Szermac 2 854 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Kiedy jakieś recki wiadomo ? Cytuj
Paolo de Vesir 9 223 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 O, supcio. Myślałem, ze aż do premiery trzeba będzie czekać. No to czekam, świetne info. Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 najmocniejsze 77 w historii 1 Cytuj
Pupcio 18 627 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Liczę na NIESPODZIANKE ROKU i że wyjdzie petarda na minimum 80 Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Fabula na 8h, mozna przejsc w ogole nie zbierajac pierdol wiec jak ktos chce tylko Shinji Mikami experience to przynajmniej nie bedzie jojczył, ze musi odwalac jakis szajs żeby odblokowac dzielnice (poza bramami tori - odpowiednikami wież ubi). 100% to jakies 30-40h w zaleznosci od tego czy będzie jechane z mapka czy bedzie zabawa w szukanie znajdziek na wlasna reke. Zdecydowanie tej grze zaszkodzilo wsadzenie w formule open worlda, wielka szkoda. Cytuj
Paolo de Vesir 9 223 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 To gra na zlecenie Sony, więc mnie nie dziwi, że chcieli tam open-worlda. Cytuj
Pupcio 18 627 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 no wygląda to na coś z tych granic, kiedyś pewnie się ogra skoro nie rozciągneli tego niepotrzebnie Cytuj
Paolo de Vesir 9 223 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Przy 45 recenzjach, więc maks to wyrówna się pewnie do zielonki. Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: To gra na zlecenie Sony, więc mnie nie dziwi, że chcieli tam open-worlda. Wlasnie nie wiem na ile byly tam naciski Pana Sony czy przypadkiem nie Pana Bethesdy/M$. Sony chyba tyle co zaplacilo za eksluzywnosc czasowa. Cytuj
Paolo de Vesir 9 223 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Teraz, Rillas napisał: Wlasnie nie wiem na ile byly tam naciski Pana Sony czy przypadkiem nie Pana Bethesdy/M$. Sony chyba tyle co zaplacilo za eksluzywnosc czasowa. Sama gra zaczęła powstawać pewnie przed czasami fuzji MS/Bethesda, więc kto wie? Z pewną dozą zdrowego rozsądku spodziewam się jednak tego, że to Sony zleciło grę Bethesdzie aniżeli sama gra gra miała być od razu multiplatem, ale Sony zapłaciło żeby nie wyszła tylko na Xboxa. Tak czy inaczej zabieram się za recenzje, bo ocena na surowo nie mówi mi nic, a raczej zachęca do zapoznania się ze słowem pisanym. 1 Cytuj
łom 2 024 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Przecież Tango Games szło już bardziej w open world. TEW1 miał konstrukcję podobną do RE4 z paroma większymi przestrzeniami, TEW2 miał już open world z misjami pobocznymi ale nadal gameplay był zakorzeniony w poprzedniej części (niezbyt rozgarnięci przeciwnicy i ograniczona mobilność), więc pójście już konkretnie w open world to raczej normalna kolej rzeczy. A co do tego kto do kogo poszedł z propozycją współpracy, to nie był bym zaskoczony jeśli Tango Games szukało kogoś kto by dopłacił do produkcji już w 2018 po porażce sprzedażowej TEW2 (nawet nie wiem czy przebili 1mln). 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 223 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Wychodzi na to, że śledzenie trendów nie każdemu wychodzi na dobre, ale średnia już 74 przy 68 ocenach, więc jest szansa, że chociaż wyciągną na zielono. Cytuj
Rtooj 1 663 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Może jak w plusie będzie to się włączy, no nic, dziękujemy bethesda za możliwość pokarmienia kotów przyciskiem x. Szerokiej drogi i jak najmniej przeciwności na nowej drodze życia. Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Jesli wyciagna na zielono to bedzie to zdecydowanie ocena z nadwyzka. Jeszcze do tego co pisalem ostatnio wspomne na koniec tylko o samym strzelaniu z palcow, ktore jest po prostu fatalne. Trzy rodzaje 'tkania' (wiatr daleki dystans, woda sredni dystans delikatnie szerszy pocisk i ogien na krotki dystans i obrazenia aoe) roznia sie tak niewiele, ze ostatecznie bije sie po prostu tym co jest na stanie, bez ladu i skladu. Jedyna taktyka na hardzie jaka jest wymagana to wybic najpierw najbardziej agresywnych przeciwnikow, a potem tych bardziej statycznych. Samych przybyszow jest 23 (z czego 5 to wieksze bossy), niby na papierze duzo ale w praktyce wiekszosc na jedno kopyto (z podzialem na kilku szybkich, wolnych, range i latajace). Cytuj
łom 2 024 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Obejrzałem parę recek i wychodzi na to że najsłabszym elementem jest walka. No i z tego co widziałem to trochę wygląda jak by gracz miał do dyspozycji masę mocarnych mocy + stealth + upgrade'y a przeciwnicy mieli inteligencję na poziomie wieśniaków z RE4 i robi się za łatwo/nudno. Trochę jak w TEW2, gracz ma do dyspozycji coraz więcej możliwości a przeciwnicy nie są rozbudowywani w tym samym tempie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 223 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Trochę rozczarowanie, bo po legendzie branży można naprawdę oczekiwać wiele. Cytuj
Pupcio 18 627 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 No co no, widocznie chłopakowi skończyły się genialne pomysły po premierze re4 bo nie oszukujmy się że tew było odkrywcze w jakiejś kwestii. Tylko potężny pan Kojima, mesjasz gier wideo jest wieczny <3 Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 12 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Trochę rozczarowanie, bo po legendzie branży można naprawdę oczekiwać wiele. A jaka legenda branży jest za to odpowiedzialna? Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Mikami? Ale on z tego co wiem to tylko przy Evil Within 1 był zaangażowany jako game director. Cytuj
Bzduras 12 762 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 Pewnie Shinji Mikami, taki tak mało znany twórca. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.