Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miło takie coś przeczytać, nawet jeśli to trolling. Jednak byłoby to bardzo trudne - musiałbym zdradzić co się stało ze Stalkerem po DkS3, a to miało być oddzielne opowiadanie. Czasu i sił mi teraz brak na to, ale w końcu się pojawi w przyszłości i jeśli będzie taka możliwość to umieściłbym to w temacie. Gdyby to było już napisane to dałoby radę spełnić Twoją prośbę przyjacielu.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

To wszystko brzmi superzachęcająco. Uwielbiam jakość gier From, ale niezbyt ich konstrukcję. Otwarty świat z fast travelem (oraz mapa z możliwością zaznaczania miejsc na później! Oraz podobno znacznie łatwiejsze unikanie starć!) oznacza, że z natury nie będzie chyba marnowania godzin na klepanie potworów, które już rozwaliłem, ale ciągle za mną latają.

 

Nawet jeśli gra będzie miała momenty, gdzie po kolei trzeba znieść dużo walk i jest ciężko, to tutaj powinno to być znacznie mniej nużące, jeśli będzie odskocznia w postaci innych dostępnych szybko miejsc, gdzie będę mógł porobić inne zadania, pójść w innym kierunku, może po drodze przypakować, a potem swobodnie sobie wrócić. Stety/niestety w dungeonach nie będzie opcji fast travel.

 

Super wieścią jest zapowiedź zróżnicowanego świata, w którym dungeony nie będą ściśle zamkniętymi kapsułami, ale mają mieć różne płynnie łączące się ze światem kształty. Jedną z wad Zeldy było to, że dungeony były tak odseparowane od reszty gry i nie mieliśmy momentów, gdzie by było skupisko zagadek, możliwości i walk w sposób faktycznie wykorzystujący to co najlepsze w tej grze.

 

Pytanie, czy uda się zachować jakość, bo duże open worldy zazwyczaj są nudne na dłuższą metę, a Soulsy jako stosunkowo zamknięta gra nie miały jakoś bardzo dużo lokacji i mogły się skupić na dopieszczeniu każdej minuty. Ogólnie gry AAA są zazwyczaj bardzo powtarzalne, a gry From wyróżniają się od 10 lat niepowtarzalnością, dużą liczbą bardzo odmiennych przeciwników i broni itd. Jeśli oni są w stanie zrobić taki sam wypas tylko w otwartym świecie, i jeśli chodzenie dokoła nie będzie zbyt powolne, to nie wiem no, oszaleję z podjary.

 

 

 

W ogóle to nazwa na ognisko w tej grze to "a site of lost grace" i w wywiadach twórcy cały czas używają tego wyrażenia opisując gameplay. Odwiedź a site of lost grace, odpocznij w a site of lost grace. Oj, From, tęskniłem za wami. 

Opublikowano

Wszystko ładnie, pięknie, ale czy my żyjemy w latach 90, że wszystko przekazują dziennikarze. Ja już mam dosyć takich opowiastek z zamkniętych pokazów. Tym bardziej, że jako tako rozgrywki do tej pory nie widzieliśmy poza zwiastunem. Gra zgarnia nagrody na GC za coś czego nie pokazano publicznie i mam się z tego powodu jarać? CB2077 też zgarniało tony nagród, a jak wyszło to każdy widział co się działo. Zamiast dać co dwa miesiące zwiastun z czystą rozgrywką bawią się w zamknięte pokazy i mowę "get excited":reggie:

Opublikowano

Osobiście staram się minimalnie oglądać cokolwiek związanego z grami From. W przypadku Dark Souls 3 praktycznie nic nie oglądałem. Po prostu mam kredyt zaufania ponieważ ich gry mi pasują i jeszcze nie miałem sytuacji, żebym żałował kupna gry od nich. Takie przekazywanie info mi nie przeszkadza aczkolwiek biorę wszystko na chłodno. Łatwo puścić wodze fantazji zwłaszcza przy open worldach.

