mario10 528 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 Sekiro jak dla mnie to jest sztos, szybkość starć i ogólnie sama rozgrywka jest dla mnie ideałem. Nioh 2 teraz ogrywam i nie jest zły bardzo fajnie mi się gra podobnie jak w pierwszą część. Mam nadzieję, że Elden Ring też mi tak siądzie Cytuj
Mejm 15 315 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 10 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: z przyjemnością przyjąłbym bardziej slasherowe wydanie gier From Ty ale w slasherach to wcale nie ma mniej pamieciowy niz w grach od From a powiedzialbym, ze wiecej plus trzeba to ogarniac jeszcze szybciej. Chyba ze przez slasher masz na mysli cos w stylu God of War gdzie cala gre przejdziesz naku.rwiajac 4x trojkat. Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 Raczej coś w zasadzie Bayonetta/DMC gdzie uczysz się combosów, a walka jest bardziej wielowymiarowa (juggling, ataki z doskoku itd.). Uwielbiam gry zręcznościowe, wymagające szybkiego czasu reakcji, ale które też równie dynamicznie odpowiadają na mój input. Stąd po 5 częściach Soulsborne i zmianach w formule w postaci Sekiro liczyłem, że From znów będzie eksperymentować. Cytuj
mugen 1 955 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 (edytowane) Ja po Sekiro liczyłem, że przestanie To niepopularna opinia, ale dla mnie Bloodborne był krokiem dobrą stronę, a Sekiro krokiem w przepaść. Dla mnie Soulsy zawsze były przede wszystkim gierkami o eksploracji, a Sekiro mocno to schrzaniło. ER zdaje się naprawiać temat z nawiązką. Edytowane 15 listopada 2021 przez mugen 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 (edytowane) ER wbija się na wyżyny eksploracji w ich stylu. Nie zawiedziesz się Edytowane 15 listopada 2021 przez cotek Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 Mi się cholernie przyjemnie łaziło w Serakilo po lokacjach i zbierało gónwa nawet jeżeli używało się może 3 z nich wszystkich przez całą grę. Używanie linki było cymesik. Cytuj
mario10 528 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 (edytowane) Poczekamy zobaczymy ale myślę, że jak tylko ktoś lubi ten gatunek gier to się nie zawiedzie. Ja w Sekiro uwielbiałem walkę po prostu musisz opanować system oparty na mieczu bo nie pograsz za długo i ta szermierka jest świetna. I ten stan umysłu, w którym jesteś gotowy na to, że wypadną dwa nooby i mogą Cię wyjaśnić Edytowane 15 listopada 2021 przez mario10 Cytuj
Ukukuki 6 995 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 23 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: From znów będzie eksperymentować. No zrobili open worlda którego każdy się trochę bał a wygląda na to ,że będzie spoko. Seria souls to trochę rozwinięcie King's Field czy ich innych gierek RPG. Studio tym stoi od samego powstania, ciężko wymagać czegoś innego. To jest ich rdzeń plus widać ,że czasem chcą odpocząć i raz na jakiś czas tworzą coś pobocznego. 6 minut temu, mugen napisał: Ja po Sekiro liczyłem, że przestanie To niepopularna opinia, ale dla mnie Bloodborne był krokiem dobrą stronę, a Sekiro krokiem w przepaść. Dla mnie Soulsy zawsze były przede wszystkim gierkami o eksploracji, a Sekiro mocno to schrzaniło. ER zdaje się naprawiać temat z nawiązką. Mi Sekiro bardzo pasował ale to bardziej slasher w stylu boss rush. Brak zwiedzania czy nawet braku większej ilości zwykłych przeciwników. Gdyby nie mocno wymagające walki z bossami to gierka była by bardzo krótka. 2 Cytuj
Mejm 15 315 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 1 minutę temu, Ukukuki napisał: No zrobili open worlda którego każdy się trochę bał a wygląda na to ,że będzie spoko. Seria souls to trochę rozwinięcie King's Field czy ich innych gierek RPG. Studio tym stoi od samego powstania, ciężko wymagać czegoś innego. To jest ich rdzeń plus widać ,że czasem chcą odpocząć i raz na jakiś czas tworzą coś pobocznego. Ja go troche rozumiem. Woli szybsza akcje, zobaczyl ze From wypuscilo Sekiro to po prostu liczyl, ze teraz to pociagna a wrocili do starej, powolniejszej formuly. Ale dyskusja tu byla w sumie nad stwierdzeniem, ze w soulsach trzeba sie uczyc na pamiec. Jak dla mnie to wiecej musze zapamietac w DMC czy w Bayonecie bo kombosy to juz nie trzy machnieca mieczykiem i postawienie tarczy. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 28 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Stąd po 5 częściach Soulsborne i zmianach w formule w postaci Sekiro liczyłem, że From znów będzie eksperymentować. Mieli eksperymentować, ale widzę od czasu zapowiedzi coś chyba nie pykło, bo wrócili do starej koncepcji + kuń z zeldy Na początku była mowa o większym wykorzystywaniu rąk. To one, a nie broń miały się zużywać i mieliśmy mieć możliwość wymiany kończyn na mocniejsze. Stąd tyle łap w pierwszym zwiastunie. Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 10 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Mi się cholernie przyjemnie łaziło w Serakilo po lokacjach i zbierało gónwa nawet jeżeli używało się może 3 z nich wszystkich przez całą grę. Używanie linki było cymesik. Ale cóż to były za lokacje, kilka na krzyż i non-stop boss rush, eksploracja w Sekiro to żart względem innych gier od nich, I pewnie to nic złego, no ale. Cytuj
