Opublikowano 30 czerwca 20231 r 11 minut temu, S_600 napisał: Czemu Koltin nie chce moich bubullfrogsów więcej, mam 39 sztuk i nic gościu nie ma więcej do zaoferowania tylko podpowiada gdzie szukać Przyjmie je łaskawie tylko jak zbierzesz wszystkie pozostałe.
Opublikowano 1 lipca 20231 r słowo o Spoiler gleeoku królu smoków Spoiler bójki z tymi potworami no jakby to powiedzieć, nie szły często po mojej myśli żeby nie było dowód obrazki z mojej ulubionej porażki: ehe grałem uczciwie, łuk w zwolnionym tempie + strzały z żywiołami, tarcza z rakieta na ostatnia fazę nic po uczciwej walce jednak dzisiaj na śniadanie spróbowałem tego z podziemiach króla i dostałem tak wpi*rdol... aż spróbowałem łuku od Talona Tulina jak mu tam... przecież to aż niewiarygodne, nawet nie musiałem wzlatywać ku górze w ostatniej fazie... salwa strzałami naprowadzającymi, stojąc na ziemi, z tego łuku, sprowadza na ziemię w mig Spoiler tego potwora smoka fraszka Spoiler a jeszcze mam jakiś łuk lynela (nie wiem skąd) co wystrzeliwuje PIĘĆ strzał, to chyba nawet szkoda mi z miejsca tych zwierzaków...
Opublikowano 1 lipca 20231 r gdybym spotkał pierwszy raz trójgłowego smoka w BotW to bym się zastanawiał czy jestem odpowiednio przygotowany na walkę, czy może lepiej go ominąć w TotK zastanawiałem się w jaki ciekawy sposób go pokonać - może użyć samonaprowadzających się strzał, a może wyciągnąć prawą rękę i stworzyć kilka maszyn zagłady, a może... Spoiler (okazało się, że w TotK jedną z broni OP jest właśnie ten 5-strzałowy łuk wraz z kilkoma odpowiednio spreparowanymi rodzajami strzał) 2 godziny temu, Ken Adams napisał: grałem uczciwie TotK na to nie pozwala, to jest BotW - ale na modach i cheatach ja się bardzo szybko przestawiłem w myśleniu, że Link jest OP tutaj wszędzie można iść na skróty - czy to w zagadkach w kapliczkach/świątyniach, czy w zwykłych potyczkach z przeciwnikami, czy w przemierzaniu otwartego świata to przede wszystkim piaskownica: więcej zabawy - mniej wyzwań Edytowane 1 lipca 20231 r przez Damk
Opublikowano 3 lipca 20231 r Trochę sobie gram, póki co jestem po sekwencji z budowaniem tratwy, a więc cały czas plansza tutorialowa i jest ok. Wizualnie czy gameplayowo raczej niczym szczególnym gierka nie zaskoczy, widać że to po prostu rozwinięcie tego co mieliśmy już w BotW, niemniej miło wrócić do tego świata i znowu szukać Koroków pod kamieniami i spadać blond-pedałkiem w przepaść, kiedy skończy się stamina. Fizyka robi robotę mocno, zwłaszcza po odblokowaniu nowych skillzów. Aż się nie mogę doczekać bardziej zaawansowanych szrajnów, bo te już w poprzedniej części dawały radę i w sumie był to najlepszy element gry, tutaj zapewne będzie podobnie. Cieszy też, że gra nie zrobi z gracza dałna i nie tłumaczy krok po kroku jak coś wykonać, tylko daje niezbędne narzędzia i mówi "radź sobie, ogranicza cię tylko własna wyobraźnia i czasem 20 fpsów". Jedyne "ale" jakie mam to sterowanie. Skok pod "x" wydawał się mega nienaturalny więc zmieniłem na "b", ale teraz bieganie sprintem pod "x" mnie denerwuje Tak samo konieczność wchodzenia do menu żeby się nażreć, mogli zrobić do tego jakiś skrót jak np. przy wyborze broni (chyba, że jest, a ja go nie widzę). Walki też wypadają nieco średnio, ataki pozbawione są impetu, przeciwnicy zachowują się głupkowato, a animacje są mocno drewniane. No, ale nie o walkę w Zeldzie chodzi tylko o przygodę, odkrywanie tego świata i zagadeczki, a pod tymi względami pewnie się nie rozczaruję.
