Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

BOTW odpaliłem i zostawiłem. Potem usiadłem i pocisnąłem do końca. 

TOTK odpaliłem w dniu premiery i nie włączyłem do dzisiaj jeszcze. To samo, te wyspy na siłę, a budowanie to zawracanie dupy. 

 

Jestem pełny podziwu dla ludzi co tam 150 czy 250h spędzili.

Edytowane przez iluck85
  • This 1
Opublikowano
  W dniu 14.05.2024 o 19:14, iluck85 napisał(a):

TOTK odpaliłem w dniu premiery i nie włączyłem do dzisiaj jeszcze. To samo, te wyspy na siłę, a budowanie to zawracanie dupy. 

Rozwiń  

U mnie identyczna sytuacja. Nawet limitkę kupiłem, ale gra kompletnie nie zażarła. Ale dam szansę jeszcze.

 

A pamiętacie tego zdrowego wariata? Co on wyczyniał przed premierą w tym temacie? Rozczarowanie go chyba położyło ;)

Opublikowano
  W dniu 14.05.2024 o 19:34, Figaro napisał(a):

Jesteś pełny podziwu dla osób, którzy spędzili 100h w grze, w której Ty spędziłeś chwilę w dniu premiery. No dobra.

Rozwiń  


Mam na siłę grać 100h w tytuł którym rzygnąłem po 10? No dobra. 
 

Opublikowano

Ja TotK skończyłem, ale to budowanie ograniczyłem do absolutnego minimum. Robiłem jak musiałem. Nie wiem czyj był to pomysł, żeby na tym oprzeć całą grę, ale mi to absolutnie nie siadło. Do tego te obrzydliwe podziemia. Też schodziłem jak za karę. Akcja dziejąca się w tym samym Hyrule to najmniejszy problem TotK jak dla mnie. Raczej więcej gry nie odpalę

  • beka z typa 1
Opublikowano (edytowane)

Mi podziemia mega siadły. Niby zrobione w generatorze, a ciągle odkrywanie jakiś konstrukcji, świątyń, obozów czy potworów daje mega satysfakcję z eksploracji. To po prostu mapa, którą samemu odkrywasz bez znaczników. Ostatnio w podziemiach znalazłem zieloną czapkę Linka, w miejscu, do którego nic mnie nie zaprowadziło. Takich sekretów w grze jest masa i do mnie to trafia.

Edytowane przez Lukas_AT
  • This 1
Opublikowano
  W dniu 15.05.2024 o 00:23, Homelander napisał(a):

Ja TotK skończyłem, ale to budowanie ograniczyłem do absolutnego minimum. Robiłem jak musiałem. Nie wiem czyj był to pomysł, żeby na tym oprzeć całą grę, ale mi to absolutnie nie siadło. Do tego te obrzydliwe podziemia. Też schodziłem jak za karę.

Rozwiń  

 

A co gdybym ci powiedział, że wcale nie musiałbyś niczego budować bo w tak znienawidzonych przez ciebie podziemiach można było zdobyć zdolność do autobudowania zapamiętanych schematów? :)

 

Tak to właśnie jest jak się biegnie przez gierkę i wypowiada o czymś o czym się nie ma najmniejszego pojęcia. Podziemne koloseum widziałeś? Wykonywałeś w tych podziemiach jakieś questy chociaż? Jeździłeś kolejkami? Zwiedzałeś świątynie? 

Opublikowano

Wiem, że za wykonanie jednego z głównych questów w podziemiu jest autobudowanie. Nie mam najmniejszego pojęcia? Może i nie mam. Myślę jednak, że po skończeniu gry i spędzeniu w niej ponad 65 godzin jakieś tam pojęcie mam. Na tyle duże, że mogę powiedzieć co mi się podobało, a co nie

IMG_3376.jpeg

Opublikowano

Zamysł na podziemia jest fantastyczny odkryłem je całe ale jak większość rzeczy w tej grze okazały się zmarnowanym potencjałem. Ta gra miała naprawić bolączki poprzednika a dodała tylko milion nowych :)

Opublikowano
  W dniu 15.05.2024 o 08:38, Pupcio napisał(a):

Zamysł na podziemia jest fantastyczny odkryłem je całe ale jak większość rzeczy w tej grze okazały się zmarnowanym potencjałem. Ta gra miała naprawić bolączki poprzednika a dodała tylko milion nowych :)

Rozwiń  

 

No czy ja wiem, że inne rzeczy niż podziemia okazały się zmarnowanym potencjałem? Budowanie zmarnowanym potencjałem nie jest zdecydowanie. Jasne, mi nie siada, ale patrząc na youtube jakie cuda ludzie budują to głowa mała. Gdybym lubił takie rzeczy to bym był zachwycony. A, że nudzą mnie to jest jak jest. Zmarnowanym potencjałem, w dodatku totalnie idiotycznym pod względem designu i sprawiającym, że gra jest upierdliwsza jest ten fuse. No nijak nie potrafię tego obronić. Poza tym to super giereczka. A że nie dla mnie? No nie pierwsza nie ostatnia

Opublikowano

fuse mega zawód, podziemia i wyspy jeszcze większy. Główne dungeony są żartem, historia nie dowiozła, misje poboczne poza kilkoma wyjątkami dalej opierają sie na łapaniu 10 żab. No ale jak woleli dopieszczać przez połowę czasu developerki to budowanie to kim ja jestem żeby im bronić? 

