Opublikowano 12 listopada 20213 l Kurcze ale ciagnie do grania Czlowiek pogral 3h i mysli teraz o kolejnej sesji. Here we go again. Hehe
Opublikowano 12 listopada 20213 l Oj tak, ale z drugiej strony takie spontaniczne granie jednak, bardziej testowanie niż faktyczne granie na wczutce trochę niweluje to
Opublikowano 13 listopada 20213 l Poświęciłem sen żeby zagrać niecałą godzinę i mam trochę mieszane odczucia, głównie ze względu na kwestie techniczne. Framerate na PS5 jest niestabilny nawet w trybie Performance i bez VRR jest to bardzo odczuwalne. Ale chyba bardziej irytujący jest input lag - każda rolka wykonywana była z opóźnieniem, parowanie nie wchodziło jak powinno. Póki co nie jestem również fanem walki konnej. Troche potrwa zanim przyzwyczaję się do wysokiej czułości sterowania i wyczucia ataków. Nie podoba mi się rozmieszczenie niektórych przeciwników - tutaj jakiś obóz pełen mobków, parę metrów dalej latające potwory, nieco bardziej w oddali ktoś na koniu. Klaustrofobiczne. Grafika jak na otwarty świat przyzwoita, muzyki za wiele nie usłyszałem, ale fajny ambient przygrywa w tle podczas eksploracji. System walki, animacje, wszelkie dźwięki, nawet menusy to stare dobre soulsy. Ogólnie trochę ta gra kojarzy mi się też z Dragon's Dogma, choć nie potrafię wyjaśnić dlaczego.
Opublikowano 13 listopada 20213 l Chciałbym ograć tą testową wersje ale niestety nie dostałem dostępu :(. A najlepsze jest że dostały lamusy które nawet serii Souls na dyskach nie miały ;/. I nie piszę tutaj o forumowiczach bo widzę że ktoś chyba źle zinterpretował mój komentarz xD,. Edytowane 13 listopada 20213 l przez Whisper_of_Ice
Opublikowano 13 listopada 20213 l Rozumiem że te testy to początek gry tak? Są jakieś fajne DEX brońki?
Opublikowano 13 listopada 20213 l Szlag wi czy to początek, to jest jeden wycinek mapy oddany dla graczy, można w becie trafić na blokadę z mgły ciągnącą się przez całą mape i nie można pojechać dalej. Ale to najprawdopodobniej początek bo został oddany nam w becie 'rycerzowy' świat xD Co do broni to nie wiem bo pograłem chwilę wczoraj rycerzowym magiem. Dzisiaj wieczorkiem mam zamiar wziąć Wanderera z dwoma mieczami, strzelam, że to będzie Dexowy build. No i poświęce te 3 godziny aby coś znaleźć ciekawego i pobawić się z tym nowym systemem broni o zaklinaniu broni różnymi specjalnymi atakami, który zapowiada się ciekawie. W ogóle motyw ze skradaniem całkiem wporzo, wyczyściłem obóz pełen rycerzy po cichaczu niczym w Sekiro
Opublikowano 13 listopada 20213 l Obejrzałem ten film od Pineapple i gierka wygląda świetnie. Będzie łupane.
Opublikowano 13 listopada 20213 l Pograłem te 3 godziny i powiem Wam tyle, że grałbym do rana i jutro jeszcze i pojutrze też xD Edytowane 13 listopada 20213 l przez cotek
Opublikowano 14 listopada 20213 l 19 godzin temu, messer88 napisał: Rozumiem że te testy to początek gry tak? Są jakieś fajne DEX brońki? game design tego fragmentu gry mocno sugeruje, że to początek pełnej gry i jestem tego niemal pewien. być może pozmieniają to i owo, jak rozmieszczenie npców, itemów i przeciwników, ale większość pozostanie. widziałem dwie bronie pure dex - scimitar katana
Opublikowano 14 listopada 20213 l Ma ktoś kodem poratowac ? ;(Nie załapałem się.Jak ktoś piszę że względem ds3 nie poszło do przodu to proponuję pobrać ds3....Gra dostała pacza 60 fps na ps5 więc ze 2 msc temu pobrałem i myślałem że przejdę jeszcze raz.Graficznie jest dużo gorzej niż ten ER wyglada na yt zapewniam.Ogólnie na tyle słabo że straciłem zapał, gdybym grał 1 raz to pewnie bym przeszedł.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 14 listopada 20213 l Ja się też nie załapałem, widziałem tylko kawałek z gyoubu v2 i styknie będzie więcej zabawy na premierę.
Opublikowano 14 listopada 20213 l No i skończyłem dzisiaj. Miałem w sumie dwa podejścia wczoraj i dzisiaj. Polskie tłumaczenie chyba najbardziej odjechane jak dotąd - "Butelka niesamowitego eliksiru" i inne hity. Wczoraj się trochę odbiłem grając tym wilczym rycerzem z półtorakiem ale dzisiaj spróbowałem maga rycerza i było OP jak za czasów Demon's Souls. Dla fanów pozycja obowiązkowa ale ludzie, którym nie pasowały poprzednie gry From nic nowego tu nie znajdą.
