Skocz do zawartości

Outriders


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj przebrnąłem przez prolog bo myślę, a dam szansę. Graficznie lipa na początku. Dzisiaj pogram już normalnie to będę miał lepszy obraz tego wszystkiego. Lootshotery lubię, a tu się skupi dużo na fabule, więc powinno być oki. No, ale mogli się graficznie postarać bardziej. Dubbing to porażka i synchronizacja szwankuje.

Opublikowano

Wy gracie na ps4 fat czy co?
Ja wiem że to nie horizon 2 ale grafika ładna i śmiga uber płynnie.
Beton 60klatek i dynamika łeb urywa.
Do tego efekty przy odpaleniu skillow wyglądają bdb.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • Lubię! 1
Opublikowano

Dobra skończyłem demo i misje poboczne. Meh nic specjalnego  nie ma startu do Division czy Destiny a fakt skupienia się na fabule, cóż może ze znajomymi fajnie będzie pograć ale póki co i tak za dużo gier mam takich do pokończenia. Graficznie jest poprawnie ale te zakamuflowane loadingi i korytarze ... Sam gameplay takie lekko upośledzone Gearsy z naciskiem na moce naszej klasy ale gore i mielenie wrogów na kawałeczki szanuje. Z jakiegoś powodu matchmaking mi nie działa, a że ze znajomych nikt nie gra to poleciało z dysku. Może kiedyś się obada pełną wersję ale nie mam żadnego ciśnienia.

Opublikowano

przebiłem się ze znajomym przez całość i...

 

Outgenericers? Genericriders? Samo strzelanie jest spoko, jest jakiśtam feeling tych broni, w coopie coś się dzieje (solo bym nie zdzierżył), crossplay PS5-PC działa pięknie tylko co z tego jak to wszystko takie nijakie. Grafika jest paskudna, loadingi są co kawałek, techniczny potworek. I jeszcze ta fabuła przeładowana kretyńskimi cutscenkami co chwila i dubbing który nadaje się na r/cringe. Widać tu kalkę kilku gier (Gears, Destiny) i zero własnego ja...po co to powstało? szkoda prądu na to, srsly.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wygląda naprawdę solidnie jak na nowe IP. Dzisiaj rano słyszałem na yt, że ma wpaść tylko na 30 dni do gpu, czy było jakieś info o tym? 

Opublikowano (edytowane)

Jakiś czas temu ograłem trochę demko(chwilę po tym jak strzelili w łeb temu wąsaczowi poszedł uninstal) i gierka to raczej bieda. Szybka odbitka. Pierwsze skojarzenie to the division.

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano
47 minut temu, lpcl napisał:

Wygląda naprawdę solidnie jak na nowe IP. Dzisiaj rano słyszałem na yt, że ma wpaść tylko na 30 dni do gpu, czy było jakieś info o tym? 

Gierki w GP wpadają na minimum 3 miechy, o ile się nie mylę i nic się nie zmieniło.

 

Opublikowano
3 minuty temu, Hum napisał:

Gierki w GP wpadają na minimum 3 miechy, o ile się nie mylę i nic się nie zmieniło.

 

OK, więc to jakiś fake. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Też mam wrażenie, że gierka odrobinę wyładniała. Na pewno zniknął problem z synchronizacją napisów i audio w scenkach. Wydaje mi się, że przyklejanie do osłon działa nieco lepiej - postać przyciąga z większej odległości. Poziom trudności jakby został trochę do góry podciągnięty. Mam 11 lvl i gierka momentami jest bardzo wymagająca - pyromancerem killroomy powtarzam po kilka razy. Podoba się dla mnie system modyfikacji broni i armoru oraz ogólna łatwość z jaką można sobie nawet na niskim levelu konfigurować buildy. Nie ma tego durnego zmieniania itemków zwracając uwagę jedynie na power lvl, który towarzyszy przez całe Destiny 2, aż do dobicia do aktualnego capa sezonowego. Ogólnie ekwipunek jest bardzo dobrze przemyślany i po prostu przyjemnie się z niego korzysta w każdej sytuacji: czy to sprzedając/rozmontowując itemki, czy to modyfikując je. Zaznaczanie grup danego koloru ekwipunku to jedno kliknięcie. Wszystko przejrzyste, czytelne. A wszystkie te zmiany później automatycznie i znacząco wpływają na gameplay.

 A skoro już mowa - gunplay z każdym nowym skillem się bardzo rozkręca. Mam tu podobne odczucia, które były w GOW. Na początku ot machanie toporkiem, ale im dalej w grę, tym Kratos i gówniak mieli coraz więcej możliwości i robił się konkretny rozpierdol. Tutaj na początku tylko strzelamy, po chwili jakieś skille zaczynają wpadać, z biegem czasu zaczynamy je jakoś układać, by ze sobą współgrały. Dochodzą nowe, których nie było w demie. Dodatkowo punkty do drzewka pasywów szybko wpadają, gierka aż zachęca do eksperymentowania. Do tego historia, która bardzo tu pasuje i jest wciągająca. 

No i walka, gdzie ciągle wisimy nad krawędzią - moby mocno biją, skille mają dość długie cooldowny, ale trzeba napierdalać, bo jak nie, to zaraz się padnie :fsg:

Zastanawiam się, czy za kilka godzin schemat: killroom, rozmowa, killroom, scenka, killroom z bossem, scenka, teleport, jazda do nowej lokacji nie zacznie nużyć. 

Niemniej jest tu nadal duży potencjał i mam nadzieję, że tak samo dobrze będę się bawił przez całą grę. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Też macie problem z czytaniem tych opisów misji na srebrnym tle? To jest dla mnie kompletnie nieczytelne. Niby detal, ale wkurzający. Tryb wysokiego kontrastu niewiele pomaga.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...