Skocz do zawartości

Tales of Arise


Hendrix

Rekomendowane odpowiedzi

Zobacz obraz na Twitterze


Platformy: PS4/XB1/PC

Opis:

Challenge the Fate That Binds You
On the planet Dahna, reverence has always been given to Rena, the planet in the sky, as a land of the righteous and divine. Stories handed down for generations became truth and masked reality for the people of Dahna. For 300 years, Rena has ruled over Dahna, pillaging the planet of its resources and stripping people of their dignity and freedom. Our tale begins with two people, born on different worlds, each looking to change their fate and create a new future.

Featuring a new cast of characters, updated combat, and classic Tales of gameplay mechanics, experience the next chapter in the world-famous Tale of series, Tales of Arise.

The Next Chapter
Experience the next chapter in the Tales of series, brought to life in stunning HD powered by Unreal Engine 4

Dynamic Action
Dynamic Action RPG featuring an updated battle system that retains classic Tales of gameplay

A New Tale Awaits
Dynamic Action RPG featuring an updated battle system that retains classic Tales of gameplay

Stunning Visuals
High quality animation created by Ufotable

Screenshoty:
Tales-of-Arise_2019_06-07-19_002.jpg
Tales-of-Arise_2019_06-07-19_001.jpg
GXXX6Hr.jpg
 

Odnośnik do komentarza

Kurcze, nie wiem czemu ale dostaje feeling z Star Ocean. Wielki wybuch na pierwszym screenie - takiego efekciarstwa wlasnie oczekuje od systemu walki. Jestem bardzo zaciekawiony ;)

 

Ufotable na animacji zawsze na propsie - to co zrobiili w Kara No Kyoukai czy chociazby Fate/Zero czy Fate/Stay to jest najwyzsza polka.

 

Rozumiem, ze nie ma na razie zadnego info na temat potencjalnej premiery? Nie wiem czy nastawiac sie na 2020 czy 2021.

Odnośnik do komentarza

@devilbot
Daliby tytuł Tales of (New) Destiny i mamy prawie soft reboot jak w przypadku CoD :v

Ja tam kibicuję, bo: no Unreal 4 ratuje japoński gamedev AA/AAA całą generację. Wreszcie nie ma bariery językowej w dokumentacji silnika (jak przy UE3). Generalnie może to nie temat na takie dywagacje, ale w samej Japonii jest brak devów potrafiących operować na nowoczesnych silnikach - gamedev w KKW potrzebuje właśnie takich projektów, choćby po to aby uczyć ludzi, którzy wchodzą do tego biznesu. Talesy jako mniejsza seria idealnie nadaje się do tego.

Sad fact:
Oprócz braku dokumentacji wszystkich nowych narzędzi do produkcji gier HD, to jest jeszcze jedno zdarzenie dotknęło devów AAA z Japonii: wykupienie Softimage przez Autodesk (i odłożenie narzędzia na półkę [*]). Rozwaliło to wszystkie pipeline'y produkcyjne. Dużo czasu minęło zanim wszyscy byli biegli w Maya (jeden z powodów długiego developingu MGSV).

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza


Gdyby ktoś kilka lat temu mi powiedział, że Talesy będą miały taką skalę produkcji jak na trailerze, to kazałbym mu się popukać w czoło.   Namco ma świetną generację, jeśli chodzi o zarobek, wreszcie inwestują te pieniądze w gierki. Wiem, że się powtarzam, ale Unreal Engine 4 ratuje gamedev AAA w Japonii.

Odnośnik do komentarza
W dniu 8.06.2019 o 11:55, Dr.Czekolada napisał:

Dziwi brak zapowiedzi na switcha. Vesperia przecież chyba dobrze się przyjęła?

 

Nie wygląda za bardzo jak gra, która by mogła działać na Switchu. Liczba detali, efektów i animacji jest wręcz masakrycznie duża w porównaniu do ostatniej gry z serii... Berserii. 

 

 

Jak widzę ten obrazek zamieszczony tutaj jako pierwszy, z walki, to aż mi się same z przyzwyczajenia w oczach włącza spowolnienie tej eksplozji do połowy klatek na sekundę.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, ogqozo napisał:

 

Nie wygląda za bardzo jak gra, która by mogła działać na Switchu. Liczba detali, efektów i animacji jest wręcz masakrycznie duża w porównaniu do ostatniej gry z serii... Berserii. 

