messer88 6 485 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 No, sensowne rzetelne recki robi gościu. Bardziej to wiarygodne niż np dycha od PSU.com xd Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Większość recenzji jest wiarygodna i rzeczowa. I jednak bardziej wierzę ogólnej średniej, a przede wszystkim opiniom zwykłych graczy - te są bardzo pozytywne. ; ) Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Co do acg, to na neogafie napisał Cytat I also can't speak to that as I am pretty vocal in that I am not an Arkane fan. I am a Prey fan but was not as explosive in my like of either Dishonored Game at all. Kazdy lubi co innego. Cytuj
devilbot 3 694 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 No nie wygląda to na grę dla każdego i marketing jakoś kulawo prowadzony bo gdybym nie obejrzał recki nie miałbym pojęcia że jest to gra single player. Wróżę chujową sprzedaż. Cytuj
Rtooj 1 634 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Na pewno zachętą dla wielu byłoby gdyby gra nie wyglądała jak na ps4. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Szkoda że trzeba czekać do północy. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Na steam premiera chyba dopiero jutro popołudniu Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Steam pokazuje że za około 5 godzin. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 15 minut temu, Bigby napisał: Steam pokazuje że za około 5 godzin. faktycznie, ale u nas o 2 w nocy XD Wersja na PC (Steam i Bethesda.net) będzie miały trzy regionalne godziny premiery: Ameryka Północna i Południowa: 21:01 DT 13 września (00:01 EDT, 14 września) Australia/Nowa Zelandia/Azja: 08:01 PT 13 września (00:01 JST, 14 września) Europa/reszta świata: 17:01 PT 13 września (02:01 CEST, 14 września) https://bethesda.net/pl/article/4mVL7pSx3tYuwe9HPfEPmm/deathloop-pc-specs-launch-details?utm_medium=Social&utm_source=Community Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 A to może spróbuję przenieść się do Nowej Zelandii na moment. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Hmmm, od Arkane można było spodziewać się sztosa ale nie powiem, jestem aż zaskoczony peanami w kierunku tej gry. Jak każda gra Arkane zostanie ograna, bez dwóch zdań. Czy od razu w premierę jeszcze nie wiem bo i tak nie mam jak od razu ograć ale kurde, jest dobrze. Mowiac szczerze planowałem/planuje ograć to dopiero za jakiś czas bo marketing tej gry mnie wręcz irytował i człowiek wiedział że to Arkane, ciekawa koncepcja ale na tych wszystkich pokazach odnosiłem wrażenie że oglądam ten sam trailer i miałem gry dość zanim jeszcze wyszła. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Kurła kusi, widać, że to trochę taki rogalikowy gameplay ma. Jeszcze granie jako invader (za filarem), może być ciekawie. Jutro zaswędzi portfel. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Poczekam na opinie forumka bo nie czuje tej gry. Rogaliki mnie menczo więc donoł. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 13 września 2021 Opublikowano 13 września 2021 Zdążyłem tylko na chwilę odpalić i przejść wstępny poziom. To co od razu rzuca się w oczy to świetna grafika i chyba jeszcze lepsza strona audio. Voice acting jest fenomenalny. Humor też wydaje się być w punkt. Strzelanie satysfakcjonujące, dosyć soczyste, szczególnie jeśli porówna się do poprzednich gier Arkane. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 Niestety, ale chyba dali ciała z optymalizacją i freezami. Sam gry uruchomić nie mogę. Już 4 razy próbowałem. Czytam, że ludziom w trakcie gry freezuje i gra wychodzi do menu konsoli. Co za partactwo. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 7 godzin temu, Bigby napisał: świetna grafika Na filmikach to grafika wyglądała bardzo przeciętnie xd Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 Wygląda jak typowa gra od Arkane z tym ich stylem, nawet ui bardzo takie Dishonoredowe. Ktoś gra i jak ten singiel? Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 Dla mnie to wygląda jak mod do Dishonored, ale może to dlatego, że z 1,5 miesiąca temu je skończyłem na xsx. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 Taki styl tego studia, grając w Wolfa Youngblood tak samo widać style z Dishonored w lokacjach. Cytuj
devilbot 3 694 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 Gotowe assety to nie styl tylko lenistwo. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 No przyznam że momentami to było strzelanie do helmutów w Karnace xD Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 Nie lenistwo tylko oszczędność czasu, jakby tworzyli nowe animacje i całą resztę od nowa pod każdą grę, to byłaby jeszcze większa sraczka o to czemu gry tak dlugo powstają. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 28 minut temu, Rozi napisał: Na filmikach to grafika wyglądała bardzo przeciętnie xd Może nie bardzo przeciętnie, ale zgadzam się że szału nie było. Na żywo jednak robi większe wrażenie. Do optymalizacji też nie mam zarzutów. Jeszcze. Prawie najwyższe detale i nie spada poniżej 60 fps. Ty się nie zastanawiaj tylko bierz. Cytat Nie lenistwo tylko oszczędność czasu, jakby tworzyli nowe animacje i całą resztę od nowa pod każdą grę, to byłaby jeszcze większa sraczka o to czemu gry tak dlugo powstają. Przypomniałeś mi o dyskusji na Twitterze dotyczącej nowego God of Wara. Ludzie mają problem że Kratos siada do łodzi w taki sam sposób jak w jedynce. Jak dla kogoś takie coś, jak również wykorzystanie wcześniejszych assetow jest lenistwem to nie ma o czym rozmawiać. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 (edytowane) Bo jest droższe, ale z drugiej strony też nikt nie tworzy i nigdy nie tworzył wszystkiego od nowa (włącznie z narzędziami) przy każdej kolejnej grze. Inna sprawa że duża w tym wina graczy, którzy oczekują gier na 100 godzin, najlepiej każde o jakości wykonania na poziomie Last of Us 2. edit. Wrócimy lepiej do dyskusji na temat Deathloopa. Edytowane 14 września 2021 przez Bigby Cytuj
ASX 14 663 Opublikowano 14 września 2021 Opublikowano 14 września 2021 17 minut temu, HiS napisał: To jak to się ma do jełopów z Sony, którzy twierdzą że tworzenie gier jest coraz droższe? 3,5 bomby za gry klepane z gotowych narzędzi i assetow? Duża część ludzików to zawsze będą życiowe naiwniaki. No bo jest droższe i nie tylko jak to nazwałeś "jełopy z Sony" tak twierdzą ale wszyscy w branży. A recyklingu assetów nie ma nic złego, bo skoro jeśli jakaś tekstura czy animacja wygląda dobrze to po co to zmieniać? W pracach nad grami cały czas korzysta się z tych samych wspólnych bibliotek assetów tekstur np. Quixela ale nie znaczy że to lenistwo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.