Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, mugen napisał:

Eeeeee, to nie wiersz, nie trzeba interpretować tekstu w poszukiwaniu ukrytych znaczeń, napisałem dokładnie to co widać łącząc wyrazy.

Było traktowanie z góry i brak zrozumienia dla tych co psują sobie grę poradnikiem/wiki. Dałem kilka przykładów dlaczego ktoś może chcieć tak grać (np. platyna przy pierwszym przejściu). 

W co drugim poście piszę, żeby każdy grał jak chce i nie krytykował innych za wybór drogi. 

Opublikowano (edytowane)
49 minut temu, Kmiot napisał:

Jak się w miarę sumienie eksploruje mapę, to siłą rzeczy przez większość gry jesteś przelevelowany. Dopiero po wyjściu ze stolicy czuć skok poziomu, bo to "wąskie gardło" i łatwiej autorom było określić na jakim poziomie gracze tam trafią.

Nie czuję się zbyt mocno przelevelowany, wiadomo, sługusy w zamku ginęły od 2 pociągnięć miecza, ale już Ci więksi rycerze potrzebowali 5 zamachów. Jak mnie wywaliło z tego podziemia, z zombie-szkapą, windą do miejscówki z białym niedźwiedziem, to z 20 razy zginąłem i ciężko szło. W pięknym Caelid t-rexy i wielki ptaki dosyć mocno się stawiają,

Edytowane przez Rtooj
Opublikowano

No tak, to i tak wciąż wszystko zależy od builda postaci czy stylu gry. To jest w pewnym sensie najpiękniejsze w tej grze. Dla jednych niektóre fragmenty mogą być spacerkiem w parku, a dla innych udręką. 

Co Ci będę mówił - kombinuj. Bez tego nie uświadczysz satysfakcji ;]

Opublikowano

Jak walczymy dużym mieczem oburącz mając w tym momencie tarczę na plecach to czy ta tarcza coś nam daje, czy tylko obciąża naszą postać i warto jej się w ogóle pozbyć z wyposażenia?

Opublikowano
9 minut temu, Czezare napisał:

Jak walczymy dużym mieczem oburącz mając w tym momencie tarczę na plecach to czy ta tarcza coś nam daje, czy tylko obciąża naszą postać i warto jej się w ogóle pozbyć z wyposażenia?

Jeśli nie zamierzasz używać tarczy, to przeważnie nic ona nie daje na plecach. Wyjątkiem jest jednak np. żółwia tarcza, która daje bonus do regeneracji staminy nawet jak jest na plecach i tam w sumie najlepiej wygląda. Nie pamiętam innych tarcz z bonusami. 

 

Jeśli nie chcesz używać tarczy, a zdjęcie jej zmieni Ci obciążenie z medium na light, to zdecydowanie lepiej jej nie nosić. 

  • Dzięki 1
Opublikowano

Nie wiem czy to Jameson czy rzeczywiście w Caelidowym zamku mnie wczoraj po prostu tarmosili. Pierwszy taki wpiernicz póki co (65 lvl, 55h gry). I ten

Spoiler

podwójny

boss xd

Mój scenariusz grania do końca wakacji coraz bardziej realny. Szczególnie, że już myślę o NG+ ze zmienionym buildem na ultra siłą, duże bronie, grube ciało. 

 

Opublikowano

Na Płaskowyż Altus prowadzi winda Dectus, uruchamiana dwoma połówkami medalionu. W miejscu w którym na filmikach jest punktu interakcji, u mnie nic nie ma. Czy jakoś można sobie zablokować dostęp do tej windy? 

Opublikowano
25 minut temu, Aleks napisał:

Na Płaskowyż Altus prowadzi winda Dectus, uruchamiana dwoma połówkami medalionu. W miejscu w którym na filmikach jest punktu interakcji, u mnie nic nie ma. Czy jakoś można sobie zablokować dostęp do tej windy? 

Edit: kolega odpowiedział chwilę przede mną. 