Ale wiesz, że pisałem to kiedy jeszcze nie było trailera?

Trzymam kciuki za projekt oby wraz z wizualnymi efektami poszła też dobra fabuła, bo to drugie jest dla mnie ważniejsze w rpg.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Od czasów vesperii każdy tales mnie zawodzi i nie potrafię skończyć. Każdy porzucam po kilkunastu godzinach. Uwierzę jak zobaczę recenzje. Naprawdę chciałbym aby te tales były tym czym była vesperia na ostatniej generacji.

 

Bardzo brakuje mi dobrego jRPG przy którym grając nie muszę ignorować wielu wad. Na tej generacji tylko 3 jrpg były dla mnie tytułami wartymi zagrania i SKOŃCZENIA Persona5, Xenoblade 2 i Nier Automata. Każdy inny np Octopath, dragon quest czy dwa tales które wyszły w tej generacji to tytułu fajne na start ale w (pipi) nudne po kilku/kilkunastu godzinach. A niektóre jak star ocean to parujące gówna których nie poleciłbym nawet najgorszemu wrogowi.  

 

(z jrpg na tej generacji nie ruszyłem tylko ni no kuni 2 więc tu się nie wypowiem) 

 

Przeważnie jrpg obecnie mają jakiś aspekt bardzo dobry i reszte (pipi)owych. Berseria np miała fajną historię ale cała reszta zniechęcała do dalszej gry i skończenia. Octopath miał za to świetny system walki i graficzkę ale (pipi)OWĄ fabułę. 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

DQ11 nudny.. ło panie,a persona5 nie nudna?

W obu grach wykręciłem ponad 100h i jak bym miał drugi raz przechodzić to wolę 100x DQ .

Wszystko rozbija się o preferencje .

Ten Tales wygląda że w końcu coś tam drgnęło, może kupię ale raczej w pierwszej kolejności będę brał berserię jak mnie najdzie ochota na jrpg.

Póki co ni no kuni 2 kupiłem i leży msc w folii bo okres letni nie sprzyja nerdzeniu w takie gry.

 

Mi się pierwsze xenoblade nie podobało i co terass?

Odnośnik do komentarza

 

W dniu 2.07.2019 o 14:25, Schranz1985 napisał:

DQ11 nudny.. ło panie,a persona5 nie nudna?

W obu grach wykręciłem ponad 100h i jak bym miał drugi raz przechodzić to wolę 100x DQ .

Wszystko rozbija się o preferencje .

Ten Tales wygląda że w końcu coś tam drgnęło, może kupię ale raczej w pierwszej kolejności będę brał berserię jak mnie najdzie ochota na jrpg.

Póki co ni no kuni 2 kupiłem i leży msc w folii bo okres letni nie sprzyja nerdzeniu w takie gry.

 

Mi się pierwsze xenoblade nie podobało i co terass?

I nic. To moja opinia i ma prawo być inna niż twoja. Co do grania wpierw w berserie to nie wiem czy warto się męczyć. Jak nie grałeś w vesperie to polecalbym tą część akurat remaster wyszedł. 

Odnośnik do komentarza
  • 1 rok później...

Dłuższy czas temu twórcy ogłosili, że gra nie wyjdzie w 2020 roku. Nic więcej w sumie nie powiedziano, poza tym, że gra jest dużym przeskokiem technicznym dla serii, bardzo ambitny projekt, bla bla, i czuć też ze wszystkich informacji, że chyba wydawca bardzo liczy że ta część odniesie większy sukces komercyjny na Zachodzie.

Odnośnik do komentarza

Bardzo jestem ciekaw jak im to wyjdzie. Ja sobie powiedziałem, że już następnych Talesów po Berserii nie kupię ze względu na zbyt duże kopiuj-wklej, ale jeżeli w Arise rzeczywiście będzie tyle nowości to chętnie sprawdzę. Nie uważam, żeby ten zespół to był jakiś top topów, więc mam nadzieję że niczego nie spieprzą. Trzeba będzie czekać na gameplaye.

Odnośnik do komentarza
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...