Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, McDrive napisał:

To gameplay pewnie na TGS.

Na Gamescom, standardowo.

Edytowane przez XM.
  • Plusik 1
Opublikowano

Wychodzi na to że dlubia od czasu jak zaczęli sekiro. Jest pewne że będzie sztosik chłopaki czego się dotkną to złoto. Mówię o FS ofcourse

Opublikowano

Dłubią od DS3 wiec 4 latka do premiery to az nadto na to studio. A stary grubas chyba odpowiada tylko za background story.

Opublikowano

Chcialbym zeby byl zachowany klimat DS ale z naprawde dobra fabula od grubego. Bez soulsowego pier.dololo o zlym krolu i upychaniu lore w opisie widel.

  • Plusik 1
  • Haha 4
Opublikowano

więcej eksploracji, spokojniejsze tempo niż w sekiro i będzie gituwa

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ploty ploty ploty, ale kto zabroni poczytać

 

As usual, I won’t be divulging my source.

  • Most of the combat is built upon the foundation of Souls series.
  • The powers you get from the bosses are integrated to combos like the prosthetic in Sekiro but for all weapons.
  • Some of those can also be used in the open world to open new path much like in Zelda.
  • « FP » bar like is used and it is part of the new burn mechanic. Using these powers burns your arms until they become ashes. Your arms can also be cut by ennemies if burned to a certain degree. You can use mechanical arms as a weaker replacement.
  • Limbs are dropped by ennemies but only some can be used as replacement for your arm. Most of the others are rotten or already burned. They can also be offered to « covenants ».
  • Resting at specific « altar » fully recovers your arms.
  • Stealth-kills allow to recover a bit from the burns.
  • Specific skills like crouch, swim, dive, power stance, dash, crafting herbs, magic, dual wield, parry, deflect, climb, hiding in the environnement, faith, drain, roll, super armor, high jump, awareness, knowledge
  • Skill trees with different paths.
  • The skills attributed depend on your starting class. You obtain some skills during the game depending on your build by using skill points.
  • Your arms are a new « mechanic » as well.
  • There is a « hand » command.
  • You have to sheath your weapon to use the Hand command.
  • Grab and launch objects (interrupters, levers, rocks...), push rocks, inspect the walls and manually push blocks by using both the joystick and the grab command.
  • No indication to what you can or can’t grab/push. By that I mean no text when you stand in front of a lever to activate it.

Almost forgot : first gameplay at VGA. Release April 2020.

Maybe more later.

  • Plusik 5
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
2 godziny temu, cotek napisał:

Będzie trailerek ze story i fragmentami gameplayu - to pewne ;) Premiera czerwiec 2020. Róbcie screeny xD

Wiadome skąd? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...