Opublikowano
  W dniu 15.05.2024 o 09:21, Homelander napisał(a):

 

No czy ja wiem, że inne rzeczy niż podziemia okazały się zmarnowanym potencjałem? Budowanie zmarnowanym potencjałem nie jest zdecydowanie. Jasne, mi nie siada, ale patrząc na youtube jakie cuda ludzie budują to głowa mała. Gdybym lubił takie rzeczy to bym był zachwycony. A, że nudzą mnie to jest jak jest. Zmarnowanym potencjałem, w dodatku totalnie idiotycznym pod względem designu i sprawiającym, że gra jest upierdliwsza jest ten fuse. No nijak nie potrafię tego obronić. Poza tym to super giereczka. A że nie dla mnie? No nie pierwsza nie ostatnia

Rozwiń  

Zmarnowany potencjał to też powietrzne wyspy. Pierwsza rozbudza wyobraźnię, a na dobrą sprawę okazuje się jedyną konkretną.

 

Ja już kiedyś pisałem, do mnie totk to jakiś dziwna wersja definitywna botw. Coś jakby dlc do gier firaxis gdzie dlcki integrują się z podstawką dodając nowe misje, obszary i mechaniki. 

  • beka z typa 1
Opublikowano

Ja pograłem w totk z 15h i odpuściłem, niestety z wyrzutami sumienia, zamiast mieć to w dupie, że po prostu mi nie siadło. Nie wiem, czy kiedykolwiek zasiądę do gry po raz drugi. Jest BOTW-em rozbudowanym o same rzeczy, które mi się nie podobają. Straciłem też w tej odsłonie poczucie chęci na odkrywanie, a odczuwałem raczej przytłoczenie i znużenie ilością wszystkiego.

 

Dla mnie dobrym podsumowaniem TOTK jest to, co powiedział przed chwilą Daffy. To po prostu dziwna wersja definitywna BOTW. Albo BOTW rozbudowane o viralowe youtube'owo funkcje. Albo BOTW rozgotowane.

 

Dla kogoś, kto lubi budowanie itp. będzie to BOTW marzeń. Dla innych przekomplikowany bis. 

Opublikowano

Ja bym nawet się nie zająknął przy tej grze gdyby to powstało max 2 lata po botw. A chłopy robiły to 6 lat i jeszcze sprzedawali w nowym standardzie cenowym :rotfl:

Opublikowano
  W dniu 15.05.2024 o 09:57, Pupcio napisał(a):

Ja bym nawet się nie zająknął przy tej grze gdyby to powstało max 2 lata po botw. A chłopy robiły to 6 lat i jeszcze sprzedawali w nowym standardzie cenowym 

Rozwiń  

Nie prawda z standardem cenowym, Botw i Smash Bros było po tyle samo. 

Opublikowano

Jak nie prawda jak totk był droższy niż reszta gier. Przecież były o to dymy i mówili że to nie nowy standard tylko będą to dopasowywać do każdej produkcji osobno

Opublikowano
  W dniu 15.05.2024 o 10:01, Pupcio napisał(a):

Jak nie prawda jak totk był droższy niż reszta gier. Przecież były o to dymy i mówili że to nie nowy standard tylko będą to dopasowywać do każdej produkcji osobno

Rozwiń  

No ale to nie pierwszy przypadek bo smash i botw miał to samo czyli cene wyższa niż reszta gierek Nintendo

 

Opublikowano
  W dniu 15.05.2024 o 01:15, Lukas_AT napisał(a):

Mi podziemia mega siadły. Niby zrobione w generatorze, a ciągle odkrywanie jakiś konstrukcji, świątyń, obozów czy potworów daje mega satysfakcję z eksploracji. To po prostu mapa, którą samemu odkrywasz bez znaczników. Ostatnio w podziemiach znalazłem zieloną czapkę Linka, w miejscu, do którego nic mnie nie zaprowadziło. Takich sekretów w grze jest masa i do mnie to trafia.

Rozwiń  


Mnie też się spodobały na początku, ale w pewnym momencie straciły cały urok, bo w każdym zakątku czekały takie samie nagrody i bliźniacze miejscówki. Po odkryciu 1/3 mapy widziałeś już wszystko co te podziemia mają do zaoferowania.  Nie ma funu w łażeniu po tym terenie, kiedy wiesz, że już nic ciekawego/nowego w nim nie znajdziesz.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...