Skocz do zawartości

Blair Witch


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

klimat jest mocny, jak BW z lat 90tych, udźwiękowienie super, fabuła ciekawi, las fajnie wygląda ale jak to u tego studia drętwe animacje, płynność na KOXie to lol i największy minus co pisał gameinformer to nuda. Pograłem z 1,5h pierwsze 30min spoko, później pobłądziłem 1h przy namiocie, nic się nie dzieje, łazisz po czarnym lesie. Czaje że gra musi budować stopniowo napięcie i to BW ale oglądanie przez 1h patyków  :notsure: no jakoś inaczej mogli rozwiązać prowadzenie gracza z marchewką na kiju a strzelam że to gra na 6-8h

Opublikowano
14 minut temu, Daddy napisał:

klimat jest mocny, jak BW z lat 90tych, udźwiękowienie super, fabuła ciekawi, las fajnie wygląda ale jak to u tego studia drętwe animacje, płynność na KOXie to lol i największy minus co pisał gameinformer to nuda. Pograłem z 1,5h pierwsze 30min spoko, później pobłądziłem 1h przy namiocie, nic się nie dzieje, łazisz po czarnym lesie. Czaje że gra musi budować stopniowo napięcie i to BW ale oglądanie przez 1h patyków  :notsure: no jakoś inaczej mogli rozwiązać prowadzenie gracza z marchewką na kiju a strzelam że to gra na 6-8h

Czyżby Rayos był quest dizajnerem?

Opublikowano

do tego jeszcze pies który przynosi tobie śmieci z lasu i postać chodzi zagubiona w nocy na ciśnieniu zaczyna się przejmować zanieczyszczaniem środowiska i zbiera to puszki  :yao:

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem jak długa jest gra, ale po około 1:30  czasu gry jestem w 6 rozdziale. Jak dotąd spoko. Jest klimacik, biegając w lesie można się trochę pogubić,ale to chyba dobrze. Po tym co do tego momentu widziałem mam pewne obawy co do fabuły. może jednak zostanę pozytywnie zaskoczony i czeka mnie coś bardziej oryginalnego niż bohater z demonami.

 

Edit: Gra skończona. Fabuła tak jak przewidywałem, ale ogólnie wrażenia pozytywne.  Nagrałem całe przejście i z błąkaniem się  po lesie i dwoma restartami bo zablokowałem się na otoczeniu wyszło poniżej 6 godzin.

 

Edytowane przez Dante
Opublikowano
W dniu 30.08.2019 o 23:49, Dante napisał:

 

Ile jest rozdziałów?

Jestem na 9 i jak nie gram w horrorki bo jestem strachliwy :dog:   tak tutaj klimacik jest spoko i nie ma chamskiego taniego straszenia na razie :) 

Ale jak się trafi to gra leci z dysku :ragus:

Opublikowano

chyba 16

 

Gra ukończona, no nawet spoko 7+/10

Widać mocno czerpali inspiracje z outlast, hellblade i alan wake'a. Klimat nocnego lasu jest dobry, udźwiękowienie gry robi, drażni drętwe sterowanie/animacje i niedopracowania gry. Fabularnie początek zapowiadał się fajnie, nie podoba mi się w jakim kierunku zmierzył finał. To jedna z takich gier która aż prosi się o większy budżet. 

Jak ktoś lubi BW czy ww gierki to śmiało atakować.

Opublikowano

Ostatni zapis miałem w 14 rozdziale, ale potem grałem jeszcze z godzinę, więc nie wiem dokładnie ile.

 

Co do straszenia to końcówka jest dosyć dobra, ale jak ktoś ma słabsze nerwy to może odpaść. 

 

Co do inspiracji to trochę trudno zdecydować się czy oni inspirowali się Wake, albo Outlastem bo obie gierki były inspirowały się Blair Witch Project , więc trudno tu mówić. Hellblade też jakoś nie bardzo bo motyw PTSD itp był już w innych straszakach.  Za to fajnie rozwinęli pomysły z Layers of Fear i widać, że posiedzieli trochę na lore Blair Witch  i wykorzystali elemnty każdego z filmów.

Opublikowano

grałem chwilę w weekend i miałem buga zaraz w tym 

Spoiler

bunkrze prawie na początku.

