Kosmos 2 712 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 Gry, które posiadają tylko dwa pliki o rozszerzeniu .bin i .cue odpalają się i działają świetnie. Natomiast niektóre rary, które pobieram posiadają jeden plik .cue oraz wiele plików o nazwie gra(track01,02 itd).bin. Innych plików brak. Co z tym zrobić? Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 14 czerwca 2019 Autor Opublikowano 14 czerwca 2019 (edytowane) @Kosmos Ja używam tylko tych .bin i cue. bo z innymi to różnie. Te co mają pełno tracków też powinny działać. Po prostu ściągasz (pipi)owe. Wpisz w google psx redump collection. Edytowane 14 czerwca 2019 przez devilbot 1 Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 Wrzucasz wszystko na konsolę. A emulator dzięki plikowi .cue wie już jak to po swojemu zinterpretować (pliki z track1, track2 itp.). Otwórzcie sobie plik .cue w notatniku, zobaczycie jak to wygląda. Taka playlista dla emulatora. 1 Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 14 czerwca 2019 Autor Opublikowano 14 czerwca 2019 Ściągnijcie dobre dumpy i tyle gry są na stronach cdromance, coolroms itp ale tam nie zawsze działają. Ma być Redump i chvj. 1 Cytuj
friedrich 70 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 Mam pytania z autobleem: 1. Jak zmienić tematy na pobrane z autobleem? Skopiowałem Vault do folderu themes, wybieram go w ustawieniach i kicha. 2. Co to jest speedhack? Zauważyłem że w NFS gdy przelaczylem na hires wówczas w menu i grze muzyka zaczęła haczyc. Pomogło włączenie właśnie speedhack. No ale co właściwie robi ta opcja? Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 14 czerwca 2019 Autor Opublikowano 14 czerwca 2019 (edytowane) Tematy w autobleem są chyba jakieś niedokończone bo zmieniają tylko ten pierwszy ekran, a nie np ekran wyboru gier. Przynajmniej u mnie też nie działają. Edytowane 14 czerwca 2019 przez devilbot Cytuj
Meanthord 326 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 (edytowane) Godzinę temu, Kosmos napisał: Gry, które posiadają tylko dwa pliki o rozszerzeniu .bin i .cue odpalają się i działają świetnie. Natomiast niektóre rary, które pobieram posiadają jeden plik .cue oraz wiele plików o nazwie gra(track01,02 itd).bin. Innych plików brak. Co z tym zrobić? Programem CDmage wygenerować jeden plik *.bin + *.cue do niego. Jakieś 20 sekund roboty, jest to banalne, tutoriali wszędzie na ten temat jest w opór. Edytowane 14 czerwca 2019 przez Meanthord 1 Cytuj
grzybiarz 10 299 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 (edytowane) Godzinę temu, Kosmos napisał: Gry, które posiadają tylko dwa pliki o rozszerzeniu .bin i .cue odpalają się i działają świetnie. Natomiast niektóre rary, które pobieram posiadają jeden plik .cue oraz wiele plików o nazwie gra(track01,02 itd).bin. Innych plików brak. Co z tym zrobić? najlepiej szukaj wersji bin+cue. Ja chyba te pliki z track01, 02, 03, montowałem jako wirtualny napęd (w Power ISO), następnie używałem tego programu do wykonania bin+cue z wirtualnego napędu Dlatego szukaj gotowych bin+cue, albo baw się samodzielnie w konwersję. Godzinę temu, devilbot napisał: Ściągnijcie dobre dumpy i tyle gry są na stronach cdromance, coolroms itp ale tam nie zawsze działają. Ma być Redump i chvj. Kurła, niech ożyją tematy z pierwszego PlayStation. Strasznie się podjarałem tym linkiem, mimo że chyba wszystko już pobrałem, łączni z demówkami z PSM. Gdyby ktoś chciał te demka z gazetek, to mam na dysku, mogę upnąć. Wiem że z tym ciężko znaleźć. Edytowane 14 czerwca 2019 przez grzybiarz 2 Cytuj
Meanthord 326 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 4 minuty temu, grzybiarz napisał: Kurła, niech ożyją tematy z pierwszego PlayStation. Strasznie się podjarałem tym linkiem, mimo że chyba wszystko już pobrałem, łączni z demówkami z PSM. Bo PSX to jest (pipi)a TO 3 Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 Ale przecież jak macie plik .cue, to wszystko ładnie działa nawet jak gra rozbita jest na 20 części (pliki track01, track02 itp). Po co tak kombinować i robić z tego jeden plik? Co to zmienia? Cytuj
grzybiarz 10 299 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 nie rozpakowałem jeszcze psxa więc nie wiem, ale... na epsxe na pc były problemy. Zawsze coś było nie tak, przeważnie nie było słychać muzy, trza było grzebać we wtyczce cd-rom, czy audio. Cytuj
