Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ciężko powiedzieć bo w Eldenie jest cholernie dużo ognisk z możliwością teleportacji. W sumie w becie, przed każdym bossem było ognisko albo gdzieś nieopodal. Elden jest też w konstrukcji świata zbyt różne. Masz wielu bossów w danym terenie, jeden Cię zabije, jedziesz konikiem popróbować coś zrobić gdzie indziej, później sobie wracasz go zaciukać i zabrać skarb. Mówię tu o tych nie fabularnych bossach w dungeonach, albo gdzieś tam sobie siedzących :D
Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i tekst „IGN ELDEN RING ELDEN RING HAS BEEN DESIGNED TO REDUCE PLAYER STRESS - WITHOUT REDUCING ENEMY DIFFICULTY”

28 DNI !!! 
angry-black.gif

Edytowane przez cotek
  • Haha 1
  • Smutny 1
Opublikowano

Ten respec ponoć też jest ograniczony ale nie wiem jeszcze w jaki sposób, czy jak w DkS3 gdzie tylko limitowaną ilość razy w playtrough czy jeszcze coś innego.

 

https://www.play-asia.com/the-overture-of-elden-ring/13/70f3yv

Ale bym przytulił ta książkę w ang tłumaczeniu. Wywiady, kulisy produkcji i ogólnie omówienie świata gry. Trzeba będzie się czaić na fanowski translate.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli Ci chodzi, że ognisko będzie przed bossem to tak, ale ognisk będzie dużo więcej różnie rozmieszczonych bo mapa jest otwarta, a nie korytarzowa.
image.png.ca564826a16988754ddd7e890755b54e.png

Edytowane przez cotek
Opublikowano (edytowane)

Właśnie nie mogę skojarzyć za bardzo, ale przy posążku nie wchodzi się w ogóle w interakcje i nie możesz sobie scustomizować ataków specjalnych na broni, ani przywołańców - ale z tymi przywołańcami to nie do końca jestem pewien, czy czasem z poziomu ekwipunku się nimi nie zarządza :hmm:

Edytowane przez cotek
Opublikowano
W dniu 27.01.2022 o 11:15, ogqozo napisał:

"Trudna" może znaczyć różne rzeczy. Dla mnie pytanie jest raczej takie.

 

Czy w Elden Ring jak jest trudny boss i mnie zabije, to mogę po prostu powtórzyć walkę z nim? Czy muszę iść serią korytarzy i platform i drabin i wind, po drodze unikać albo zabić 15 przeciwników, żeby w ogóle znowu walczyć z tym bossem, zaczynając walkę już zmęczony? Aha, no i czy są do tego półminutowe loadingi za każdym razem na next-genach? 

 

To jest dla mnie najważniejsze i ile razy gram w jakieś Soulsy to sobie przypominam, jak ja kurna bardzo tego nienawidzę.

 

 

 

"Trudne jak Demonsy czy Soulsy" czyli które z nich? Jak dla mnie ostatnie gry From poszły w kierunku "bardzo proste przechodzenie leveli, maksymalnie trudni bossowie", co jest pewną odwrotnością pierwszych Demon's Soulsów, gdzie bossowie byli mało wymagający, za to przejście całego levelu było serią mnóstwa bardzo karzących i chamskich wyzwań.

 

już w Dark Souls 3 wyraźnie skrócili drogę do bossa przy pomocy odpowiednio rozlokowanych skrótów i widać było w becie, że ten trend utrzyma się w Elden Ring. do tego dochodzą  wspomniane wcześniej checkpointy/figurki. 

tak do końca, to chyba nikt nie przepadał za ideą długich wędrówek o d ogniska do bossa, choć miało to swój urok - czyli planowanie trasy i wymijania przeciwników.   

Opublikowano
3 minutes ago, Kazub said:

 

już w Dark Souls 3 wyraźnie skrócili drogę do bossa przy pomocy odpowiednio rozlokowanych skrótów i widać było w becie, że ten trend utrzyma się w Elden Ring. do tego dochodzą  wspomniane wcześniej checkpointy/figurki. 

tak do końca, to chyba nikt nie przepadał za ideą długich wędrówek o d ogniska do bossa, choć miało to swój urok - czyli planowanie trasy i wymijania przeciwników.   

w sumie kazub jak jakiegos builda zlapiesz dla lamusow po premierze, to mozesz podeslac, bylbym wdzieczny. ja sie tam nie znam na soulsach, lubie ale to nie na moja cierpliwosc a na elden ring tez czekam.

Opublikowano
1 godzinę temu, Czoperrr napisał:

No podobają mi się te nowe materiały, ale z kupnem się wstrzymam bo soulsike bardzo szybko tracą na cenię. Janusze się odbiją to wtedy się zakupi :)

 

jest dokładnie odwrotnie, bo gry FS wolno tracą na cenie, zwłaszcza sekiro... 

  • Plusik 1
Opublikowano
11 minut temu, Andżej napisał:

w sumie kazub jak jakiegos builda zlapiesz dla lamusow po premierze, to mozesz podeslac, bylbym wdzieczny. ja sie tam nie znam na soulsach, lubie ale to nie na moja cierpliwosc a na elden ring tez czekam.

 

spoko. póki co, to magia i summony wydają się noob friendly. tarcza tez zyskała na skuteczności dzięki kontrze R2/RB po bloku.

 

tu jest trochę info przetłumaczonego z jap. wywiadu z Miyazaki

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano
1 hour ago, Kazub said:

 

jest dokładnie odwrotnie, bo gry FS wolno tracą na cenie, zwłaszcza sekiro... 

Wiem, że to rok od premiery ale Demonsy na PS5 chodza po 160zł (folia) a więc prawie 200zł taniej niż na premierę. Pamiętam, że Dark Souls na PS3 też dość szybko potaniało.

Opublikowano

Ciekawe co niby na takim wstępniaku by się miało dziać. Pewnie piszą że gra zapowiada się fajowo i bardzo ich zaintr....

 

 

image.thumb.png.82f90f88596569092e456dc8fccb9bf6.png

 

 

FAK NIE KURWA PLIZ NOŁ

  • Haha 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...