Skocz do zawartości

Console Wars 13: chujnia ale dobrze

Featured Replies

Opublikowano
13 minut temu, Soul napisał:

 

Wymień te gry.

 

FPS jak każdy inny.

 

16 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Jednak nie, bo nie ma na rynku nic jak Halo.

 

Swoją drogą dziekuję chłopakom z "wrogiego" zespołu: w końcu coś się w temacie zaczyna dziać, a Sony nie jest skazane na mierność Listunia. ;) 

 

Wypraszam sobie. Nie jestem póki co w żadnym "zespole". Launch obydwu konsol to dno. 

  • Odpowiedzi 17,9 tys.
  • Wyświetleń 358,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano
1 minutę temu, easye napisał:

Bedzie w GamePass? To ważne!

 

day fucking one

Opublikowano
1 minutę temu, japco napisał:

 

FPS jak każdy inny.

 

 

Wypraszam sobie. Nie jestem póki co w żadnym "zespole". Launch obydwu konsol to dno. 

 

xdddddddddddd

 

Soulsy RPG jak każdy inny, lecimy z tym. 

Opublikowano

(pipi)a szkalowanie soulsów, a więc gatunku, który przywrócił trochę serca tej skostniałej branży z pif pafami (tak, chodzi również o laserkowe halo) i pokazał czym jest perfekcja designowo-gameplayowa. To tylko mogą boty z doritosen i monsterkiem w spoconej od tetrisa łapie xd

Wiem, że temat już się przepadł, ale to jednak seria matka. Nie muszę chyba przypominać, że Bloodborne to najlepsza gra poprzedniej generacji? 

 

I te obozowanie. Ku.rw.a. 

Opublikowano
5 minut temu, Soul napisał:

 

xdddddddddddd

 

Soulsy RPG jak każdy inny, lecimy z tym. 

 

Pykałem ostatnio w Halo MCC. Ten wychwalany multiplayer to jest spowolniona kalka Quake sprzed ćwierć wieku, z dorzuconymi pojazdami. Mówiliśmy o grach souls-like, nie RPG ogólnie. Takie Sekiro bardziej różni się mechaniką od Soulsów, niż nowsza część Halo od poprzedniej. 

Opublikowano

A to ci kur.wa niesamowity gatunek - castlevania w 3d :pawel:

Opublikowano
4 minuty temu, 20inchDT napisał:

A to ci kur.wa niesamowity gatunek - castlevania w 3d :pawel:

 

No niesamowity, a już szczególnie na tle smutnego jak pysda gatunku jakim od lat jest FPS. Przynajmniej Eternal trochę tchnął życia w te sflaczałe pifpafy. 

Opublikowano

Powiew swieżości. Devi, którzy nie mają kasy yebią castlevanie w 2d, a ci z większym portfelem w 3d.

Teraz jeszcze robią remaster części sprzed 11 lat, ziew

Opublikowano

Jak patrzę na to Ps5 wyglądające jak Uma z Wiedzmina 3 i tą jakość wykonania, to się zastanawiam co trzeba mieć w głowie, żeby wydać na to więcej, jak 100zł :kaz:

Opublikowano
19 minut temu, japco napisał:

 

Pykałem ostatnio w Halo MCC. Ten wychwalany multiplayer to jest spowolniona kalka Quake sprzed ćwierć wieku, z dorzuconymi pojazdami. Mówiliśmy o grach souls-like, nie RPG ogólnie. Takie Sekiro bardziej różni się mechaniką od Soulsów, niż nowsza część Halo od poprzedniej. 

 

Gdy by nie to Halo to gier FPP było by jak na lekarstwo na konsolach, zrobiłem tak jak Ty wrzuciłem wszystko do jednego wora... 

A ja mówiłem o Halo, której jest z gatunku FPP ale całej reszty próżno szukać w innych grach tego gatunku, natomiast tego co ma do zaoferowania gry typu Soul like wyszło w ostatni okresie od cholery i takie są fakty. Ale jaką mechanikę masz na myśli, ogniska, respowanie się przeciwników zbieranie dusz? A nie czekaj dodali linkę, więc mechanika to zupełnie nowe doznanie...

