Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nic co widziałem w sieci nie sugeruje, że ta gra będzie miała średnią ocen 90 mdr. W przypadku niektórych kilku gier hype jest taki, że nawet jak komuś kompletnie się nie spodoba gra i tekst recenzji będzie głównie krytyczny, to cyferka będzie 9/10, widzimy to na przykładzie Last of Us II. Z kolei prawie wszystkie głosy co do Elden Ring są zachwycone. Nie było tak hype'owanej gry od czasu co najmniej RDR2. Ponadto jest to kolejna gra z długiej serii, co oznacza, że recenzje w mediach gierkowych będą tworzyć fani danej serii, zmniejszając mocno rozstrzał gustów. Byłoby dla mnie dziwne gdyby gra dostała niższe oceny od remake'u Demon's Souls.

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, cotek napisał:

No właśnie 6 dni ziombel!

Vibe Łowcy to chyba coś bardziej zręcznego, czyli Warrior ? :hmm:

Ten warrior daje rade :notbad: Chyba najbardziej żwawy z całego towarzystwa. 

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, messer88 napisał:

no raczej żadnego seta w stylu Chestera tu nie będzie żeby był BB vibe 

Ja myślę, że będzie. Samuraj jest to i coś z Cosmic Steam Punk Gothic Horror się znajdzie xD Sądząc po klasie Astrologa i jakimś tam Lore związanym z kosmosem też, może być coś a'la w tych klimatach.

Edytowane przez cotek
Opublikowano
15 godzin temu, ogqozo napisał:

Dla mnie jako początkującego, siła postaci na początku gry w Dark Souls robiła OGROMNĄ różnicę. Dla mnie to była najważniejsza rzecz w grze w sumie.

 

 

Dark Souls ma bowiem niesamowicie sprzężony system typu "im łatwiej, tym łatwiej". Ginąc w jednym ataku przeciwnika, tracisz wszystkie dusze. Nie możesz wzmocnić postaci ani ekwipunku. Powtarzasz jeszcze raz dokładnie to samo od ogniska, co powoduje niecierpliwość, nawalanie byle do przodu i zwiększa dalszą szansę na śmierć i utratę wszystkich dusz. Cała gra to takie szarpanie. Z kolei gdy masz mocniejszą postać na starcie, masz marignes błędu, co zachęca do próbowania różnych rzeczy, co znacznie przyspiesza lepsze opanowanie przeciwników i wszystkie w grze, co sprawia, że tym lepiej grasz, nie giniesz, nie tracisz dusz więc masz też dużo wyższy level, dużo lepsze bronie, nie powtarzasz niczego tylko cały czas progres w eksploracji, ogólnie cały czas odbierasz mniej tych denerwujących, a więcej tych fajnych aspektów gry itd.

 

Gdy któregoś razu zacząłem grę lepszą postacią, CAŁA gra dalej była zupełnie inna. Tak to wyglądało dla mnie.

 

Nikt z "ekspertów Soulsów" też mi nie podpowiedział nic przydatnego w tej kwestii. O dziwo trudno jest znaleźć w necie KONKRETNE porady dla początkujących co do grania w Dark Soulsy (jest masa "porad" pisanych tak jakby piszący sami byli NPC-ami tworzącymi to mistyczne l o r e serii), chociaż kilka dość prostych i nieuniknionych rzeczy może zmienić bardzo wiele. Można samemu to wszystko wyczuć, ale odkrycie tego może być bardzo nudne.

 

wybierz vagabond jako klasę startową. ma idealnie rozłożone staty na start (zwłaszcza HP), dobrą zbroję i bronie. pierwsze kilka poziomów wrzucaj w vigor (HP) i trochę w endurance (stamina i udźwig). ma na tyle STR i DEX na starcie, że wystarczy na eksperymentowanie z różnymi broniami. jeśli znajdziesz łuk to rozważ dobicie DEX do wymaganego minimum i używaj strzał usypiających, które w becie były OP (być może znerfią ale nawet wtedy będą bardzo dobre). w drugiej kolejności, jeśli znajdziesz jakiś katalizator do czarowania, to rozważ dobicie minimum do INT lub FAITH, aby używać początkowych spelli. bardziej skłaniam się ku FAITH, bo pozwala na czary leczące, co przy dużej ilości HP i małej ilości leczących butelek może być bardzo pomocne. 

jeśli masz kłopot z podjęciem decyzji, w co dawać punkty, to vigor i więcej HP jest ZAWSZE dobrym planem, niezależnie od builda. przyrost HP stopniowo maleje przy kolejnych poziomach vigor ale softcap nie powinien być mniejszy, niż 25 natomiast hardcap - 40 lub 50. 

