Skocz do zawartości

Console Wars 13: chujnia ale dobrze

Featured Replies

Opublikowano

Del

Edytowane przez ASX

  • Odpowiedzi 17,9 tys.
  • Wyświetleń 358,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano
12 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Hamulcowym byłby jakby XSX i PS5 miały tyle samo co XSS debilu.

W sumie to nie zejdę ten poziom, pokonasz mnie tam doświadczeniem.

Edytowane przez LiŚciu

Opublikowano

Bez wyzwisk.

Opublikowano

liściu jaki kukold, nawet aphroomo go zminusował

Opublikowano
6 minut temu, aph napisał:

Jak dobrze że Sony nie musi się tym przejmować.

 

Ostatnio wyszedł jakiś tytuł multiplatformowy ma na PS5 1800p/60, a na XSX 4K/60. Jeśli już na początku generacji wychodzą takie kwiatki to PS5 osiągnie sufit szybciej niż się spodziewaliśmy.

Opublikowano
2 minuty temu, 20inchDT napisał:

liściu jaki kukold, nawet aphroomo go zminusował

Chyba chodziło mu o to żeby nie schodzić na Wasz poziom.

Opublikowano

Jak sie grzecznie posłuchał i edytował C U C K

Opublikowano

No ale i tak miesiąc przed konsolami dostępnymi do zakupu :kaz:

Opublikowano

Ktoś naprawdę wierzy, że te 30 klatek w PUBG na XSS jest dlatego, że konsola nie wyrabia. Trzymajcie mnie.

 

Wystarczy trochę doczytać:

Cytat

 

Xbox Series X będzie korzystać z wersji gry na Xbox One X. Gra będzie działać z szybkością 60 klatek na sekundę po wybraniu opcji „Priorytet wydajności klatek”*.

Xbox Series S będzie korzystać z wersji gry na Xbox One S, która działa z szybkością 30 klatek na sekundę. Pracujemy nad stworzeniem w przyszłości możliwości zwiększenia limitu klatek na sekundę na Xbox One S i Xbox Series S.

 

 

Edytowane przez Bigby

Opublikowano

Coorva, to ile tych preorderow bylo na to destruction, ze zdecydowali sie dac w plusie? 0? Niezly fail, ale to pokazuje, ze klapy chca cinematik ikspirjens, a nie jakąs roznorodnosc.

Opublikowano

Boisz się Incholino ze zaraz się okaże ze gry 1st party Sony będą w plusie day1? 

Opublikowano

Wydaje mi się, że devi będą za wszelką cenę unikać sytuacji, gdzie 3rd party game chodzi gorzej na ps5 niż na XSX.
Nawet jeśli XSX by pozwolił na więcej, to wyznawcy $ony mogli by zbojkotować grę. Nie opłaca się zadzierać z religią.
Tak więc ps5 będzie ciągnęła xsx w dół i raczej to nie jest kontrowersyjna teoria. 

Opublikowano
41 minut temu, Bigby napisał:

Ktoś naprawdę wierzy, że te 30 klatek w PUBG na XSS jest dlatego, że konsola nie wyrabia. Trzymajcie mnie.

 

Wystarczy trochę doczytać:

 

Pytanie zasadnicze - skąd te durne decyzje by gry na xss byly przerzucane z wersji one s a nie one x.

Opublikowano
4 minutes ago, Jakim said:

Pytanie zasadnicze - skąd te durne decyzje by gry na xss byly przerzucane z wersji one s a nie one x.

Jeśli to nie jest decyzja czysto marketingowa, to xss pewnie ma za słabe parametry.
One X ma 6 teraflopów, a series S tylko 4. XSX ma 12.
Do tego series S ma 10GB Ram, gdzie Series X ma aż 16GB.
 

Edytowane przez C1REX

Opublikowano

Nie porównuj 6 teraflopów GCN do 4 teraflopów w RDNA2. 

Opublikowano
7 minutes ago, Bigby said:

Nie porównuj 6 teraflopów GCN do 4 teraflopów w RDNA2. 

Nie ja pierwszy to porównanie wymyśliłem. 
Niby się nie powinno porównywać, a jednak jakieś znaczenie te teraflopy chyba mają, no nie?

Opublikowano

W obrębie tej samej architektury, tak. W innym przypadku nie da się tego przełożyć 1:1.

 

Ale przyjmijmy, że czysto pod kątem mocy obliczeniowej są na podobnym poziomie. Na korzyść GPU w XSS dochodzi jednak jeszcze obsługa takich rozwiązań jak VRR (Variable Refresh Rate), VRS (Variable Rate Shading), Mesh Shaders, Sampler Feedback Streaming, wsparcie dla ray tracingu itd.

Edytowane przez Bigby

Opublikowano

No maja, tyle samo wspólnego co oznaczenia na Audi 40TDi

Opublikowano

W przypadku Series trzeba jeszcze doliczyć koszt emulacji. Kiedyś trzeba było mieć sprzęt o wiele mocniejszy od emulowanego.

Opublikowano

PUBG płynne 60fps na XSX, na XSS 30fps,  na śmieciu 4.5 skaczące 30-60fps 

 

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.