Gość lpcl Opublikowano 16 marca 2021 Opublikowano 16 marca 2021 48 minut temu, Soul napisał: Dobrze to wygląda, czuć tu Genialne Dishonored Ale ta teleportacja to taka trochę op wydaje się w tej grze. Cytuj
estel 806 Opublikowano 16 marca 2021 Opublikowano 16 marca 2021 Jak grałeś w Dishonored to wiesz, że pomimo tego że tam można nawet czas zatrzymywać to szybko się ginie. Tu pewnie będzie podobnie. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 16 marca 2021 Opublikowano 16 marca 2021 45 minut temu, estel napisał: Jak grałeś w Dishonored to wiesz, że pomimo tego że tam można nawet czas zatrzymywać to szybko się ginie. Tu pewnie będzie podobnie. Grałem, ale to była skradanka, tutaj to bardziej wygląda na shooter coś ala superhot tj. kombinowanie w tym przypadku różnymi skillami. Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 16 marca 2021 Opublikowano 16 marca 2021 kurde no, elegancko wygląda ta gra Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 17 marca 2021 Opublikowano 17 marca 2021 8 godzin temu, lpcl napisał: Grałem, ale to była skradanka, tutaj to bardziej wygląda na shooter coś ala superhot tj. kombinowanie w tym przypadku różnymi skillami. Skradanka to były stare thiefy albo splinter celle. W Dishonored to skradanie jest baaaardzo umowne i na pewno nie jest koniecznością. Cytuj
estel 806 Opublikowano 17 marca 2021 Opublikowano 17 marca 2021 No ja tam grałem high chaos bo tak było fajniej. Jak się dobrze kombinowało ze skillami to można było niezłe cuda robić np: 1 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 17 marca 2021 Opublikowano 17 marca 2021 Jeśli to ma być jak dishonored to mehh x 1000 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 18 marca 2021 Opublikowano 18 marca 2021 Dualsense ma być wykorzystany wzorowo „Adaptacyjne efekty „Trigger”: zapewniają nowe poziomy zanurzenia w świecie. Każda broń w arsenale różni się czułością spustu. Zablokowane przyciski ostrzegają graczy o tym, że broń się zacięła. Prawidłowy lub błędny atak maczetą to inne wrażenia. Dzięki adaptacyjnym efektom „Trigger” każde starcie wydaje się być unikatowe w rękach gracza. Wrażenia dotykowe: System wrażeń dotykowych pozwala graczom poczuć grę jak nigdy wcześniej w FPS. Każda zdolność i broń w Twoim arsenale zapewnia unikatowe wrażenia. Każdy rodzaj ruchu (bieganie, wspinanie się i zakradanie) to inne uczucie. Gracze poczują kontrast pomiędzy powierzchniami walcząc w oszałamiającym otoczeniu”. 1 1 Cytuj
messer88 6 480 Opublikowano 18 marca 2021 Opublikowano 18 marca 2021 A wiadomo czy będzie można to wyłączyć? Do multi to raczej nikomu niepotrzebne takie wrażenia. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 18 marca 2021 Opublikowano 18 marca 2021 Oby nie bo gra wtedy straci wiele na odbiorze. 2 3 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 18 marca 2021 Opublikowano 18 marca 2021 Godzinę temu, messer88 napisał: A wiadomo czy będzie można to wyłączyć? Do multi to raczej nikomu niepotrzebne takie wrażenia. Ale jak to ma być singiel to o jakim multi piszesz? Cytuj
messer88 6 480 Opublikowano 18 marca 2021 Opublikowano 18 marca 2021 Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę ale gdzieś chyba słyszałem że tutaj ma być takie jakby soulsowe multi. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 18 marca 2021 Opublikowano 18 marca 2021 3 godziny temu, messer88 napisał: Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę ale gdzieś chyba słyszałem że tutaj ma być takie jakby soulsowe multi. No to jak soulsowe to w czym te wibracje będą przeszkadzać? Bo klasycznego pvp to chyba tam nie będzie. Cytuj
messer88 6 480 Opublikowano 18 marca 2021 Opublikowano 18 marca 2021 Zależy od preferencji ja w każdym multi wyłączam wibracje muzykę i co tam się da. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 18 marca 2021 Opublikowano 18 marca 2021 (edytowane) Gra normalnie ma story w którym trzeba zabić 8 celów, ale struktura jest nieliniowa i po każdym dniu time loop się restartuje i naszym zdaniem będzie rozkminienie najlepszej trasy i timingu aby te cele wyeliminować i wyrwać z się z tej pętli i multiplayer w tej grze polega na tym, że gdy wybieracie postać Colta to skupiacie się na wypełnieniu powyższego zadania a odmiennie prezentuje się gameplay drugą postacią czyli - Julianną ona jest jakby strażniczką pętli i grając nią invadujecie innych graczy aby przeszkodzić graczowi w wykonaniu planu co skutkowałoby przerwaniem pętli. Edytowane 18 marca 2021 przez bluber Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 18 marca 2021 Opublikowano 18 marca 2021 Jednocześnie jest ona jednym z 8 celów. Cytuj
estel 806 Opublikowano 9 kwietnia 2021 Opublikowano 9 kwietnia 2021 A to ciekawe, bo wydawało się że wszystko szło dobrze. Tzn. to jak gra się prezentowała na materiałach było ok. Cytuj
Jordanensis 383 Opublikowano 31 sierpnia 2021 Opublikowano 31 sierpnia 2021 (edytowane) Dobrze i ciekawie gra wygląda. Kolejny mocny ex w stajni PS5 który będzie warto mieć i zagrać. Jakim cudem ta gra jest w multiplatformach skoro wszystkie gry z XSX są na PC również, a są w dziale XSX/S? Proszę o przeniesienie gry do działu Playstation 5. Edytowane 31 sierpnia 2021 przez Jordanensis Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 31 sierpnia 2021 Opublikowano 31 sierpnia 2021 Bo gra i tak w przyszłym roku trafi na XSX/S. Cytuj
Jordanensis 383 Opublikowano 31 sierpnia 2021 Opublikowano 31 sierpnia 2021 Rozumiem. Dzięki za wyjaśnienie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.