Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie chce czytać żadnych poradników, nie oglądam filmów z gry na Youtube aby nie psuć sobie zabawy ale mam 3  pytania dla mnie bardzo istotne.

 

1. Co to jest  (trzeci przedmiot od lewe na samej górze ) i jak go używać po stworzeniu ?

 

https://www.eurogamer.pl/articles/2022-02-24-elden-ring-wytwarzanie-przedmiotow#section-1

 

2. Jak wzywać duchy ? Nie mówię o "dzwoneczku" ale o duchach wojowników którzy walczą z nami ramię w ramię.

 

3. Fragmenty Ruin. Można je sprzedać, ktoś pisał że służą do Wytwarzania ale czego ? Nie mogę nic z nich wytworzyć.

 

Z góry Dziękuje za pomoc :)

 

 

 

Opublikowano

@RIfuk - trzeci od góry przedmiot może być inny dla każdego z nas. Lista przedmiotów się powiększa wraz z kupionymi lub znalezionymi przepisami. 

 

U mnie fragmenty ruin są na razie tylko do robienia prism stones.

 

Co masz na myśli "duchy wojownika"? Możesz przyzywać wilki? Inne summony wojowników rycerzy trzeba znaleźć. 

Opublikowano
24 minuty temu, RIfuk napisał:

Nie chce czytać żadnych poradników, nie oglądam filmów z gry na Youtube aby nie psuć sobie zabawy ale mam 3  pytania dla mnie bardzo istotne.

 

1. Co to jest  (trzeci przedmiot od lewe na samej górze ) i jak go używać po stworzeniu ?

 

https://www.eurogamer.pl/articles/2022-02-24-elden-ring-wytwarzanie-przedmiotow#section-1

 

2. Jak wzywać duchy ? Nie mówię o "dzwoneczku" ale o duchach wojowników którzy walczą z nami ramię w ramię.

 

3. Fragmenty Ruin. Można je sprzedać, ktoś pisał że służą do Wytwarzania ale czego ? Nie mogę nic z nich wytworzyć.

 

Z góry Dziękuje za pomoc :)

 

 

 

 

1. Jakieś gówno do multi, wszystkich przedmiotów używa się tak samo, ekwipuje się je

2. Na takiej samej zasadzie jak przywoływanie konia, ekwipujesz konkretnego ducha, najlepiej sobie to wrzucić do tego podręcznego menu wywoływanego trójkątem

3. Jest dużo dodatkowych recept do odkrycia, pewnie w końcu trafi się taka w której jest coś co się z tych kamieni robi

  • Plusik 1
Opublikowano
18 minut temu, Lord Protector napisał:

Polecam filmik, który wczoraj wrzuciłem, zacząłem od nowa samuraiem i 2h już mam mocniejszego gościa niż miałem po 10 h :)

 

obejrzałem z ciekawości, to mnie zaciekawiło https://eldenring.wiki.fextralife.com/Strength-knot+Crystal+Tear bo nie znalazłem a będzie przydatne. No i nie wiedziałem że hub można odblokować przed Margitem xd 

Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, messer88 napisał:

 

obejrzałem z ciekawości, to mnie zaciekawiło https://eldenring.wiki.fextralife.com/Strength-knot+Crystal+Tear bo nie znalazłem a będzie przydatne. No i nie wiedziałem że hub można odblokować przed Margitem xd 

Fajne są te dodatkowe mikstury, zwłaszcza te wzmacniające atak, czuje się jak Asterix, bo przed każdą poważniejszą walką wyciągam i wypijam :D

Edytowane przez Rotevil
Opublikowano
33 minuty temu, messer88 napisał:

no taki typowy hub z npc jak to w soulsach 

 

ta te miksturki fajne, miksowałem hp z stamina ale teraz będzie lepsza mieszanka na bossów stamina i extra Damage 

 

No nie jest taki typowy - klaustrofobiczne brzydkie komnaty, nijaka nutka w tle, zero klimatu.

