Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Najbardziej mi się spodobał z tego trailera

Spoiler

ten pająkowaty stwór, taki Bloodbornowy klimat wleciał, kosmos i te sprawy

 :banderas:

Edytowane przez Rotevil
Opublikowano

Pomimo tego że ogladałem to cudo to chopcy... Bez spoilerów. Pełno tu ludzi którzy naprawde chcą pograć całkiem na świeżo. 

Opublikowano
19 minut temu, Rash napisał:

Pomimo tego że ogladałem to cudo to chopcy... Bez spoilerów. Pełno tu ludzi którzy naprawde chcą pograć całkiem na świeżo. 

Taka szalona myśl: może do premiery gry i własnoręcznego wjechania w nią na pelniej niech takie ludki nie zaglądają do tematu? Przecież to jest logiczne, że pojawią się komentarze na temat trailerów, które są dostępne, a zwykle zagrajmery nie wiedzą, czy jak napiszą, że był tam pokazany fajny miecz to przypadkiem nie zepsują komuś całej gry. Bez paranoii i na czillu.

  • Plusik 4
  • Lubię! 3
Opublikowano
7 minut temu, Bzduras napisał:

Taka szalona myśl: może do premiery gry i własnoręcznego wjechania w nią na pelniej niech takie ludki nie zaglądają do tematu? Przecież to jest logiczne, że pojawią się komentarze na temat trailerów, które są dostępne, a zwykle zagrajmery nie wiedzą, czy jak napiszą, że był tam pokazany fajny miecz to przypadkiem nie zepsują komuś całej gry. Bez paranoii i na czillu.

W sumie racja:D Jeśli zaś chodzi o pelnoprawne spoilery :

Spoiler

Jak nie ogladałem ostatnio prawie niczego tak natknołem sie na urywek gdzie po zabiciu jednego,wydaje sie że neutralnego npca dostajemy halabarde +8 lol...Najlepsze w tym wydaje sie jednak to że cała akcja rozgrywa sie na początku gry... :shok:

 

  • Dzięki 1
Opublikowano
6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

Ktoś spodziewa się, że średnia będzie poniżej 90? :reggie: 

Nie spodziewam się. Natomiast spodziewam się sporego WTF po kilku godzinach, że to kolejne Dark Souls i męczenie buły po raz 4. 

Opublikowano
43 minuty temu, Hubert249 napisał:

Nie spodziewam się. Natomiast spodziewam się sporego WTF po kilku godzinach, że to kolejne Dark Souls i męczenie buły po raz 4. 

 

Wyczaili, że eksperymentowanie im się nie kalkuluje, więc wrócili do Soulsow, a żeby nie było "znów to samo" to dodali najbardziej wyświechtany motyw pod słońcem, czyli otwarty świat.

 

Klasyczek.

 

branża :shieeet:

  • Haha 1
Opublikowano

no świetna teoria poza tym, że zmienili IP na nowe, 

10 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Wyczaili, że eksperymentowanie im się nie kalkuluje, więc wrócili do Soulsow, a żeby nie było "znów to samo" to dodali najbardziej wyświechtany motyw pod słońcem, czyli otwarty świat.

 

Klasyczek.

 

branża :shieeet:

 

w sensie, że zamiast zrobić po prostu Dark Souls 4 po staremu, postanowili zrobić nowe IP ze struktura open world, co znacznie wydłużyło czas developingu. no śmiała teoria ale nie, "branża" tak nie działa. 

Opublikowano
56 minut temu, Hubert249 napisał:

Nie spodziewam się. Natomiast spodziewam się sporego WTF po kilku godzinach, że to kolejne Dark Souls i męczenie buły po raz 4. 

po streamie red bulla widac bylo, ze tak będzie. Trailery próbują ukrywać drewno. Ja lubie (ale nie jestem fanatykiem) soulsy to mi pasi, ale jak ktos sie odbijał od poprzednich gier to tu nie ma czego szukac.

Opublikowano
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

open world Soulsy? Nowa jakość, tego jeszcze nie było. :banderas:

 

Taka forma soulsów przy zachowaniu dotąd znanego, genialnego level designu, gdzie wszystko jest ręcznie rozmieszczone i dopieszczone, a nie nasrane na mapie przez AI jak w Ubigierkach? No może nie nowa jakość, ale jakość osiągalna tylko dla nielicznych devów.

