Donatello1991 1 405 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 29 minut temu, izon napisał: Jestem po półtorej h i wciągnęło mnie na maksa. Gra ma kapitalny klimat, chwytającą od początku fabułę i bardzo przyjemny gameplay. To chyba pierwszy tytuł Arkane, który technicznie nie ssie na konsoli - grafika jest ładna, ostra i przede wszystkim jest ultra płynnie. Gram w trybie grafiki + 60 fps. Obok Returnala najlepsza gra 2021. Problem był taki, że do premiery nie było wiadomo co to dokładnie będzie. Ale pomysł i wykonanie świetne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 042 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Podpinam się pod zachwyty. Stylóweczka tej gry to jakiś obłęd, Julianna to moja e-crush i sama pętla gameplayowa zachęca to eksploracji. Takich gier ta branża potrzebuje. in minus - wersja PC z XGP to koszmar optymalizacyjny, śmiga zaś wersja ze Steam Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 426 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Jest ładniej niż w Dishonored szczególnie lokacje i detale broniek, ale przeciwnicy to strasznie wyglądają. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 359 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Na razie się nie zachwycam, bo pograłem dosłownie moment i czuć tu "Arkane game". Godzinę temu, Donatello1991 napisał: Problem był taki, że do premiery nie było wiadomo co to dokładnie będzie. +1, po pierwszych zwiastunach myślałem, że to jakiś multiplayerowy projekt z opcją coopa na niejasnych zasadach i dopiero po premierze forumowicze wyjaśnili, o co z tym chodzi. Na to samo cierpi teraz Redfall, bo niby singiel, ale online, ale pod singla, ale w coopie, ale chuj wie o co im chodzi tak naprawdę xd Chyba jakaś klątwa tego studia, że nie potrafią sprzedać swojego pomysłu szerszej publice w przystępny sposób. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 042 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 9 minut temu, Bzduras napisał: Na to samo cierpi teraz Redfall, bo niby singiel, ale online, ale pod singla, ale w coopie, ale chuj wie o co im chodzi tak naprawdę xd +1 byczQ, sam jak przeczytałem o open-world co-op w Redfall to od razu skreśliłem grę która ostatecznie okazała się być singlówką z opcją co-opa który został do niej doczepiony, a gra projektowana jest od początku do singla. Dziękuję pan marketingowiec z MS za robienie sieczki z mózgu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Donatello1991 1 405 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Dlatego czekam na redfall, bo już wiem czego oczekiwać. Może promują Coopem bo myślą, że więcej ludzi zachęca. Nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dalhi 177 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Po filmach z Redfall gdzie była rozgrywka to widać od razu że to gra od Arkane. Ktoś w marketingu wymyślił że będą promować aspekty multi i co-op tej gry ale jestem pewien że rdzeń rozgrywki to w zasadzie immersive-sim rozbudowany o zbieractwo rodem z looter shooterow i dodali tryb co-op. Ludzie pewnie spodziewają się strzelanki typu back for blood z wampirami i wyjebia z dysku po godzinie . Niesamowite gry robią ale ciężko to sprzedać. Zresztą oglądałem o nich dokument i sami to wiedza. Pomiędzy Dark Messiah i Disshonored wydawcy wyjebali im do kosza trzy gry, w tym spin off Half Life robiony dla Valve. Wracając do tematu, wczoraj pograłem chyba z trzy godziny. Ciężko było się oderwać choć pierwsza godzina nie do końca przekonywała. Z czasem gra się otwiera i wkręca na maksa. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 596 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 49 minut temu, Bzduras napisał: Na to samo cierpi teraz Redfall, bo niby singiel, ale online, ale pod singla, ale w coopie, ale chuj wie o co im chodzi tak naprawdę xd Chyba jakaś klątwa tego studia, że nie potrafią sprzedać swojego pomysłu szerszej publice w przystępny sposób. Dlatego byłem przeciwny skreślaniu Redfalla i broniłem jej gdy niektórzy ogłosili że gra już na pewno nie będzie mieć duszy. Trzeba usiąść na spokojnie i poczekać co z tej gry wyjdzie, a po ostatnich projektach zasłużyli by dostać ode mnie kredyt zaufania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 359 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Nam nic innego nie pozostaje, ale ktoś tam na górze powinien wziąć dział marketingu na rozmowę i wytłumaczyć im, że trochę za bardzo gmatwają sytuację. Od kiedy wysterowali dyskurs na tor pod tytułem "singiel z opcjonalnym coopem po sieci" to już wiem, że warto będzie gierkę sprawdzić, bo potencjalnie jest w moim kręgu zainteresowań i ma szansę trafić w gust z tym singielkiem. Deathloopowi też dam szansę, ale gdyby nie opinie innych to do tej pory myślałbym o nim jako "rogaliku po sieci z pvp/coopem". Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 272 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Gra na XSS w Quality Mode chodzi w betonowych 60 fps, więc jak ktoś gra na tej konsoli to nawet nie ma co odpalać Performance Mode (całkowicie zbędny tryb). Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 O, to mogliby powiedziec jak to wygląda na sexie, bo tam od razu przestawiłem na performance Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 426 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 4k/60 visual, ten drugi tryb coś tam lekko spadało jak się szybko sprintem przemieszczałem po wyczyszczonej już lokacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 437 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Kurde mówicie, że tak takie dobre? No nic trzeba sprawdzić koniecznie, jeszcze jak betonowe 60fps na sexie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 359 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 3 minuty temu, 20inchDT napisał: O, to mogliby powiedziec jak to wygląda na sexie, bo tam od razu przestawiłem na performance Niepotrzebnie jak masz TV z VRR, na Visual gra chodzi sztywniutko z włączonym freesynciem i nie zauważyłem żadnego klatkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 272 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 14 minut temu, 20inchDT napisał: O, to mogliby powiedziec jak to wygląda na sexie, bo tam od razu przestawiłem na performance No masz tam test wszystkich wersji gry Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 15 minut temu, Bzduras napisał: Niepotrzebnie jak masz TV z VRR, na Visual gra chodzi sztywniutko z włączonym freesynciem i nie zauważyłem żadnego klatkowania. W telewizorze sony ready for next-gen tryb vrr jest, ale rownie dobrze mogłoby go nie być, wiec nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Ja pobrałem z ciekawości bo gry arkane to dla mnie zawsze było drewno z kiepskim strzelaniem i poruszaniem się. W prey to dosłownie już na starcie nie chciało mi się grać. Tutaj feeling jest przyjemny a strzelanie spoko. niestety znowu jest podnoszenie jakiś smieci jak prey czego też nie lubię. W swoim czasie jednak chyba trochę pogram mocniej i zobaczę czy wejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 426 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 30 minut temu, PanKamil napisał: niestety znowu jest podnoszenie jakiś smieci jak Ci chodzi o gwoździe to jest ammo do jednej broni, kraftingu jak w prey tu nie ma (po paru godzinach) Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 540 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 4 godziny temu, Bigby napisał: Na szczęście Arkane jako nieliczne poszło po rozum do głowy i odpuściło sobie robienie gry na starą generację. Arkane robi to co in wydawca każe, jak kazali nazwać grę Prey i mówić w wywiadach że uwielbiają ten tytuł to tak robili, na pewno nie decydują o czymś takim jak porzucenie PS4. W przypadku Deathloop ogólnie kilka rzeczy mnie uderza w sensie "czekaj, jak oni im dali kasę żeby zrobić taką grę i ją wydać na PS5". To nie może się opłacać wydawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 21 minut temu, messer88 napisał: jak Ci chodzi o gwoździe to jest ammo do jednej broni, kraftingu jak w prey tu nie ma (po paru godzinach) W początkowej lokacji tam gdzie są te tarcze do strzelania, to oprócz amunicji znalazłem jakiś randomowy przedmiot którym mogłem tylko rzucić. W prey to można było podnosić jakies popielniczki, dokumenty i tego typu smieci bez przeznaczenia. Podobną awersje mam do smieci z fallouta typu jakieś wiatraki, wiadra itd. Grałem z 10 minut tylko aby sprawdzić jak to wygląda ale może to faktycznie coś przydatnego. Pogram dłużej to zobaczę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bigby 4 742 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 31 minut temu, ogqozo napisał: Arkane robi to co in wydawca każe, jak kazali nazwać grę Prey i mówić w wywiadach że uwielbiają ten tytuł to tak robili, na pewno nie decydują o czymś takim jak porzucenie PS4. Skrót myślowy. Wiadomo, że wydawca miał sporo do powiedzenia. Co nie zmienia faktu, że na pewno sami cieszą się, że nie są uwiązani do trupów. Już Prey i Dishonored obnażały problemy tych konsol. Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 12 minut temu, Bigby napisał: Skrót myślowy. Wiadomo, że wydawca miał sporo do powiedzenia. Co nie zmienia faktu, że na pewno sami cieszą się, że nie są uwiązani do trupów. Już Prey i Dishonored obnażały problemy tych konsol. Wat? Na tych konsolach wychodziły gry 100x lepiej wyglądające, bez problemów technicznych niż te ww. To już prędzej im zabrakło pary i sił przerobowych aby dopieścić tytuły. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bigby 4 742 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Wychodziły wyjątki. Sorry, ale tamte konsole to były parujące guana niedługo po premierze. Aż się przykro patrzyło na ekrany ładowania w Preyu mając porównanie z wersją na PC. Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 54 minuty temu, PanKamil napisał: znalazłem jakiś randomowy przedmiot którym mogłem tylko rzucić tego typu smieci bez przeznaczenia XDDD to nie jest do żadnego kolekcjonowania, tylko możesz tym rzucić, żeby odciągnąć npców od jakiegos miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 479 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 I pomyśleć, że na takim parującym guanie Preya skończyłem. Nawet się oblizałem. 52 minuty temu, PanKamil napisał: W początkowej lokacji tam gdzie są te tarcze do strzelania, to oprócz amunicji znalazłem jakiś randomowy przedmiot którym mogłem tylko rzucić. W prey to można było podnosić jakies popielniczki, dokumenty i tego typu smieci bez przeznaczenia. Podobną awersje mam do smieci z fallouta typu jakieś wiatraki, wiadra itd. Grałem z 10 minut tylko aby sprawdzić jak to wygląda ale może to faktycznie coś przydatnego. Pogram dłużej to zobaczę. Podobnie jak w Dishonored możesz rzucić przedmiotem, zrobić hałas bronią żeby odwrócić uwagę przeciwników. Tu praktycznie nie masz żadnych niepotrzebnych gówien do podnoszenia. Interesują cię tylko lepsze pukawki, amunicja i talizmany. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.