Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Featured Replies

Opublikowano

Niesamowite jest że ta gra ma takie oceny a jest tak niedorobiona przez chińczyków że się można zablokować bez możliwości powrotu w tutorialowej lokacji. Wolność eksploracji no ale rób głównego questa. 

 

Takiego Starfielda to by chyba zajebali z takim feature ale co Nintendo to Nintendo :sonkassie:

  • Odpowiedzi 3,6 tys.
  • Wyświetleń 244 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Moja teoria jest taka, że Pipolino napisał posta, włączył powiadomienia, ustawił telefon na wibracje i wepchał go sobie do dupy.

  • KrYcHu_89
    KrYcHu_89

    Ahh te podwójne standardy recenzji gier Nintendo, z recek wynika max 8/10, sporo zarzuceń do story i performance'a, ale 10/10 i tak xD. No nic trzeba się przywyczaić, oby tylko po takich akcjach Ninte

  • PiPoLiNiO
    PiPoLiNiO

    Hahahaahha, ja jebie, co za ludzie. Prują się jak szmaty w innych tematach, że gra nie ma 60,albo nie ma 120, albo nie daj Boże spadnie z 60 do 55.   Tu jest poniżej 20, a Wy pierdolicie o G

Opublikowano
36 minut temu, messer88 napisał:

Niesamowite jest że ta gra ma takie oceny a jest tak niedorobiona przez chińczyków że się można zablokować bez możliwości powrotu w tutorialowej lokacji. Wolność eksploracji no ale rób głównego questa. 

 

Takiego Starfielda to by chyba zajebali z takim feature ale co Nintendo to Nintendo :sonkassie:

 

Nic takiego nie ma miejsca w tutorialu. :wujaszek:

Opublikowano

Obawiam się messer, że to nie gra jest niedorobiona, tylko Ty sobie nie radzisz bez znaczników i pop upów mówiących ci co masz robić :sapek: 

Opublikowano

Właśnie problem polega na niepodążaniu za znacznikiem. Przepłyńcie sobie tratwą rzekę po prawej na śnieżny obszar przed gadką z Rauru czy jak on tam ma. 

Opublikowano

Nie mogę się doczekać jak zleci na ziemię i odyebie gdzie są kuvva znaczniki i linie gdzie iść za main questem 

Opublikowano
42 minuty temu, messer88 napisał:

Właśnie problem polega na niepodążaniu za znacznikiem. Przepłyńcie sobie tratwą rzekę po prawej na śnieżny obszar przed gadką z Rauru czy jak on tam ma. 

 Nie kumam. Jak się zablokowałeś? Jakiś bug czy co? 

Opublikowano

Chłop nie podszedł po moc ultrahanda tylko sobie gdzieś przepłynął tratwą i potem nie umiał wrócić :niki:

Opublikowano

On gra w BoTW czy ToTK ? Bo nie rozumiem gdzie w tutorialu to miało by być 

Edytowane przez funditto

Opublikowano
17 hours ago, Daffy said:

Nie mogę się doczekać jak zleci na ziemię i odyebie gdzie są kuvva znaczniki i linie gdzie iść za main questem 

przeciez sa w tym samym miejscu co w BOTW xDDDDD

Opublikowano

Nie mogę przestać w to grać :pawel:

 

W połowie grudnia skończyłem Breath of the Wild i po 70h sądziłem, że za sequel wezmę się najwcześniej za kilka miesięcy, ale dali fajną promocję, to wziąłem już teraz. No i co, no i nie mogę się oderwać. Nie wiem ile dokładnie mi już tutaj zeszło (pewnie coś około 20 godzin), więc jeszcze sporo przede mną, ale na ten moment jest bardzo dobrze.

 

Bawi mnie to budowanie, co jest swoją drogą dla mnie bardzo zaskakujące, bo tego się obawiałem, shrine'y są ciekawsze, a i to wystrzeliwanie w powietrze z wieży za każdym razem bawi tak samo. No ogólnie bardzo pozytywne zaskoczenie, jakkolwiek absurdalnie by to nie zabrzmiało, bo to przecież Zelda.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mi nie siadło. Po raz drugi kupiłem konsolę dla Zeldy i trochę się zawiodłem. Nie wiem czego oczekiwałem, bo przecież to sequel, ale BOTW to było konkretne pier.dolnięcie, prawdziwa P R Z Y G O D A i aż się chciało tam zajrzeć pod każdy kamień. Musieli dodać jakiś nowy ficzer żeby to przebić więc dali budowanie. Na każdym kroku składowiska materiałów do budowy wozów, a mi się nie chce tego robić i wolę iść pieszo. Całe te kółka ze shrine'ów poszły w staminę, bo wolę szybować latawcem niż budować to latające je.badło z wiatrakami. Do tego to farmienie kamieni na wymianę baterii. Kapliczki są ok, mam wrażenie, że prostsze niż w BOtW. Z kolei przez Fuse mam wrażenie, że dropi mniej fajnych broni i gra zmusza mnie  w ten sposób do łączenia patyków z kupą kamieniami. Meh

