Bzduras 12 646 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 3 minuty temu, bebbop napisał: Znalazłem popiół i chce go dodać do broni. Przy nadaniu właściwości mam wybór standard i jakość. Czym to się różni? Zobacz sobie jak zmieniają się statystyki i skalowanie broni do atrybutów przy jednej i drugiej opcji. Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 Udalo sie przejsc akademie, tym razem dziad mi powiedzial gdzie powinienem isc dalej, to lece na stolice a tam recycling bossow doslownie level nioh. Ja pierdole jeszcze ten z ktorym mi sie najgorzej walczylo. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 Mam pytanie odnośnie zgubienia się. To nie jest tak, że światło z ognisk pokazuje kierunek do następnego bossa fabularnego, co jest też zaznaczone na mapie? Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 24 minuty temu, Bzduras napisał: Zobacz sobie jak zmieniają się statystyki i skalowanie broni do atrybutów przy jednej i drugiej opcji. Właśnie do końca nie rozumiem jak mam to czytać. Standardowa broń mi pokazuje siłę 106+, obok kolumna 16->, natomiast ten jakościowy na czerwono 90+ i kolumna obok 19. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 Bo quailty build skaluje się z str i dex dlatego jest gorszy jeśli pakowales w sile. Cytuj
Kmiot 13 709 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 4 godziny temu, messer88 napisał: A macie tak że zapominacie często że są te summony w ogóle? Ja zapominam, że... mam skok xd Jakoś wszystkie Dark Soulsy go nie miały jako takiego pod osobnym przyciskiem i wciąż nie mogę nawyknąć. Eksploruję zamek i trzeba przyznać, że jest co zwiedzać. A niektóre gnoje biją zatrważająco mocno i jebańcy gonią przez pół mapy. Ogniska już nie wydają się zbyt blisko rozstawione. Niby mówią, że to najłatwiejsze Soulsy, ale wydaje mi się, że Elden Ring może prędzej zniechęcić niż tradycyjne części. Otwarty świat i praktycznie brak "korytarzy" sprzyja zabłądzeniu w nieodpowiednią dzielnię i dotkliwy wpierdol od byle mobków. Wcześniej prowadzono nas w dużej mierze za rękę, teraz trzeba się wykazać większą przenikliwością, uwagą w śledzeniu wskazówek, cierpliwością, metodycznością oraz spokojem ducha przy znoszeniu kolejnych wpierdolów. Albo wyjątkowym skillem, aby tych wpierdolów uniknąć przy przeciwnikach ponad naszą miarę, bo akurat zabłądziliśmy nie tam gdzie powinniśmy. Jest w pytę. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 6 godzin temu, ogqozo napisał: Spoiler alert, bla bla, ale wygląda mi na to, że cała "pierwsza kraina" jest swego rodzaju kompletnym wstępem do gry, każda mała jaskinia ma swojego mini-bossa, którego pokonanie daje nam pierwszy przedmiot danego typu i planszę pokazującą jak tego używać. Nie wiem jak z resztą gry, ale jednak jest sens wylizać najpierw tę pierwszą krainę, by wiedzieć, co ogólnie nawet jest w grze. Szczerze mówiąc to dalej nie wiem, jak używać skilli broni w prawej ręce, jeśli się ma coś w lewej, a wydają się istotnym elementem gry. Nawet nie umiem tego wyguglać lol. Może się pojawi w którejś jaskini którą pominąłem. Ale jaki spoiler? O konwoju który był w trailerze i nic nie mówi? Serio? 1 minutę temu, mozi napisał: Ale jaki spoiler? O konwoju który był w trailerze i nic nie mówi? Serio? Spoiler Swoją droga fajna ta akcja z patchesem xD Grzebneliscie w skrzyni po walce? xd Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 12 minutes ago, C1REX said: Mam pytanie odnośnie zgubienia się. To nie jest tak, że światło z ognisk pokazuje kierunek do następnego bossa fabularnego, co jest też zaznaczone na mapie? Pokazuja ale wszystkie na raz a bossow fabularnych jest kilku. Cos mi sie jednak zdaje ze ten do ktorego teraz ide jednak nie bedzie kolejnym bo za duzy przeskok poziomow trudnosci. Odnosnie duchow do przywolania to ta mechanika jest dla mnie bez sensu bo znalazlem jakies nowe summony ktore z opisu wygladaja dobrze ale do ich przywolania potrzebne jest ponad 100FP a ja mam ledwie 70 bo nie pakuje w mind. Tutaj znowu gra premiuje magiczne buildy ktore nie dosc ze maja latwiej biorac wszystko na dystans to jeszcze mocniejsze summony. 1 Cytuj