Meanthord 326 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 3 minuty temu, Emtebe napisał: Ale przecież jak macie plik .cue, to wszystko ładnie działa nawet jak gra rozbita jest na 20 części (pliki track01, track02 itp). Po co tak kombinować i robić z tego jeden plik? Co to zmienia? Emtebe nic nie zmienia, to fakt :). Chodzi tylko o estetykę, po co mieć w folderze w sumie setki plików (w tym od każdej gry po kilkanaście), jak można mieć po prostu jedno bin i jedno cue :). Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 Mi to lotto, ja mam w folderze kilka plików. Ale, każdy gra ma osobny folder a na konsoli widzę ładną okładkę i tyle. Jest porządek. Moje feng shui nie jest zakłócone Przecież nie oglądam plików w folderze na konsoli tylko listę gier, więc dla mnie strata czasu na zabawy w taką estetykę ;D Cytuj
Meanthord 326 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 Tyle, że w Retroarch nie jest to takie proste, tam widzisz "surową" listę plików i im jest ich mniej, tym wygodniej wybierać konkretne tytuły. Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 U mnie widać tylko tytuły gier w RA. Ale może dlatego, że wrzucałem gry via BleemSync a potem po odpaleniu RA mam ładnie widoczne tylko same tytuły a nie nazwy plików. Cytuj
grzybiarz 10 299 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 a pad z ps4 działą, czy trza takie coś mieć? https://www.amazon.com/Wireless-Bluetooth-Adapter-PlayStation-Classic-Controller/dp/B07L334WXC/ref=as_li_ss_tl?keywords=8Bitdo+Wireless+Bluetooth+Adapter+for+PlayStation+Classic+Console&qid=1551649369&s=gateway&sr=8-3-fkmrnull&linkCode=sl1&tag=ar07f-20&linkId=425d6b7572410165ea143a4941ab2c39&language=en_US chyba już pytałem Cytuj
Meanthord 326 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 7 minut temu, grzybiarz napisał: a pad z ps4 działą, czy trza takie coś mieć? https://www.amazon.com/Wireless-Bluetooth-Adapter-PlayStation-Classic-Controller/dp/B07L334WXC/ref=as_li_ss_tl?keywords=8Bitdo+Wireless+Bluetooth+Adapter+for+PlayStation+Classic+Console&qid=1551649369&s=gateway&sr=8-3-fkmrnull&linkCode=sl1&tag=ar07f-20&linkId=425d6b7572410165ea143a4941ab2c39&language=en_US chyba już pytałem No to zależy czy chcesz mieć przewodowo czy bezprzewodowo. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 moge wam połamać te konsolki tylko dajcie mi do ręki Cytuj
Meanthord 326 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 4 minuty temu, szejdj napisał: moge wam połamać te konsolki tylko dajcie mi do ręki Zabrzmiało dwuznacznie, sprawa jest poważna. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 14 czerwca 2019 Autor Opublikowano 14 czerwca 2019 5 minut temu, szejdj napisał: dajcie mi do ręki 2 Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 14 czerwca 2019 Opublikowano 14 czerwca 2019 Retroarch korzysta ze swojego katalogu z okładkiami. Okładki do retroarcha do każdego systemu: http://thumbnailpacks.libretro.com Wrzuca się do folderu retroarch\thumbnails\ i nazwa okładki gry musi być taka sama jak wyświetlana w RA po skanowaniu . W opcjach RA User Interface\Appearence\ ustawiamy co ma być wyświetlane przy grze czy okładki czy screenshot.Mam bleemsync gdzie jest również retroarch i na pendrive nie mam tej ścieżki retroarch\thumbnailsMuszę utworzyć takie foldery? Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 14 czerwca 2019 Autor Opublikowano 14 czerwca 2019 (edytowane) Folder retroarcha w bleemsyncu jest głęboko: USB:\bleemsync\opt\retroarch\.config\retroarch\thumbnails\Sony - PlayStation\Named_Boxarts itp Edytowane 14 czerwca 2019 przez devilbot 1 1 Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 Folder retroarcha w bleemsyncu jest głęboko: USB:\bleemsync\opt\retroarch\.config\retroarch\thumbnails\Sony - PlayStation\Named_Boxarts itpMam zdjęcie w PNG nazwa gry i okładki taka sama "Alien Resurrection". Okładka umieszczona w tej ścieżce, w retroarchu zaznaczone by wyświetlał boxart a okładeczki jak nie wyświetlał tak nie wyświetla nadal... Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 15 czerwca 2019 Autor Opublikowano 15 czerwca 2019 A inne okładki do innych gier sprawdzałeś? Jak coś to RA jest trochę wybredny i niektórych okładek nie lubi i nie wyświetli i już. No i plik okładki powinien nazywać się tak samo jak nazwa gry w playliście w retroarchu a nie jak obraz gry na sticki Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 Robiłem chyba już wszystko...Te okładki z Twojego linku nie ściągają się do końca i musiałem kombinować. Kopiowalem nawet okładki z katalogu gier, które są dodawane razem z grami za pomocą przeglądarki i dalej nic. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.