Opublikowano 30 grudnia 20204 l Wzorowanie się na mitologi to nic złego. W końcu DS też jest oparty po części na greckiej mitologii z tymi ich epokami. Jak to zrobią po swojemu w tym brudnym stylu, to nawet nie będziemy wiedzieć, że coś pochodzi od Skandynawów.
Opublikowano 30 grudnia 20204 l A ja mam nadzieje ,że komuś się powaliło i bardziej chodziło o mitologię celtycką która raz ,że jest świetna a dwa bliska słowiańskiej. Do tego ta miltologia pasuje do stylu tego studia.
Opublikowano 2 stycznia 20214 l Obejrzałem sobie ten zwiastun z Crimson desert i jest to dokładnie czego oczekuję od gier na nową generację. Ten poziom zniszczeń otoczenia w trakcie walk i warunki atmosferyczne mogłyby wreszcie zrobić różnicę w gameplayu. Tym bardzie w takim DS gdzie ogromni przeciwnicy nie robią "krzywdy" otoczeniu. Ja wiem, ograniczenia techniczne, ale jak napyerdalasz się ze smokiem, to masz nadzieję, że wreszcię ogień faktycznie coś spali
Opublikowano 2 stycznia 20214 l 2 godziny temu, McDrive napisał: Obejrzałem sobie ten zwiastun z Crimson desert i jest to dokładnie czego oczekuję od gier na nową generację. Ten poziom zniszczeń otoczenia w trakcie walk i warunki atmosferyczne mogłyby wreszcie zrobić różnicę w gameplayu. Tym bardzie w takim DS gdzie ogromni przeciwnicy nie robią "krzywdy" otoczeniu. Ja wiem, ograniczenia techniczne, ale jak napyerdalasz się ze smokiem, to masz nadzieję, że wreszcię ogień faktycznie coś spali Podzielam zdanie. Największą bolączką gier nie jest problem osiągnięcia 4K/60 czy implementacja pełnego RT. Wiadomo, że grafika, technologia idzie do przodu, szkoda tylko, że światy są sterylne i sztuczne bardziej niż w latach 90tych. Animacja potrafi być jak żywa ale zestrzelenie butelki ze stołu jest wyczynem ponad skalę. Powiedzmy sobie szczerze, że na ten moment fizyka w grach praktycznie nie istnieje. Oby trend ten odwrócił się z wchodzącą właśnie generacją. Graficznie jest już i tak niewiele do osiągnięcia więc może część pary sprzętów pójdzie w tą właściwą stronę.
Opublikowano 2 stycznia 20214 l 3 godziny temu, McDrive napisał: Obejrzałem sobie ten zwiastun z Crimson desert i jest to dokładnie czego oczekuję od gier na nową generację. Ten poziom zniszczeń otoczenia w trakcie walk i warunki atmosferyczne mogłyby wreszcie zrobić różnicę w gameplayu. Tym bardzie w takim DS gdzie ogromni przeciwnicy nie robią "krzywdy" otoczeniu. Ja wiem, ograniczenia techniczne, ale jak napyerdalasz się ze smokiem, to masz nadzieję, że wreszcię ogień faktycznie coś spali Ja za to bym chcial zeby wreszcie taki atak ogniem smoka odbijal się od ścian jak w DD (koncowka gameplayu)
Opublikowano 2 stycznia 20214 l Godzinę temu, _D23 napisał: Czaisz taką walkę z Caprą z tymi zniszczeniami... Z tej uliczki nic by nie zostało 2 minuty temu, XM. napisał: Ja za to bym chcial zeby wreszcie taki atak ogniem smoka odbijal się od ścian jak w DD (koncowka gameplayu) Czekam na taki ogień od czasu renderu killzone 2
Opublikowano 2 stycznia 20214 l Jak obstawiacie kiedy najwcześniej zobaczymy jakieś szczegóły dot. gameplayu? E3?
Opublikowano 2 stycznia 20214 l 10 minut temu, estel napisał: Jak obstawiacie kiedy najwcześniej zobaczymy jakieś szczegóły dot. gameplayu? E3? Nie no myślę, że jakieś konkretniejsze informacje wrzucą trochę szybciej, oby. Gra wisi już w produkcji od dłuższego czasu, pojawiają się pierwsze, konkretniejsze informacje o niej więc powinni coś pokazać wcześniej niż na E3, imo zbyt odległy termin.
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Stawiam, że najpóźniej w lutym coś zobaczymy. Ale jeśli gra nie wyjdzie w tym roku... Wolę o tym nie myśleć.
Opublikowano 3 stycznia 20214 l 11 godzin temu, estel napisał: Jak obstawiacie kiedy najwcześniej zobaczymy jakieś szczegóły dot. gameplayu? E3? Może do końca stycznia? Na stronie jednego z artystów do końca stycznia minie embargo na jego prace do pierwszego zwiastuna, które zrobił dla tej gry, to jest jakaś szansa
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Jakiś urywek gameplayu bym chętnie zobaczył bo trailerki pewnie zdradzą bossów.
Opublikowano 3 stycznia 20214 l 8 minut temu, messer88 napisał: Jakiś urywek gameplayu bym chętnie zobaczył bo trailerki pewnie zdradzą bossów. O racja, zapomniałem, że FS na zwiastunach ujawnia 3/4 gry
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Pewnie będzie trudno się powstrzymać no ale może się uda w nic nie klikać
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Mnie interesuje czy to bedzie bardziej jak Sekiro czy bardziej jak Dark Souls. Wolalbym to pierwsze. chodzi mi o system walki
Opublikowano 3 stycznia 20214 l 27 minut temu, estel napisał: Mnie interesuje czy to bedzie bardziej jak Sekiro czy bardziej jak Dark Souls. Wolalbym to pierwsze. chodzi mi o system walki Z ostatnich przecieków, to bliżej DS.
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Niby ewolucja DS a ma być pływanie czy skakanie jak w Sekiro więc JARAM SIĘ przeokrutnie.
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Tylko nie pływanie... sekcje, poziomy zadania czy eksploracja wymagające pływania to zawsze największa kaszana w grach Edytowane 3 stycznia 20214 l przez _D23
Opublikowano 3 stycznia 20214 l 22 minuty temu, _D23 napisał: Tylko nie pływanie... sekcje, poziomy zadania czy eksploracja wymagające pływania to zawsze największa kaszana w grach Miejmy nadzieję, że sobie poradzą. W sekiro nie było źle
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Komu jak komu, ale From Software ufam w tych kwestiach. Nie bójcie się, że nagle wyskoczą z rozwiązaniami rodem z Tomb Raidera.
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Mam nadzieję, że ta gra to nie będzie takie typowe boss rush jak Sekiro, zero satysfakcji z grania od bossa do bossa ha tfu. Wolałbym sobie odwiedzać miejscówki, wchłaniać klimat, czyścić trashe.
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Pływanie w Sekiro było spoko no i nie było tego dużo. Ja tylko mam nadzieję że będzie dużo broniek.
Opublikowano 3 stycznia 20214 l Godzinę temu, Bigby napisał: I przemierzanie świata gry na koniu. Z mackami zamiast kopyt żeby dopełnić dziwność świata
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.