Bzduras 12 646 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 10 minut temu, bebbop napisał: Właśnie do końca nie rozumiem jak mam to czytać. Standardowa broń mi pokazuje siłę 106+, obok kolumna 16->, natomiast ten jakościowy na czerwono 90+ i kolumna obok 19. Patrz tam na dole, gdzie są literki. E to najgorsze skalowanie (czyli najmniejsze bonusy od danej statystyki), S to najlepsze. Cytuj
ogqozo 6 559 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 17 minut temu, bebbop napisał: Właśnie do końca nie rozumiem jak mam to czytać. Standardowa broń mi pokazuje siłę 106+, obok kolumna 16->, natomiast ten jakościowy na czerwono 90+ i kolumna obok 19. Możesz je dodać w tym przypadku. Jak widać (jak równiesz zobaczysz w statystyce "atak broni w prawej ręce" klikając bodajże Y), ogólnie jakościowy będzie miał niższe obrażenia. To chyba będzie zawsze na początku gry. Standardowy ma wyższe "bazowe" obrażenia, za to quality ma "skalowanie", czyli większy bonus za każdy punkt siły/zręczności/itd. Raczej na początku gry suma w standardowym będzie większa dla każdej broni, ale wraz z podnoszeniem statystyk postaci i ulepszeniami broni, na pewnym etapie to quality będzie dawać wyższe całościowo obrażenia. Cytuj
devilbot 3 710 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 20 minut temu, Il Brutto napisał: Odnosnie duchow do przywolania to ta mechanika jest dla mnie bez sensu bo znalazlem jakies nowe summony ktore z opisu wygladaja dobrze ale do ich przywolania potrzebne jest ponad 100FP a ja mam ledwie 70 bo nie pakuje w mind. Tutaj znowu gra premiuje magiczne buildy ktore nie dosc ze maja latwiej biorac wszystko na dystans to jeszcze mocniejsze summony. Nie jest tak jak piszesz. Mind wpływa na ilość FP czyli focus pointsow a fp służą zarówno do czarów jak i wojownikom do skilli. Cytuj
ogqozo 6 559 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 A te skille są dobre w ogóle? Jakoś z rozpędu ich nie próbuję. Cytuj
Bzduras 12 646 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 Skille, w sensie popioły wojny? Przecież to jest gamechanger momentami i potrafi tak ratować dupę, że sam się dziwię. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 11 minut temu, ogqozo napisał: A te skille są dobre w ogóle? Jakoś z rozpędu ich nie próbuję. Niektóre są kozak na maksa i warto przetestować. Np. ten skok, co ikonka wygląda, jakby koleś srał na Małysza. Są też skills, gdzie normalnie strzelasz bronią na dystans i nie trzeba być czarodziejem. Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 no kurwa niektóre to włączają easy mode Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 Godzinę temu, Il Brutto napisał: Tutaj znowu gra premiuje magiczne buildy też mam takie wrażenie od początku po rzeczach co znajduje i npc że by była lepsza zabawa i większy wybór opcji, z faith jest guwno utility poza tym na szkielety co je zabija na dobre. No ale szukamy dalej. Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 Co oni odwalili z przełożeniem broni w dwie ręce... w poprzednikach wystarczyło wcisnąć trójkąt a w Eldenie to trójkąt + R1. Dla mnie to już jest nie używalne w walkach. A tak fajnie się kiedyś żąglowało tarczą i bronią. 1 Cytuj
meave 34 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 Tez sie za cholere nie moge przyzwyczaic do rozlozenia przyciskow. Najlepszy move jest jak koncze z tarcza w obu rekach i bron sie "sama" chowa. Niby to wszystko takie intuicyjne, ale szlag mnie trafia jak wzywam co chwile ta durna koze i musze sie naklikac zeby wlezc na nia i zejsc zeby np z kims pogadac. I x z trojkatem to juz w ogole jakis twist Pierwszy raz tak mi to wszystko siadlo i nie siadlo jednoczesnie. Dzisiaj zjechalem cala mape i jest opad szczeki jak zrobili otwarty swiat i jak wyglada. Ale jak przy okazji widac okropne popy i dropy i jak to nie bardzo w optymalizacje w umieja. A tyle przekladali... No i jeszcze jakos srednio mi lore wjezdza, bossowie oryginalni, ale juz mobki to total recykling. 20h za mna, bawie sie swietnie, ale dycha to o wiele za duzo. Na 10 to jest Bloodborne Cytuj
