Skocz do zawartości

Baldur's Gate 3


ireniqs

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już nie mogę się doczekać kolejnego przejścia solo na najwyższym - te moce łupieżców są przegięte :kratoswoke:

Z początku miałem wrażenie, że itemy są nijakie - jakaś tam warunkowa właściwość, czar/umiejętność czy +do cechy/atrybutu. Teraz dopiero ujrzałem w pełnej krasie potencjał synergii przedmiotów ze skillami. Nie mogę się nadziwić, jak pieczołowicie jest zrealizowany system walki w tej grze - spełnienie marzeń amatora turówek.

  • Plusik 1
Opublikowano

Moze mi ktos powiedziec czy musze ubic:

 

Spoiler

Baltazara

zanim przjede point of no return w akcie 2 czy moze pozniej po prostu bedzie ku temu okazja? Zakladam ze mniejsze rzeczy 100% musze docisnac, ale niewiele mi juz zostalo.

Opublikowano
13 minut temu, pawelgr5 napisał:

Moze mi ktos powiedziec czy musze ubic:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Baltazara

zanim przjede point of no return w akcie 2 czy moze pozniej po prostu bedzie ku temu okazja? Zakladam ze mniejsze rzeczy 100% musze docisnac, ale niewiele mi juz zostalo.

Będziesz miał ku temu okazję chwilę później, ale ja go

Spoiler

Ubiłem przed pójściem po pieśń nocy.

 

Opublikowano

Po przeszło 50 godzinach w końcu skończyłem 1 akt, wyczyściłem w nim wszystko co się dało - łącznie z Kuźnią, całkiem dobra walka, jeżeli chce się bossa załatwić tylko za pomocą walki wręcz. :obama: Świetne napisane postacie, podobnie jak w Divinity OS mamy sporo opcji kombinowania jak wykonać zadania…

Spoiler

…np. taką Mintharę i resztę przywódców goblinów załatwiłem beczką wybuchającą.:kekw:

Największy minus jak do tej pory to kilkusekundowe zwieszki w kanapowym coopie np. przy zmianie postaci, podczas używania przywołań i kończeniu tur postaci. Na początku tego nie było, im dalej w las to się to pojawia - pewnie jakieś cyrki w kodzie mają, jeśli mnie pamięć nie myli to w Divinity OS 2 na PS4 to również był przez jakiś czas taki problem, dlatego liczę, że niedługo to w patchu naprawią.

Opublikowano
34 minuty temu, Donatello1991 napisał:

Akt 3

  Ukryj zawartość

Ogólnie to wiem jak wyłączyć straż, ale gdyby mnie naszła ochota na gortash i straż to na co straż jest podatna najbardziej?

 

Nie polecam z nimi walczyć 

 

Spoiler

Bardzo długa i żmudna walka

Ale wiadomo elektryczność:).

Opublikowano

Dobra skończę na YouTube. I tak, że miałem tyle cierpliwości dojść tak daleko. Nie moje klimatu, ale mimo zażenowania będę obiektywny.

 

Plusy

- fabuła

- dialogi

- muzyka

- czary

- towarzysze i ich historie

- poboczne zadania świetne 

- rozwijanie postaci i że można respec robić.

- klimat

- orgia

 

Minusy

- bugi i wywalanie z gry. Szczególnie w 3 akcie.

- loadingi, litości to nie te czasy na minutowe wczytywanie..

-..zapisywanie gry to porażka a w szczególności autosave. Nie spotkałem się chyba z czymś takim, że mi gry po czymś ważnym nie zapisuje samo. Żenada.

- poziom trudności. Zawzięty świeżąc jak ja sobie w miarę da radę, ale reszta odpadnie momentalnie. Cierpliwość jest sprawdzana na każdym kroku.

- tempo tur za długie, powinno się dać przeklikac przeciwników.

 

Wywaliłem 80 euro na grę, więc honor nie pozwolił porzucić po 10h. No i chciałem, żeby zarobili.

Bawiłem się ogólnie dobrze. 

Nie jestem ślepy na minusy i doceniam plusy. 

8,5/10.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
  • beka z typa 4
Opublikowano

A juz powoli sprzatam pierwsza czesc drugiego aktu i powoli mysle czy nie isc tam gdzie juz nie bede mogl wrocic. Mam 8lvl. Zakladam ze do konca gry spokojnie wbije ten 12 nawet jak teraz pojde dalej.