Opublikowano

Zwiedzam sobie akademię, i nie mam pojęcia skąd ta gra ma taką średnią na MC. No ale jeszcze kupa mapy przede mną, pytanie, czy ta gra jakoś jeszcze zaskoczy gracza.

  • WTF 1
Opublikowano
26 minut temu, Rtooj napisał:

Zwiedzam sobie akademię, i nie mam pojęcia skąd ta gra ma taką średnią na MC. No ale jeszcze kupa mapy przede mną, pytanie, czy ta gra jakoś jeszcze zaskoczy gracza.

Możesz rozwinąć? Gra według Ciebie ma za niską, czy za wysoką ocenę? 

Co masz na myśli z "zaskoczyć gracza"? Zaskoczyć twistem fabularnym? 

Opublikowano
7 minut temu, C1REX napisał:

Możesz rozwinąć? Gra według Ciebie ma za niską, czy za wysoką ocenę? 

Co masz na myśli z "zaskoczyć gracza"? Zaskoczyć twistem fabularnym? 

Oceny 100/100, 10/10 mocno mnie zastanawiają. Widząc ile w tej grze jest małych i większych wad ciężko mi uwierzyć że recenzenci którzy mieli przydział do tych gier nie byli tymi najtwardszymi fanatykami serii. Jedno jest pewne, gra jest dosłownie magiczna, mając tyle na sumieniu nadal powoduje że nie można się od niej oderwać. Nie rozumiem tylko dlaczego ktoś postanowił ją skrzywdzić za wysoką oceną, tak jakby gracze nie kupowali gier 9/10.

Oczywiście ostatecznie nie ma to znaczenia, ale porównując do innych gier to trochę zastanawia. Ja oceny nie wystawiam, bo zbyt dużo przede mną, a bawię się wspaniale.

  • Plusik 1
Opublikowano

Jakie gry ostatniej dekady zaslugiwaly na oceny 10/10 I nie mialy malych czy duzych wad? RDR2 ktore wialo chujem I nuda przez polowe gry? BOTW ktore bylo puste a system broni po prostu wkurw... Persona 5/5R w ktorej momentami zastanawialem sie czy nie zajade X od przewijania tego samego dialogu poraz piaty? Wszystkie z tych gier maja sporo wad jak by zaczac szukac. A w ER sie po prostu dobrze bawisz przez cala gre, masz swietny Lore tone Bossow i i jak skonczysz to chcesz grac dalej to jest powaznie wiecej niz w 90% wydawanych gier.

  • Plusik 5
Opublikowano

No pod wzgledem nudy I bycia turbo samograjem to racja jest to najnudniejsza gra w historii gier 10/10. ER zasluguje na 10/10 tak samo jak kazda z powyzej wymienionych gier. Do nich na pewno dodal bym tez God of War.

  • Plusik 1
Opublikowano
8 minut temu, Kazub napisał:

może jakbyś przynajmniej podał te "większe wady" to łatwiej byłoby zrozumieć do czego pijesz

Na razie:

- uczucie deja-vu odnośnie wrogów, miejscówek, broni, przedmiotów, npc, latałem sobie wczoraj po cmentarzysku, znowu po jakimś zamku, i skakałem po dachach zabijając wrogów zrobionych z klatek po ptakach.

- wersja na PS5 nie spełnia oczekiwań, grafika że z poprzedniej generacji to jedno, ale chrupanie jest nieznośne momentami,

- przedstawienie fabuły - od dosłownej przez NPC z ery ps2 kłapiące ustami bez ładu i składu, po jej szczątkowość na tym etapie gry, sama w sobie też nie powoduje na razie żadnych emocji, nawet nie poruszam tematu Martina który miał mieć tutaj swój wkład, na razie widzę go w mieczu w kształcie choinki,

- animacja postaci i mechanika walki niezmienna, to że dodali/nazwali popioły popiołami, dołożyli duchy zamiast wzywania kogoś przed walką, nie ma nic wspólnego z ewolucją, a co dopiero rewolucją, której chyba nikt nie chce.

