nas i trzeba samemu do niej zagadać, sama nie podejdzie. 

 

W ogóle dużo ludzi jest tak przyzwyczajona do znaczników już, że piszą zdania typu : "Halsin is bugged for me" a potem się okazuje, że po prostu musieli do niego podejść i wybrać opcje dialogową xDD

 

Jak ja na to nie wpadłem :kekw: 

Gościu nic dla mnie nie miał, prócz trzech tych samych opcji dialogowych, które nie mówiły nic o tym czy dołączy teraz czy kiedy. Każda opcja wyklikana po długim odpoczynku kończyła się tym samym, a jego questa zrobiłem szybciej niż resztę w 1 akcie to podejrzewam teraz, że Larian nie do końca przemyślał taki rozwój wydarzeń.

Z resztą widać w niektórych aktualizacjach questów, że czasami są błędne, bo nic takiego nie zrobiłem odnośnie do tego co tam jest napisane. No nic, od groma możliwości to i nie wszystko jest idealne.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...