Skocz do zawartości

Console Wars 13: chujnia ale dobrze

Featured Replies

Opublikowano

No ja ostatnio tez włączyłem MCC i naprawde szok, że w 2020r istnieją ludzie którym chce się grać w tak archaiczna gierki.  

  • Odpowiedzi 17,9 tys.
  • Wyświetleń 359,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

W singlu, tylko Reach był w miarę ok.

Edytowane przez SlimShady

Opublikowano

Chuya masz i to w ustach, a po takiej kuracji refluks, a nie refleks. R6 :dynia: TTK tak samo niskie jak w yebanym codzie.

Edytowane przez 20inchDT

Opublikowano

Ostatnio odpaliłem sobie MCC, pograłem trochę w multi w pierwsze 3 części i zrobiło mi się smutno jak przypomniałem sobie jak chvjowe są teraz szczelanki w sieci 

 

 Najlepsze multi zaraz obok Q3 CPMA. 

Opublikowano

Yeti próbował nam wmówić, że Ybarra po odejściu z MS może w końcu grać na playstation, bo wcześniej korpo jemu zabraniało. Tymczasem...

M3e0u1Z.jpg

Opublikowano

Mike Ybarra wygląda na spoko typa, jak na gracza. Mimo że był wiceprezydentem xboxa, to nigdy nie bawił się w CW (co jest dosyć rzadkie wśród kierownictwa wbrew pozorom) i nie miał problemów by grać na PC czy Playstation orz publicznie chwalić niektóre ich gierki. Za to go szanuje, niech mu się powodzi w Blizzardzie

Opublikowano

Halo to typowa space opera. Jak Star Wars czy Star Trek. Jak ktoś nie lubi klimatu to nie lubi klimatu, no proste. A co gameplayu i singla to litości, ale taka jedynka ma już ile, 20 lat? A chyba nie ma szybciej starzejących się gier od FPSów. Jak ktoś zaczyna przygodę z Halo to Reach, czwórka - to max gdzie można się cofnąć. Ewentualnie jak komuś się będzie podobało niech sprawdza. Dla mnie MCC i pierwsze części to takie greatest hits. Odpalam jedynkę, Silent Cartographer i odpływam w oparach nostalgii. Genialnie zrobiona misja... ta muza, klimat, no boskie to było. Gdybym miał gonić za tym Guilty Sparkiem po dziesiątkach identycznych korytarzy to chyba bym skisł. Już te 20 lat temu rzecz była wkurzająca. Anyway, jak ktoś akceptuje klimaty space opery to nie wiem dlaczego miałby narzekać na gameplay Halo od Reach w górę. Świetne, duże i dopracowane lokacje, genialne AI wrogów i ich zróżnicowanie, bardzo dobre uzbrojenie, soczystość strzałów - no wszystko jest na miejscu. 

Opublikowano

Kolega elegancko wyjaśnił:problem:

Opublikowano

Bardzo lubię 3 i 2, ale jak odpaliłem ostatnio Reach to grało mi się gorzej niż w 3, o 4 i 5 nie wspominając. No nie wiem, jakiś straszny kasztan ten Reach. :pechowiec:

Opublikowano

Pod względem singla 3>1>4>Reach>5>2

 

Pod względem multi 5>2>1>3>Reach>4

tenor.gif?itemid=15566834

 

 

Opublikowano
11 godzin temu, devilbot napisał:

pojawił się byle Cod i zdetronizował

 

Może popularnością, bo ten festiwal kampienia w krzakach z 0.5 ttk to jakaś porażka. Król Halo 5 z drugiej strony to taktyczny shooter dla weteranów sieciowych potyczek.

 

Każulom zostaje codzik. :) 

Opublikowano

Chyba za bardzo nie wiesz, co to jest taktyczny shooter. Podpowiem - skakanie kolorowymi chłopkami nie ma nic wspólnego z taktyką.

 

 

 

Jezus xdddddddddddddddddd

Opublikowano

Tak samo jak yebałeś Sea of Thieves za bycie crapem, ale jak spróbowałeś to jednak kurfa spoko gierka? Teraz (pipi)isz na Halo w multi, ale jak już się "przełamiesz i spróbujesz" to pewnie będzie bonerek.

Opublikowano

Nie, Sea of Thieves broni się ciekawym designem i brakiem jakichkolwiek ograniczeń  (wszystko odkrywamy sami), a Halo wygląda jak gra z generatora science ficition. Z takiego generatora z bazaru od Chinola.

Opublikowano

Ale po co?

Opublikowano
7 minut temu, Rozi napisał:

Nie, Sea of Thieves broni się ciekawym designem i brakiem jakichkolwiek ograniczeń  (wszystko odkrywamy sami), a Halo wygląda jak gra z generatora science ficition. Z takiego generatora z bazaru od Chinola.

 

No tak, to space opera. Są pewne prawidłowości gatunku i tyle. Star Wars, Star Trek, Halo, Mass Effect - wszystkie te uniwersja są podobne w swoich ramach. Nie bardzo rozumiem jak można się tego czepiać, albo dissować. Lubię - super. Nie lubię - trzymam się z daleka. Ja nie lubię jRPG to nie biegam i nie krzyczę jaki to gówniany gatunek, po prostu nie interesuję się. Halo wiedziałeś jak wygląda. Mechaniki się nie czepiaj, bo jest znakomita

Opublikowano

No wiedziałem jak wygląda, ale jakbym nie włączył, to nie mógłbym się wypowiadać i krytykować. Chyba jeszcze za bardzo nie znasz prawideł tego forum.

 

Nie, mechanika nie jest znakomita, jest multum strzelanek z lepszym wszystkim.

Opublikowano

Nie gram w (pipi)owe CoDy, gram w Modern Warfare, które jest jednym z najlepszych CoDów od lat. A do skillowego multika mam Siege, gdzie się nie skacze, tylko liczy się taktyka, refleks, znajomość map, znajomość synergii, dobra komunikacja, dobry team.

Edytowane przez Rozi

Opublikowano

Jaka jest taktyka w Halo, opisz, pls.

Opublikowano

:notsure:

Nie no, nie mogę. Typ pisze o refleksie i umiejętnościach w grze, w której ginie się od 1 kuli i to jeszcze przez ściany. Gra dla kampiących pizd i casuali, którzy nie potrafiliby utrzymać celownika na przeciwniku.

Edytowane przez 20inchDT

Opublikowano
1 minutę temu, Rozi napisał:

Jaka jest taktyka w Halo, opisz, pls.

Halo oparte jest na kontroli mapy, na każdej z map jest kilka kluczowych pozycji z power weapons których zajęcie i utrzymanie jest kluczowe do wygrania meczu. Dobrze widać to na heatmapach z poszczególnych map.

All%20weapons_kills-b20223fdec6501057ab8

 

(tu reszta map https://haloheatmaps.com/)

Do tego dochodzą tryby z objective'ami jak CTF czy przełamanie ale to troche inny temat.

 

 

 

 

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.