Skocz do zawartości

Deathloop


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

29 minut temu, izon napisał:

Jestem po półtorej h i wciągnęło mnie na maksa. Gra ma kapitalny klimat, chwytającą od początku fabułę i bardzo przyjemny gameplay. To chyba pierwszy tytuł Arkane, który technicznie nie ssie na konsoli - grafika jest ładna, ostra i przede wszystkim jest ultra płynnie. Gram w trybie grafiki + 60 fps.

Obok Returnala najlepsza gra 2021. 

Problem był taki, że do premiery nie było wiadomo co to dokładnie będzie. Ale pomysł i wykonanie świetne. 

Odnośnik do komentarza

Podpinam się pod zachwyty. Stylóweczka tej gry to jakiś obłęd, Julianna to moja e-crush i sama pętla gameplayowa zachęca to eksploracji. Takich gier ta branża potrzebuje.

 

in minus - wersja PC z XGP to koszmar optymalizacyjny, śmiga zaś wersja ze Steam

Odnośnik do komentarza

Na razie się nie zachwycam, bo pograłem dosłownie moment i czuć tu "Arkane game".

Godzinę temu, Donatello1991 napisał:

Problem był taki, że do premiery nie było wiadomo co to dokładnie będzie.

+1, po pierwszych zwiastunach myślałem, że to jakiś multiplayerowy projekt z opcją coopa na niejasnych zasadach i dopiero po premierze forumowicze wyjaśnili, o co z tym chodzi. Na to samo cierpi teraz Redfall, bo niby singiel, ale online, ale pod singla, ale w coopie, ale chuj wie o co im chodzi tak naprawdę xd Chyba jakaś klątwa tego studia, że nie potrafią sprzedać swojego pomysłu szerszej publice w przystępny sposób.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Bzduras napisał:

Na to samo cierpi teraz Redfall, bo niby singiel, ale online, ale pod singla, ale w coopie, ale chuj wie o co im chodzi tak naprawdę xd

 

+1 byczQ, sam jak przeczytałem o open-world co-op w Redfall to od razu skreśliłem grę która ostatecznie okazała się być singlówką z opcją co-opa który został do niej doczepiony, a gra projektowana jest od początku do singla. :rotfl: Dziękuję pan marketingowiec z MS za robienie sieczki z mózgu. :lapka:  

Odnośnik do komentarza

Po filmach z Redfall gdzie była rozgrywka to widać od razu że to gra od Arkane. Ktoś w marketingu wymyślił że będą promować aspekty multi i co-op tej gry ale jestem pewien że rdzeń rozgrywki to w zasadzie immersive-sim rozbudowany o zbieractwo rodem z looter shooterow i dodali tryb co-op.

Ludzie pewnie spodziewają się strzelanki typu back for blood z wampirami i wyjebia z dysku po godzinie :gayos:.

Niesamowite gry robią ale ciężko to sprzedać. Zresztą oglądałem o nich dokument i sami to wiedza. Pomiędzy Dark Messiah i Disshonored wydawcy wyjebali im do kosza trzy gry, w tym spin off Half Life robiony dla Valve.

Wracając do tematu, wczoraj pograłem chyba z trzy godziny. Ciężko było się oderwać choć pierwsza godzina nie do końca przekonywała. Z czasem gra się otwiera i wkręca na maksa.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
49 minut temu, Bzduras napisał:

Na to samo cierpi teraz Redfall, bo niby singiel, ale online, ale pod singla, ale w coopie, ale chuj wie o co im chodzi tak naprawdę xd Chyba jakaś klątwa tego studia, że nie potrafią sprzedać swojego pomysłu szerszej publice w przystępny sposób.

Dlatego byłem przeciwny skreślaniu Redfalla i broniłem jej gdy niektórzy ogłosili że gra już na pewno nie będzie mieć duszy. Trzeba usiąść na spokojnie i poczekać co z tej gry wyjdzie, a po ostatnich projektach zasłużyli by dostać ode mnie kredyt zaufania.

Odnośnik do komentarza

Nam nic innego nie pozostaje, ale ktoś tam na górze powinien wziąć dział marketingu na rozmowę i wytłumaczyć im, że trochę za bardzo gmatwają sytuację. Od kiedy wysterowali dyskurs na tor pod tytułem "singiel z opcjonalnym coopem po sieci" to już wiem, że warto będzie gierkę sprawdzić, bo potencjalnie jest w moim kręgu zainteresowań i ma szansę trafić w gust z tym singielkiem. Deathloopowi też dam szansę, ale gdyby nie opinie innych to do tej pory myślałbym o nim jako "rogaliku po sieci z pvp/coopem".