mugen 1 955 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 Koń w innych grach Koń w Elden Ring Cytuj
Ukukuki 6 995 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 34 minuty temu, Mejm napisał: Ja go troche rozumiem. Woli szybsza akcje, zobaczyl ze From wypuscilo Sekiro to po prostu liczyl, ze teraz to pociagna a wrocili do starej, powolniejszej formuly. Taka sama sytuacja BB i DS3. Każdy myślał ,że DS będzie miał mnóstwo zapożyczeń z BB i ogólnie sama walka bedzie bardziej agresywna i szybsza. Widać nie chcą zmieniać tego co gracze lubią, a bardziej eksperymentują z pobocznymi projektami. Cytuj
mario10 528 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 Niech eksperymentują ważne, że dostarczają bardzo fajne gierki Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 Mam nadzieję że tutaj będą już dlcki. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 52 minuty temu, Mejm napisał: Ale dyskusja tu byla w sumie nad stwierdzeniem, ze w soulsach trzeba sie uczyc na pamiec. Jak dla mnie to wiecej musze zapamietac w DMC czy w Bayonecie bo kombosy to juz nie trzy machnieca mieczykiem i postawienie tarczy. Z tym, że w slasherach które wymieniłeś istnieje wybór poziomu trudności i na niższym niczego nie trzeba zapamiętywać tylko czerpać przyjemność z grania. W DMC jest nawet tryb auto, który za nas cośtam robi Technicznie można się sprzeczać po tej becie, że w Eldenie takim odpowiednikiem easy będzie zapewne granie magiem. Czas pokaże. Prywatnie nie ukrywam, że jak ginę 300 razy na jednym chuju już nie czerpie takiej samej przyjemności jak przy pierwszym kontakcie z serią. Sekiro też miałem parę razy ochotę zostawić, chyba się już robię stary. Swoją drogą taki open world soulsy na koniu już miałem w głowie kiedy na rynku były tylko Demon's. Musiałem na nie czekać tylko 12 lat Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 W Elden jest i tak juz tryb easy w postaci nasranych ognisk co chwila. Mapa i znaczniki rowniez sporo ulatwiaja. Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 Jest zasadnicza roznica miedzy slasherami a Sekiro, slashery maja skomplikowany gameplay a Sekiro bylo uproszczone nawet wzgledem dosyc prostego DS/BB. Sekiro jak dla mnie powinno byc na zdjeciu pod haslem innowacja na wikipedii bo to najlepszy przyklad jak mozna ewoluowac bez wymyslania jakichs cudow. Szkoda ze nie chca dalej isc ta droga i mamy teraz maly krok w tyl (mimo wszystko), no ale to tez kwestia gustu (i moze nostalgii). Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 23 godziny temu, Whisper_of_Ice napisał: Pewnie optymalizacje poprawią do premiery, to pewnie wczesna wersja gry oddana do testów. Tak czy siak w lutym moje PS5 będzie przeorane xD. a to szarpanie to przypadkiem nie jest kwestia net codu ? bo naoglądałem się toutuberów i nikt o tym nie mówi Cytuj
Mejm 15 315 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 8 godzin temu, Dr.Czekolada napisał: Z tym, że w slasherach które wymieniłeś istnieje wybór poziomu trudności i na niższym niczego nie trzeba zapamiętywać tylko czerpać przyjemność z grania. W DMC jest nawet tryb auto, który za nas cośtam robi Generalnie masz racje ale ja osobiscie nie gram na sutqa i nie schodze nigdy ponizej normala. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 15 listopada 2021 Opublikowano 15 listopada 2021 DMCV na normal był dziwnie zbalansowany, gdzie przez 3/4 gra przechodziła się sama i dopiero pod koniec był normal właściwy Cytuj
Whisper_of_Ice 44 Opublikowano 18 listopada 2021 Opublikowano 18 listopada 2021 W dniu 15.11.2021 o 19:52, Kazub napisał: a to szarpanie to przypadkiem nie jest kwestia net codu ? bo naoglądałem się toutuberów i nikt o tym nie mówi Nie wiem, widziałem u Demonidiasa jeden odcinek i od czasu do czasu szarpnęła mu gra jakby powiedzmy z 60 fpsów zjechało nagłym skokiem do 30 albo niżej. Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 18 listopada 2021 Opublikowano 18 listopada 2021 (edytowane) U mnie to nie bylo od czasu do czasu a notorycznie. Szczegolnie na koniu przy szybkim biegu, naglej zmianie kierunku. Tekstury potrafily sie doczytywac przed oczami Klatki spadaly notorycznie. Bez wierzchowca wystepowalo zjawisko jakby na ulamek sekundy klatki spadaly do 0 i wracaly do 60 ale to juz rzadziej niz na koniu. I tylko na otwartych przestrzeniach. Mam nadzieje, ze jest tak jak Kazub pisze - wina netcodu. Ps5 + oled cx55 ustawiony w game mode. Bez uplynniaczy i innego gunwa Edytowane 18 listopada 2021 przez sajmon34 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 21 listopada 2021 Opublikowano 21 listopada 2021 Mapa z gry jeszcze z 2018 roku: Spoiler 1 Cytuj
Czoperrr 5 129 Opublikowano 22 listopada 2021 Opublikowano 22 listopada 2021 Zobaczyłem testy i wygląda to trochę słabo biorąc pod uwagę, że trzeba jeszcze wybierać pomiędzy trybami wydajności i grafiki, z których żaden nie jest idealny. Devi, nie lećcie tak na łatwiznę bo aż przykro się robi, ale jest to nowy trend w gamingu i teraz każda gra zmusza do wyboru. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.