Skocz do zawartości

Deathloop


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

pewnie chodzi o zbieranie deathloopowej waluty

 

i też na to zwróciłem uwagę - jakby serio, czemu zebranie tego tyle trwa?

Edytowane przez Ludwes
Opublikowano

 

 

  • Cytat

     

    • at launch, stutter is from botched mouse movement
    • because of this, stutter is apparent with VRR
    • lock your framerate
    • at first launch, there's a consistent (actual) stutter, any new launch removes the stutter
    • beta patch "juliashotme" fixes the mouse stutter, does not work on non-60/120fps refreshes yet
    • to maintain a target framerate, you need a lot of headroom on your gpu, recommended to use dynamic resolution
    • performance dynamic res aggressively scales the image to maintain framerate
    • optimized settings is essentially ps5 settings
    • PS5 uses balanced ambient occlusion
    • ps5 model detail is at high
    • ps5 water detail uses very high setting
    • ps5 using medium motion blur
    • shadows should be high or ultra
    • very high terrain
    • ultra decals (affects bullet holes)
    • optimized increased 31% over ultra settings
    • visual quality mode ps5 has similar performance between a 2060S and 2070S / 10% higher than a 5700
    • PS5 RT is lower than the lowest PC setting
    • 2060S can produce locked 30fps and better, not blurry IQ than PS5's RT mode
    • 3080 and 6800XT has same performance, rasterized
    • RT adds 7.2ms of render time for 3080, 11.2ms for 6800
    • performance RTAO is the better option
    • PS5 uses High Textures
    • going over budget does not cause stuttering, just cause low res textures closer to the camera
    • performance scales with bandwidth
    • 4.5% performance loss v.high vs low on a 2070S
    • v.high textures are worth it
    • Ryzen 3600/2060S can do dynamic 4K/60 (raster only)
    • 3080 can do native 4K/~70 (raster only)
    • with RT, dynamic 1440/60
    • with RT, 3080 dynamic 4K/60

     

     

Opublikowano

Oglądam sobie stream Rysława i co raz bardziej mi się podoba ta gra, takie klasyczne arkane gdzie w moim przypadku trzeba samemu zagrać żeby się spodobało. Tylko to ai wydaje się tragiczne xD

Opublikowano

AI jest tragiczne i najbardziej widać to jak zdobędziesz już bronie z tłumikami gdzie strzelasz sobie ze 150 metrów do typa w grupce, typ ginie a reszta nie wie co ze sobą zrobić. 

 

Na początku byłem bardzo sceptyczny do gry, nawet jak zagrałem to dalej mój sceptycyzm był bardzo duży bo nie lubię rogalików i nie podobały mi się niektóre rozwiązania (części z nich dalej nie lubię) ale jak już się wkręciłem to gra mi się w to jak w stare, dobre Dishonored. Eksploruję sobie plansze na spokojnie, rozwalam wrogów po cichu, cele są łatwe (przynajmniej czwórka którą udało mi się pokonać) jak na razie, zbieram sobie rezidium żeby mieć za co zachować ulepszenia i bronie na stałe. Cele są jasne, misje też, powoli zdobywamy i odblokowujemy nowe rzeczy i to wciąga bo nie ma przestojów, ciągle coś się dzieje, ciągle coś znajdujemy, ciągle czujemy że idziemy do przodu. Jedyne do czego mam potencjalne wątpliwości i obawy to to że po jakimś czasie odwiedzanie tych samych lokacji, pomieszczeń, tuneli zacznie brzydnąć i kolejne runy staną się troszkę nieprzyjemnym obowiązkiem a nie przyjemnością. No ale zobaczymy, na razie jest gituwka i jak ktoś lubił Dishonored to w Deathloopie odnajdzie się od razu. 

Opublikowano

Racja, ja kocham obie części Dishonored i tu jest podobnie - tylko, że nie tak mocarny klimat. Tzn klimat jest super, ale wolę po prostu Steampunk. 

AI kuleje, ale jak wrogowie nas zobaczą to już coś tam kombinują, jednak ta pierwsza reakcja jak Suteq pisał z dalszych odległości mogłaby być lepsza u przeciwników.

Opublikowano
28 minut temu, Pupcio napisał:

Oglądam sobie stream Rysława i co raz bardziej mi się podoba ta gra, takie klasyczne arkane gdzie w moim przypadku trzeba samemu zagrać żeby się spodobało. Tylko to ai wydaje się tragiczne xD

 

AI jest dynamiczne i im dalej w grze, tym staje się lepsze, agresywniejsze. W samym kilkugodzinnym tutorialu rzeczywiście nie jest najwyższych lotów.

