Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, zdrowywariat napisał:

 

Masz linka do tego leaka?

 

Tak myślałem, że oprócz zawieszonych wysp będą też…, ale nie że aż tyle? Liczyłem również na wyspy dookoła głównej mapki i miałem nadzieję na nurkowanie, w co wątpię, może będą w BOTW3:WW2 na „tej samej mapce”.

 

@Homelander jak tam, dalej twierdzisz, że będzie tylko kilka wysp? Bo ja podtrzymuję swoje zdanie, że będą ich setki, małe, średnie, duże, różne.

 

Człowieku, daj kurwa żyć.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, zdrowywariat napisał:

 

Masz linka do tego leaka?

 

Tak myślałem, że oprócz zawieszonych wysp będą też…, ale nie że aż tyle? Liczyłem również na wyspy dookoła głównej mapki i miałem nadzieję na nurkowanie, w co wątpię, może będą w BOTW3:WW2 na „tej samej mapce”.

 

@Homelander jak tam, dalej twierdzisz, że będzie tylko kilka wysp? Bo ja podtrzymuję swoje zdanie, że będą ich setki, małe, średnie, duże, różne.

 

Post zostal szybko usuniety, ale chyba ktos zrobil kopiuj-wklej i wrzucil ponownie po obejrzeniu wczorajszego trailera:

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Dzięki bebbop, przeczytałem, zapowiada się grubo.

 

Odnośnie dungeonów (w telegraficznym skrócie - ilość):

 

Spoiler

Trochę tego jest, 4 główne podobnej wielkości do divine beasts, później 3 kolejne duże, które trzeba już przejść w odpowiedniej kolejności + ostatni z głównym bossem, do tego 4 opcjonalne, dzięki którym otrzymany nowe umiejętności i tylko 36 „świątyń”, ale większych i ciekawszych, niż w BOTW.

 

 

Odnośnie nowych umięjętności:

 

Spoiler

Ponoć 4 stare zostały zupgreadowane, do tego dojdą 4 nowe z ostatniego directu i 4 opcjonalne, z tego jedna coś na wzór czapki z SMO - morph (będzie można przejąć kontrolę nad niektórymi wrogami), descend (czyli odwrotny ascend), glide (ptak z trailera do szybszego zwiedzania przestworzy) i grapple (linka).

 

 

Odnośnie („starej mapki”):

 

Spoiler

Samych podziemi ma być 1/4 mapki BOTW, a do tego od chuja wysp w powietrzu.

 

Edytowane przez zdrowywariat
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
27 minut temu, zdrowywariat napisał:

Dzięki bebbop, przeczytałem, zapowiada się grubo.

 

Odnośnie dungeonów (w telegraficznym skrócie - ilość):

 

  Ukryj zawartość

Trochę tego jest, 4 główne podobnej wielkości do divine beasts, później 3 kolejne duże, które trzeba już przejść w odpowiedniej kolejności + ostatni z głównym bossem, do tego 4 opcjonalne, dzięki którym otrzymany nowe umiejętności i tylko 36 „świątyń”, ale większych i ciekawszych, niż w BOTW.

 

 

Odnośnie nowych umięjętności:

 

  Ukryj zawartość

Ponoć 4 stare zostały zupgreadowane, do tego dojdą 4 nowe z ostatniego directu i 4 opcjonalne, z tego jedna coś na wzór czapki z SMO - morph (będzie można przejąć kontrolę nad niektórymi wrogami), descend (czyli odwrotny ascend), glide (ptak z trailera do szybszego zwiedzania przestworzy) i grapple (linka).

 

 

Odnośnie („starej mapki”):

 

  Ukryj zawartość

Samych podziemi ma być 1/4 mapki BOTW, a do tego od chuja wysp w powietrzu.

 

Teraz modlitwa, by to wszystko okazalo sie prawda. Ale gosc np. trafil, ze bedziemy kolekcjonowac tears'y. Zobaczymy. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, bebbop napisał:

Teraz modlitwa, by to wszystko okazalo sie prawda. Ale gosc np. trafil, ze bedziemy kolekcjonowac tears'y. Zobaczymy. 

