Figuś 21 173 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 Co-opowy szuterek od naszego PeopleCanFly, premiera lato 2020 SquareEnix wydawcą Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 PCF pracuje nad tym projektem od 2014-2015 roku, miał być mniejszą grą początkowo, ale BARDZO rozrósł się, w ambicjach również. PCF ma obecnie już ponad 200 ludzi, część w zagranicznych oddziałach w USA i UK (Newcastle). Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 11 lutego 2020 Autor Opublikowano 11 lutego 2020 OUTRIDERS is a 1-3 player co-op RPG shooter set in an original, dark and desperate sci-fi universe. As mankind bleeds out in the trenches of Enoch, you’ll create your own Outrider and embark on a journey across the hostile planet. With rich storytelling spanning a diverse world, you’ll leave behind the slums and shanty towns of the First City and traverse forests, mountains and desert in the pursuit of a mysterious signal. Combining intense gunplay with violent powers and an arsenal of increasingly twisted weaponry and gear-sets, OUTRIDERS offers countless hours of gameplay from one of the finest shooter developers in the industry – People Can Fly Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 11 lutego 2020 Opublikowano 11 lutego 2020 Z jednej strony czuć tu hajs i power AAA ale jak tak oglądam to już 3 raz to wszystko takie nijakie, bez swojej tożsamości, bez wyrazu, bez klimatu. Jakoś nie czuję tu dobrej giereczki a zwykłego średniaka. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 11 lutego 2020 Opublikowano 11 lutego 2020 Wygląda jak kolejny generyczny looter shooter Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 11 lutego 2020 Opublikowano 11 lutego 2020 Niby strzelajo, potwory, obce planety, ale mam wrażenie, że People Can Fly nie mogło zrobić nudniejszego trailera. Chyba studio chce skończyć karierę po tej grze. Cytuj
Szermac 2 743 Opublikowano 12 lutego 2020 Opublikowano 12 lutego 2020 A kiedyś takie mięcho jak Painkiller zrobili Cytuj
da$io 110 Opublikowano 12 lutego 2020 Opublikowano 12 lutego 2020 Jak na 200 ludzi i 5-6 lat pracy to mocno średnio. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 12 lutego 2020 Opublikowano 12 lutego 2020 (edytowane) Pytanie na ile mieli wolną ręke a na ile musieli robić to co kazali Japończycy bo warto dorzucić że oni tą grę robią dla Square Enix. No ale nie zmienia to faktu że jak na PCF to jestem zdeka rozczarowany. Chyba jednak Chmielarz wzią do Astronautów najlepszych swoich ludzi ; ] Edytowane 12 lutego 2020 przez Ryo-San Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 13 lutego 2020 Autor Opublikowano 13 lutego 2020 (edytowane) Edytowane 13 lutego 2020 przez Figuś Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 13 lutego 2020 Opublikowano 13 lutego 2020 Ten gameplay trochę wieje biedą. Nie ma tu nic co by było efektem wow. Strzelanie mocno Gearsowe ale co z tego jak wszystko to takie średnie i nijakie. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 14 lutego 2020 Opublikowano 14 lutego 2020 Obejrzałem gejplej Rogera z ppe.pl. W tej grze nie ma nic oryginalnego i wyjątkowego. To największy zarzut. Po prostu Destiny/Anthem Bis podlane gearsowo-divisionowym sosem. Jedyny powiedzmy plus to trochę większa dbałość o fabułę i historię, bo tego w konkurencyjnych luterach nie uświadczymy IMO nic a nic. Tak czy inaczej czuć bardzo wysoki budżet, co mnie trochę zaskoczyło. Grę chyba kupię, ale póki co uczynię to z pobudek bardziej patriotycznych niż jakichkolwiek innych. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 14 lutego 2020 Opublikowano 14 lutego 2020 Coś czuję, że to będzie gwóźdź do trumny PCF. Smuci mnie to o tyle, że wielu znajomych tam pracuje i jak gra nie wypali to pewnie będą masowe zwolnienia. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 14 lutego 2020 Opublikowano 14 lutego 2020 Los gry zależy nie od tego jak wejdzie w rynek, ale jak będzie wspierana. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 14 lutego 2020 Opublikowano 14 lutego 2020 No właśnie w przypadku PCF ma znaczenie jak grę odbiorą gracze na premierę bo jak słabo to nie będzie dla kogo robić zawartości. Na eksperymenty to sobie może pozwolić EA czy Ubi bo mają w chuy siana, a nie PCF, który ciągnie kasę od SE. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 15 lutego 2020 Autor Opublikowano 15 lutego 2020 (edytowane) no nie wiem co tak słabo Edytowane 15 lutego 2020 przez Figuś Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 15 lutego 2020 Opublikowano 15 lutego 2020 Boże, strzelaja sie i strzelaja i nie moga sie zabic xD 1 1 Cytuj
Boomcio 4 055 Opublikowano 15 lutego 2020 Opublikowano 15 lutego 2020 40 minut temu, Plugawy napisał: Boże, strzelaja sie i strzelaja i nie moga sie zabic xD Mnie takie motywy gameplayu wkurzają. Leć za gościem i ładuj ze dwa magazynki zanim zdechnie. Cytuj
mugen 1 955 Opublikowano 15 lutego 2020 Opublikowano 15 lutego 2020 No tak, bo w niemal wszystkich grach bossowie są na strzała. Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 15 lutego 2020 Opublikowano 15 lutego 2020 A gdyby tak można bossa pokonać miłością i pozytywną energią! Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 15 lutego 2020 Opublikowano 15 lutego 2020 (edytowane) Tak pacze pacze i widzę że oni szukają do teamu jeszcze...80 osób z czego jak widać po ofertach w większość osób z expem przy cover shooterach, do tego sporo leadów. Czyli zakładam że prawie wszyscy jeszcze do tego projektu. Trochę dziwne że na takim etapie developingu potrzeba im jeszcze tak dużo osób. No ale jak rozumiem to będzie gra wspierana pewnie długo po premierze (oby dłużej niż Anthem : ) https://peoplecanfly.com/career/ Edytowane 15 lutego 2020 przez Ryo-San Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.