 

Nexus, Majula, Hunter's Dream... :banderas:

  • Plusik 1
Opublikowano

Też się zawiodłem Roundtable Hold. Czaje, że chcieli pójść w legendy arturiańskie ale z zapowiedzi dziennikarzy brzmiało jak jakieś mega epickie ogromne miejsce pełne npców. Nie dość, że ciasne to na dodatek idzie się zgubić który korytarz gdzie prowadzi. Mogli chociaż jakieś znaki na ścianach powiesić xd

Wczoraj zgładzilem 

Spoiler

Bayonette z Raya Lucaria

I postanowiłem trochę poszwędać się bez większego celu po okolicach i dokończyć zalegające wpisy w dzienniku. Skończyłem na wschodnich stronach mapy, gdzie mobki i bossowie (tych drugich liczba na metr kwadratowy zatrważająco wzrosła) jak na moją postać w okolicach 50 lvl zdecydowanie hardkorowi. Klimat jak z mangi Kentaro Miury i nawet wielgachny miecz leżał z tyłu karety, na wysuszonym od popiołu polu. Czuję już, że azorki duchy nie zdają egzaminu. Chyba pokombinuje z innymi a troszku się ich nazbierało.

A w ogóle nie pochwaliłem się jak wygląda mój dziennik. Znajomi mówią, że to już uzależnienie xd

IMG_20220301_103424.jpg

  • Plusik 5
  • Lubię! 2
  • Dzięki 1
  • Haha 1
Opublikowano

zdecydowalem jednak ze bede robil respec bo poszedlem w str za mocno grajac confessorem i biegajac z claymorem wyglada to slabo. Bede robil respec na faith nie pakujac nic w str ani dex, do tego troche w mind i planuje uzywac pioruna jako glownego czaru, mmam tez kilka broni ktore sie skaluja z faith prawodpodobnie wezme kose na poczatek

Opublikowano

Mały tip, który być może inni też przegapili. 

 

Niektóre z tych papierków w ofercie sprzedawców, to instrukcje na temat skarbów lub questów. Warto je przeczytać.

 

@Il Brutto - wydaje się, że dobrą decyzję podejmujesz. Czysty STR to droga pod górę, bo gra mocno faworyzuje granie z summonami i atakowanie na dystans. Latający przeciwnicy są dobrym przykładem. Jeśli broń skaluje z FTH, to masz 2w1 - Jeden stat do czarów i przywalenia młotem w łeb. 

 

Alternatywą do czarów jest łuk lub weapon arts dystansowe. Ludzie pierwszym łukiem samuraja potrafią zabić bossa pająka z tutoriala (jest za to nagroda). Łuk już w DS3 był kozak i kilku bossów tak zrobiłem, a tu wydaje się jeszcze lepszy. 

Opublikowano (edytowane)

Piękna jest ta gra. Po prostu ja, mapa, eksploracja i odkrywanie sekretów. Żadnych znaczników, znaków zapytania i questów. Każda jaskinia czy odkrywanie nowej lokacji może być osobną przygodą/questem. Nie mam pojęcia gdzie kończy się mapa i jaki jest jej rozmiar. Nie mam pojęcia co jest dalej. Podobnie miałem w Zelda Breath of the Wild.

 

Jak dla mnie, na PS5 śmiga elegancko. Czasami zauważę małe rwanie, ale nie jest to coś, co by uprzykrzało życie. Graficznie nie stoi tak jak remake Demon’s Souls (co najbardziej widać po detalach na podłożu), ale jest bardzo ładnie i gra oczywiście nadrabia warstwą artystyczną. Gra nie cacka się od początku, ale małymi kroczkami powoli idę do przodu. 
 

