messer88 6 485 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Poprzez jedne katakumby jeśli dobrze kojarzę. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 250lvl, 350lvl jeden 700 - a ja sobie ze 120 popierdzielam Ubiłem ostatnio dwa miśki (śmieszne fanty) i dwa smoki. Nie wiem, skąd ta tęsknota za "korytarzowym" światem - bywa pustawo, ale przyjemnie się przemierza krainę wzdłuż i wszerz, a wejście do jakiegoś kompleksu, zamczyska czy też ruin, robi robotę. Po oczyszczeniu kazamatów naprawdę miło pogalopować po tej onirycznej polanie. 2 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca No nie wiem czy tak fajnie. Ja dotarlem do ściany. I trudność i nie wiem gdzie iść. Tak wygląda moja mapa obecnie. Zero pomysłu co dalej. 1 Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Wrzuć to może w spoiler, bo jednak psujesz innym zabawę. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 13 minut temu, stoodio napisał(a): 250lvl, 350lvl jeden 700 - a ja sobie ze 120 popierdzielam Ubiłem ostatnio dwa miśki (śmieszne fanty) i dwa smoki. Nie wiem, skąd ta tęsknota za "korytarzowym" światem - bywa pustawo, ale przyjemnie się przemierza krainę wzdłuż i wszerz, a wejście do jakiegoś kompleksu, zamczyska czy też ruin, robi robotę. Po oczyszczeniu kazamatów naprawdę miło pogalopować po tej onirycznej polanie. Szczerze to można w tą grę grać bardzo liniowo, np. to DLC to można zrobić w 3h Spoiler 4 bossów na NG+ jak klasyczne Soulsy. Pierwsze przejście to duch eksploracji, a potem jak się komuś podoba można iść jedną ścieżką i będzie "liniowo" :). Czyli w zasadzie mamy dwa w jednym. Zostało to ładnie przemyślane dla ludzi, co wyciskają z gry ostatnie soki, albo robią sobie bossruny. Pisałem też jakiś czas temu o podstawce i tutaj to samo, każde NG+ dzięki otwartości świata może wyglądać trochę inaczej, doceniłem to przechodząc drugi i 3ci raz. 25 minut temu, Donatello1991 napisał(a): Jak się dostać w wschodnie części? Jak się poddałeś to masz hinta, ale takiego nie wprost Spoiler 1 Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 12 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Szczerze to można w tą grę grać bardzo liniowo, np. to DLC to można zrobić w 3h Pokaż ukrytą zawartość 4 bossów na NG+ jak klasyczne Soulsy. Pierwsze przejście to duch eksploracji, a potem jak się komuś podoba można iść jedną ścieżką i będzie "liniowo" :). Czyli w zasadzie mamy dwa w jednym. Zostało to ładnie przemyślane dla ludzi, co wyciskają z gry ostatnie soki, albo robią sobie bossruny. Pisałem też jakiś czas temu o podstawce i tutaj to samo, każde NG+ dzięki otwartości świata może wyglądać trochę inaczej, doceniłem to przechodząc drugi i 3ci raz. Jak się poddałeś to masz hinta, ale takiego nie wprost Ukryj zawartość Już dotarlem. tak tędy. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Jak można zabrać płotkę w takiej lokacji? Troll. I jeszcze dać tych Spoiler Psychośmieci Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 10 minut temu, Donatello1991 napisał(a): Jak można zabrać płotkę w takiej lokacji? Troll. I jeszcze dać tych Pokaż ukrytą zawartość Psychośmieci Try parry, but whole 1 Cytuj
panborysek 54 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Dziś dopiero mam nową aktualizację na PS5. Donatello1991 - musisz odblokować sekretne przejście gestem O matko! Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Teraz, Szermac napisał(a): Bo dziś wjechał kolejny patch właśnie Co znerfili tym razem xDD Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Już widzę znerfili Pana na świni W sensie właściwie to naprawili jego respawn Naprawili też przegięte perfumy "Fixed a bug that caused the Lightning Perfume Bottle and Frenzyflame Perfume Bottle weapons to deal double damage under certain circumstances." I ktoś mi jeszcze powie, że to nie był bug, tylko meta Eldena xDD Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 8 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): Co znerfili tym razem xDD Cytat PvP-exclusive balance adjustments Decreased the damage and damage animation of the shearing vacuum effect of the “Swift Slash” Skill. General balance adjustments Increased the Intelligence scaling of the Carian Sorcery Sword and slightly decreased the base damage. Extended the throwing attacks range for the following weapons: Smithscript Dagger / Smithscript Cirque Changed the placement of the bosses in the re-fight against the Golden Hippopotamus and Commander Gaius bosses to be in the same position as in the first fight. Bug Fixes Fixed a bug that caused the Rolling Sparks Skill to deal more damage than expected. Fixed a bug that caused the Rolling Sparks and Wall of Sparks Skills to deal no damage while some special effects were applied to the player. Fixed a bug where some special effects of a right-handed weapon would also be applied to the following Weapon Skills when cast with the left hand: Feeble Lord's Frenzied Flame Discus Hurl Fixed a bug where successfully guarding while attacking using the Thrusting Shield weapon type would consume less stamina than intended. Fixed a bug that prevented players from cancelling the attack recovery of two-handed strong attacks by rolling for certain weapons of the Backhand Blades weapon type. Fixed a bug that caused the Lightning Perfume Bottle and Frenzyflame Perfume Bottle weapons to deal double damage under certain circumstances. Fixed a bug where the Arcane scaling of the Bloodfiend's Arm weapon was higher than intended when setting an affinity. The status buildup of the heavy attack was also reduced. Fixed a bug where the Faith scaling of the Gazing Finger weapon was not being applied correctly. Fixed a bug where the damage animation of some attacks of the Fire Knight's Greatsword against players was different than expected. Fixed a bug where the attack affinity of some attacks of the Fire Knight's Greatsword were different than expected. Fixed a bug that caused some affinities for the following weapons to be higher than intended: Smithscript Dagger Smithscript Cirque Smithscript Axe Smithscript Greathammer Smithscript Spear Golem Fist Smithscript Shield Fixed a bug that caused enemies to heal when the Maximum HP reduction gradual HP reduction effect applied by Black Knife Tiche wore off. Fixed a bug that caused summoned NPCs to behave differently than expected under certain circumstances. Fixed a bug that where the unblockable bite attack of the Golden Hippopotamus boss would connect with players more easily than intended. Fixed a bug that caused text to display differently than expected. Several other performance improvements and bug fixes. Possible unstable performance fixes For the PS5 version of the game, unstable framerate may be improved by using the "Rebuild Database" option from the device’s safe mode. In some PC versions, Ray Tracing may be unintentionally enabled and cause unstable performance. Please check the Ray Tracing setting in the "System" > "Graphics Settings" > "Raytracing Quality" from the title screen or in-game menu. In the PC Version, the message "Inappropriate activity detected" may appear without cheating. To fix this issue, please verify the integrity of the game's files before restarting the game. In the PC version, unstable framerate may be caused by third party applications that control mouse behavior. Deactivating these third party applications may improve performance. App Ver. 1.12.3 Regulation Ver. 1.12.4 In PS4, PS5, Xbox One and Xbox Series X|S versions, Regulation files can be downloaded by logging in to the server. If the Regulation Ver. listed in the lower right corner of the title screen is not 1.12.4, please select LOGIN and apply the latest regulation before enjoying the game. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Żeby mieć okienko na estusa to trzeba urlop wypisać czy postać ma przyjść z żółtymi papierami? Parodia. Cytuj
