GearsUp 224 Opublikowano 12 czerwca 2023 Opublikowano 12 czerwca 2023 (edytowane) Teraz to już będzie na 100% coś innego, ostatnio wrzucali ankietę na nintendolife czy ludzie chcieliby po raz 3 tej samej przemodelowanej mapy i średni był odzew. Obstawiam nawet całkiem inną Zeldę w sensie w nowym schemacie. Edytowane 12 czerwca 2023 przez GearsUp 1 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 12 czerwca 2023 Opublikowano 12 czerwca 2023 Mogą dać hyrule przebudowane jeśli będzie DODATKIEM do nowej dużej mapy. Zelde w innym schemacie może zrobią ale nie z takim rozmachem, jakaś mniejsza poboczna gra z serii. Już nie zrezygnują z tego schematu pewnie Cytuj
GearsUp 224 Opublikowano 12 czerwca 2023 Opublikowano 12 czerwca 2023 No tak, tak. Chodzi mi o następną grę po prostu. To, że zobaczymy kolejnego open worlda prędzej czy później to nie ma wątpliwości. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 304 Opublikowano 12 czerwca 2023 Opublikowano 12 czerwca 2023 Na premierę Switcha 2 mogliby dać coś mniejszego, jakiś remake klasyka pewnie. Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 12 czerwca 2023 Opublikowano 12 czerwca 2023 Mi to pasi. Najchętniej widziałbym jakąś zelde z góry, super są te mniejsze części Cytuj
GearsUp 224 Opublikowano 12 czerwca 2023 Opublikowano 12 czerwca 2023 A propo starszych gier to ja w pracy ostatnio sobie nadrabiam na you tubku różne smaczki związane z timeline tego uniwersum, jest nawet filmik z ewolucją Lyneli 1 Cytuj
modjo 11 Opublikowano 13 czerwca 2023 Opublikowano 13 czerwca 2023 Hej, szybkie pytanko. Gram obecnie w Zeldę BOTW i do szewskiej pasji wkurzają mnie czerwone i żółte serca w rogu ekranu tv (oled). czy w zelda TOTK jest możliwość ograniczenia HUD tak żeby nie było widać tez serc? W BOTW brak tej opcji… Cytuj
Ken Adams 277 Opublikowano 13 czerwca 2023 Opublikowano 13 czerwca 2023 Można wyrzucić wszystko z ekranu! 1 Cytuj
modjo 11 Opublikowano 13 czerwca 2023 Opublikowano 13 czerwca 2023 15 minut temu, Ken Adams napisał: Można wyrzucić wszystko z ekranu! O kurde super, tego mi brakuje w BOTW Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 13 czerwca 2023 Opublikowano 13 czerwca 2023 Też chyba to dodali w dlc albo coś mi się myli Cytuj
ogqozo 6 559 Opublikowano 13 czerwca 2023 Opublikowano 13 czerwca 2023 Nigdy nie słyszałem żeby ktoś nie miał dostępnej opcji pro huda od premiery. Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 13 czerwca 2023 Opublikowano 13 czerwca 2023 A rzeczywiście gadam głupoty ale w botw nawet na pro modzie serduszka są widoczne cały czas Cytuj
modjo 11 Opublikowano 13 czerwca 2023 Opublikowano 13 czerwca 2023 31 minut temu, Pupcio napisał: A rzeczywiście gadam głupoty ale w botw nawet na pro modzie serduszka są widoczne cały czas No właśnie są widoczne. Szkoda, że nie jest to dynamiczne pokazywanie tych serduszek np. tylko w walce.. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 Po 180 godzinach i miesięcznym detoksie od tematu, by odkrywać wszystko samemu, skończyłem i ja. Zrobione wszystko prócz korokow i no gierka wspaniała, ale to jednak dalej jest po prostu drugie podejście do BOTW. Poprawili wiele rzeczy, ale tez kilka nowych potknięć się pojawiło, możne napisze obszerniejsze wrażenia w własnie ukończylem. Jak BOTW dałem dyszkę, tak TOTK daje 9/10 i trzeciej części na tej mapie nie szczymie, wiec oby postawili na nową. I wcześniej niż za 6 lat 3 Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 6 lat to taki ficzer abyś zapomniał mapę i cyk trzeci raz to samo. Ja w połowie Twoich godzin stwierdziłem, że już widziałem na tyle dużo, że mogę skończyć. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 16 czerwca 2023 Opublikowano 16 czerwca 2023 Miałem takie momenty, ale content w tej grze balansuje dla mnie na granicy "można olać" i "trzeba zobaczyć" i jednak zawsze mi szkoda było coś pominąć, bo na 10 pierdołowatych questów zawsze znalazł się jeden fajniutki i ta ciekawość, co tam jeszcze fajnego można znaleźć trzymała mnie do końca. Z tych 6 lat to połowę pewnie spędzili na optymalizacji i próbie zmuszenia switcha do zrealizowania ich pomysłów, więc mam nadzieje, że na nowej konsoli pójdzie im to sprawniej. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 16 czerwca 2023 Opublikowano 16 czerwca 2023 Do mnie i tak to jest niepojęte by 6 lat robić silnik (tzn przekształcać obecny), który umożliwia zwiedzanie świata w trzech płaszczyznach (niebo, ziemia, podziemia) bez loadingow plus narzędzie do klejenia przedmiotów wraz z całą fizyką. Ciężko też porównać to do czegoś... nikt się nigdy na takie coś nie porwał na konsoli o mocy ziemniaka Może kiedyś w jakimś wywiadzie obszerniej szczerze powiedzą nad czym spędzili tyle czasu, bo na logikę wychodzi że właśnie nad rzeźbieniem by to switch wogole odpalil 2 Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 16 czerwca 2023 Opublikowano 16 czerwca 2023 nie nie, to na pewno leniwi developerzy. 1 Cytuj
ogqozo 6 559 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 Na szczęście na mocnych konsolach takie gry jak Zelda powstają w tydzień robione przez jedną osobę. A nie, czekaj, w większości gier na plejtejszyn szczytem interakcji jest że czasami są takie wyjątkowe płotki wysokości do kolan że można przez nie przeskoczyć, może ze dwa w grze, bo normalnie nie można. I nie ma kompletnie takiej gry jak 10% Zeldy. Dziwna sprawa, czyżby forumowicze nie byli ekspertami do robienia gier i po prostu mieli cieczkę na punkcie "mocy konsoli" i nazywali to logiką, któż wie. 1 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 Pamiętajcie gracze 0 wymagań. Chcieliście więcej wysp jak ta początkowa albo podziemia w których widać postaranko? Chyba was pojebało Może za 4 bomby wam zrobimy nową mapke za 3 bomby możecie liczyć na sklejanie wielkich kutasów z drewna Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 17 czerwca 2023 Autor Opublikowano 17 czerwca 2023 - podziemia na jedno kopyto - 15 wysp na niebie które są identyczne + 3 obracające się kulki żeby wyciągnąć z nich kamień do shrine'a - parę zmian na mapie - recykling w postaci strojów, przeciwników i lokacji z botw Jedyne 6 lat developingu Inb4 - mam 140h, 143 shriny, multum misji zrobione i dokładnie zwiedzone skyisland i powierzchnię (choć samej fabuły jeszcze nie ukończyłem). Gra jest super, ale nie będę jej sztucznie bronił, że przez 6 lat nowego contentu w sumie tak o i to jeszcze na tej samej mapie. Fani yakuzy zachwyceni. Na pewno lwia część czasu zajęła optymalizacja (która notabene jest 10/10 jak na switch), ale mocna polaryzacja jest grając w ten tytuł pomijając właśnie jak to chodzi i fizykę. Przy trójce muszą się już bardziej postarać - mam nadzieję, że gracze po raz trzeci nie będą bronić takiego recyklingu, ale z drugiej strony jak się temu dziwić - chujowosci nowo zapowiedzianych gier na ostatnich konferencjach pokazuje gdzie jest branża i pewnie sam bym wolał grac po raz trzeci na tej samej mapie niż grac w niektóre nowe tytuły. 3 Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 teraz czekamy na ile zmieni sie mapa w spider-man 2. Cytuj
pawelgr5 1 473 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 No bedzie zabawnie jak ktos bedzie sie jaral mapa NY bo dodadzą kilka dzielnic tak samo wyglądających budynków. Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 18 minut temu, pawelgr5 napisał: No bedzie zabawnie jak ktos bedzie sie jaral mapa NY bo dodadzą kilka dzielnic tak samo wyglądających budynków. Tutaj się ludzie jarali nudnymi wyspami i podziemiami, wiec roznie bywa. 1 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.