Skocz do zawartości

Złam swojego Classica. Czyli jak wgrać hacka i odpalić każdą grę.


devilbot

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
18 godzin temu, devilbot napisał:

16gb to najgorsze (pipi) będzie działało ok. Od 32gb w wzwyż może zwalniać.

się w(pipi)ie i kupię kilka 16-ek, z podziałem na rpgi, wyścigi... mam 40GB gier w sumie.

Oczywiście tak nie zrobię, ale mam takie myśli, skoro na 16GB i FMV nie tną, ani menusy. Chodzi idealnie.

18 godzin temu, Miki2000 napisał:

Ja teraz uzywam ssd 500gb

czym to podpiales? dales mu osobne zasilanie?

bo w sumie mam nowe ssd niesmigane... mam tez ten konwerter pod usb

Opublikowano

W sumie wychodzi na to, że pierwsze sektory są uszkodzone, bo przy nich, kopiowanie spada do bajtów na sekundę... jakby tak zmniejszyć partycję o tą uszkodzoną część... Zobaczymy, póki co gierki na literę F idą już full transferem.

Opublikowano
2 godziny temu, grzybiarz napisał:

a z innej beczki, nowy autobleem 2 dni temu:

https://github.com/screemerpl/cbleemsync/releases

Cytat
  1. Ability to start any RetroArch game directly from EvoUI (support for other emulators) Note: Playlists need to be correct for autobleem to see the games for other consoles) - Use L2+Select to select RA platform

 

 

To teraz nie widzę już żadnego sensu w używaniu blemsynca. Autobleem oficjalnie jest kompletny.

Opublikowano (edytowane)

Da się, ale nie wiem czym bo nigdy nie potrzebowałem takiej funkcjonalności. Formatowanie pełne z poziomu Windowsa powinno wyłączyć felerne sektory z tablicy, ale skoro już jakieś masz to będą się psuć także inne komórki z czasem. Wyczyść go i reklamuj.

 

- - -

 

Szczerze? Wszystkie trzy projekty są nędzne. RetroBoot i RetroArchy pozostałe to zabugowany kombajn do wszystkiego. To i tak najlepsze buildy RA na konsole, ale i tak do niczego. BleemSync i AutoBleem utylizują oryginalny emulator i środowisko co stawia je od razu w kategorii broken by design. To jest kuriozum aby robić bazy danych i z nich cokolwiek wczytywać zamiast co prawda robić spory narzut na I/O ale za to nie tyrając użytkownika zbędnymi czynnościami (innymi słowy: gry i ich okładki powinny być wczytywane z systemu plików). Do tego PCSXReARMed jest antycznym, porzuconym projektem, który nie ma kompatybilności z grami zbliżonej nawet do 90%. I najgorsze, że brakuje obsługi CHD lub chociaż PBP (oryginalnych). Bida ten PSC.

 

Mam nadzieję, że złamią go w pełni i będzie można przeformatować wszystko z Androidem lub 64bitowym Linuksem.

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)
W dniu 14.08.2019 o 17:12, devilbot napisał:

To teraz nie widzę już żadnego sensu w używaniu blemsynca. Autobleem oficjalnie jest kompletny.

Niby tak, ale da się jakoś zrobić, by te gry z innych systemów były domyślnie w menu EvoUI? Wciskam L2+Select i dopiero mam wybór list, a chciałbym mieć wszystkie okładeckzi od razu w menu (mój poziom estetyki wtedy się zaspokoi).

---

 

:obama:

Edytowane przez grzybiarz
Opublikowano
W dniu 8.06.2019 o 10:09, devilbot napisał:

Biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości tego urządzenia to nie ma nic lepszego.

Podpisuję się pod tym obiema nogami i rękami. Dziś kupiłem za 89 złociszy drugą, niech  będzie na zapas. Pierwsza za 129 po przeróbce śmiga dając dostęp do gier z PSX, NES, SNES, GBA, MAME i NEOGEO. Z tymi ostatnimi jest trochę zabawy w config, ale warto poświęcić chwilę na research w sieci, bo taki mark of the wolves czy last blade 2 hula na tym imo lepiej niż wersje na ps4 :shieeet:

  • Plusik 1
Opublikowano

MAME śmiga pięknie. NeoGeo też, ale trzeba pobawić się z ustawieniami pod konkretny tytuł. PSP nie próbowałem, ale na YT widać, że nie ma to najmniejszego sensu - PS Classic ma na to po prostu za słabe bebechy.

  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

bleemsync 1.2 czyli obsługa wifi, dzięki której aktualizujemy automatycznie rdzenie (core)  retroarcha, a także niby zagramy online w gierki z multiplayerem. tiaaa... ciekawe.

Opublikowano

Witam

Mam problemy z przycięciami w początkowej fazie gry na różnych tytułach. Przycięcia odczuwalne są na animacjach początkowych jak i samej grze np. Tekena3 Po pewnym czasie ustają

Dzieje się tak na dwóch stickach Częściej i dłużej na Patriot 256 GB mniej na KingStonie 64 GB

Miał ktoś takie przycięcia? Da się to wyeliminować?

 

Wysłane z OnePlus 6T

 

 

 

 

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć

 

Wziąłem się za wgranie bleemsynca - żaden z moich penów nie był wykryty przez psc - włożyłem karte micro sd do małego adaptera i ruszyło

Postępowałem zgodnie z instrukcjami ale wystąpił problem. Pierwszy etap - wgranie przeróbki - zakończył się sukcesem. Natomiast problem

pojawił się kiedy przyszło do wgrania kernela. Został on prawidłowo wrzucony do folderu update - pen włożony do konsoli - i zamiast spodziewanego

wyłączenia-włączenia-wyłączenia konsoli ta na nowo powtarza etap pierwszy.

Kiedy wyjmuje pen i podłączam do pc kernel znajduje się w folderze głównym pena SONY:\lboot.epb a folder update jest pusty

Próbowałem już szamańskich metod - podłączanie w pierwszej kolejności pena potem hdmi potem zasilanie, z padem w 1 slocie i bez pada,  

 

Ktoś ma jakiś pomysł?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...