- jedyna rzecz za którą nie lubiłem bloodborne'a czyli labirynty Kielicha tutaj wsadzono jako katakumby i inne kopalnie - niestety postawili na ilość a nie jakość, drugi region odkrywam a już mam dosyć tych samych ścian, i zgadywania ile posągów kotów dostanę na końcu.

 

Wszystko to tworzy na razie wspaniała grę która nie zasługuje na najwyższe noty, bo to nie są tylko małe wady do spatchowania po premierze, czy indywidualne odczucia jak wspomniane

Cytat

wkurw...

na niszczenie się broni w Zeldzie. Te elementy do końca gry się nie zmienią. Gra niczym mnie na razie nie zaskoczyła, bo o koniku wiadomo było z trailerów. Dlatego na razie uważam że powinna dostawać 9/10 jako doskonała gra ze zbyt wieloma wadami by pisać o doskonałości.

17 minut temu, Shen napisał:

albo gdybys podał gry z ktorymi porownujesz Elden ring i twoim zdaniem faktycznie załuguja na 10/10

W ostatnich generacjach: Zelda BOTW, Bloodborne, God of War, Returnal, obiektywnie Hades, i ostatnio Horizon 2.  Ale ja jestem zwykłym graczem z wieloma defektami mózgu a nie recenzentem.

Opublikowano

Gra dostała 10/10 bo była oceniania w dużej mierze przez fanów gatunku. Jeśli gra trafi do redakcji, to recenzje dostanie "kolega od Soulsów". 

Jak ktoś jest taką osobą i uwielbia soulsy, to dostał jedną z najlepszych gier od lat. Tak samo jak taki Bloodbrone mógł być GOTY pomimo 25fps i wielu uproszczeń względem głównych Soulsów. Każda gra ma problemy i nie powinno się moim zdaniem traktować 10/10 jako oceny idealnej dla idealnych gier, bo byśmy nigdy tej oceny nie zobaczyli. Dla takich perfekcyjnych i niemożliwych gier zostawmy sobie 11/10 :we_need_to_go_deeper:

 

A że nie każdemu gra podejdzie? No takie jest życie i każdy z nas jest inny. Mi God of War i RDR2 też nie podchodzą. 

 

Opublikowano
4 minuty temu, Rtooj napisał:

God of War,  i ostatnio Horizon 2. 

God of war za co? Marna fabuła, czułem się jakbym grał w prolog czegoś wiekszego, rozkrecilo sie dopiero na samym koncu i poleciały napisy. Seria która stała zajebistymi walkami z bossami, tutaj dowalili X wersji kolorystycznych trolla do porzygu, tu nie miales deja vu? Horizon przemilcze, bo to ubigierka w innych szatach z rownie słaba fabuła.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Shen napisał:

God of war za co? Marna fabuła, czułem się jakbym grał w prolog czegoś wiekszego, rozkrecilo sie dopiero na samym koncu i poleciały napisy. Seria która stała zajebistymi walkami z bossami, tutaj dowalili X wersji kolorystycznych trolla do porzygu, tu nie miales deja vu? Horizon przemilcze, bo to ubigierka w innych szatach z rownie słaba fabuła.

Szanuje jak najbardziej Twoje zdanie, różni się od mojego, ale ważne że rozmawiamy o grach które skończyliśmy.

Edytowane przez Rtooj
Opublikowano

Cholera wiecie czego jeszcze brakuje Eldenowi? Możliwości powtórzenia walk z bossami w dowolnej porze, coś jak wspomnienia w Sekiro, dzisiaj drugi raz pokonałem Malenie i wciąż chciałbym to jeszcze raz powtórzyć innym buildem, broniami tylko, że nie chce się mi się przedzierać przez te wszystkie lokacje do niej w NG... mam nadzieję, że w DLC w tych arenach będzie taka opcja:usmiech:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...