 

Inną sprawą jest to, że zbyt dobra sztuczna inteligencja moim zdaniem zaburzyłaby rytm gry. W Deathloop przede wszystkich chodzi o eksplorację, zdobywanie odpowiedniego sprzętu, szukanie sposobu na wyeliminowanie wizjonerów i przerwanie pętli. 

 

Największym i czasem najbardziej frustrującym wyzwaniem jest sama Julianna, szczególnie ta sterowana przez prawdziwego gracza. 

Opublikowano

Jeśli wyłączysz opcję grania online, to raczej nie ma z nią większego problemu + rzadziej się pojawia. 

 

Inaczej szykuj się, że co level ktoś Ci się będzie wpierdalał w rozgrywkę. ;)

Opublikowano
7 minutes ago, Pupcio said:

A jest na nią jakiś patent żeby szybko i bezboleśnie się jej pozbyć? C0rwa jak ja nienawidzę takich motywów w gierkach  :/

Coraz więcej tych Invaderów w grach, nie tylko Soulsborne :Coolface:

Opublikowano

Jak się ma ta gra do Returnala pod względem rogalowych mechanik? Z tego co wiem tutaj nie ma randomowo generowanej mapy, ale np:

 

- poczucie progresu, wzrostu expa postaci jest? Czy tracimy wszystko za wyjątkiem rzadkich fabularnych upgradeow i jedynym expem jest nasz własny skill

- czy są odblokowywane checkpointy lub jakies skroty?

- widzialem jakies cofanie czasu po śmierci: zaczynamy od nowa ciagle czy są "życia" jak np. figurka astronauty?

 

Ogolnie mam w cholere smaka na to, ale ostatnio jest klęska urodzaju z grami. Baldur 1 skonczony a dwa kolejne czekają, wczoraj zaczalem Persona Strikers, za chwilę wychodzi nowy Judgment. Fuck me...

Opublikowano (edytowane)

Nie ma losowo generowanych map. Tak samo jak wzrostu poziomu postaci - żadnego zdobywania expa.

 

Z cofaniem śmierci chodzi tak naprawdę o to, że masz 2 życia. Zginiesz trzeci raz, pętla się resetuje i zaczynasz dzień od nowa.

 

Po resecie tracisz cały swój dobytek, chyba że dokonasz infuzji dzięki której możesz na zawsze zachować daną broń lub umiejętność. Do tego procesu potrzebujesz materiału zwanego Rezyduum rozsianego po każdej mapie. Musisz jednak wybierać rozsądnie, bo koszt, przynajmniej na początku, nie jest mały. Dlatego priorytetem jest infuzja skilli, a dopiero potem broni (i to nie każdych, tylko tych rzadszych, bardziej unikalnych). 

 

Skrótów i checkpointow nie odblokowujesz. Ale jak spędzisz trochę czasu w lokacji, to szybko ogarniesz gdzie i jak się dostać. Najlepiej po dachach. ;) Warto też dodać, że pewne części mapy i inne drogi są dostępne tylko o konkretnej porze dnia. Taki przykład z wprowadzenia - widzisz dwóch typków, którzy próbują przebić ścianę; pojawiasz się w lokacji wieczorem i w miejscu tym jest już dziura.

 

Ogólnie pomimo oferowanej swobody, gra jest liniowa i nikt nie powinien się pogubić w tym co robić w danej chwili. Dodatkowo, w menu można podejrzeć wskazówki, które nakierują na jeden z dostępnych celów, pozwalają prześledzić dotychczas zdobyte informacje itd.

 

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 1
  • Lubię! 3
Opublikowano

W ogóle dałem się trochę nabrać i myślałem, że to taki typowy rogal, bez progresu, tylko to co znajdziemy w trakcie gry, a okazuje się że wystarczy chwilę pograć i już praktycznie wszystko z nami zostaje, więc można padać do woli. Jedynie trzeba użerać się z przeciwnikami od nowa.

Pograłem dzisiaj kilka dobrych godzin, nie ma efektu wow, ale gra się przyjemnie. Na plus bardzo fajny design map i otoczenia. Grając pierwszy i nawet drugi raz da się pogubić, ale pewnie po kilku razach będzie się latać z zamkniętymi oczami. Na minus (póki co) dość durne AI, które można robić jak się chce, nawet bossowie nie stanowią póki co jakiegoś wielkiego wyzwania, szczególnie jak już zdobędziemy dobre brońki i umiejki. Brakuje mi też jakiś fajnych lunet do broniek bo te domyślne muszki są słabe jak uj.

Zobaczymy co dalej, ale póki co takie 7/10.

Opublikowano (edytowane)

No i skończyłem, ale nic nie napiszę, bo gra jest w złym dziale. 