Wiedziałem że brakuje mi klucza albo jakiegoś przedmiotu więc wychodzę i szukam. Latam w prawo, lewo, prosto i nic. Myślę pewnie czegoś nie skumałem sprawdzę w necie poradnik. No i okazuje się że bug. Nie stiggerowało mi wydarzenia  

Spoiler

przy drzewie powinna pojawić się postać i u mnie nic się nie pojawiło

. Nie pomogło wyjście i wejście do gry. Pomogło dopiero wgranie save z wcześniejszego rozdziału. Troszkę po czymś takim odechciało mi się grać. ok 40 min latania w kółko bez sensu. 

Opublikowano (edytowane)

ten bunkier chyba jest alternatywny, bo poszedłem dalej nawet go nie otwierając - nie wiedziałem jaka jest kombinacja do kłódki - czy nie o tym piszesz?

Będzie można do niego wrócić jeszcze jak znowu jestem w fazie dnia? Dostałem smsem chyba podpowiedz po tym jak odpaliłem radio w samochodzie szeryfa.

Edytowane przez easye
Opublikowano
7 minut temu, easye napisał:

ten bunkier chyba jest alternatywny, bo poszedłem dalej nawet go nie otwierając - nie wiedziałem jaka jest kombinacja do kłódki - czy nie o tym piszesz?

Będzie można do niego wrócić jeszcze jak znowu jestem w fazie dnia? Dostałem smsem chyba podpowiedz po tym jak odpaliłem radio w samochodzie szeryfa.

kombinacja do kłódki była banalna po prostu na zasadzie prób i błędów mi chodzi o to co było w środku. W każdym razie własnie mi się nie stiggerowało następne wydarzenie fabularne. 

Opublikowano (edytowane)

już nie wrócisz

 

no ja miałem buga na początku jak dostałem pierwszą kasetę i miał mi się pokazać samochodzik policyjny przy obozowisku, nic się nie pokazało i 1h łaziłem w okolicy nie wiedząc że to bug gry xD

 

Mam nadzieje że bloober nie porzuci marki a zobaczymy nową grę BW w bardziej klasycznym wydaniu, tzn. studenciaki jadą pod namiot do lasu i śmieszkują z opowieści miejscowych. 

Edytowane przez Daddy
Opublikowano (edytowane)

No to już w ogole po(pipi)ane, skoro tak naprawdę kombinacje do kłódki dostajemy smsem przy aucie szeryfa.

 

4 minuty temu, blantman napisał:

kombinacja do kłódki była banalna po prostu na zasadzie prób i błędów mi chodzi o to co było w środku. W każdym razie własnie mi się nie stiggerowało następne wydarzenie fabularne. 

4 rzędy z 4 możliwościami przesunięcia zamka w każdym i zgadłeś w minutę? 

 

Edytowane przez easye
Opublikowano

Da się tą zagadkę rozwiązać na ślepo, bez smsa ale skąd wytrzasnąć baterię do radia to nie wiem. W tamtym chapterze wgl burek mi się zbugował w momencie odnalezienia kolejki z torami i zaczął zapierdalać w jednym kierunku jak opętany, karcę go a ten nic dalej zapierdala, robiąc bieg po lokacji w kółko. Gra liniowa a AI robi lepsze cyrki jak w The Last Guardian xd

Opublikowano
26 minut temu, easye napisał:

No to już w ogole po(pipi)ane, skoro tak naprawdę kombinacje do kłódki dostajemy smsem przy aucie szeryfa.

 

4 rzędy z 4 możliwościami przesunięcia zamka w każdym i zgadłeś w minutę? 

 

szedłem od lewej strony i jakoś tak minuta dwie poszło. Może fuks nie wiem 

Opublikowano

Oprócz zawieszki na samym końcu żadnych bugów nie uświadczyłem.

 

Jak do

Spoiler

tartaku

grało mi się wyśmienicie i ciareczki były, tak końcówka już w

Spoiler

domku

była taka sobie.

 

Nie lubię grać w horrory bo się boję :P  to BW skończyłem z przyjemnością, może jeden jump scare był po którym normalnie wyłączył bym grę i wyj.ebał ją z dysku, ale że nie był taki chamski i "tani" to grę skończyłem.

 

Dobre 7/10 ale bez pieczątki blantmana :ragus:

Opublikowano
10 minut temu, kermit napisał:

no i to jest właśnie gamepass, normalnie bys gry nie kupil bo niby horror a tak nawet skończyłeś i ci sie podobalo

No dokładnie, dzisiaj nawet dostałem od EA ankietę do wypełnienia w której było bardzo dużo pytań na temat game passa, oczywiście usługa EA oceniona średnio, a game passik najwyższe możliwe oceny.

 

Sony mogło by się obudzić.

 

dobra, eot

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...