Metoda 1 325 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 No klimat DS aż się wylewa z ekranu. Jest gadający dzban i to się liczy, Jednak ten recykling animacji jest kiepski. Mogli się pokusić o np. animację dobić jak w Sekiro. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Klimat, muzyka, walka, eksploracja. Różne sekrety pewnie będą odkrywane latami. Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 W ogóle beka te oczekiwania co do graficzki i przywołanie przy tym chińczyka z cuszimy xd chyba wiadomo jak gry FS wyglądają zawsze. Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 I tak zagram o północy na premierę, no ale cosik nie wiem, something is not yes. Cytuj
Rtooj 1 665 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 6 minut temu, messer88 napisał: W ogóle beka te oczekiwania co do graficzki i przywołanie przy tym chińczyka z cuszimy xd chyba wiadomo jak gry FS wyglądają zawsze. DS3 był bardzo ładny, BB zresztą też. Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Po glębszej analizie jednak dobra, proszę zahibernować mnie do lutego ! XD Coś wiadomo więcej kiedy dadzą znać z tą betą ? Czy juz ktoś dostał wiadomość może ? Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Do 9ego mają rozesłać klucze wybranym osobom. Na razie jest taki komunikat Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 No ładnie, ładnie, ale czemu tyle czasu im zajęła robota nad tą grą, skoro wygląda jak dopakowany DS3? Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Ich największa jak do tej pory gra + Covid. W rok mieli się uwinąć czy jak? ; ] Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 3 minuty temu, McDrive napisał: No ładnie, ładnie, ale czemu tyle czasu im zajęła robota nad tą grą, skoro wygląda jak dopakowany DS3? cooo Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 42 minuty temu, Rtooj napisał: DS3 był bardzo ładny, BB zresztą też. Logiczne, że gra open world będzie brzydsza. To nie są mistrzowie graficzki + pewnie budżety takich gierek from to nie są kokosy jak u sony czy ubisoftu. Gameplay pewnie dowiezie i będzie lux w 60fps na series x i ps5 Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 9 minut temu, McDrive napisał: No ładnie, ładnie, ale czemu tyle czasu im zajęła robota nad tą grą, skoro wygląda jak dopakowany DS3? Zaprojektowanie świata i poszczególnych lokacji i przeniesienie ich do gry samo się nie zrobiło. Trzeba zwrócić uwagę, że tu masa elementów wygląda unikatowo, od całych lokacji po zdobienia na zamku. Cytuj
Rtooj 1 665 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Teraz, UberAdi napisał: po zdobienia na zamku. Może dlatego tekstury są tak podłe, mniej pracy przy tak dużym świecie. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Cytat + pewnie budżety takich gierek from to nie są kokosy jak u sony czy ubisoftu Ani budżet nie jest duży, ani liczba devów pracujących nad grą. Z Resetery: Cytat Given that its not really an AAA game, none of these games are so I don't know why you'd use it as a point of comparison to begin with. Cytat Budget, production size, resources, etc, though regardless of my own opinion, they themselves said they're not an AAA studio. The size of the entire company is smaller than that of many AAA productions, sometimes by multiples, then beyond that its not like the entire company are game devs or even that the entire company works on the same project at the same time. So you have a company of like 300 people split different ways putting these games together simultaneously and aren't necessarily working with cutting edge tools either. Then factor in the fact that these games usually have a turn around of 3 years its a wonder that they manage to accomplish as much as they do with what they have. Cytat I don't have any "impressions"and there's nothing to disagree with. This is from the president of the company himself unless you're going to tell me that you know better than Miyazaki how game development and production works, especially on his own damn project. These games are AA games and they always have been for reasons I've outlined above and I don't know where you're pulling the "2-3x the budget of Bloodborne" numbers from outside of on of the internets favorite sources, "Tales and other statistics from ones rectum". Cytat These games, all of them, are made with relatively "small" teams compared to most AAA productions. i.e as I've already pointed out, not 300 people. The entire company is made up of 300 people, not all of which are game developers, and beyond that not all of which all work on the same project. They have multiple games in various stages of development going at any given time, so very much not "300 