Opublikowano 3 lipca 20231 r Wcześniej te drętwe walki załatwiało się bombami a teraz trochę tego brakuje.
Opublikowano 3 lipca 20231 r 3 godziny temu, Josh napisał: Jedyne "ale" jakie mam to sterowanie. Skok pod "x" wydawał się mega nienaturalny więc zmieniłem na "b", ale teraz bieganie sprintem pod "x" mnie denerwuje Jak gram przenośnie to palec wskazujący spoczywa u mnie na X, a kciuk na B. Jak na TV to używam 8bitdo z tylnymi przyciskami
Opublikowano 3 lipca 20231 r Ciagle próbuję no i w (pipi) mi się to budowanie nie podoba. Nigdy w grach video nie lubiłem tego elementu, tak samo w innych grach jak karcianki, gdzie zawsze wolałem burn czy aggro niż kontrolę czy combo. A tu jestem do tego zmuszany na każdym kroku. I nie, nie jest to opcjonalne, czy minimalne. Na tym oparta jest gra. Kurde, Zelda to była zawsze dla mnie gra przygodowa, a tu zrobili logiczna o rozwiazywaniu zagadek. Oczywiście nie twierdzę, że jest słaba, ale po prostu wyjatkowo mi nie podpasowała. A wszelkie poprzednie Zeldy z dużych konsol i niektóre małe kończyłem kilkukrotnie. A tutaj klops. No szkoda. Pewnie w końcu zmęczę i przejdę chociażby dla lore, którego jestem ogromnym fanem. Ale to nie jest tytuł do którego będę wracał. No chyba, że coś wreszcie kliknie
Opublikowano 4 lipca 20231 r U mnie przeciwnie, budowanie mocno mnie wkręciło, a łamigłówki wprost uwielbiam, więc cieszę michę z każdego napotkanego szrajna. Spoko jest też to, że już w zasadzie na początku gry otrzymujemy dostęp do większości mechanik, co bardzo szybko otwiera szeroki wachlarz skillzów i pozwala się bawić niemalże bez ograniczeń. Druga sprawa to wysiłek jaki deweloper włożył w stworzenie i zaprojektowanie tego wszystkiego, nawet sobie nie potrafię wyobrazić ile potu, łez i roboczogodzin musiało tych ludzi kosztować, aby zrobić tak wielki świat, z tak działającą fizyką i TAKIMI możliwościami oddanymi do dyspozycji gracza. Już BotW pod tymi względami kosiło, a tutaj Nintendo poszło o krok dalej. Niemniej rozumiem, że nie każdemu taki styl zabawy odpowiada, zwłaszcza jeżeli jest fanem klasycznych Zeld.
Opublikowano 4 lipca 20231 r Dlatego fajnie by było gdyby rozbili tę serie na jedne gry w stylu botw/totka z zabawą w otwartym świecie i drugie w stylu klasycznych zeld i to najlepiej tych 2d bo te 3d to wiadomo że tylko okemi jest dobrą zeldą
Opublikowano 4 lipca 20231 r Pewnie najpierw wypuszczą Oracle of Seasons i Ages na silniku Awakening.
Opublikowano 4 lipca 20231 r 7 godzin temu, Pupcio napisał: Dlatego fajnie by było gdyby rozbili tę serie na jedne gry w stylu botw/totka z zabawą w otwartym świecie i drugie w stylu klasycznych zeld i to najlepiej tych 2d bo te 3d to wiadomo że tylko okemi jest dobrą zeldą Ja nigdy nie grałem w żadną Zeldę poza BotW i teraz TotK, dlatego nie obraziłbym się jakby poszli w tym samym kierunku co Capcom z Residentami ---> co kilka lat nowa, pełnoprawna odsłona, a pomiędzy jakieś remaki Okaryny albo Wind Wakera.
