Opublikowano 12 czerwca 20213 l Najlepiej do blantmanów, bo fabula jest tak samo niezrozumiała jak nazwa tamtego działu.
Opublikowano 12 czerwca 20213 l W dniu 12.06.2021 o 13:42, mozi napisał(a): No nie from to zrobi rogalika. A czemu Sekiro nie jest w tamtym dziale? Przecież też od FROM jest. Czemu? Powiedz mi?
Opublikowano 12 czerwca 20213 l W dniu 12.06.2021 o 13:50, 20inchDT napisał(a): Najlepiej do blantmanów, bo fabula jest tak samo niezrozumiała jak nazwa tamtego działu. To kolega nie zna forumowego L. O. R E
Opublikowano 12 czerwca 20213 l W dniu 12.06.2021 o 13:59, Rozi napisał(a): A czemu Sekiro nie jest w tamtym dziale? Przecież też od FROM jest. Czemu? Powiedz mi? Dobrze założyłem ze elden ring będzie grą souls like a sekiro nią nie jest. Okej?
Opublikowano 12 czerwca 20213 l To może poczekajmy czym gra będzie, a dopiero potem będzie można przenosić tematy.
Opublikowano 12 czerwca 20213 l W dniu 12.06.2021 o 13:05, Nyu napisał(a): Wiele souls-like'ów albo pokrewnych jest poza tym działem i odwrotnie. To forum ma po prostu problem ze zbyt dużą ilością działów i poddziałów xD W takim razie te działy powinny być wyrzucone wpizdu a tematy przeniesione skoro wszyscy zaczęli teraz wrzucać rpgi do multiplatform. Burdel jest jeszcze większy.
Opublikowano 12 czerwca 20213 l Technikalia to początek PS4 z dodatkiem 60 fps, ale mnie zastanawia czy wielki otwarty świat nie rozwodni tej gry. W Soulsach czy Bloodborne gdzie świat nie był za duży warto było odwiedzić prawie każdy zakamarek i gra nie dłużyła się za bardzo. Tutaj może być nudna sraka na 100 godzin. Wyjdzie w praniu czy warto było iść w duży świat.
Opublikowano 12 czerwca 20213 l Ale wiecie, że otwarty świat wcale nie musi oznaczać, że gra będzie trwała 100 godzin?
Opublikowano 12 czerwca 20213 l Tu zwiastun bez kompresji: https://www.gamersyde.com/video_elden_ring_gameplay_reveal_trailer-45858_en.html
Opublikowano 12 czerwca 20213 l Czuć na kilometr to specyficzne fromsoftware`owe "drewienko". Nie zmienia to faktu, że każdy kto mieni się graczem powinien w to zagrać. Bardzo wiele obiecuję sobie po udziale George`a R.R. Martina. Jeśli to on nakreślił fabułę to jedyna kiepska strona gier FS, czyli fabuła właśnie (to moje zdanie) to tym razem mogę być o ten aspekt spokojny, gdyż Martina uważam za wybitnego pisarza i uwielbiam wszystkie jego dokonania.
Opublikowano 12 czerwca 20213 l W dniu 12.06.2021 o 18:27, Czezare napisał(a): Czuć na kilometr to specyficzne fromsoftware`owe "drewienko". Nie zmienia to faktu, że każdy kto mieni się graczem powinien w to zagrać. Bardzo wiele obiecuję sobie po udziale George`a R.R. Martina. Jeśli to on nakreślił fabułę to jedyna kiepska strona gier FS, czyli fabuła właśnie (to moje zdanie) to tym razem mogę być o ten aspekt spokojny, gdyż Martina uważam za wybitnego pisarza i uwielbiam wszystkie jego dokonania. Raczej nie robiłbym sobie wielkich nadziei na super fabułę. Podejrzewam, prowadzenie jak w Sekiro, a szczegóły w opisach przedmiotów. Mam tylko nadzieję, że świat będzie po prostu lepiej rozrysowany i wytłumaczony, bo sama "mitologia" DS była fatalnie wytłumaczona.
Opublikowano 12 czerwca 20213 l Co mi się rzuciło w oczy na zwiastunie, to to, że przeszkody terenowe pokonujemy na wierzchowcu. Trochę to będzie dziwnie wyglądać takie skakanie po górach i wolałbym aby można było też wspinać się jak w BOTW, a nie tylko hasać aż do porzygu.
Opublikowano 14 czerwca 20213 l Tak coś przeczuwałem podobną strukturę po tym zwiastunie - soulsowe "drzewo życia" pośrodku krainy jako hub, a wokół tego różne krainy luźno bazujące na różnych mitologiach/klimatach. Na zwiastunie dało się dopatrzyć choćby elementy mitologii nordyckiej, także coś przypominało wierzenia celtyckie czy mity arturiańskie, jak i bardziej klasyczne soulsowe klimaty. Tłumaczyło by to wtedy ten designersko-wizualny miszmasz.
Opublikowano 14 czerwca 20213 l Weapon artsy z 3 to jak dla mnie była raczej ciekawostka, najbardziej ciekawi mnie krafting co nam tu zaserwują.
Opublikowano 14 czerwca 20213 l Dla takiego otwarte świata to przewiduje legancką liczbę dlc. I oby - przy Sekiro dali ostro pysdy pod tym względem.
Opublikowano 14 czerwca 20213 l W dniu 14.06.2021 o 15:16, XM. napisał(a): Dla takiego otwarte świata to przewiduje legancką liczbę dlc. I oby - przy Sekiro dali ostro pysdy pod tym względem. Wydawcą Sekiro było Activision i może mieli umowę na grę bez dlc, a później jak pojawił się pomysł, to nie mogli dogadać się z podziałem zysku...
Opublikowano 14 czerwca 20213 l Może to i dobrze, jakby poziom trudności znowu miał skoczyć to bym nad jednym bossem 3 dni siedział w Sekiro Edytowane 14 czerwca 20213 l przez Ukukuki
Opublikowano 14 czerwca 20213 l W dniu 14.06.2021 o 14:50, messer88 napisał(a): Weapon artsy z 3 to jak dla mnie była raczej ciekawostka, najbardziej ciekawi mnie krafting co nam tu zaserwują. Grając w trójkę szybko zapomniałem o ich istnieniu. Nie wiem, czy to kwestia przyzwyczajenia, czy były zwyczajnie niepraktyczne w boju.
Opublikowano 17 czerwca 20213 l chciałbym się mylić ale ten ss sugeruje że tutaj będzie też skradanie w trawie a la Sekiro. Z tym że w Sekiro to pasuje do gry a tutaj do rycerzyków tak trochę mniej.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.