people working on a game for 4-5 years" (and the turn around for these games is usually closer to 3 years, Elden Ring being the exception, partly due to that whole global pandemic thing we've been dealing with for 2 years now). They're quite clearly not using the most cutting edge tools to put these games together but they're tools that the teams are familiar with, this combined with asset reuse is why they're able to create such large games with more variety than many AAA productions with a generally pretty quick turn around, all of these things and more make developing games a lot more complex than just "AAA means the games sell lots and therefore all games that sell lots are AAA productions and should be subject to the same criticisms and scrutiny" which is why your initial comment and following comments are fairly nonsensical. When developing a game you're balancing: Time, Money, Resources, Manpower, scope and other elements and you have to pick and choose where to focus your efforts and where to cut them to get the most out of what you're given and come the closest to achieving your vision, it's not just about money. Niektórzy powinni przeczytać kilka razy. 3 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Design świata, przeciwników, lokacje jak z najlepszego dark fantasy, robi to ogromne wrażenie. Jeździmy na koniu, skaczemy, skradamy się, mamy mapę świata, jak na gre FS to nowości jest dużo. Jedyna obawa dotyczy magii, która swoją drogą wygląda znaczniej spektakularnie niz w DS, oby nie była przesadzona. wzywani pomagierzy wyglądają na mocnych. Elden Ring robi znacznie więcej, niż bardzo pozytywne wrażenie, po tej prezentacji jest to dla mniej najbardziej wyczekiwana gra, będzie to najlepszy tytuł w historii FS (oby). Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Nie bedzie bo najlepsza gre w historii juz wydali i nie sadze zeby cos przebilo Bloodborna 3 1 1 Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 WIem, że chciałeś napisać dark souls 1. Elden ring zje dupom ich pozostałe gry Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Nie ma szans aby dark fantasy przebiło cosmic horror, mam nadzieje, że będą to po prostu najlepsze soulsy. Te wielopoziomowe lokacje robią mega wrażenie Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 37 minut temu, YETI napisał: Design świata, przeciwników, lokacje jak z najlepszego dark fantasy, robi to ogromne wrażenie. Jeździmy na koniu, skaczemy, skradamy się, mamy mapę świata, jak na gre FS to nowości jest dużo. Jedyna obawa dotyczy magii, która swoją drogą wygląda znaczniej spektakularnie niz w DS, oby nie była przesadzona. wzywani pomagierzy wyglądają na mocnych. Elden Ring robi znacznie więcej, niż bardzo pozytywne wrażenie, po tej prezentacji jest to dla mniej najbardziej wyczekiwana gra, będzie to najlepszy tytuł w historii FS (oby). Myślę, że Ci pomagierzy będą również dla nie-magów. Jestem zadowolony. Będą z jęzorem na wierzchu eksplorował ten piękny świat. From na pewno mocno jeszcze zaskoczy i pełna wersja będzie mieć fajne, świeże mechaniki. A nawet jeśli nie... fuck it, to twórcy naprawdę zacnych gier, w tym najlepszej na ps4 Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Odkrywanie zakamarków z fajnymi przedmiotami w tych ogromnych lokacjach, no czaicie to ? Cytuj
Rtooj 1 665 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 (edytowane) Może dadzą też jakieś zwierze które nas do tych przedmiotów doprowadzi. Edytowane 4 listopada 2021 przez Rtooj Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 27 minut temu, cotek napisał: Odkrywanie zakamarków z fajnymi przedmiotami w tych ogromnych lokacjach, no czaicie to ? I nie mogę się doczekać, bo w sekiro, to była pod tym względem bieda, co dziwne, bo mogli też popuścić wodze fantazji. Cytuj
Kaczi 829 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Mamy dość mocno rozbudowane o elementy open world Dark Souls 3 czyli najbardziej przystępne Soulsy z dość dużym światem. Miejmy nadzieje ze większość lokacji z tej mapy da się odwiedzić i być może to nie wysztsko? Na pewno nie pokazali wszystkiego, prawda? OK, recycling mechanik, przeciwników z DS dość duży ale fanom From Software raczej to nie przeszkadza, sam dużo uwagi nie poświęcałem temu tytułowi aż do teraz, i ja to co zobaczyłem to się nie zawiodłem. Mam cichą nadzieje ze coś jeszcze zaskakującego tam jest, ale to co zobaczyłem wystarczy mi żeby złożyć preordera co w dziejszysch czasach nie jest takie oczywiste. Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 2 godziny temu, Rtooj napisał: Może dadzą też jakieś zwierze które nas do tych przedmiotów doprowadzi. Broń boże Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.