Skocz do zawartości

Console Wars 13: chujnia ale dobrze

Featured Replies

Opublikowano
20 minut temu, Soul napisał:

 

W Halo wystarczyło zmienić główną broń do zabijania aby mechanika zmieniła się o 180 stopni

 

 

Tak, wyrzutnia rakiet działa inaczej niż shotgun. To już nawet nie Quake, to Doom.

 

20 minut temu, Soul napisał:

 

nie w wspomnę o tym jak działają granaty

 

To znaczy jak? Wybuchają? Czy chodzi o to że nie trzeba ich osobno wyjmować z ekwipunku? Fakt, w 2001 może było to coś świeżego, ale zdaje się że rozmawialiśmy o bardziej współczesnych grach.

 

A nie, sory, już w Soldier of Fortune można było rzucać granatami dedykowanym klawiszem.

 

20 minut temu, Soul napisał:

 

jak zmieniły się skoki brak damage przy upadku

 

Wysokie skoki i brak damage przy upadku? Hmm zupełnie jak w Unreal Tournament. 

 

20 minut temu, Soul napisał:

 

BXR doubleshooty

 

Tu przyznam że nie mam pojęcia co to jest. 

 

Ale ja nie hejtuję tej gry, nawet ją lubię. Tylko nie pitolcie że te nowe części Halo to jakieś objawienie i rewolucja.

7 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Sama prawda z tym Halo. :banderas:Śmieszne hejterki mogą pi,erdolić, ale ta gra wniosła więcej niż dowolna gra Sony z ostatniej dekady.

Edytowane przez japco

  • Odpowiedzi 17,9 tys.
  • Wyświetleń 358,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Nikt nie mówi, że to objawienie, ale to co powiedział Soul jest 100% prawdą:

 

1 Halo na 5 lat

5 soulsów na 1 rok

 

o singlu wypowiadać się nie będę, ale ze świecą szukać tak dobrego multika jak ten w Halo, w dodatku tak innego od tego co oferuje konkurencja

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano
Nikt nie mówi, że to objawienie, ale to co powiedział Soul jest 100% prawdą:
 
1 Halo na 5 lat
5 soulsów na 1 rok
 
o singlu wypowiadać się nie będę, ale ze świecą szukać tak dobrego multika jak ten w Halo, w dodatku tak innego od tego co oferuje konkurencja
Przecież konkurencja nic nie oferuje xD
Opublikowano

No Halo 1 na 5 lat, bo od 5 lat Bungie klepie w kółko ten sam model - DESTINY. Gdyby nie chcieli wydawać Destiny, to pewnie co roku dostawalibyśmy kolejną część HALO, aż by wszystkim zbrzydło, jak obecnie Destiny ze swoimi "super innowacyjnymi zmianami gameplayu" co dodatek, które okazują się reskinem rozwiązań z pierwszej części.

Opublikowano
4 minuty temu, Czezare napisał:
21 minut temu, Paolo de Vesir napisał:
Nikt nie mówi, że to objawienie, ale to co powiedział Soul jest 100% prawdą:
 
1 Halo na 5 lat
5 soulsów na 1 rok
 
o singlu wypowiadać się nie będę, ale ze świecą szukać tak dobrego multika jak ten w Halo, w dodatku tak innego od tego co oferuje konkurencja

Pokaż więcej  

Przecież konkurencja nic nie oferuje xD

KillZone to był Halo Killer :teehee:

Opublikowano
10 minut temu, WisnieR napisał:

No Halo 1 na 5 lat, bo od 5 lat Bungie klepie w kółko ten sam model - DESTINY. Gdyby nie chcieli wydawać Destiny, to pewnie co roku dostawalibyśmy kolejną część HALO, aż by wszystkim zbrzydło, jak obecnie Destiny ze swoimi "super innowacyjnymi zmianami gameplayu" co dodatek, które okazują się reskinem rozwiązań z pierwszej części.

 

ale wiesz, że Halo od prawie dekady jest pod skrzydłami 343i? :reggie: 

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano

Nie (pipi)a nie wiem, dlatego pisze, że Bungie nie robi HALO tylko Destiny.... Gdyby nie Destiny to klepali by nadal te HALO jak masówkę.

Opublikowano

Halo miało skończyć się na trylogii, ale pazery z M$ wymusiły od Bungie jeszcze ODST i Reach na mocy jakiejś umowy. Potem znaleźli sobie wyrobników 343 do dalszego dojenia wysuszonej krowy. 

Opublikowano
48 minut temu, japco napisał:

 

 

Tak, wyrzutnia rakiet działa inaczej niż shotgun. To już nawet nie Quake, to Doom.

 

 

To znaczy jak? Wybuchają? Czy chodzi o to że nie trzeba ich osobno wyjmować z ekwipunku? Fakt, w 2001 może było to coś świeżego, ale zdaje się że rozmawialiśmy o bardziej współczesnych grach.

 

A nie, sory, już w Soldier of Fortune można było rzucać granatami dedykowanym klawiszem.

 

 

Wysokie skoki i brak damage przy upadku? Hmm zupełnie jak w Unreal Tournament. 

 

 

Tu przyznam że nie mam pojęcia co to jest. 

 

Ale ja nie hejtuję tej gry, nawet ją lubię. Tylko nie pitolcie że te nowe części Halo to jakieś objawienie i rewolucja.