 

Spoiler

chyba, że jutro mi się zachcę i coś skrobnę, ale wątpię :Coolface:

 

Edytowane przez Jordanensis
  • WTF 1
  • Smutny 1
  • Minusik 4
Opublikowano

Niestety im dłużej się w to gra tym jest coraz gorzej. Na siłę wymuszanie skakanie po tych samych mapach o różnych porach, do tego stopnia, że się już ulewa. Otwierasz sejf? Kolejny etap na innej mapy o innej porze dnia. Robisz krok? Kolejny na innej mapie o innej porze dnia. I tak w kółko... Jeszcze są momenty, że przeciwnicy dosłownie respią się ze ścian i wychodzą w nieskończoność (impreza Aleksia). Dorzucić do tego mega słaby system strzelania i mamy katastrofę. Jeszcze te kilka broni na krzyż z kilkoma modami na krzyż. Rozumiem gdyby to był indor, ale gierka za full cenę? Nie ma opcji.

Początkowo było fajnie, te zagadki i dochodzenie. Ale jak robimy to po raz setny na tych samych 4 mapkach to przestaje być fajne. No coś tu nie pykło i moja ocena zjeżdża do 5/10, a czuje że jak ukończe to będzie 3/10. Szkoda, bo sam zamysł i design bardzo fajny. Kupować tylko na własne ryzyko na jakiejś giga promocji.

  • Dzięki 1
  • Smutny 1
Opublikowano
2 godziny temu, Patricko napisał:

Niestety im dłużej się w to gra tym jest coraz gorzej. Na siłę wymuszanie skakanie po tych samych mapach o różnych porach, do tego stopnia, że się już ulewa. Otwierasz sejf? Kolejny etap na innej mapy o innej porze dnia. Robisz krok? Kolejny na innej mapie o innej porze dnia. I tak w kółko... Jeszcze są momenty, że przeciwnicy dosłownie respią się ze ścian i wychodzą w nieskończoność (impreza Aleksia). Dorzucić do tego mega słaby system strzelania i mamy katastrofę. Jeszcze te kilka broni na krzyż z kilkoma modami na krzyż. Rozumiem gdyby to był indor, ale gierka za full cenę? Nie ma opcji.

Początkowo było fajnie, te zagadki i dochodzenie. Ale jak robimy to po raz setny na tych samych 4 mapkach to przestaje być fajne. No coś tu nie pykło i moja ocena zjeżdża do 5/10, a czuje że jak ukończe to będzie 3/10. Szkoda, bo sam zamysł i design bardzo fajny. Kupować tylko na własne ryzyko na jakiejś giga promocji.

Jak już sprzedajesz tego crapa, to niech będzie moja strata i biorę za 150zł z przesyłką jak masz wersję na ps5:Coolface:

Opublikowano
4 godziny temu, Patricko napisał:

Niestety im dłużej się w to gra tym jest coraz gorzej. Na siłę wymuszanie skakanie po tych samych mapach o różnych porach, do tego stopnia, że się już ulewa. Otwierasz sejf? Kolejny etap na innej mapy o innej porze dnia. Robisz krok? Kolejny na innej mapie o innej porze dnia. I tak w kółko... Jeszcze są momenty, że przeciwnicy dosłownie respią się ze ścian i wychodzą w nieskończoność (impreza Aleksia). Dorzucić do tego mega słaby system strzelania i mamy katastrofę. Jeszcze te kilka broni na krzyż z kilkoma modami na krzyż. Rozumiem gdyby to był indor, ale gierka za full cenę? Nie ma opcji.

Początkowo było fajnie, te zagadki i dochodzenie. Ale jak robimy to po raz setny na tych samych 4 mapkach to przestaje być fajne. No coś tu nie pykło i moja ocena zjeżdża do 5/10, a czuje że jak ukończe to będzie 3/10. Szkoda, bo sam zamysł i design bardzo fajny. Kupować tylko na własne ryzyko na jakiejś giga promocji.

Strzelanie + arkane to momentalnie zapala się lampka w głowie. Twój post pokrywa się że wszystkimi moimi obawami odnośnie tej gry.

Opublikowano

Obejrzałem recke Quaza. 

Wygląda na kupsko mocne, choć mi nigdy Dishonored nie podchodziło tak jak i Prey od nich :notbad:

Wrogowie w tej recce wyglądali jak jakieś plastikowe żołnierzyki,w sensie jednolitego koloru. Ci co grają mogą to potwierdzić?

Opublikowano

To świetna gra, żadne kupsko. To jest gra w którą trzeba zagrać by poznać jej walory i zrozumieć je. Zresztą średnia na meta jest bardzo mocna. 

Dishonored obie części to jedne z najlepszych gier dla mnie i Deathloop niema podejścia, ale jak ktoś lubi taki klimat jaki mamy w tej grze to na pewno się nie zawiedzie, że kupił. 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...