Bigby 4 743 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 W dniu 17.02.2022 o 15:49, Paolo de Vesir napisał(a): Czy w grze występuje jakaś klasa casterska? Do tej pory walczyłem w zwarciu (w sumie to chyba nie miałem wyboru) i chciałbym spróbować jakiejś postaci dystansowej. Rozwiń Astrologer. Cytuj
Paolo de Vesir 9 237 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 Thanks, bo chociaż jestem soulsowym lamusem to ER jest chyba jedyną grą w tym miesiącu na którą mam faktycznie ciśnienie. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 W dniu 17.02.2022 o 15:49, Paolo de Vesir napisał(a): Czy w grze występuje jakaś klasa casterska? Do tej pory walczyłem w zwarciu (w sumie to chyba nie miałem wyboru) i chciałbym spróbować jakiejś postaci dystansowej. Rozwiń Tak. W grach From masz klasyczną magię wynikającą ze współczynnika inteligencji (Astrologer, Prisoner) i cuda z punktów wiary (Prophet, Confessor). Astrologer i Prophet na papierze wyglądają dobrze żeby bawić się w pure buildy. Pozostali ze względu na staty i ekwipunek może do hybryd. 1 Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 Do mnie jakoś magia nie przemawia. Pewnie wjedzie Vagabond, albo Samurai, chociaż ten pierwszy jakoś bardziej mi pasuje do klimatu. Cytuj
Kaczi 829 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 W dniu 17.02.2022 o 15:15, MBeniek napisał(a): Rozwiń Kurde ja co drugi dzień w różnych częściach Londynu jestem a jeszcze double deckera z Elden Ringiem nie widziałem.... Cytuj
20inchDT 3 363 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 zastanawiam sie nad vagabondem i prisonerem, ale chyba jednak odpuszcze te magię. Taka hybryda to ani w jednym, ani drugim nie bedzie dobra, a ze spelli int widzialem tylko same wariacje strzelajacych kulek Cytuj
Bartolinsky 1 801 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 W dniu 17.02.2022 o 19:31, 20inchDT napisał(a): Taka hybryda to ani w jednym, ani drugim nie bedzie dobra Rozwiń Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 W dniu 17.02.2022 o 19:44, 20inchDT napisał(a): common sense Rozwiń No nie wiem. Myślę, że pure strange lub pure dex nie będzie miało takiego DPS, jak wersja z Crystal Magic Weapon lub odpowiednika z FTH. Cytuj
ogqozo 6 578 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 Dla mnie jako początkującego, siła postaci na początku gry w Dark Souls robiła OGROMNĄ różnicę. Dla mnie to była najważniejsza rzecz w grze w sumie. Dark Souls ma bowiem niesamowicie sprzężony system typu "im łatwiej, tym łatwiej". Ginąc w jednym ataku przeciwnika, tracisz wszystkie dusze. Nie możesz wzmocnić postaci ani ekwipunku. Powtarzasz jeszcze raz dokładnie to samo od ogniska, co powoduje niecierpliwość, nawalanie byle do przodu i zwiększa dalszą szansę na śmierć i utratę wszystkich dusz. Cała gra to takie szarpanie. Z kolei gdy masz mocniejszą postać na starcie, masz marignes błędu, co zachęca do próbowania różnych rzeczy, co znacznie przyspiesza lepsze opanowanie przeciwników i wszystkie w grze, co sprawia, że tym lepiej grasz, nie giniesz, nie tracisz dusz więc masz też dużo wyższy level, dużo lepsze bronie, nie powtarzasz niczego tylko cały czas progres w eksploracji, ogólnie cały czas odbierasz mniej tych denerwujących, a więcej tych fajnych aspektów gry itd. Gdy któregoś razu zacząłem grę lepszą postacią, CAŁA gra dalej była zupełnie inna. Tak to wyglądało dla mnie. Nikt z "ekspertów Soulsów" też mi nie podpowiedział nic przydatnego w tej kwestii. O dziwo trudno jest znaleźć w necie KONKRETNE porady dla początkujących co do grania w Dark Soulsy (jest masa "porad" pisanych tak jakby piszący sami byli NPC-ami tworzącymi to mistyczne l o r e serii), chociaż kilka dość prostych i nieuniknionych rzeczy może zmienić bardzo wiele. Można samemu to wszystko wyczuć, ale odkrycie tego może być bardzo nudne. Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 17 lutego 2022 Opublikowano 17 lutego 2022 (edytowane) Pisane było dziesiątki razy jak działają statystyki i skalowanie broni. Ze ktoś tego nie łapie jest dla mnie nie pojęte i nie wiem w czym jest problem z soulsami i ich trudnością ogólnie. Jak się nie ma pomysłu na to jaka ma być postać i pakuje się statsy bez sensu to potem mam my takie kwiatki ze ktoś lata z dex pod korek ale bronia typowo pod sile bo fajnie wyglądała. Jedyne cuda jakie były to wyjątki jak Adp w ds2 które odpowiadało za ilość iframow przy rolce wiec można było się wkurwic ze sobie człowiek utrudnił ale reszta? Bez przesady. Ale nvm jaranko jest, nie grałem w betę nic nie oglądałem poza trailerem i czekam z benisem w łapie. Jest hajpik. Edytowane 17 lutego 2022 przez mozi Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 W dniu 17.02.2022 o 22:35, ogqozo napisał(a): Dla mnie jako początkującego, siła postaci na początku gry w Dark Souls robiła OGROMNĄ różnicę. Dla