 

Ad 1 w każdym Halo jest inna główna broń, której się używa przez większość czasu w grze Halo pistol Halo2/3 battleRifle, Halo Reach DMR, każda strzela inaczej, ma inny feeling więc mechanika już nie jest taka jak w poprzedniej części.

 

Ad 2 mają inna fizykę, inną parabolę rzucania w każdym Halo inaczej działają, np pierwszym Halo za pomocą granatów można było sobie podać/zrzucić  dosłownie wszystko broń power upy itp kolejna zmiana w mechanice. 

 

Ad 3 w każdym Halo działa to inaczej raz masz ten fall damge raz nie.

 

Ad 4 to są skillowe glitche, które jeszcze bardziej podkręcają to jak bardzo Halo jest unikalne, trudno skillwoe mega satysfakcjonujące dla tego nie są banowane, bo mega urozmaicają rozgrywkę a mechanika po raz kolejny dostaje boosta. 

 

Piszesz, że w każdym Halo mechanika jest taka sama, że to taki sam FPS jak każdy inny, gdy Ci człowiek pisze, że nie masz racji bo jest wiele rzeczy, których próżno szukać gdzie indziej a różnice między każdym Halo są spore wyjeżdżasz mi z Unrear T i  Soldier of Fortune i argumentem, że to żadna nowość bo tam też to jest jednocześnie wprowadzanie znanych mechanik do gier typu soul like nazywasz świeżym mixem xdddddddddddddddddddddddddddd wysiadam. 

Edytowane przez Soul

Opublikowano

No nie wiem, trójka mi bardziej leżała bez sprintów i innych zyebanych tarcz. 

 

@Soul

Tak, ja teraz wyjadę z inną mechaniką działania straight sworda i fall damage w każdej części Dark Souls. Co to w ogóle za pierdolenie. 

 

Mówiłem o nowych rozwiązaniach dodanych w Sekiro, nie spotkanych wcześniej w gatunku souls-like. Tak, gatunku souls-like, zapoczątkowanym przez grę From. Czy premiera Halo była momentem narodzin nowego gatunku? No nie sądzę. 

Edytowane przez japco

Opublikowano
44 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Halo na 5 lat

i w słuchawce tylko

i did du nothin

puta madre

:nosacz3:

Opublikowano
9 minut temu, japco napisał:

No nie wiem, trójka mi bardziej leżała bez sprintów i innych zyebanych tarcz. 

 

@Soul

Tak, ja teraz wyjadę z inną mechaniką działania straight sworda i fall damage w każdej części Dark Souls. Co to w ogóle za pierdolenie. 

 

Mówiłem o nowych rozwiązaniach dodanych w Sekiro, nie spotkanych wcześniej w gatunku souls-like. Tak, gatunku souls-like, zapoczątkowanym przez grę From. Czy premiera Halo była momentem narodzin nowego gatunku? No nie sądzę. 

 

Halo dało życie grą FPP na konsolach a SONY powód do zrobienia Halo Killera czytaj Killzone, także handluj dalej synek. 

 

A takie mechaniki jak 

 

BXR, BXB, double melee i Doulbleshootow, to coś czym tylko Halo może się pochwalić w gatunku FPP.

Opublikowano

Halo nie ma na playstation.

Souls 1,2,3 + sekiro jest w lepszej wersji na xboksie. 

 

Opublikowano
W dniu 2.11.2020 o 10:58, Paolo de Vesir napisał:

Jaranie sie remakiem 11-letniej, przemielonej do porzygu serii*?

4 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

hahah klapy jakie uparcie próbują sobie wmówić że na Xboxa nie będzie gier, a sami jarają się Spidermanem z PS4, remakiem rzeru,chanych do nieprzytomności Soulsów

3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Tylko to było 11 lat temu, do tego czasu powstało Dark Souls Bloodborne, a samo From porzuciło już zwietrzały gatunek rozwijając się w nowych kierunkach. Wiesz, kto stoi w miejscu ten się cofa. :)

3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Souslów wyszło już tyle, że nawet sami twórcy porzucili temat. :) 

 

Also @Paolo de Vesir:

 

3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Po przesiadce na DKS powrót do starszych części może być trudny, więc za 50zł nadrobię jedyną część serii w którą jeszcze nie grałem.

 

123364719_364192354887782_54911545300013

 

:reggie:

Opublikowano

Gearsy 5 średnio w 1728p na Series X.

 

Legion w 1440p / 30 FPS z RT na jakimś low.

 

Ta konsola to ma moc na poziomie 2060 RTX. Do 2080 to nawet obok nie stało.

Opublikowano

Nie oszukuj - na 2060 z włączonym RT to będziesz mial jakies 15 klatek w 1440p.

Opublikowano
41 minut temu, easye napisał:

Nie oszukuj - na 2060 z włączonym RT to będziesz mial jakies 15 klatek w 1440p.

 

Na pewno? ;)

 

 

Co prawda wersja Super, ale lekko powyżej 30.

Opublikowano

Między 2060S a 2070S nie ma dużych różnic, rzędu 4 klatek. Za to podstawowa 2060 lezy z powodu małej ilości pamięci. 

Opublikowano

No proszę, w temacie o iksboksie nagle okazało się, że żelazne 4K jednak nie jest potrzebne do życia, właściwie to nieprawdziwe 4K ze sztuczkami jest lepsze, a coś takiego jak DECYZJE ARTYSTYCZNE jednak istnieje.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.