Soban 4 090 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 Ej też praktycznie nie znajdujecie pancerza xd? Wyczyściłem kawał mapy, masę opcjonalnych bossów i nadal biegam w jakimś gównie co poskładałem z random dropów żołnieży godrica. Tarcze i bronie nowe to co chwila a armor setów jak z soulsów to ani widu ani słychu. Ogólnie gierka to mokry sen fanów soulsów, eksploracja jest cudowna i jedyne do czego bym się przyczepił to średnia warstwa techniczna i absolutnie zjebane tutoriale - gra zasadniczo ukrywa w dziwacznych miejschach kluczowe itemy dla mechanik jak przekuwanie ashes of war czy tą butelke do miksowania i jakbym nie miał stylu lizania każdej ściany to pewnie bym nadal myślał, że artsy są przypisane do broni i zachodził w pałę jak przekuwać elementy broniek w inne staty u kowala I zgadzam się z tym, że gra przynajmniej na tyle ile grałem to zajebiście forsuje build na faith, bo milion rzeczy jest na tym oparte, a spelle do tej szkoły/szkół lecą od diametralnie różnych bossów czy npc. Dodatkowo na magii oparte są też summony i mój warrior przez niską mane to nawet nie może tych fajniejszych wycastować. Może zrobie re-spec z str jak już znajde przypadkiem npc co to robi xd Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 41 minut temu, Pure Bladestone napisał: Co oni odwalili z przełożeniem broni w dwie ręce... w poprzednikach wystarczyło wcisnąć trójkąt a w Eldenie to trójkąt + R1. Dla mnie to już jest nie używalne w walkach. A tak fajnie się kiedyś żąglowało tarczą i bronią. Niby tak, ale teraz możesz sobie trzymać oburącz coś z lewej ręki. Teraz się przyzwyczaisz i się będziesz zastanawiał jak bez tego ludzie grali i dlaczego w starych soulsach nie da się chwycić oburącz broni lub tarczy z lewej ręki. I przy okazji wrzucam kolejny ciekawy filmik tłumaczący kilka mechanik z gry. Zero spoilerów, czy info o zdobywaniu czegokolwiek. Same tipy na temach mechaniki gry. Część zbyteczna, ale część mocno przydatna i ciekawa. Sam np. nigdy nie wiedziałem, że można nad przepaścią zrzucić kamień i po dźwięku sprawdzić, czy uda nam się przeżyć zeskok. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 37 minut temu, Soban napisał: Ej też praktycznie nie znajdujecie pancerza xd? Tak. Gram już 16 godzin, a ciągle biegam w secie wydropionym z pierwszego lepszego rycerza Godricka. Słabo. Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 wlasnie sie towiedzialem ze te great runy ktore dropia z glownych bossow zabiera sie do pewnego miejsca, robi "restore" i mozna je zakladac zeby miec specjalne bonusy 1 Cytuj
kudlaty88 492 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 Można gdzieś ulepszyć armor bo nigdzie nie widziałem tej opcji. Dzisiaj ubiłem pierwszego smoka łatwo padł myślałem że bedzie trudniej. Gra jest niesamowita jak na szybko objechałem poł mapy to mi wyszło że jeszcze ze 100h lizania każdej ściany i dojdę do drugiego bossa. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 27 lutego 2022 Opublikowano 27 lutego 2022 3 godziny temu, ogqozo napisał: Możesz je dodać w tym przypadku. Jak widać (jak równiesz zobaczysz w statystyce "atak broni w prawej ręce" klikając bodajże Y), ogólnie jakościowy będzie miał niższe obrażenia. To chyba będzie zawsze na początku gry. Standardowy ma wyższe "bazowe" obrażenia, za to quality ma "skalowanie", czyli większy bonus za każdy punkt siły/zręczności/itd. Raczej na początku gry suma w standardowym będzie większa dla każdej broni, ale wraz z podnoszeniem statystyk postaci i ulepszeniami broni, na pewnym etapie to quality będzie dawać wyższe całościowo obrażenia. Jak się nie znasz to nie pisz głupot. Przykład jak wytłumaczyć żeby dalej nie było wiadomo Skalowanie standard to bazowe skalowanie jakie ma broń „fabrycznie” Jak znajdziesz pałkę to będzie miała przy sile literkę np B co oznacza ze skaluje się ze statystyka siła i jej zwiększenie zwiększa zadawane obrażanie (pomijam ze na te obrażenia trzeba nałożyć odporność tego kogo lejemy co daje rzeczywisty dammage). I teraz quality zmienia skalowanie na str i dex czyli siła i zręczność co oznacza ze ta broń będzie zadawać większy dammage tylko przy podnoszeniu obu tych statystyk. Co ciekawe w elden ring przy zmianie na magic o dziwo broń ma split dammage na fizyczne i magii wydaje mi się ze poprzednie gry tak nie miały. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.