Opublikowano 7 września 20231 r ok powiedzmy, ze wybieram sharpshooter i great weapon mastery - dostaje -5 do rzutow na atak. jak to zniwelowac? nie chce miec 50% przy kazdym ataku.
Opublikowano 7 września 20231 r W dniu 7.09.2023 o 11:21, Ölschmitz napisał(a): ok powiedzmy, ze wybieram sharpshooter i great weapon mastery - dostaje -5 do rzutow na atak. jak to zniwelowac? nie chce miec 50% przy kazdym ataku. Musisz ogarnac jak zdobyc przewage. Np dla lucznika atak z ukrycia. Ataki gdy ktos z druzyny jest do 1.5m od ciebie. Czary, hexy itd. na poczatkowym levelu to bywa czasem uciazliwe, ale mozna zrobic on/off. Im dalej, postac bedzie zdobywala rozne umijetnosci, ktore daja przewage. Gdy atakujesz z przewaga, to zamiast 1D20 rzucasz 2D20 i gra wybiera lepszy wynik. Niektore klasy, np fighter moga miec klasowa umiejetnosc ktora dodaje kostke do rzutu. Bard moze dodac inspiracje itp Generalnie jest tego sporo, tylko trzeba troszke sie zaglebic w mechanike. Quote You get advantage on… Attacks made while hidden or unseen Attacks made on enemies who are prone. Persuasion checks made on characters under the effect of the Friends or Charm Person spell (though you risk Baldur's Gate 3 hostile NPCs attacking afterwards) Perception checks while playing as an Elf. Animal Handling checks after casting the Animal Friendship spell. You get disadvantage on… Attacks made in darkness when your character doesn't have Darkvision. Melee attacks using Heavy weapons when you play as one of the small Baldur's Gate 3 races. All checks except saving throws while afflicted by the Frightened condition. Ranged attacks made on enemies while you are in an enemy's melee range. To tylko kilka przykladow. Edytowane 7 września 20231 r przez El Loco Chocko
Opublikowano 7 września 20231 r ok kumam, to chyba odpuszczam. widzialem na jutubie jak ktos z tym gral i sporo pudlowal, to wole chyba regularnie napierdalać.
Opublikowano 7 września 20231 r Ja przy następnych levelach spróbuje na diablicy z tym GWM, z reckless attack powinno się właśnie wyrównać.
Opublikowano 7 września 20231 r W dniu 7.09.2023 o 11:21, Ölschmitz napisał(a): ok powiedzmy, ze wybieram sharpshooter i great weapon mastery - dostaje -5 do rzutow na atak. jak to zniwelowac? nie chce miec 50% przy kazdym ataku. Co istotne w każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm i korzystać z pozostałych profitów: GWM: po zabicu wroga/krytyku otrzymujesz dodatkowy atak! SS: brak terenowych kar W praktyce to działa dużo lepiej niż się wydaje. To nie jest tak, że wóz albo przewóz i się co chwilę pudłuje. Wystarczy choćby prowadzić ostrzał z wyższego terenu, co jest w sumie standardową praktyką dla łuczników. Lae'zel z kolei ma u mnie rękawice, które dają przewagę w sąsiedztwie przynajmniej dwóch oponentów -> cyk jednego walę z bonusem +10dmg, ginie -> dostaję dodatkowy atak -> drugiego uderzam już bez kar do trafienia (dezaktywuje manualnie na kole).
Opublikowano 7 września 20231 r Jedna rzecz mnie denerwuje - dlaczego te dauny jak jest cała drużyna złączona to włażą na wykryte pułapki. I to często
Opublikowano 7 września 20231 r Kurła 5 lvl i dodatkowy atak u Karlach a u sorca czary 3 lvl i haste czyli bedą 3 ataki. W połączeniu z tym podwójnym metamagic to zaraz będę mordował wszystko
Opublikowano 7 września 20231 r W dniu 7.09.2023 o 17:51, messer88 napisał(a): Jedna rzecz mnie denerwuje - dlaczego te dauny jak jest cała drużyna złączona to włażą na wykryte pułapki. I to często AI poruszania się naszej ekipy jest na poziomie vanilla Baldur's Gate 2 z tym domyślnym wyszukiwaniem ścieżek. Pamiętam, że był na to suwak, co procka obciążał :).
Opublikowano 7 września 20231 r Najgorsze w tej grze jest zróżnicowanie zasięgu skoku. Rozumiem w walce, to może mieć znaczenie. No ale w lataniu po mapie jest to co najmniej wkuwające. Tak, wiem że są czary które załatwiają sprawę.