Opublikowano 4 lipca 20231 r No ale dokładnie to robia, bo każda Zelda w 3D od Ocariny do Skyward Sword dostała co najmniej wersję HD
Opublikowano 4 lipca 20231 r Ja nie mówię teraz o odpicowanych teksturach, tylko o pełnoprawnym rimejku.
Opublikowano 4 lipca 20231 r 1 hour ago, Josh said: Ja nie mówię teraz o odpicowanych teksturach, tylko o pełnoprawnym rimejku. Nie sa to leniwe remastery z odpicowanymi teksturami. Każda z nich dostała mnóstwo usprawnień. A taki capcomowy remake też się trafił
Opublikowano 4 lipca 20231 r A no to w takim razie może obadam jak już skończę to Cock of the Kingdom
Opublikowano 5 lipca 20231 r Droga do finał bossa to ścierwo jakich mało. Serio ktoś powinien uświadomić twórców gier, że rozwlekanie ostatnich etapów jest męczące.
Opublikowano 7 lipca 20231 r Szybkie pytanie - czy w zakupionej u nas grze jest do wyboru język niemiecki? Obstawiam, że jest multilanguage, ale wolę się upewnić.
Opublikowano 7 lipca 20231 r 16 minut temu, Donatello1991 napisał: Ukończone. 8/10. Żadne Goty. Co tam jest goty w tym tygodniu? Dalej final czy już jakaś nowa perełka?
Opublikowano 8 lipca 20231 r Botw jednak bardziej w pamięci zostanie. W totk grałem w sumie 2 miesiące po botw, więc wrażenie słabsze. Moce fajne i dużo pomagają, robią z gry prostą przygodówkę. Zero wyzwanie w porównaniu do botw. Zdrowy wariat obiecał fabułę, a w sumie nic z niej nie pamiętam już. Pewnie gra zdobędzie Goty, bo na ten moment nie ma aż tak dużego megahitu. Chociaż zobaczę po ukończeniu FF16.
Opublikowano 8 lipca 20231 r 12 godzin temu, Donatello1991 napisał: Ukończone. 8/10. Żadne Goty. Ja dałem naciągane 9, finał fajny, ale samo dojście do głównego bossa skipowałem (tzn. omijałem tych przeciwników, miałem za mało potionów itp. dramat). A ja myślę, że gra podzieli los RDR2 i dostanie wpierdol od takiej jednej gry, która aspiruje bardzo wysoko i wychodzi 31 lipca dla posiadaczy preorderów na PC, jedyne co tego drugiego może rozjebać to jak niszowa jest to produkcja i jak wiele gówno portali po prostu nie zrobi jej recenzji i da GOTY Linkowi albo Finalowi/Starfieldowi/Spidermanowi... FF XVI stawiam osobiście wyżej na razie od Zeldy (ale jeszcze nie skończyłem, 70% gry gdzieś), ma więcej high i więcej low, ale wolę coś takiego niż to co pokazała Zelda - szczególnie w kwestii fabuły i walki. W dalszym ciągu nie mogę wyjść z podziwu recenzjom tej Zeldy, o ile BoTW zapewne zaslużył na swoje, tak tego tutaj nie rozumiem, przecież gdyby to była gra na PC/ duże konsole z miejsca dostałaby max 9, a o 10 nikt by nawet nie myślał. Gra sprzedała się bardzo dobrze, może w nowej Zeldzie zobaczymy nagrane dialogi, albo chociaż fabułę, bo ileż można jarać się tym samym światem i 4-godzinnym wspinaniem się na wieżyczki, mit Zeldy i Switcha został przez ToTK obalony, pozdrawiam cieplutko :).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.