Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, Dahaka napisał:

Ja nie wiem, spedzilem w tej grze 120 godzin, dobilem do 170 levelu, zwiedzilem wszystko co bylo do zwiedzenia i gdzies tak od polowy gry gra przestala byc jakimkolwiek wyzwaniem. Melania zostala rozjechana jak walec przy trzecim podejsciu, wiekszosc innych bossow nawet calego moveseta nie zdazyla uzyc, bo juz gryzla piach. 

Co prawda korzystalem z mimica, ale nawet bez niego mysle nie byloby szczegolnie trudno.

Mam to samo, zdecydowanie najłatwiejsza gra od fromsoftware.

Jade rapierami z bleed/rot/frost i poza bossami co maja immunity to reszta pada jak muchy. Summony duzo ulatwiaja, wiec mysle o drugim przejsciu bez nich.

Odnośnik do komentarza

  

37 minut temu, C1REX napisał:

Brzmi jak dobrze zrobiony build. 

Jaką masz postać? Jaka broń? 

 

 

Bloodhound Fang ze skillem Bloodhound finesse, ktory zadaje mocny DMG i jest szybki + amulet zwiekszajacy moc skilli + amulet zwiekszajacy staty (str, dex, end, vig) kosztem dostawania wiekszego dmg od przeciwnikow + amulet zwiekszajacy udzwig

Koncowo mialem okolo 60 STR, 60 DEX, END na tyle, zeby nosic bull goat set i golden greatshield, troszke w mind, zeby miec fp na specjala, reszta w Vigor.

DMG w okolicach 1000 ze specjala, wiec jak jeszcze mimic z niego korzystal, to juz w ogole pasek HP lecial w dol jak szalony.

W zasadzie na bossach nie korzystalem z zwyklych atakow, tylko special. Zazawyczaj wystarczylo z 10 razy uzyc i po zabawie.

Edytowane przez Dahaka
Odnośnik do komentarza
59 minut temu, Dahaka napisał:

  Bloodhound Fang ze skillem Bloodhound finesse, ktory zadaje mocny DMG i jest szybki + amulet zwiekszajacy moc skilli + amulet zwiekszajacy staty (str, dex, end, vig) kosztem dostawania wiekszego dmg od przeciwnikow + amulet zwiekszajacy udzwig

Koncowo mialem okolo 60 STR, 60 DEX, END na tyle, zeby nosic bull goat set i golden greatshield, troszke w mind, zeby miec fp na specjala, reszta w Vigor.

DMG w okolicach 1000 ze specjala, wiec jak jeszcze mimic z niego korzystal, to juz w ogole pasek HP lecial w dol jak szalony.

W zasadzie na bossach nie korzystalem z zwyklych atakow, tylko special. Zazawyczaj wystarczylo z 10 razy uzyc i po zabawie.

 

No to ja mam niemal to samo. Ten sam miecz i podobne statsy (u mnie 60STR, 55VGR). Dodatkowo gram z ciężką tarczą przeciwko mobkom, a specjal na bossów. 

Ludzie tutaj nastraszyli, że melee to hard mode, a mi się gra całkiem łatwo jak do tej pory (drugie przejście). 

Odnośnik do komentarza

Magia czy malee - nieistotne, bo jeśli się dobrze pokieruje rozwojem postaci i weźmie jedną z dziesiątek bardzo dobrych broni/ czarów to przez grę można przejść jak burza. Pewnie, że tu czy tam można się na chwilę zaciąć, ale open world zaburzył balans i to jest w zasadzie nie do naprawienia, bo trzebaby po prostu nerfować wszystko, albo buffować przeciwników/bossów. A poza otwartym światem twórcy muszą jeszcze brać pod uwagę atrakcyjność multiplayera.

 

Jeśli ktoś chce hard mode, to musi sobie sam narzucić ograniczenia. Zaczynając od rezygnacji z summonów, przez wybór jednej z mniej atrakcyjnych (pod względem zadawanych obrażeń) broni.

 

Innej opcji raczej nie ma.

 

Łatwa, czy nie - gra jest piękna i klimatyczna, zaprojektowana ze smakiem, a eksploracja pochłania i satysfakcjonuje. Mnie to wystarcza.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Shen napisał:

melee to normal a magia very easy, jak ogladam sobie jakies klipy, gdzie typ puszcza przodem jakiegos summona i kasuje bossa paroma czarami to czasem zazdroszcze

Na filmikach to wygląda tak łatwo, ale droga maga taka łatwa u mnie nie była - tzn. nie jakoś specjalnie łatwiejsza od melee. Przez to, że te buildy potrzebują 60INT i z 60Mind, to ciężko jest z osiągnięciem 60VGR. Bez wysokiego STR obrażenia też się większe dostaje i łatwo jest ginąć od jednego ciosu. Ciężke tarcze też raczej odpadają przez większość gry. 

