Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ja bardzo czekam na tę grę. Trailer miał świetny klimat, a kawałki gameplayu przypominały Bayonette tylko w innym troszeczkę klimacie. Z tego wyjdzie przynajmniej dobra gra. Mikami zna się na rzeczy.

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Ghostwire gameplay details leaked by a early Rock, Paper, Shotgun preview [Release Date: March 24th 2022]

 

 

Journalist Alice Bell, who prematurely released a text about Ghostwire: Tokyo, attended a closed presentation of the game, which showed about 30 minutes of gameplay.
  • In the center of the game's plot is the Japanese Akito, who was possessed by the spirit of a demon hunter. Akito uses this to free Tokyo from the evil youkai spirits that have taken over the city. A ghost that has moved into Akito gives him advice, talks about yokai and cheers him up.
  • Akito's enemies include headless schoolgirls with bows and arrows, women with very long arms armed with large scissors, faceless businessmen with umbrellas.
  • In battle, the main character uses a special technique called Weaving (weaving, weaving). With its help, he inflicts blows on the spirits, parries their attacks and draws the essence from them with a golden thread.
  • Akito will be able to use various elemental attacks, kill spirits with stealth, and use weapons such as archery. The arrows will run out.
  • There will be boss battles in the game.
  • Damage will not be fixed with numbers and health bars. Instead, the spirits will change appearance: umbrellas will be torn, and so on.
  • Residents of Tokyo will wander the streets as ghosts. Akito would need to capture them and place them in katashiro paper dolls, then send them out of the city via payphones to restore their human form.
  • You can buy katashiro and replenish other supplies in shops where floating youkai cats trade instead of people.
  • In general, the Rock, Paper, Shotgun journalist was interested in Ghostwire: Tokyo: the game, in her opinion, looks "cool and very strange, unusual." In spirit, Ghostwire: Tokyo reminded her of 1990s and 2000s action films like Blade.

 

FKhsuiqUcAMmeWp?format=jpg&name=900x900

 

FKhsu0BUUAY-4RG?format=jpg&name=900x900

 

FKhsvDfVIAU1BNv?format=jpg&name=900x900

  • Plusik 2
Opublikowano

To jest taki dziwaczny mix, że może z tego wyjść kupka albo hit. Na strach raczej nie ma, co liczyć, bo Mikami bardziej stresuje niż straszy. Tak czy siak wpada na listę obserwuj. 

Opublikowano

Czekanko bo stylistyka, klimat i chiny to motzno moje klimaty ale czekam na dłuższy gameplay bo te co były to mega mi nie siadły i wyglądały na mega nudną grę xD

Opublikowano

No nie wiem w sumie, jest to intrygujące, ale ten gameplay jak ktoś wcześniej wspomniał nadal jakiś taki suchy xD I jeszcze to otwarte miasto, strzelanie z palców bez powera, te kolorki i design, takie jednak meh. Zapał ostudzony zdecydowanie po tym showcasie.

Opublikowano
1 minutę temu, Rtooj napisał:

Wygląda to strasznie nieciekawie i brzydko nawet jak na ps4.

No już bez przesady, grę z grafiką z ps4 to pokazywali wczoraj

  • Haha 1
Opublikowano
2 minuty temu, Pupcio napisał:

No już bez przesady, grę z grafiką z ps4 to pokazywali wczoraj

Oglądałem później w 4k i wyglądało całkiem nieźle, na pewno lepiej niż to.

Opublikowano

Jak dla mnie właśnie w ogóle nie jest to dynamiczne. Stanie w miejscu, strefowanie w kółko i pierdzenie kulkami z palców.

Będą pewnie momenty i fajnie zaprojektowane potworasy. 

Ale poczeka się z preorderem na recki

Opublikowano

Ale że zrobią misje skradankowe gdzie faceci z parasolami chodzą ścieżkami pamiętającymi tenchu, gdzie 5 obok nie słyszy jak facio jest rozrywany przez magię, to się nie spodziewałem. Mam nadzieję że wytłumaczą też czemu po mieście chodzi 2000 kobiet z nożycami i 3000 identycznych facetów z parasolami.

Opublikowano

No, ale takiego hejtu się po tobie nie spodziewałem. Zarzut o takich samych wrogów albo skradanie które dosłownie jest standardem w każdej tego typu grze od jakiś 10 lat?

 

No coś ci ewidentnie nie leży w tej grze, ciekawe co? Tzn. chyba wiem, ale nie powiem.

 

Dobranoc forumki!

  • Haha 2
Opublikowano

Średnio to wygląda. W The Evil Within 2 otwarte miasto słabo wypadło i AI było głupiutkie i tutaj może być podobnie. No i te zmieniające się drzewa na drugim planie w 8:27 mocno rzucają się w oczy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...