Ukukuki 7 009 Opublikowano 3 sierpnia Opublikowano 3 sierpnia Godzinę temu, _Red_ napisał(a): Dlatego napisalem, ze "rozumiem, ze to Soulslike". Znałem ten motyw, tylko tu chyba jest to spotęgowane otwartym swiatem, gdzie możesz na multum sposobów zrobic kolejność questow (a chyba nie wszystko logicznie devovie przewidzieli). W DSach chyba było to bardziej liniowe mimo wszystko, z tego co pamiętam z parunastu godzin w Dark Souls, podobnie Demon Souls i skonczonym Bloodbornie. Dlatego na pierwsze przejscie raczej idę w opcje "wyjebane". Co bedzie to bedzie, najwyzej ominie mnie jakies lore. W Eldenie jest chyba trochę inaczej, ja w DS 1 czy DS 2 często nie wiedziałem co robić, gdzie iść tak w 3 czy Elden Ring nie miałem kompletnie takiego problemu. W Eldenie odpaliłem poradnik jedynie już po skończeniu gry żeby wbić całaka i okazało się ,że wiele nie ominąłem. Jednak ja w te gry gram z lizaniem ścian bo tu okryte przejście, tam medalion, tu fajne widoczki. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 4 sierpnia Opublikowano 4 sierpnia @_Red_ U nomadycznych kupców możesz kupić zwoje, które podpowiedzą, gdzie można znaleźć pewne miejsca/przejścia etc. Czarne zakapturzone posągi wskazują palcem miejsce opcjonalnych kazamatów. Zaś kierunek głównego wątku jest widoczny na mapie przy ikonie ogniska w postaci specyficznego płomienia. Jeszcze nigdy gry FS nie były tak przyjazne dla gracza. Kończę powoli DLC w niepołatanej wersji i niektórzy bossowie to konkretna kupa - Timon na Pumbie to zwykły bubel. Po prawie godzinie zmagań bez skrupułów odpaliem mu avada kedevrę. Za stary jestem na takie pieprzenie 1 Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia Muszę przyznać, że faktycznie przegięli tego ostatniego bossa. I nawet nie chodzi o jego trudność, tylko gigantyczną różnicę między nim a całą resztą dlc, które przeszedłem lajtowo, a na nim zacinka. Z pięć razy zjechałem mu hp do 15-20% i albo załatwił mnie tym ultimate atakiem albo popełniałem jakiś głupi błąd. Nie wiem czy ten zabieg miał na celu po prostu dojebanie do pieca na finał, czy może zachęcenie do sprawdzania innych buildów itd. ALE tutaj też wychodzi piękno tej gry, bo inny tytuł pewnie bym porzucił w podobnej sytuacji (tak jak to zrobiłem przy kultowej ścianie w Like a Dragon), a w eldenie nie ma opcji, żebym się poddał i po prostu zmieniam taktykę i builda. No i przy okazji zbierania itemów pod niego znalazłem jeszcze nieodkryte miejscówki z podstawki i to tak ukryte, że naprawdę szacunek dla graczy liżących każdą ścianę. Spoiler ja za ch nie znalazłbym dojścia do Mogha, a tym bardziej tego ukrytego przejścia po nim, gdzie trzeba było przeturlać się/uderzyć w ścianę ołtarza XD Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia Na początku mnie wkurwiał ale w sumie spoko jest ten boss (poza designem bo wolałbym coś całkowicie świeżego) Jedyne co bym zmienił to fazy, 50/50 albo proporcjonalnie odwrotnie od tego co jest teraz. Różnica jest taka że nie da się przejść tego na pałę spamując weapon artem i panic rollować tylko trzeba się nauczyć co i kiedy bo każdy błąd dużo kosztuje. Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia no dokładnie, przy spokojnej grze udawało mi się omijać część tych jego przegiętych combosów, ale im bliżej byłem zwycięstwa, tym bardziej adrenalina działała i paluchy zaczynały się plątać ja bym jeszcze odjął trochę tych efektów wizualnych w drugiej fazie, bo przy niektórych atakach to ja tam nie ogarniam co sie dzieje Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia Ta dlatego też bym ją skrócił. Z dlc do 3 Gael miał podobne ataki po ciosach mieczem ale tam kojarzę że było to o wiele bardziej czytelne. Cytuj
Fafensky 145 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia Na PS5 w drugiej fazie przy niektórych atakach są mocne spadki fps i w chuj to mnie wytrąca z równowagi. Człowiek sobie myśli, że wygrana w zasięgu ręki bo kombosy zapamiętane i nagle drop przez który mózg się wyłącza i zaczynam się gubić zamiast reagować Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia 2 minuty temu, Fafensky napisał(a): Na PS5 w drugiej fazie przy niektórych atakach są mocne spadki fps i w chuj to mnie wytrąca z równowagi. Człowiek sobie myśli, że wygrana w zasięgu ręki bo kombosy zapamiętane i nagle drop przez który mózg się wyłącza i zaczynam się gubić zamiast reagować na xsx jest to samo niestety, ale na to akurat nie mogę zrzucić winy przy porażkach ;p Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia U mnie dlc 2x skończone i szczerze to bardziej mnie wkurza gejus mimo że jest zdecydowanie prostszy do ubicia ale sam projekt tej walki GUWNO. I ten charge co najłatwiej uniknąć korzystając z iframes wsiadając na konia xd no coś tutaj nie jest tak jak być powinno. ranking bossów imo 1 Messmer - design, lore, scenka, no całościowo TOP dlc. 2 Rellana - fajne starcie, uniki, parry, ładny taniec tutaj odchodzi. Minus brak scenki. 