mnie to była najważniejsza rzecz w grze w sumie. Rozwiń Tak Soulsy to gry RPG to też "silniejsza" postać ma łatwiejsze życie. Jednocześnie poprzez swoją mechanikę Soulsy nigdy nie uzależniały progresu gracza "musisz wbić X lvl inaczej nigdy nie przejdziesz tego bossa" Nigdy nie poczułem jakiejś sztucznej bariery jak w załóżmy Wiedźminie czy Borderlands, że muszę wbić jakiś konkretny poziom inaczej będę się tylko męczył. W Eldenie ze względu na otwartość świata te odczucia mogą się zmienić i sam producent czy dziennikarze o tym napominali. Dlatego myślę, że warto będzie jeżeli dalej nie rozumiesz podstaw gry zaznajomić się chociaż jak działają statsy w tej grze i na co mają wpływ. Jedną z największych zmian będzie udźwig postaci, na który tym razem ma bardziej wpływ siła niż wytrzymałość. Jeżeli będziesz chciał się bawić w meele fightera z bronią skalujaca się pod ten stat możesz mieć łatwiejsze życie, którego tak szukasz. Cytuj
messer88 6 597 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 ee a jednak nie END ma odpowiadać za udźwig? Bo tak ktoś wcześniej pisał w tym temacie Cytuj
20inchDT 3 363 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 w network teście odpowiadała siła, ale podobno cofaja tę zmianę. zobaczymy w retailu po patchu day1 Cytuj
Rash 244 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 W wersji która lata już na twitchu to właśnie endurance odpowiada za udźwig. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 dla mnie jedyny sensowny tip jaki widzialem w soulsach to po prostu grac w ch.uj ostroznie. nie leciec na pale, wyciagac przeciwnikow, robic uniki i patrzec jakie maja ciosy. w sumie drugi tip jest taki, ze po prostu te gry zawsze sa trudne na poczatku i nie ma zlotego srodka. grasz tyle i giniesz tyle, ze staja sie latwe. albo podoba Ci sie ten proces / ta droga, albo nie i pewnie nie ma co sie zmuszac. ja tak mam z wiekszoscia open worldow. horizon ma ladna grafike, nawet bylem ciekaw historii, ale latanie po polach zbieranie kwiatkow i milion sidequestow z du.py mnie odrzucil i tyle. pewnie wyjdzie jeszcze kilka czesci i w zadna juz nie zagram. Cytuj
messer88 6 597 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 Tutaj open world jest podobno napakowany mniejszymi bądź większymi lokacjami jak z soulsów więc git. IMO za udźwig powinno odpowiadać co innego niż STR bo inaczej to będą op buildy czołgi. Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 Tak między nami to Soulsy nigdy nie były trudne. Jak ktoś dostawał za bardzo po tyłku, wystarczyło dopakować się na jakimś spocie, ulepszyć oręż i wrócić w trudne miejsce. Trochę gorzej to wyglądało w lochach kielicha Bloodborne i DLC, tam już trzeba było mieć chociaż odrobinę zręczności Cytuj
Szermac 2 862 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 (edytowane) To prawda, jak się zaczyna przygodę i nie ogarnia, że trzeba patrzeć na skalowanie broni i nie zbiera się kamyków na upgrade i nie upgraduje broni, to już starczy, żeby być jechanym przy pierwszej przygodzie gier From. Potem dopiero dochodzi pamięć mięśniowa i ogarnianie animacji ataków i tyle, lecisz jak przez masełko dużą ilość czasu. Nie licząc pułapek, o których nie mogłeś wiedzieć, czy też nowych typów ataków i bossaków. P.S Zgadnijcie ile jeszcze ? Edytowane 18 lutego 2022 przez cotek Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 No tydzień człowieku! Czym grać żeby jak najbardziej czuć vibe postaci łowcy z BB? Więzień? Przewidujecie poziom ocen BB? A może w końcu pęknie granica powyżej 95? Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 (edytowane) Nie ma szans na aż tak wysoką średnią. W tamtych latach było łatwiej dostać 90+, teraz niekoniecznie. O 95+ nie wspominając. Jeśli gra sprosta wszystkim oczekiwaniom, to myślę że poziom BB jest jednak w zasięgu. Edytowane 18 lutego 2022 przez Bigby Cytuj
Szermac 2 862 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 No właśnie 6 dni ziombel! Vibe Łowcy to chyba coś bardziej zręcznego, czyli Warrior ? :hmm: Cytuj
Rotevil 124 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 (edytowane) W dniu 18.02.2022 o 09:28, Wiolku napisał(a): No tydzień człowieku! Czym grać żeby jak najbardziej czuć vibe postaci łowcy z BB? Więzień? Rozwiń Może bandyta? Edytowane 18 lutego 2022 przez Rotevil Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 Tyle pytań i niepewności Bandyta ponoć ssie z tymi statami. A w pewnym momencie w grze mocno wchodzi klimat Lovecrafta, stąd moje pytanie Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 18 lutego 2022 Opublikowano 18 lutego 2022 Wyciekły już m.in achievementy za pokonanie bossów. Wygląda na to, że będzie ich bardzo dużo, a jeśli dotyczy to tylko tych głównych to Screeny z innych lokacji też latają po sieci, ale nie będę wrzucał. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.