Skocz do zawartości

Microsoft Flight Simulator


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Ja niestety do końca roku muszę siedzieć na lte które nie jest zbyt stabilne i to widać w grze, mało tego gra jak stwierdzi ze internet jest chujowy potrafi sama rozłączyć na tryb offline i wtedy miasta w grze wyglądają ochydnie. Więc jak coś wam

nie psuje grafika warto sprawdzić w menu. Natomiast nawet przy internecie który ma średnia 5-10mb/s da się komfortowo grać, jedynie nad wielkimi miastami widać kręcąc szybko kamera jak się odczytują lepsze tekstury.

 

Edit: Ma ktoś ustawienia pod pada bo standardowe są strasznie zjebane

Edytowane przez kislawa
Odnośnik do komentarza
10 minut temu, kislawa napisał:

Edit: Ma ktoś ustawienia pod pada bo standardowe są strasznie zjebane

  

9 godzin temu, Bzduras napisał:

Protip, w sterowanku zmniejszcie sobie wszystkie czułości o 50%, zdecydowanie lepiej się lata na padzie w ten sposób.

Nie wiem czy Ci pomoże na "strasznie zjebane sterowanie", ale warto spróbować.

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Bzduras napisał:

  

Nie wiem czy Ci pomoże na "strasznie zjebane sterowanie", ale warto spróbować.

No właśnie mam na -50 ale tam jest dużo tych ustawień (i nie wszystkie rozumiem :)) i moim zdaniem samoloty reagują za gwałtownie na ruchy gałka, a najgorzej chyba na spusty te działają praktycznie zero jedynkowo.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, ASX napisał:

i podsumowanie powyższej analizy

 

No podsumowanie godne fana konsol ^^ 

Series X settings are close to the highest PC settings. :mog: 

 

Konsola 1440p / PC 4K

Konsola fruwające 15-30 fpsów, z rwanym obrazem jak chcesz obrócić gałkę / PC 60-80 fpsów przy skalowanej rozdzielczości w 80%.

Na PC przy 2560x1440 gra chodzi w 40-50 fpsach ale na ULTRA, a różnica w grafice jest wtedy ogromna.

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, easye napisał:

nie ma co się oszukiwać - framerate w tej grze daleki jest od stabilnych 30 fpsów.

Czyli jak daleki? 20fps? Poprosze test. 25fps? Poprosze test.

Skoro tak dobrze na oko oceniasz i jeszcze przed chwilą było 15fps, to może podeprzyj ten "daleki od stabilnych 30fps" pogląd jakimś testem?

Odnośnik do komentarza

No właśnie nie jest daleki, jest bardzo bliski. Tak się składa, że leciałem nad Tokio w burzę wczoraj i spadki były minimalne, a chyba zgodzimy się, że jest to dość zagęszczony obszar. Zresztą, o czym my tu mówimy, byle do 1600 i dzisiaj zwiedzam sobie Peru :banderas:

Odnośnik do komentarza

Ależ gorące dyskusje w temacie. Kto by się spodziewał że symulator może wywołać takie emocje :obama:

 

Od siebie dodam jeszcze że nie podoba mi się że cały interfejs jest żywcem przeniesiony z PC, generalnie w każdym momencie czuć że mamy tu do czynienia ze stricte pecetową produkcją.

Wiem że trudno przenieść tak skomplikowaną i rozbudowaną grę na pada ale załączanie kursora myszki sterowanego padem w trakcie lotu jest trochę stresujące, przydałaby się jakaś aktywna pauza chociaż xd

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, ASX napisał:

przydałaby się jakaś aktywna pauza chociaż xd

Było, było. Domyślnie nie jest zbindowana.

12 godzin temu, Bzduras napisał:

Nie znalazłem właśnie, jest sporo opcji, ale zawieszenia samolotu nie znalazłem. W ustawieniach sterowania też nie mogę tego namierzyć.

 

Dobra, mam - trzeba zmienić w opcjach sterowania filtr z Przypisane na Wszystkie, rozwinąć listę Menu i przypisać sobie przyciski do tej funkcji. Dalem L3 i R3, działa jak złotko.

 

Odnośnik do komentarza

Zgodzę się, takie rzeczy jak aktywna pauza i tryb drona powinny być zbindowane i uwzględnione w tutorialach. Zwłaszcza na konsoli, gdzie faktycznie zatrzymanie akcji się przydaje - można sobie wyciągnąć w tym czasie mapę czy navloga bez stresów. Nawet samo odnalezienie tych opcji w menu, żeby ręcznie przypisać sobie guziory zajęło mi chwilę i daleko temu było do intuicyjności.

 

Z drugiej strony można też podłączyć mychę i klawiaturę w tandemie z padem, ale to raczej średnio wygodna opcja jeśli nie mamy ich już na biurku. Jakoś nie widzę nurkowania za każdym razem i przepinania k+m z kąkuterka na konsolę. Jednak to pad jest podstawowym kontrolerem dla konsol i powinien być ładnie obłożony od startu. Żeby oddać sprawiedliwość to przynajmniej bindowanie guziorów jest rozwiązane spoko - można sobie tworzyć dowolne kombinacje przycisków dla danych funkcji, a przed ich zastosowaniem gierka sprawdzi, czy nie ma konfliktu z resztą bindów i poinformuje nas, gdy przypiszemy sobie akcję do guziora czy kombinacji guziorów, które są już wykorzystywane w inny sposób.

Odnośnik do komentarza

Polatałem wczoraj wieczorkiem niecałe 4 godziny i jest bardzo dobrze. Oczywiście lot nad rodzinnymi stronami się odbył, nawet dobrze to wygląda, mniej więcej pokrywa się z rzeczywistością. Wybrałem też NY z opcją strumieniowania i działy się dziwne rzeczy, budynki znikały kiedy się do nich zbliżałem.

Przez te kilka godzin większość czasu spędziłem na lotniku próbując ogarnąć lądowanie i co po lądowaniu zrobić . Zgoda na kołowanie, tankowanie przez obsługę naziemną, szukanie pasa gdzie stanąć, a nawet samo poruszanie się po płycie lotniska jest trudne :obama:

Odnośnik do komentarza
46 minut temu, Czoperrr napisał:

Przez te kilka godzin większość czasu spędziłem na lotniku próbując ogarnąć lądowanie i co po lądowaniu zrobić . Zgoda na kołowanie, tankowanie przez obsługę naziemną, szukanie pasa gdzie stanąć, a nawet samo poruszanie się po płycie lotniska jest trudne :obama:

 

Bez kitu, też to właśnie przyswajam.

Ogólnie faktem jest, że jak ktoś złapał zajawkę na latanie, to na samych tych kursach może spędzić kilka/kilkanaście godzin. A jak jeszcze w internecie googluje, żeby więcej poczytać o jakiś zagadnieniach (np. trymer) to ten czas jeszcze bardziej się wydłuża. Jedyne zastrzeżenie jakie mam, to w samouczkach trochę szkoda, że nie można włączyć napisów do tego co lektor mówi: nie jestem zaznajomiony z angielskim w kwestii lotniczych terminów, przez co zdarzało mi się powtarzać kurs.

 

Zdecydowanie to nie jest tytuł dla każdego i szybko może wylecieć z dysku, tak jak u niektórych szybko poleciała np. seria Dark Souls. Po prostu specyfika tytułu.

Edytowane przez Shago
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...