 

po rozpoczęciu gry nie eksploruj za dużo i PRZEDE WSZYSTKIM nie zaczepiaj rycerza na koniu. kieruj się na północ, aż nie uzyskasz możliwości levelowania postaci oraz itemka pozwalającego na przyzywanie rogatego koniko-byka. teraz eksploruj do woli.

 

jeśli znajdziesz jakąś miejscówkę z potencjalnie przydatnym lootem a przeciwnicy sprawiają kłopot, to rozważ stealth/lub i slalom gigant pomiędzy nimi i zbieraj szybko wszystko, co się da.       

  • Plusik 4
  • Dzięki 2
Opublikowano (edytowane)

Kazub 

Lepiej tego opisac sie nie dalo. Plus wielki :)

 

A ten rycerzyk na koniu jest izy. 2 ataki ma na krzyz. Tylko walka sie dluuugo ciagnie (podobnie jak ze smokiem) Jest sie na hita

 

Ja bym dopisal: nie zaczepiaj spacerujacych olbrzymow :)

Edytowane przez sajmon34
Opublikowano

obejrzałem jeszcze raz pierwszy gameplay trailer i zaczyna mnie dopadać jaranko. Lecę jednak str + dex lub fth. Zobacze co ciekawego po drodze się pojawi. Jednak nie chce tej gejozy sorcery i pierdzenia kulkami jak z faith mam przywoływanie lba smoka i zianie ogniem :rayos:

Opublikowano

tez tak macie, ze za chuja nie rozumiecie o co chodzi fabularnie w tych grach? Jak patrze na komentarze na yt to nie jestem jedyny

 

 

Tu ukradli rune, tu rozwalili pierscien, dwoch sie bije, a moze ty, graczu chcesz byc lordem?

Opublikowano

Ja nie rozumiem, bo mnie to nie interesuje. Zawsze jest zawsze ta sama historyjka, królestwo które szczelił chuy i jakieś zmatoawńce/undeady/huntery/hollowy (to samo, inna metka) które tam przylazły, żeby wybić wszystko co się rusza. Tyle mi wystarczy, czasem poczytam jakieś opisy dla klimatu, ale składać to w jakąś całość? Dla mnie bezcelowe.

  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano

W ER jednak tej historii (oraz NPCów, misji pobocznych i m r o c z n e g o Lore) będzie więcej niż w poprzednich grach i ma być łatwiejsza do zrozumienia.

 

A jak kogoś bardzo to jara, to pewnie max miesiąc po premierze wyjdzie u Vaatiego konkretne wyjaśnienie fabuły.

Opublikowano

Ogladanie yt dla fabuly z gry... cos mi to przypomina. Ja nie mam zamiaru ogladac interpetacji jakiegos youtubera jak w grze tego przystępnie nie podadzą.  Skonczy sie jak w kazdych soulsach - po przejsciu nie wiem o co chodziło.

Opublikowano (edytowane)

Nie ma nic lepszego jak historie SoulsBornów, odkrywane przez środowisko, lokacje, opisy przedmiotów, monologi NPCów. Uwielbiam, bo możliwości interpretacji jest dużo.

Edytowane przez cotek
Opublikowano
Teraz, cotek napisał:

Nie ma nic lepszego jak historie SoulsBornów, odkrywane przez środowisko, lokacje, opisy przedmiotów, monologi NPCów. Uwielbiam, bo możliwości interpretacji jest dużo.

Kolego myślisz fabułę z robieniem klimatu. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...