3 Midra - taki trochę "oldschoolowy" FromSoftowy boss, wolny, bardzo czytelne ataki, ale też fajna scenka jak i jego lokacja elegancka, szkoda że mały ten dungeon. poza podium Słonecznik podoba mi się ten pomysł jak i sama walka jest fajna, w przeciwieństwie do knura w zbroi. Jeszcze Putrescent knight też super design. Edit, przypomniałem sobie jeszcze Romina sempre sempre, fajny też boss jak z pierwszych Darków trochę. 1 1 Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia Gejus pompejus to istne nieporozumienie - walka niby na kozie, tylko że zupełnie nie Po prostu źle zaprojektowana potyczka, podobnie jak hippo (tam z kolei kamera dostaje pioerdolca z uwagi na gabaryt bossa i nieadekwatną arenę). Całkiem dobra topka, tylko wg mnie w walce mano a mano Messmer ma kapkę za mało życia przez co pozostawia niedosyt, za to Midra i Rellana to bardzo mocne punkty DLC. Słonecznik też całkiem świeży pomysł - mało HP ale... no właśnie Piszę z perspektywy magika, kolejne podejście melee jeszcze przede mną. Ogólnie bawię się świetnie, najlepiej wydana stówka w ostatnim czasie. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 8 sierpnia Opublikowano 8 sierpnia Hipuś ten golden? To też racja. Messmera mogli spokojnie dać na dwa pełne paski. Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 9 sierpnia Opublikowano 9 sierpnia Zmiana builda i ostatni boss padł w drugiej próbie Także to już niestety koniec tego DLC, ostatnie ~10h to głównie szukanie itemków i pominiętych miejsc, więc już dość sporo wycisnąłem z tego i na razie robię przerwę. Chciałem trochę pograć w coopie, ale jak widzę co ci ludzie robią na trudniejszych bossach, to mi się odechciało NG+ włączyłem, ale wydawało mi się wcześniej, że site of grace będą już odblokowane i będę mógł na szybko robić bossów, no ale niestety trzeba latać po mapie, teraz już trochę mi się nie chce. Tak czy siak piękne dlc, 10/10 Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Troszkę mi się zeszło, ale skończyłem DLCka. Grałem w wersję niepołataną i musze przyznać, że było naprawdę sporo bullshitu. Ostatni boss dla przeciętnego gracza to jest jednak szok. Nigdy nie byłem zwolennikiem zmiany buildu pod daną potyczkę, bo nie o to mi się rozchodzi, grając w tym przypadku magikiem - preferuję wykorzystanie wszystkich dostępnych narzędzi, które podsuwa gra. I tak oto paker na sterydach wyzionął ducha: Było sporo pięknych lokacji (te wszystkie kwieciste polany), był super wykręcony klimat (las oraz nieco pustawe palczaste ruiny), była jedyna w swoim rodzaju eksploracja (te wszystkie przesmyki i tajemne przejścia). Były oczywiście potyczki najwyższej próby (Messmer, Midra, Bayle Spoiler Była intrygująca obsada z epickim finałem, był świetny ekwipunek i mocne czary. Była piękna muzyka. Było naprawdę wszystko, czego bym oczekiwał od FS. Przygoda ukończona - cos się kończy , coś się zaczyna, jak mawiał klasyk. Czas sprawdzić dodatek postacią w zwarciu 1 Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Paczujesz teraz? Mi wleciał pacz na gejusie akurat i nie powiem było odczuwalne to 15-20% chyba więcej dmg. Cisnę obecnie w AC VI ale nie powiem zagrałbym sobie od nowa Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Tak, zamierzam zaktualizować grę. Co dokładnie z tym Gejusem pozmieniali? Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 19 sierpnia Opublikowano 19 sierpnia Generalnie pierwszy pacz zwiększył extra damage z każdym lvl scadu blessing. 1 Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 24 sierpnia Opublikowano 24 sierpnia Podpowie mi ktoś jak rozwijać samuraja walczącego dwoma katanami? Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia 11 godzin temu, Homelander napisał(a): Podpowie mi ktoś jak rozwijać samuraja walczącego dwoma katanami? Szukaj raczej w necie ale szkoda sobie psuć zabawę grając z poradnikami... Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia 25 minutes ago, Ukukuki said: Szukaj raczej w necie ale szkoda sobie psuć zabawę grając z poradnikami... Nie chcę sobie zepsuć postaci po prostu i zmarnować czasu 1 Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 25 sierpnia Opublikowano 25 sierpnia Na YouTube wiem, że Fextralife wrzucał dużo builow i na bank był dla samuraja, ale czy na dwie katany to nie wiem Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 27 sierpnia Opublikowano 27 sierpnia Ta walka z boylem to chyba jedna z najlepszych pojedynków w całych soulsach. Cytuj
Rotevil 121 Opublikowano 27 sierpnia Opublikowano 27 sierpnia Tę Sashę to pamiętam, że oglądałem z ciekawości jak zaczynała pierwszy raz grać w soulsy, nie szło jej w ogóle i teraz taki progress zrobiła, nie dość, że wybitna aktorka, to jeszcze do tego dobra zagrajmerka z niej Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.