Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Po 180 godzinach i miesięcznym detoksie od tematu, by odkrywać wszystko samemu, skończyłem i ja. Zrobione wszystko prócz korokow i no gierka wspaniała, ale to jednak dalej jest po prostu drugie podejście do BOTW. Poprawili wiele rzeczy, ale tez kilka nowych potknięć się pojawiło, możne napisze obszerniejsze wrażenia w własnie ukończylem. Jak BOTW dałem dyszkę, tak TOTK daje 9/10 i trzeciej części na tej mapie nie szczymie, wiec oby postawili na nową.

I wcześniej niż za 6 lat :sapek: 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Miałem takie momenty, ale content w tej grze balansuje dla mnie na granicy "można olać" i "trzeba zobaczyć" i jednak zawsze mi szkoda było coś pominąć, bo na 10 pierdołowatych questów zawsze znalazł się jeden fajniutki i ta ciekawość, co tam jeszcze fajnego można znaleźć trzymała mnie do końca.

Z tych 6 lat to połowę pewnie spędzili na optymalizacji i próbie zmuszenia switcha do zrealizowania ich pomysłów, więc mam nadzieje, że na nowej konsoli pójdzie im to sprawniej.
 

Odnośnik do komentarza

Do mnie i tak to jest niepojęte by 6 lat robić silnik (tzn przekształcać obecny), który umożliwia zwiedzanie świata w trzech płaszczyznach (niebo, ziemia, podziemia) bez loadingow plus narzędzie do klejenia przedmiotów wraz z całą fizyką. 

 

Ciężko też porównać to do czegoś... nikt się nigdy na takie coś nie porwał na konsoli o mocy ziemniaka 

 

Może kiedyś w jakimś wywiadzie obszerniej szczerze powiedzą nad czym spędzili tyle czasu, bo na logikę wychodzi że właśnie nad rzeźbieniem by to switch wogole odpalil

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Na szczęście na mocnych konsolach takie gry jak Zelda powstają w tydzień robione przez jedną osobę.

 

A nie, czekaj, w większości gier na plejtejszyn szczytem interakcji jest że czasami są takie wyjątkowe płotki wysokości do kolan że można przez nie przeskoczyć, może ze dwa w grze, bo normalnie nie można. I nie ma kompletnie takiej gry jak 10% Zeldy. Dziwna sprawa, czyżby forumowicze nie byli ekspertami do robienia gier i po prostu mieli cieczkę na punkcie "mocy konsoli" i nazywali to logiką, któż wie.

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza

- podziemia na jedno kopyto

- 15 wysp na niebie które są identyczne + 3 obracające się kulki żeby wyciągnąć z nich kamień do shrine'a

- parę zmian na mapie

- recykling w postaci strojów, przeciwników i lokacji z botw

Jedyne 6 lat developingu :obama:

Inb4 - mam 140h, 143 shriny,  multum misji zrobione i dokładnie zwiedzone skyisland i powierzchnię (choć samej fabuły jeszcze nie ukończyłem). Gra jest super, ale nie będę jej sztucznie bronił, że przez 6 lat nowego contentu w sumie tak o i to jeszcze na tej samej mapie. Fani yakuzy zachwyceni.

Na pewno lwia część czasu zajęła optymalizacja (która notabene jest 10/10 jak na switch), ale mocna polaryzacja jest grając w ten tytuł pomijając właśnie jak to chodzi i fizykę.

Przy trójce muszą się już bardziej postarać - mam nadzieję, że gracze po raz trzeci nie będą bronić takiego recyklingu, ale z drugiej strony jak się temu dziwić - chujowosci nowo zapowiedzianych gier na ostatnich konferencjach pokazuje gdzie jest branża i pewnie sam bym wolał grac po raz trzeci na tej samej mapie niż grac w niektóre nowe tytuły.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...