Opublikowano
3 minuty temu, mozi napisał:

Nie wiedziałem ze to kiedyś napisze ale w porównaniu od marudow z działu gejpass zerom nie był taki najgorszy.

Z takimi tekstami to do CW zapraszam

Spoiler

wypierdalać

 

55vmnn.png

 

 

 

49 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Jakie męczenie jakie męczenie ej. Po Sekiro i Deracine właśnie dobrze jest wrócić na stare śmieci.

Właśnie po Sekiro będzie ciężko, bo wtedy FS pokazało, że jednak umie w dynamikę, a starcia potrafią być piękne. 

Opublikowano

Poprzedni trailer jednak bardziej mnie zrobił, w tym faktycznie ciut za dużo pokazują.

 

Ale wyraźnie widać, że ciągnie ich do klimatów z BB, może szykują coś o podobnej skali? Ale szczerze, nie wydaje mi się, że klimat dark fantasy może tutaj pozwolić na zbyt wiele, a na pewno nie na przebicie BB. Z drugiej strony, z jakiegoś powodu odcięli się od DS i stworzyli nowe IP.

 

No, ale trzymam kciuki, że mnie sponiewiera.

 

 

Opublikowano
41 minut temu, Hubert249 napisał:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

55vmnn.png

 

Właśnie po Sekiro będzie ciężko, bo wtedy FS pokazało, że jednak umie w dynamikę, a starcia potrafią być piękne. 

Z tym że w Sekiro miałeś tylko jedną broń. Nowy gameplay kosztem elementów RPG, potrzeby szukania znajdziek a co za tym idzie w dużej mierze przyjemności z eksploracji. Starcia były fajne ale też dużo rzeczy w Sekiro wg mnie nie do końca zagrały i mogli np trochę lepiej rozegrać te wszystkie protezy i upgrady. Pomimo, że faktycznie obijanie się mieczem wyglądało super uważam, że dobrze wrócić na stare śmieci i zwykły hack and slash bez wymuszania na postury i blokowanie. Z brzegu przykład, że fani stworzyli mod na pc z możliwościami invazji pvp. To nie jest zwyczajnie zbalansowane pod taką rozgrywkę, ba w ogóle nie wygląda dobrze i kij wie co musieliby tam nakombinować, żeby ten w założeniu prosty w obsłudze system działał dobrze w otwartym świecie z coopem/pvp i elementami RPG oraz różnego rodzaju orężem.

Opublikowano
1 godzinę temu, Hubert249 napisał:

Nie spodziewam się. Natomiast spodziewam się sporego WTF po kilku godzinach, że to kolejne Dark Souls i męczenie buły po raz 4. 

Ja spodziewam się, że dużo ludzi nakręci się na fantastykę z różnymi mieczykami, a później odbije na początkowych przeciwnikach. Podobnie było z Sekiro, gdzie wafle najarały się na bijatykę w Japonii, a później szukali gdzie zmienia się poziom trudności:reggie:

Opublikowano
18 minut temu, McDrive napisał:

Ja spodziewam się, że dużo ludzi nakręci się na fantastykę z różnymi mieczykami, a później odbije na początkowych przeciwnikach. Podobnie było z Sekiro, gdzie wafle najarały się na bijatykę w Japonii, a później szukali gdzie zmienia się poziom trudności:reggie:

Tu zgadzam sie w 100%.Nie oszukujmy sie, ten świat nie będzie sie znacząco różnił względem poprzedników ze stajni souls i cała masa ludków prędzej czy później się odbije.Niemniej z każdą kolejną grą przybywa ludzi którzy są w stanie docenić i zachwycić się otoczką tych gier nie wspominając o samej walce która no nie wiem,dla mnie zwyczajnie jeśli chodzi o gry tego typu i sam feeling walki  dzielą sie na te przed demons souls i po. Wiadomo sekiro pod tym względem było czymś odświeżającym,ba nawet bb zwlaszcza ten latający w 60 klatkach jest no jednak inną grą jesli chodzi o walke niż soulsy.Tu jednak znowu wracamy do ery rolki, tarczy.Dla weteranów tylko tyle i aż tyle.Ah zapomnialbym!!! Dostajemy przecież skok! :D I tu wiele osób już grających zwraca uwage że ten element w wielu walkach przynosi teraz mega rezultaty i tym samym sama walka mniej już opiera sie na kombinacji roll,block i dzida. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...