Skocz do zawartości

Deathloop


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, Bigby napisał:

Steam pokazuje że za około 5 godzin. 

 

:notsure:

faktycznie, ale u nas o 2 w nocy XD

Wersja na PC (Steam i Bethesda.net) będzie miały trzy regionalne godziny premiery:
  • Ameryka Północna i Południowa: 21:01 DT 13 września (00:01 EDT, 14 września)
  • Australia/Nowa Zelandia/Azja: 08:01 PT 13 września (00:01 JST, 14 września)
  • Europa/reszta świata: 17:01 PT 13 września (02:01 CEST, 14 września)

 

https://bethesda.net/pl/article/4mVL7pSx3tYuwe9HPfEPmm/deathloop-pc-specs-launch-details?utm_medium=Social&utm_source=Community

Odnośnik do komentarza

Hmmm, od Arkane można było spodziewać się sztosa ale nie powiem, jestem aż zaskoczony peanami w kierunku tej gry. Jak każda gra Arkane zostanie ograna, bez dwóch zdań. Czy od razu w premierę jeszcze nie wiem bo i tak nie mam jak od razu ograć ale kurde, jest dobrze. 
 

Mowiac szczerze planowałem/planuje ograć to dopiero za jakiś czas bo marketing tej gry mnie wręcz irytował i człowiek wiedział że to Arkane, ciekawa koncepcja ale na tych wszystkich pokazach odnosiłem wrażenie że oglądam ten sam trailer i miałem gry dość zanim jeszcze wyszła. 

Odnośnik do komentarza

Zdążyłem tylko na chwilę odpalić i przejść wstępny poziom. To co od razu rzuca się w oczy to świetna grafika i chyba jeszcze lepsza strona audio. Voice acting jest fenomenalny. Humor też wydaje się być w punkt. Strzelanie satysfakcjonujące, dosyć soczyste, szczególnie jeśli porówna się do poprzednich gier Arkane.

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Rozi napisał:

Na filmikach to grafika wyglądała bardzo przeciętnie xd

 

Może nie bardzo przeciętnie, ale zgadzam się że szału nie było. Na żywo jednak robi większe wrażenie.

Do optymalizacji też nie mam zarzutów. Jeszcze. Prawie najwyższe detale i nie spada poniżej 60 fps. 

 

Ty się nie zastanawiaj tylko bierz. :sapek:

 

Cytat

Nie lenistwo tylko oszczędność czasu, jakby tworzyli nowe animacje i całą resztę od nowa pod każdą grę, to byłaby jeszcze większa sraczka o to czemu gry tak dlugo powstają. 

 

Przypomniałeś mi o dyskusji na Twitterze dotyczącej nowego God of Wara. Ludzie mają problem że Kratos siada do łodzi w taki sam sposób jak w jedynce.

 

Jak dla kogoś takie coś, jak również wykorzystanie wcześniejszych assetow jest lenistwem to nie ma o czym rozmawiać.

Odnośnik do komentarza

Bo jest droższe, ale z drugiej strony też nikt nie tworzy i nigdy nie tworzył wszystkiego od nowa (włącznie z narzędziami) przy każdej kolejnej grze. 

 

Inna sprawa że duża w tym wina graczy, którzy oczekują gier na 100 godzin, najlepiej każde o jakości wykonania na poziomie Last of Us 2.

 

edit. Wrócimy lepiej do dyskusji na temat Deathloopa.

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza
17 minut temu, HiS napisał:

To jak to się ma do jełopów z Sony, którzy twierdzą że tworzenie gier jest coraz droższe? 3,5 bomby za gry klepane z gotowych narzędzi i assetow? Duża część ludzików to zawsze będą życiowe naiwniaki. 

No bo jest droższe i nie tylko jak to nazwałeś "jełopy z Sony" tak twierdzą ale wszyscy w branży. A recyklingu assetów nie ma nic złego, bo skoro jeśli jakaś tekstura czy animacja wygląda dobrze to po co to zmieniać? W pracach nad grami cały czas korzysta się z tych samych wspólnych bibliotek assetów tekstur np. Quixela ale nie znaczy że to lenistwo.

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...