 

Z tymi umiejętnościami wygląda bardzo wiarygodnie, więc raczej to prawda, tylko dlaczego

 

Spoiler

tak mało „świątyń”? 36 większych i ciekawszych, no ok, ale mapka jest ogromna, ciekawe jak bardzo ją zmienili i czym wypełnili, bo o wiszące wyspy i podziemia jestem spokojny.

 

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Lukas_AT napisał:

Na ostatnim materiale widać tych wysp znacznie więcej niż na tym gameplayu. 

 

Na trailerach jest ich trochę, takie skupiska wysp będą rozłożone po całej mapce mniemam, może też być dużo więcej wyżej i wyżej, do tego niektóre budynki itp. z BOTW poszybowały w górę, a w ich miejscu będą pewnie zejścia do podziemi, albo coś innego. Będzie eksplorowania nie mniej, niż w BOTW, przecież nie pierdzieli w stołki przez ponad 5 lat.

 

Jesli chodzi o nowe umiejętności to

 

Spoiler

mamy 4 naprawdę kozackie: ultrahand, fuse, recall i morph, bo pozostałe będą chyba głównie służyć do szybszego przemieszczania się: ascend, descend, glide i grapple, choć kto wie co tam z nimi wymyślili.

 

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza

Mnie ciekawi fragment z trailera ze spadaniem tunelem pomiędzy laserami. Za kija nie da się tego przypasować do jakiegokolwiek miejsca na mapce, o których wiemy co faktycznie sugeruje że może będzie jakaś forma świata pod mapką, a którą oficjalnie się nie chwalą 

 

Zelda elfica też mnie ciekawi, zabawa timelinem, która była już w age of calamity?

 

No i tytułowe tearsy ma każda ważniejsza postać fabularna jak widzę 

Odnośnik do komentarza

Ja sobie różne filmiki pooglądałem i zapowiada się cudo. Ten trailer jednak dostarczył.

 

Jedno mnie tylko zastanawia. Czy warto ograć albo znać Age of Calamity. No grałem trochę, ale mnie zmulilo...

 

Ew. Może obejrzeć filmik podsumowujący. To jest w kanonie historii? Czy to fanfik bardziej?

Odnośnik do komentarza

dziękuję nintendo, że dalej robisz gierki. pojebane japońce wciskają chore ficzery z fizyką i ogromnymi możliwościami bazującymi na twojej kreatywności do małego, biednego switcha. 

potem odpalasz horizona na ps5, gdzie możesz ledwo zbić dzbanek :kekw:

  • Plusik 2
  • Dzięki 1
  • beka z typa 1
  • This 2
Odnośnik do komentarza
27 minutes ago, Figaro said:

dziękuję nintendo, że dalej robisz gierki. pojebane japońce wciskają chore ficzery z fizyką i ogromnymi możliwościami bazującymi na twojej kreatywności do małego, biednego switcha. 

potem odpalasz horizona na ps5, gdzie możesz ledwo zbić dzbanek :kekw:

Dziękuję sony, że dalej robisz gierki. Pojebane guerrila games wyciskają chore ficzery z grafiką do biednej konsoli za 2,5k.

 

potem odpalasz zeldę na switchu, gdzie gra wygląda jak 2014

 

 

Do czego zmierzam: dlaczego fizyka>grafika? Macie jakąś oficjalną chronologię składowych?

 

Zelda robi dobrze tam gdzie Horizon leży i vice versa.

  • Haha 2
  • beka z typa 3
  • This 1
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Świat stworzony na konsolę z przedpotopowymi podzespołami wciągnął mnie na 150h, gdzie chciało mi się zaglądać w każdy kąt. Najnowszego Horizona na PS5 chciałem jak najszybciej zmęczyć i świat w ogóle mnie nie zaciekawił, wydając się plastikową makietą. Co mi po grafice? Więcej razy podziwiałem widoki z Zeldzie niż w Horizon Forbidden West ze wzgłedu na ciekawszą oprawę artystyczną. 

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
  • This 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...