Opublikowano 14 listopada 20213 l jedną z bardziej palących kwestii odnośnie bety jest gra online. postanowiono wyłączyć możliwość inwazji na graczy będących solo i napadać można wyłącznie na ludzi grających w coopie. pvp jest wciąż możliwe przez "zaproszenie" potencjalnego invadera przy pomocy odpowiedniego przedmiotu (do znalezienia pewnie zaraz na początku). oczywiście odpowiednie covenanty zmienią zasady ale to jakby odrębna kwestia. czy to dobrze ? ......hmmm....i tak i nie. z jednej strony eliminuje to potencjalne frustracje spowodowane nagłą napaścią w jakimś ważnym dla nas momencie. z drugiej, usuwa element "niespodzianki" i stanu zagrożenia. na początkowym etapie gry nie ma problemu z ludźmi z przygotowanymi, przegiętymi bulidami ale z czasem zaczną się pojawiać więc.... generalnie jestem na tak ale pod warunkiem, że covenanty dadzą możliwość modyfikowania tych zasad.
Opublikowano 14 listopada 20213 l @Kazub Ja normalnie dzis invady robilem i trafialem zazwyczaj gdzies do katakumb gdzie gracz gral solo (chyba ze pomagier zginal wczesniej) Ja znajdowalem sie po drugiej stronie mapy. Edytowane 14 listopada 20213 l przez sajmon34
Opublikowano 14 listopada 20213 l dziwne jestes pewien, że gdzieś nie było coopera i po prostu go nie zauważyłeś ? mogło też kogoś rozłączyć podczas twojego napadu
Opublikowano 14 listopada 20213 l Kurcze 3 razy invedowalem i zawsze kolesie byli solo i zazwyczaj stali tam gdzie mozna kogos do pomocy przyzwac przy takich oltarzach. Moze w czasie jak on probowal kogos przyzwac to wtedy laczylo rowniez invaderow.
Opublikowano 14 listopada 20213 l Pograłem przez 2 sesje i chyba dzisiaj rzucę się na ostatnia o 4 w nocy. Jeszcze się waham bo rano jest praca ale bardzo mi ER podeszło. Day 1 zakup bez zastanowienia.
Opublikowano 14 listopada 20213 l Ten ostatni slot bety już odpuszczę, ale też mega mi siadło. Obawiałem się otwartego świata, ale sprawdza się super. Byle do lutego
Opublikowano 14 listopada 20213 l 3 godziny temu, Dr.Czekolada napisał: Dla fanów pozycja obowiązkowa ale ludzie, którym nie pasowały poprzednie gry From nic nowego tu nie znajdą. Czyli znów uczenie się gry na pamięć, corpse runy i ogólnie stare dobre soulsy?
Opublikowano 14 listopada 20213 l Żeby się soulsów na pamięć uczyć to trzeba chyba grać tylko w samograje. Normalna gierka wymagająca trochę ostrożności i opanowania systemu walki. Trudny to jest Ninja Gaiden, Sekiro, Spelunky czy te rąbane gierki bullet hell w które bardzo bym chciał umieć grać.
Opublikowano 14 listopada 20213 l No trudne bo nie ma strzałki gdzie iść i musisz opanować 2 przyciski atak i unik.No i nie ma mapy.A nie czekaj, jest mapa.Dobrze że nie zayebana znacznikami.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 14 listopada 20213 l Tu jest wszystkiego po trochu: Sekiro - skakanie i skradanie Demonsy - poczatek zamku to wypisz wymaluj poczatek demonsow Bloodborne - lochy/krypty Darki - walka, ekwipunek. Moveset broni nawet taki sam z tym ze inaczej sie bronie nazywaja Co nowego to otwarty swiat/mapa, konik i mozliwosc wytwarzania przedmiotow przy ognisku (nie przypominam sobie aby w ktorejs ich grze to bylo). Ogolnie wiecej magii. O grafice nie pisze bo wiadomo ze mistrzami to oni nie sa w optymalizacji i gra szarpie niemilosiernie. Za to szczegolowosc swiata to cymesik jak to u nich. Ja biore na premiere Ps Skoczyl ktos na dół na samym poczatku? Jak nie to polecam. Tego łażącego wielkiego trolla na zewnatrz tez radze odpuscic. Nic ciekawego z niego nie dropi. 10min tylko stracilem. Edytowane 14 listopada 20213 l przez sajmon34
Opublikowano 14 listopada 20213 l W jedyne miejsce, gdzie się nie dostałem to na dół przy ścianie takiej wielkiej świątyni (niżeeej od smoka na mapie) widać z góry sprzedawce przy ognisku pod takimi małymi ruinami. Ale to już w lutym
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.