Projekt mapy jest świetny. Wszędzie są jakieś ciekawe miejscówki i szybko tej mapy się uczę, tak że mogę w wybrane miejsca trafić bez żadnych lini naprowadzających do celu. W świeżo ukończonym Dying Light 2 tak nie miałem natomiast. Bardzo trudno było się rozeznać w terenie i czar szybko pryskał, gdy się okazało, że eksploracja nie ma sensu przez recykling i powtarzające się czynności.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

IMO to jest lepsze BoTW, bo do magii eksploracji z Zeldy dorzucono głęboki system walki z różnorodnymi buildami i prawdziwy legion różnorakich wrogów(serio jestem pełen podziwu jak dużo jest rodzajów wrogów), co sprawia, że gra cały czas pokazuje coś nowego czy to artystycznie czy mechanicznie, gdzie Zelda po kilkunastu godzinach już trochę wiała ujem tłukąc non stop gobliny o różnych kolorach brońkami różniącymi się głownie wytrzymałością.

W sumie to dziwne trochę, że zrobili z tego nowe ip, bo sama gra mechanicznie i pod względem klimatu nie różni się jakoś diametralnie od DS3, gdzie taki Bloodborne już różnił się mocno i spokojnie mogli dać Dark Souls 4 na tytuł Eldena.

  • Plusik 2
Opublikowano
3 godziny temu, RIfuk napisał:

 

 

2. Jak wzywać duchy ? Nie mówię o "dzwoneczku" ale o duchach wojowników którzy walczą z nami ramię w ramię.

 

 

 

Jako uzupełnienie do wypowiedzi kolegi - możesz to tylko robić w wyznaczonych miejscach. W lewym rogu pokazuje się się wtedy taka mała duchowa tabliczka/drzwi. Dopiero wtedy przywołania są aktywne. Nie można ich odpalać w każdym miejscu, ale zazwyczaj są zawsze aktywne w okolicach trudniejszych walk.

  • Plusik 2
Opublikowano

gra jest tak duza, ze szok. 20 godzin ponad na liczniku a ja wciaz latam po lingrave. zawsze mnie smieszyly takie posty na forum ("100h na liczniku a wciaz jestem w menu glownym"), ale naprawde skala poraża.

 

wkur.wia mnie ta masa buildow, broni, statsow - nie potrafie sie zdecydowac. czekam na mozliwosc respeca zeby pokombinowac :P

  • Plusik 1
Opublikowano

 

8 minut temu, Ölschmitz napisał:

gra jest tak duza, ze szok. 20 godzin ponad na liczniku a ja wciaz latam po lingrave. zawsze mnie smieszyly takie posty na forum ("100h na liczniku a wciaz jestem w menu glownym"), ale naprawde skala poraża.

 

wkur.wia mnie ta masa buildow, broni, statsow - nie potrafie sie zdecydowac. czekam na mozliwosc respeca zeby pokombinowac :P

You saw nothing yet

image.png.d994b00a77a14932523c5ce2a0fa4b74.png
 

Opublikowano

Wczoraj pękło kolejne 5 godzin, a gra coraz bardziej się rozkręca. 

Nawet moje ogólne zmęczenie open-worldami nie ma tutaj żadnego znaczenia, bo jest to niezwykle inteligentnie zaprojektowany świat, gdzie sama jazda na koniu bez celu, patrząc jedynie na rozciągający się horyzont, sprawia frajdę.

 

Byle do wieczora. :banderas:

Opublikowano

Kuźwa uważajcie na skrzynkę w ruinach na jeziorku, bo przenosi w taki miejsce, że musiałem uciekać żeby nie dostać wpier.dolu. :obama: 

Margit w końcu pokonany, więc zobaczymy co tam w tym zamku. 

  • Haha 2
Opublikowano
Teraz, Cedric napisał:

Kuźwa uważajcie na skrzynkę w ruinach na jeziorku, bo przenosi w taki miejsce, że musiałem uciekać żeby nie dostać wpier.dolu. :obama: 

Margit w końcu pokonany, więc zobaczymy co tam w tym zamku. 

He he ,miałem to samo ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...