Opublikowano

Da się grać w handheldzie w taką Zelde? Mam Switcha Lite i się zastanawiam na tą częścią, w BOTW nie grałem.

Opublikowano

Tak na luziku, obie zeldy skończyłem przenośnie

Opublikowano
12 minut temu, messer88 napisał:

 

to kup sobie BOTW 

Tańsze używki są tej części :cebula:

Opublikowano

Cóż można powiedzieć. NIE DZIWIE SIĘ:niki:

Opublikowano

Jak ktoś grał po kilkaset godzin w BOTW i dostał - praktycznie - to samo, to też się nie dziwię.  Mi się BOTW po prostu spodobało, ale spędziłem w niej nieporównywalnie mniej czasu niż najwięksi fani więc TOTK było trochę gorsze, ale nadal było ok. A tak temat o TOTK umarł chwilę po premierze, po BOTW trwał latami, to też pozwala stwierdzić, że TOTK było zawodem dla graczy, jeżeli mam tak uogólnić. 

 

Ciekawi mnie w jakim kierunku pójdzie teraz Zelda. Do tych starych, trochę drewnianych Zeld z racji czasu nie ma już powrotu raczej. Jeżeli wyjdzie nowy Switch nie będzie na tyle mocny, żeby pokazać coś niesamowitego, co przewyższyłoby BOTW. Ciekawi mnie jak z tej sytuacji wyjdzie Nintendo, bo może ja nie widzę, ale nie ma tutaj dobrego rozwiązania. Jak wydadzą podobnie coś trochę ulepszonego jak TOTK sytuacja z zawodem się powtórzy. 

Opublikowano

Było cukierkowo to, mogli by teraz stworzyć Zelde dla starszych graczy, poczynając od oprawy po system walki i mechaniki(np coś jak soulsy/elden)

Opublikowano

Główny zeldowy chińczyk już mówił w wywiadzie że liniowe gry robiło się kiedyś bo nie było innego wyjścia i nie widzi powodu żeby robić podobne w dzisiejszych czasach więc od formuły botw chyba nie ma już powrotu, ewentualnie przy rimejkach starych części. Dla mnie spoko bo dla mnie botw jedna z najwspanialszych gier w jakie grałem ale jeśli dalej będą szli w to budowanie no to nieciekawa sytuacja :wujaszek:

Opublikowano

Mądrego chińczyka to aż miło poczytać.

Opublikowano
19 minut temu, Szajka napisał:

Było cukierkowo to, mogli by teraz stworzyć Zelde dla starszych graczy, poczynając od oprawy po system walki i mechaniki(np coś jak soulsy/elden)

 

hehe, nawet smiechlem. 

Soulsy bazuja na systemie z Ocariny.

Opublikowano

Zelda soulsy :balon: Czy możemy skończyć z trendem konwertowania wszystkiego na soulslike?

Opublikowano

To wrzucanie soulso mechanik ma umrzeć w trybie natychmiastowym :szopenhauer:

Opublikowano

Soulsy są fajne jak robi je From, reszta kompletnie nie powinna się tykać tego tematu, bo i tak im nie dorównają. Już widzę Linka z buildem na dexa robiącego ZR-A-A-A-A i goniącego po śmierci do swojej duszy, żeby zebrać koroki :kekw:

 

Open world w BOTW był zajebisty, W TOTK zabrakło jakiejś konkretnej nowości w kreacji samego świata (nie wspominając o recyklingu), ale nadal był to wysoki poziom. Fajnie jakby robili dwie odnogi zeldziochy - jedna bardziej liniowa i sfocusowana, druga jako rozwinięcie idei zapoczątkowanych w 2017. I bez buildów w dexa czy walenia z aksa :sonkassie:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.