Opublikowano 8 września 20231 r Historia 4 Niziołków Barbarzyńców xD Bardzo leciutkie spojlery z początku gry (1 mapa aktu 1) Pokaż ukrytą zawartość
Opublikowano 8 września 20231 r Wczoraj trochę powojowałem. Dokończyłem projekt "ostatecznego rozwiązania kwestii goblińskiej". Padła pajęczyca Pokaż ukrytą zawartość walka z fajnym gimmickiem z tą pajęczyną. Zrobiłem rekonesans - zniszczyłem jaja, pozbyłem się obstawy i reszta była już tylko formalnością. Jeszcze trofik wpadł Stoczyłem także batalię pod bramami gaju druidów - co tam się działo... Pokaż ukrytą zawartość gobliny miotane w beczkach za fortyfikacje, saperzy kamikaze i na deser pasztet z drowki AI tu trochę kulało albo każdy obrońca miał orzeczenie o niepełnosprawności XD No pięknie zrealizowany jest ten system turowej walki.
Opublikowano 8 września 20231 r Ja praktycznie do samego końca prowadziłem podwójną grę: Pokaż ukrytą zawartość Stałem niby po stronie obrońców, ale też byłem ugadany, że jako agent otworzę bramę - ostatecznie odmówiłem drowce Sam niby jestem drowem ale takim renegatem - coś a la Drizzt.
Opublikowano 8 września 20231 r No ten konflikt goblinow z gajem to tylko czekam na drugie przejscie. nabije glowy diablow na pale i piekna drowke na siusiaka.
Opublikowano 8 września 20231 r U mnie na końcu została Pokaż ukrytą zawartość drowka i sazza uwolniona z klatki, jak zabiłem drowke to sazza też umarła xd myślałem ze będzie jakiś dialog chociaż z nią pózniej.
Opublikowano 8 września 20231 r W dniu 8.09.2023 o 08:45, messer88 napisał(a): U mnie na końcu została Pokaż ukrytą zawartość Pokaż ukrytą zawartość drowka i sazza uwolniona z klatki, jak zabiłem drowke to sazza też umarła xd myślałem ze będzie jakiś dialog chociaż z nią pózniej. Pokaż ukrytą zawartość Sazze jesli sie odpowiednio historie prowadzi, spotykamy pozniej w moonrise towers. No ale nie da sie wszystkiego na jednym przejsciu zrobic.
Opublikowano 9 września 20231 r Inspiracje jest max 4 i każda kolejna zdobyta to poza expem idzie na marne?
Opublikowano 9 września 20231 r W dniu 9.09.2023 o 12:09, messer88 napisał(a): Inspiracje jest max 4 i każda kolejna zdobyta to poza expem idzie na marne? Tak, tylko bonus exp.
Opublikowano 9 września 20231 r Dotarlem do 3 aktu i niestety, ale na ps5 dziala to ZLE. Wieksza miescina (jeszcze nie BG), sporo ludzi na ulicach i na oko potrafi spasc do 15 fpsow. gry wideo to jedyne medium gdzie cos takiego jest dopuszczalne. To tak jakby zespol wydal plyte bez perkusji (dodamy w kolejnej edycji, bo nie bylo czasu), albo film bez koloru. Eh. Pewnie sie przemecze bo gra jest swietna, ale duuuuzy niesmak.
Opublikowano 9 września 20231 r Tak przypuszczałem, chujowo chociaż ja to pewnie akt 1szy skończę po ~50h więc może wlecą jakieś pacze które coś minimalnie chociaż poprawią.
Opublikowano 9 września 20231 r Ja mam 45 jak zaczalem trzeci. Pozniej zerknalem to w 1 wlasciwie zrobilem wszystko (co sie da w jednym przejsciu), w drugim jeden watek ominalem.
Opublikowano 9 września 20231 r Ja miałem 70 jak kończyłem pierwszy :d Daje w spoiler, początek 3 aktu Pokaż ukrytą zawartość Ale ten wybór z kijanką Cesarza mnie załamał, z racji tego, że wybrałem ścieżkę ufania Sennej Zjawie zgodziłem się i teraz muszę w drowim kapturze cały czas zapierdalać, miałem taką piękną elfkę, a teraz wygląda jak gówno i aż na nią w dialogach nie mogę patrzeć także 3 akt worek na łeb 24h na dobę :d ale te umiejętności na tym ostatnim poziomie z kijanek to jest moc, mimo, że na tacticanie to póki co dosyć łatwo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.