Owszem, jak się wszystko dobrze ustawi, wypije co trzeba, rzuci buffy na siebie, to wiele bossów ginie od jednego czaru, ale często potrzeba po kilka prób, by to tak weszło. 

A mój melee build? Idę jak koks na wymianę ciosów, wciskam L2, znikam zadając cios, wciskam R2 by ponownie doskoczyć i zadać kolejny mega cios. Wypijam flaszkę i idę dalej spamować specjale broni. Ogłuszenia i criticale też częściej wpadają przy melee. 

Dodatkowo nasze summony nie giną tak łatwo i mogą nam pomóc zadawać obrażenia zamiast być tylko do odciągania aggro. 

 

No i mag musi mieć sporo niebieskich flaszek, co oznacza sporo mniej czerwonych estusów do leczenia. 

Wcześniej też myślałem, że INT to nałatwiejsza droga, ale po spróbowaniu dwóch buildów myślę, że STR/VGR nie jest gorszy, a przez większą odporność na obrażenia jest też mniej frustrujący. 

 

Z trzeciej strony, to ten open world sporo zmienił. Można po jednym bossie zrobić quest od White Mask, przyfarmić na samobójczym kurczaku i każdy build będzie OP. 

Odnośnik do komentarza
43 minuty temu, Shen napisał:

Tak, open world ma ten minus, że teraz jak juz jestem blisko konca, czyszcze mapke i wszystko pada jak mucha. Pewnie skalowane poziomu przeciwnikow jest jakims rozwiazaniem, ale osobiscie nie lubie tego w grach.

No, skalowanie wrogów to chujnia z grzybnią, bo nie czujesz, że stajesz się silniejszy. Dokoksujesz postać, a potem i tak musisz 10 razy siekać szczura, by ubić. Bez sensu, nie czuć progresu. Więc już lepiej tak, jak jest, choć ma swoje minusy.

 

Przy open worldzie nawet trudno mądrze ekwipunek rozmieścić. Tak to zawsze można było jakiś OP miecz czy czar umieścić pod koniec gry i gracze do pewnego etapu musieli sobie radzić bez niego. Teraz odpalają grę, robią samobójczy run na koniec mapy, zgarniają sprzęt ze skrzynki i elo. Od startu ustawieni na pół gry. Wystarczy levelować.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, _Red_ napisał:

A propos Demonów, za które właśnie miałem się brać - lepszy taki otwarty Elden na start, czy wpierw trochę korytarzowej klasyki? Z soulslike to tylko do Bloodborna miałem cierpliwość i skończyłem, nie wiem jak tutaj mi siądzie. 

Zaraz po demons'ach możesz się skrzywić na grafikę. Pytanie czy po ER będziesz miał ochotę na pewnie mniej rozwiniętą mechanikę DS i brak checkpointów.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, _Red_ napisał:

A propos Demonów, za które właśnie miałem się brać - lepszy taki otwarty Elden na start, czy wpierw trochę korytarzowej klasyki? Z soulslike to tylko do Bloodborna miałem cierpliwość i skończyłem, nie wiem jak tutaj mi siądzie. 


Obie te gry są świetne. Której nie wybierzesz, to i tak czeka cię kilkadziesiąt godzin wspaniałej zabawy. Wypada ukończyć obie. :good2:
 

W dniu 19.04.2022 o 13:30, Shen napisał:

 


g1si62mjwyt81.jpg

:starwars::touche:  :isee:

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Sylvan Wielki napisał:


Obie te gry są świetne. Której nie wybierzesz, to i tak czeka cię kilkadziesiąt godzin wspaniałej zabawy. :isee:

 

Na razie miałem 2h wspaniałego wkurwa jak podchodziłem w Demonach po okolicy, potem musiałem zrobic sekunde przerwy na potrzeby ogarnięcia dzieciaka i mnie zaciukał jakiś ciul z ognistym mieczem i sru, restart od nowa levelu z racji braku pauzy xd Niestety w moich warunkach domowych wszelkie soulsy i tego typu gry w powtarzanie tego samego sto razy odpadają.

 

Czy Elden ma może jakis bardziej daddy friendly system checkpointów? Pytam poważnie, bo jestem każul i szukam lekkiej rozrywki bez powtarzania w kółko dużych obszarów.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...