Opublikowano
46 minut temu, Donatello1991 napisał:

 

-..zapisywanie gry to porażka a w szczególności autosave. Nie spotkałem się chyba z czymś takim, że mi gry po czymś ważnym nie zapisuje samo. Żenada.

- poziom trudności. Zawzięty świeżąc jak ja sobie w miarę da radę, ale reszta odpadnie momentalnie. Cierpliwość jest sprawdzana na każdym kroku.

- tempo tur za długie, powinno się dać przeklikac przeciwników.

 

Zupełnie nie rozumiem twojego problemu - jest auto, masz kilka quick slotów oraz właściwy save. Wystarczy przywołać menu i kliknąć trójkąt "po czymś ważnym" - czy to tak wiele? Znak dzisiejszych czasów chyba.

 

Najgorsze co może być w grze to właśnie brak wyzwania (w moment się wkrada nuda). Nie demonizuj. Poziomy są trzy do wyboru - każdy znajdzie coś dla siebie. Ustaw sobie najłatwiejszy i już po problemie.

 

Tempo jest w porządku a przeklikanie ruchu nie ma najmniejszego sensu - musisz widzieć, co dokładnie oponent zrobił. Problemem są raczej "zawiechy" podczas tur przeciwnika - to  jest zapewne jakiś techniczny babol.

 

Loadingi pełna zgoda - pierwszy przy wejściu do gry, drugi na wczytanie zapisu to za dużo (zwłaszcza że oba są na dzisiejsze standardy przydługie).

Opublikowano

Jeszcze co do trudności to IMO Divi trudniejsze i wymagało bardziej taktycznego podejścia na zwykłym poziomie, może też to spowodowane podziałem na magic/phys armor. Tutaj jest moc jak się wali czarami i często nie ma potrzeby rozstawiania postaci przed walką. No ale jest to też fajne jak się odblokuje te nowe czary z każdym kolejnym levelem i jebnie takim aoe co likwiduje z 3/4 mobków na ekranie. 

  • Plusik 1
Opublikowano
22 minuty temu, pawelgr5 napisał:

@KrYcHu_89 ostatni boss w BG3 jest trudniejszy od tego z DOS2?

Prostszy

 

Odbiór 3 aktu dla bardziej wrażliwych graczy BAAARDZO zależy od sprzętu na jakim gramy, to fakt, nie opinia :). 

 

Więc po części się z @Donatello1991 zgadzam, ale oczywiście przesadza :D. 

  • Dzięki 1
Opublikowano
16 minut temu, messer88 napisał:

Jeszcze co do trudności to IMO Divi trudniejsze i wymagało bardziej taktycznego podejścia na zwykłym poziomie, może też to spowodowane podziałem na magic/phys armor. Tutaj jest moc jak się wali czarami i często nie ma potrzeby rozstawiania postaci przed walką. No ale jest to też fajne jak się odblokuje te nowe czary z każdym kolejnym levelem i jebnie takim aoe co likwiduje z 3/4 mobków na ekranie. 

 

Dostępność eliksirów i czarów także znacznie wpływa na poziom trudności. Zwoje w poprzednich częściach były drogie a ich użytkowa pula była ograniczona (tu masz pod ręką cały arsenał upchany w ekwipunku). Z kolei taka mikstura szybkości, która nie ma tak naprawdę żadnego efektu ubocznego, może być chlana bez opamiętania w każdej walce a pospolity eliksir zwiększający siłę do 21 do długiego odpoczynku też jest przegięty.

Opublikowano
5 minut temu, stoodio napisał:

 

Dostępność eliksirów i czarów także znacznie wpływa na poziom trudności. Zwoje w poprzednich częściach były drogie a ich użytkowa pula była ograniczona (tu masz pod ręką cały arsenał upchany w ekwipunku). Z kolei taka mikstura szybkości, która nie ma tak naprawdę żadnego efektu ubocznego, może być chlana bez opamiętania w każdej walce a pospolity eliksir zwiększający siłę do 21 do długiego odpoczynku też jest przegięty.

Ta miksturka jest strasznie OP. A do kupienia/zrobienia dosyć łatwo. 

Opublikowano

Chomikuję te zwoje, użyłem może tylko raz na latanie. No ale też gram sorcem, haste też nie jest problemem jak metamagic się robi na 2 cele :) 

 

Ale grając to widzę ile tu jest możliwości i jakie są itemy które pozwolą na zupełnie inne podejście i synergie w kolejnych przejściach. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...