Edytowane przez Soul

Opublikowano
3 minuty temu, Czoperrr napisał:

Gram aktualnie w Carrion z gamepassa i jest to całkiem oryginalna metroidvania w 2D od devów bez kasy.

Tak szczerze to mocno średnia ta gierka. I jeszcze mapy nie ma :/

Opublikowano
15 minut temu, Wiolku napisał:

(pipi)a szkalowanie soulsów, a więc gatunku, który przywrócił trochę serca tej skostniałej branży z pif pafami (tak, chodzi również o laserkowe halo) i pokazał czym jest perfekcja designowo-gameplayowa

Sama mechanika gameplayu w Soulsach to elementy z serii Monster Hunter która miała swój debiut jeszcze na PS2. Rollowanie, kontry, bloki, kontrolowanie staminy itd. więc rzeczywiście czuć świeżość :ragus:

Opublikowano
29 minut temu, Wiolku napisał:

Nie muszę chyba przypominać, że Bloodborne to najlepsza gra poprzedniej generacji? 

 

1ZJs.gif

Opublikowano
6 minut temu, Soul napisał:

 

Gdy by nie to Halo to gier FPP było by jak na lekarstwo na konsolach, zrobiłem tak jak Ty wrzuciłem wszystko do jednego wora... 

A ja mówiłem o Halo, której jest z gatunku FPP ale całej reszty próżno szukać w innych grach tego gatunku, natomiast tego co ma do zaoferowania gry typu Soul like wyszło w ostatni okresie od cholery i takie są fakty. Ale jaką mechanikę masz na myśli, ogniska, respowanie się przeciwników zbieranie dusz? A nie czekaj dodali linkę, więc mechanika to zupełnie nowe doznanie...

 

Movement, system walki, levelowania, elementy stealth. Czy to wszystko było już wcześniej w innych grach? No tak, ale nie w souls-like, co czyni dość świeży miks. 

 

Chyba że dochodzimy do wniosku że innowacji i progresu już w grach nie ma, wszystko jest kserowane i chuyowe, można się rozejść.   

Opublikowano

Bloodborne najlepsza gra generacji, chyba że wyjdzie na PC to wtedy najlepszy będzie remake Demon'sów. :reggie: Klapy zawsze tak naginają narrację żeby najlepszą częścią serii/tytułem/funkcą było to co jest dostępne jedynie na sonce.

Opublikowano
6 minutes ago, Paolo de Vesir said:

Bloodborne najlepsza gra generacji, chyba że wyjdzie na PC to wtedy najlepszy będzie remake Demon'sów. :reggie: Klapy zawsze tak naginają narrację żeby najlepszą częścią serii/tytułem/funkcą było to co jest dostępne jedynie na sonce.

Pamiętam jak Horizon Zero Dawn było świetną grą. Na szczęście zdarzyłem ogarnąć, zanim stała się szrotem dostępnym również na PC. 

Opublikowano

...ale taki remake Shadow of the Colossus w 1080p@30fps za 349 złotych to dopiero byłby killer na premierę PS5. Powiew świeżości wsparty feelingiem klasycznego gameplayu i dynamiczną rozdzielczością. 

Że też Sony się nie odważyło na taki śmiały ruch.

Opublikowano
34 minuty temu, japco napisał:

 

Movement, system walki, levelowania, elementy stealth. Czy to wszystko było już wcześniej w innych grach? No tak, ale nie w souls-like, co czyni dość świeży miks. 

 

Chyba że dochodzimy do wniosku że innowacji i progresu już w grach nie ma, wszystko jest kserowane i chuyowe, można się rozejść.   

 

W Halo wystarczyło zmienić główną broń do zabijania aby mechanika zmieniła się o 180 stopni, nie w wspomnę o tym jak działają granaty, jak zmieniły się skoki brak damage przy upadku, BXR doubleshooty  itp mogę wymieniać i wymieniać nie masz pojęcia to nie wypowiadaj się, dziękuje za uwagę. 

 

W każde Halo gra się inaczej, a na rynku nic nie smakuje tak jak smakuje Halo.

Edytowane przez Soul

Opublikowano
10 minut temu, Soul napisał:

rynku nic nie smakuje tak jak smakuje Halo

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.