Opublikowano

No w sumie w RDR2 wszędzie jechałem na koniku, podobnie było w Wiedźmaku 3. Akurat w RDR2 często się trafiało na jakąś dodatkową aktywność.

Czekam na ten Elden Ring bo wcześniejsze Sekiro mi siadło doskonale :)

Opublikowano

ja ciągle trafiam na takie informacje odnośnie szybkiej podróży

 

Cytat

One catch with this system is that you can't warp in or out of dungeons. It's only while you're exploring the vast open map of The Lands Between that you can warp to any of the checkpoints that you've previously discovered. In fact, these checkpoints are called Sites of Lost Grace, quite the elegant name compared to Dark Souls' bonfires.

 

Opublikowano

Fast travel w open worldzie spoko, bo pewnie wrogowie nie będą się skalować, więc odpada minus pierwszych soulsów, gdzie trzeba było pod koniec gry przebiegać przez lokacje co dawały minimalnego expa a wrogowie byli na strzała i tylko czas się traciło.

Opublikowano
2 hours ago, Figaro said:

Minus za natychmiastowy i wszędzie dostępny fast travel. A cała reszta - cymesik. 

 

To będzie działać jak w każdej poprzedniej grze - żeby się przemieścić musisz pierw znaleźć ''site of the last grace'' czyli stary bonfire. 

 

Opublikowano

A jak to dzialalo w DS1 bo w sumie nie pamietam, ale chyba i tak trzeba bylo dobiec do ogniska a nie odpalic to sobie gdzie byle.

Opublikowano

No po prostu nie było fast travelu, aż do czasu po Anor Londo. Choć irytujące, było to doprawdy świetne rozwiązanie, do którego już nie mieli jaj wrócić w późniejszych odsłonach (może częściowo dlatego, że i level design i skróty były gorsze)

Opublikowano

Nie martwi mnie zawartość i świat, ale możliwa powtarzalność. Chodzi mi o podział na różne regiony i to czy w każdym będziemy mieli do zrobienia dokładnie to samo, tylko na inaczej wyglądających terenach. Przykład:
HUB -> Region -> dojście do zamku -> pokonanie szefa -> powrót do HUB-u gdzie na końcu gry walka z bossem po zebraniu łbów czy czego tam innego potrzebnego do zebrania.
I tak kilka razy. Trąci mi to pierwszym Assassin's Creed, gdzie tylko miasta miały inny klimat, ale schemat misji był dokładnie ten sam.
Podejrzewam, że na pewno tak będzie, ale liczę, że system walki i różnorodność przeciwników zrekompensuje mi tą niedogodność, w końcu FS to jednak nie Ubisoft, ale tak podpowiadają Pratchett-owe "Drugie myśli" gdzieś w zakamarkach pustego łba generując niepotrzebne obawy:P:/
No i mogliby się wreszcie zająknąć o edycji kolekcjonerskiej:dry:

Opublikowano

Nawet jeżeli schemat miałby być ten sam, to już sama otwartość świata powinna zagwarantować większą dowolność w osiągnięciu celu. Zanim dotrzesz do szefa zwiedzisz kilka lochów, zatrzymasz się przy ruinach, spotkasz i wymienisz kilka zdań z npcami, natrafisz na mini bossa. Daleko tutaj do pierwszego asasyna. Myślę, że kto jak kto ale From w tej kwestii nie zawiedzie. 

 

Cieszy mnie też to, że wszelkie lochy mają być tworzone ręcznie, w odróżnieniu od generowanych losowo chalice dungeonów z Bloodborne'a.

Opublikowano
19 godzin temu, messer88 napisał:

Nie wiem o co niektórzy się martwią, przecież to From a nie partacze z cdp. Jedyne o co się boję to o działanie gry no ale chyba już nie będzie sytuacji jak BB bez pacza. 

 

nie no, z racji tego, że gra wychodzi też na pastgeny, to na nowej generacji powinno być te stałe 60 klatek

 

innej możliwości sobie nawet nie wyobrażam

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...