Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wzorowanie się na mitologi to nic złego. W końcu DS też jest oparty po części na greckiej mitologii z tymi ich epokami. Jak to zrobią po swojemu w tym brudnym stylu, to nawet nie będziemy wiedzieć, że coś pochodzi od Skandynawów.

  • Plusik 1
Opublikowano

Obejrzałem sobie ten zwiastun z Crimson desert i jest to dokładnie czego oczekuję od gier na nową generację. Ten poziom zniszczeń otoczenia w trakcie walk i warunki atmosferyczne mogłyby wreszcie zrobić różnicę w gameplayu. Tym bardzie w takim DS gdzie ogromni przeciwnicy nie robią "krzywdy" otoczeniu. Ja wiem, ograniczenia techniczne, ale jak napyerdalasz się ze smokiem, to masz nadzieję, że wreszcię ogień faktycznie coś spali:dry:

Opublikowano

 

2 godziny temu, McDrive napisał:

 

Obejrzałem sobie ten zwiastun z Crimson desert i jest to dokładnie czego oczekuję od gier na nową generację. Ten poziom zniszczeń otoczenia w trakcie walk i warunki atmosferyczne mogłyby wreszcie zrobić różnicę w gameplayu. Tym bardzie w takim DS gdzie ogromni przeciwnicy nie robią "krzywdy" otoczeniu. Ja wiem, ograniczenia techniczne, ale jak napyerdalasz się ze smokiem, to masz nadzieję, że wreszcię ogień faktycznie coś spali:dry:

 


Podzielam zdanie. Największą bolączką gier nie jest problem osiągnięcia 4K/60 czy implementacja pełnego RT. Wiadomo, że grafika,

technologia idzie do przodu, szkoda tylko, że światy są sterylne i sztuczne bardziej niż w latach 90tych. Animacja potrafi być jak żywa ale zestrzelenie butelki ze stołu jest wyczynem ponad skalę. Powiedzmy sobie szczerze, że na ten moment fizyka w grach praktycznie nie istnieje. Oby trend ten odwrócił się z wchodzącą właśnie generacją. Graficznie jest już i tak niewiele do osiągnięcia więc może część pary sprzętów pójdzie w tą właściwą stronę. 
 

  • Plusik 2
Opublikowano
3 godziny temu, McDrive napisał:

Obejrzałem sobie ten zwiastun z Crimson desert i jest to dokładnie czego oczekuję od gier na nową generację. Ten poziom zniszczeń otoczenia w trakcie walk i warunki atmosferyczne mogłyby wreszcie zrobić różnicę w gameplayu. Tym bardzie w takim DS gdzie ogromni przeciwnicy nie robią "krzywdy" otoczeniu. Ja wiem, ograniczenia techniczne, ale jak napyerdalasz się ze smokiem, to masz nadzieję, że wreszcię ogień faktycznie coś spali:dry:

Ja za to bym chcial zeby wreszcie taki atak ogniem smoka odbijal się od ścian jak w DD (koncowka gameplayu)

 

  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, _D23 napisał:

 

 

Czaisz taką walkę z Caprą z tymi zniszczeniami... Z tej uliczki nic by nie zostało:banderas:

2 minuty temu, XM. napisał:

Ja za to bym chcial zeby wreszcie taki atak ogniem smoka odbijal się od ścian jak w DD (koncowka gameplayu)

 

Czekam na taki ogień od czasu renderu killzone 2:nvmnd:

  • Plusik 1
Opublikowano
10 minut temu, estel napisał:

Jak obstawiacie kiedy najwcześniej zobaczymy jakieś szczegóły dot. gameplayu? E3?

Nie no myślę, że jakieś konkretniejsze informacje wrzucą trochę szybciej, oby. Gra wisi już w produkcji od dłuższego czasu, pojawiają się pierwsze, konkretniejsze informacje o niej więc powinni coś pokazać wcześniej niż na E3, imo zbyt odległy termin. 

Opublikowano
11 godzin temu, estel napisał:

Jak obstawiacie kiedy najwcześniej zobaczymy jakieś szczegóły dot. gameplayu? E3?

Może do końca stycznia? Na stronie jednego z artystów do końca stycznia minie embargo na jego prace do pierwszego zwiastuna, które zrobił dla tej gry, to jest jakaś szansa:dunno:

Opublikowano
8 minut temu, messer88 napisał:

Jakiś urywek gameplayu bym chętnie zobaczył bo trailerki pewnie zdradzą bossów. 

O racja, zapomniałem, że FS na zwiastunach ujawnia 3/4 gry:ragus:

Opublikowano
27 minut temu, estel napisał:

Mnie interesuje czy to bedzie bardziej jak Sekiro czy bardziej jak Dark Souls. Wolalbym to pierwsze. 
 

chodzi mi o system walki

Z ostatnich przecieków, to bliżej DS.

Opublikowano (edytowane)

Tylko nie pływanie... sekcje, poziomy zadania czy eksploracja wymagające pływania to zawsze największa kaszana w grach :wujaszek:

Edytowane przez _D23
  • Plusik 2
Opublikowano
22 minuty temu, _D23 napisał:

Tylko nie pływanie... sekcje, poziomy zadania czy eksploracja wymagające pływania to zawsze największa kaszana w grach :wujaszek:

Miejmy nadzieję, że sobie poradzą. W sekiro nie było źle

Opublikowano

Mam nadzieję, że ta gra to nie będzie takie typowe boss rush jak Sekiro, zero satysfakcji z grania od bossa do bossa ha tfu.  Wolałbym sobie odwiedzać miejscówki, wchłaniać klimat, czyścić trashe.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...