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, 20inchDT napisał:

O, to mogliby powiedziec jak to wygląda na sexie, bo tam od razu przestawiłem na performance

Niepotrzebnie jak masz TV z VRR, na Visual gra chodzi sztywniutko z włączonym freesynciem i nie zauważyłem żadnego klatkowania.

Odnośnik do komentarza

Ja pobrałem z ciekawości bo gry arkane to dla mnie zawsze było drewno z kiepskim strzelaniem i poruszaniem się. W prey to dosłownie już na starcie nie chciało mi się grać. Tutaj feeling jest przyjemny a strzelanie spoko. niestety znowu jest podnoszenie jakiś smieci jak prey czego też nie lubię. W swoim czasie jednak chyba trochę pogram mocniej i zobaczę czy wejdzie.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Bigby napisał:

 

Na szczęście Arkane jako nieliczne poszło po rozum do głowy i odpuściło sobie robienie gry na starą generację.

 

Arkane robi to co in wydawca każe, jak kazali nazwać grę Prey i mówić w wywiadach że uwielbiają ten tytuł to tak robili, na pewno nie decydują o czymś takim jak porzucenie PS4. 

 

W przypadku Deathloop ogólnie kilka rzeczy mnie uderza w sensie "czekaj, jak oni im dali kasę żeby zrobić taką grę i ją wydać na PS5".  To nie może się opłacać wydawcy. 

Odnośnik do komentarza
21 minut temu, messer88 napisał:

 

jak Ci chodzi o gwoździe to jest ammo do jednej broni, kraftingu jak w prey tu nie ma (po paru godzinach) 

W początkowej lokacji tam gdzie są te tarcze do strzelania, to oprócz amunicji znalazłem jakiś randomowy przedmiot którym mogłem tylko rzucić. W prey to można było podnosić jakies popielniczki, dokumenty i tego typu smieci bez przeznaczenia. Podobną awersje mam do smieci z fallouta typu jakieś wiatraki, wiadra itd. Grałem z 10 minut tylko aby sprawdzić jak to wygląda ale może to faktycznie coś przydatnego. Pogram dłużej to zobaczę.

  • WTF 2
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, ogqozo napisał:

 

Arkane robi to co in wydawca każe, jak kazali nazwać grę Prey i mówić w wywiadach że uwielbiają ten tytuł to tak robili, na pewno nie decydują o czymś takim jak porzucenie PS4. 

 

Skrót myślowy. Wiadomo, że wydawca miał sporo do powiedzenia.

 

Co nie zmienia faktu, że na pewno sami cieszą się, że nie są uwiązani do trupów. Już Prey i Dishonored obnażały problemy tych konsol.

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Bigby napisał:

 

Skrót myślowy. Wiadomo, że wydawca miał sporo do powiedzenia.

 

Co nie zmienia faktu, że na pewno sami cieszą się, że nie są uwiązani do trupów. Już Prey i Dishonored obnażały problemy tych konsol.

Wat? Na tych konsolach wychodziły gry 100x lepiej wyglądające, bez problemów technicznych niż te ww. To już prędzej im zabrakło pary i sił przerobowych aby dopieścić tytuły.

Odnośnik do komentarza

I pomyśleć, że na takim parującym guanie Preya skończyłem. Nawet się oblizałem.

52 minuty temu, PanKamil napisał:

W początkowej lokacji tam gdzie są te tarcze do strzelania, to oprócz amunicji znalazłem jakiś randomowy przedmiot którym mogłem tylko rzucić. W prey to można było podnosić jakies popielniczki, dokumenty i tego typu smieci bez przeznaczenia. Podobną awersje mam do smieci z fallouta typu jakieś wiatraki, wiadra itd. Grałem z 10 minut tylko aby sprawdzić jak to wygląda ale może to faktycznie coś przydatnego. Pogram dłużej to zobaczę.

Podobnie jak w Dishonored możesz rzucić przedmiotem, zrobić hałas bronią żeby odwrócić uwagę przeciwników. Tu praktycznie nie masz żadnych niepotrzebnych gówien do podnoszenia. Interesują cię tylko lepsze pukawki, amunicja i talizmany. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...