rafanus2 13 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 2 minuty temu, Donatello1991 napisał(a): Żeby mieć okienko na estusa to trzeba urlop wypisać czy postać ma przyjść z żółtymi papierami? Parodia. Jest okienko, ale dopiero po uniknięciu 12 ataków ; ] Cytuj
Lochu 58 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca W jakim czasie skończyliście to dlc? U mnie 40h samej eksploracji praktycznie i sporo przede mna, dopiero dzisiaj ruszyłem na Messmera, Bayla i Midre. Została mi północ mapy i ruiny rauh. Ktoś podpowie jak dostać się do północnej części mapy? Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 18h Po tylu stwierdziłem, że kogoś tam pogięło. Więc koniec. Oczywiście ostatni boss mi został. Reszta mapki zwiedzona. Cytuj
panborysek 54 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca (edytowane) 3 godziny temu, Donatello1991 napisał(a): 18h Po tylu stwierdziłem, że kogoś tam pogięło. Więc koniec. Oczywiście ostatni boss mi został. Reszta mapki zwiedzona. Ubiłem wszystkich bosów w DLC, zwiedziłem całą mapę i później jeszcze dokończyłem sobie kilka trofeów do platynki w podstawce, zajęło mi to około 45h Edytowane 4 lipca przez panborysek Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 5 lipca Opublikowano 5 lipca Najgorszy Zolw Ninja jak zwykle jak gra ma cos trudnego to hard drop xD Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 5 lipca Opublikowano 5 lipca Mi pewnie jeszcze z miesiąc zejdzie przy tym dlc, bo często sobie wracam do mapy z podstawki, szukam itemów i miejsc, które ominąłem przy pierwszym podejściu. W ogóle po ponad 150h dalej czuję turbo podjarę wchodząc na nowy obszar. Ten element jest dla mnie ikoniczny w Eldenie, widok na nową mapę, wjeżdżająca nazwa obszaru i zawsze dojebana muzyka przy tym <3 mało kto umie tak w environment storytelling jak FS 1 Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 5 lipca Opublikowano 5 lipca @wet_willy 2 faza tego guwna z końca opanowałeś perfekcyjnie jak unikać czy trzeba mieć farta? XD Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 5 lipca Opublikowano 5 lipca 11 godzin temu, panborysek napisał(a): Ubiłem wszystkich bosów w DLC, zwiedziłem całą mapę i później jeszcze dokończyłem sobie kilka trofeów do platynki w podstawce, zajęło mi to około 45h U mnie 60h, ale podobnie jak kolega jeszcze poleciałem NG+, ++ i drugi raz DLC na NG+ same główne bossy na 20 lvl blessingu, co zajęło w sumie jakoś pewnie ponad 25 godzin, więc samo DLC z lizaniem ścian to jakieś 35+ godzin. 14 godzin temu, Donatello1991 napisał(a): 18h Po tylu stwierdziłem, że kogoś tam pogięło. Więc koniec. Oczywiście ostatni boss mi został. Reszta mapki zwiedzona. O kurde prawie speedrun 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 5 lipca Opublikowano 5 lipca Godzinę temu, messer88 napisał(a): @wet_willy 2 faza tego guwna z końca opanowałeś perfekcyjnie jak unikać czy trzeba mieć farta? XD Ja miałem taktykę, że załączałem wszystkie wspomagacze (potkę, buffy z czarów, kraby) dopiero w 2giej fazie, dzięki temu walka na NG była bardzo krótka, tak również Mimica , który pomógł mi załączyć buffy, bez tego to nie wiem, za słaby byłem . A na NG+ robiłem questa, więc z NPCtami, w sumie walka była długa, ale leciałem już z Fingerprint Shield i Darkmoon Greatsword (zmieniony build) z bardzo wysokim lvl, itemami i blessingiem maksymalnym, który bardzo ładnie blokował wszystkie obrażenia. Jak komuś bardzo zależy na queście, a ma problem z hp poolem, który jest epicko ogromny przy przyzwaniu 2ch NPCtów (przez co jest nie łatwiej, tylko trudniej) to potem wyczytałem, że wcale nie trzeba było ich przyzywać, ich itemy byłyby na ziemi po zakończeniu finałowej walki też bez tego, starczy popchnąć quest do odpowiedniego momentu w fabule. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.