Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niesamowite jest że ta gra ma takie oceny a jest tak niedorobiona przez chińczyków że się można zablokować bez możliwości powrotu w tutorialowej lokacji. Wolność eksploracji no ale rób głównego questa. 

 

Takiego Starfielda to by chyba zajebali z takim feature ale co Nintendo to Nintendo :sonkassie:

  • Dzięki 1
  • Haha 2
  • beka z typa 2
  • Minusik 3
Opublikowano
36 minut temu, messer88 napisał:

Niesamowite jest że ta gra ma takie oceny a jest tak niedorobiona przez chińczyków że się można zablokować bez możliwości powrotu w tutorialowej lokacji. Wolność eksploracji no ale rób głównego questa. 

 

Takiego Starfielda to by chyba zajebali z takim feature ale co Nintendo to Nintendo :sonkassie:

 

Nic takiego nie ma miejsca w tutorialu. :wujaszek:

Opublikowano

Nie mogę się doczekać jak zleci na ziemię i odyebie gdzie są kuvva znaczniki i linie gdzie iść za main questem 

  • Plusik 1
  • beka z typa 1
  • Minusik 1
Opublikowano
42 minuty temu, messer88 napisał:

Właśnie problem polega na niepodążaniu za znacznikiem. Przepłyńcie sobie tratwą rzekę po prawej na śnieżny obszar przed gadką z Rauru czy jak on tam ma. 

 Nie kumam. Jak się zablokowałeś? Jakiś bug czy co? 

Opublikowano
17 hours ago, Daffy said:

Nie mogę się doczekać jak zleci na ziemię i odyebie gdzie są kuvva znaczniki i linie gdzie iść za main questem 

przeciez sa w tym samym miejscu co w BOTW xDDDDD

Opublikowano

Nie mogę przestać w to grać :pawel:

 

W połowie grudnia skończyłem Breath of the Wild i po 70h sądziłem, że za sequel wezmę się najwcześniej za kilka miesięcy, ale dali fajną promocję, to wziąłem już teraz. No i co, no i nie mogę się oderwać. Nie wiem ile dokładnie mi już tutaj zeszło (pewnie coś około 20 godzin), więc jeszcze sporo przede mną, ale na ten moment jest bardzo dobrze.

 

Bawi mnie to budowanie, co jest swoją drogą dla mnie bardzo zaskakujące, bo tego się obawiałem, shrine'y są ciekawsze, a i to wystrzeliwanie w powietrze z wieży za każdym razem bawi tak samo. No ogólnie bardzo pozytywne zaskoczenie, jakkolwiek absurdalnie by to nie zabrzmiało, bo to przecież Zelda.

  • Lubię! 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mi nie siadło. Po raz drugi kupiłem konsolę dla Zeldy i trochę się zawiodłem. Nie wiem czego oczekiwałem, bo przecież to sequel, ale BOTW to było konkretne pier.dolnięcie, prawdziwa P R Z Y G O D A i aż się chciało tam zajrzeć pod każdy kamień. Musieli dodać jakiś nowy ficzer żeby to przebić więc dali budowanie. Na każdym kroku składowiska materiałów do budowy wozów, a mi się nie chce tego robić i wolę iść pieszo. Całe te kółka ze shrine'ów poszły w staminę, bo wolę szybować latawcem niż budować to latające je.badło z wiatrakami. Do tego to farmienie kamieni na wymianę baterii. Kapliczki są ok, mam wrażenie, że prostsze niż w BOtW. Z kolei przez Fuse mam wrażenie, że dropi mniej fajnych broni i gra zmusza mnie  w ten sposób do łączenia patyków z kupą kamieniami. Meh

  • Plusik 4
  • Lubię! 1
  • This 2
Opublikowano

Jak ktoś grał po kilkaset godzin w BOTW i dostał - praktycznie - to samo, to też się nie dziwię.  Mi się BOTW po prostu spodobało, ale spędziłem w niej nieporównywalnie mniej czasu niż najwięksi fani więc TOTK było trochę gorsze, ale nadal było ok. A tak temat o TOTK umarł chwilę po premierze, po BOTW trwał latami, to też pozwala stwierdzić, że TOTK było zawodem dla graczy, jeżeli mam tak uogólnić. 

 

Ciekawi mnie w jakim kierunku pójdzie teraz Zelda. Do tych starych, trochę drewnianych Zeld z racji czasu nie ma już powrotu raczej. Jeżeli wyjdzie nowy Switch nie będzie na tyle mocny, żeby pokazać coś niesamowitego, co przewyższyłoby BOTW. Ciekawi mnie jak z tej sytuacji wyjdzie Nintendo, bo może ja nie widzę, ale nie ma tutaj dobrego rozwiązania. Jak wydadzą podobnie coś trochę ulepszonego jak TOTK sytuacja z zawodem się powtórzy. 

Opublikowano

Główny zeldowy chińczyk już mówił w wywiadzie że liniowe gry robiło się kiedyś bo nie było innego wyjścia i nie widzi powodu żeby robić podobne w dzisiejszych czasach więc od formuły botw chyba nie ma już powrotu, ewentualnie przy rimejkach starych części. Dla mnie spoko bo dla mnie botw jedna z najwspanialszych gier w jakie grałem ale jeśli dalej będą szli w to budowanie no to nieciekawa sytuacja :wujaszek:

Opublikowano
19 minut temu, Szajka napisał:

Było cukierkowo to, mogli by teraz stworzyć Zelde dla starszych graczy, poczynając od oprawy po system walki i mechaniki(np coś jak soulsy/elden)

 

hehe, nawet smiechlem. 

Soulsy bazuja na systemie z Ocariny.

Opublikowano

Soulsy są fajne jak robi je From, reszta kompletnie nie powinna się tykać tego tematu, bo i tak im nie dorównają. Już widzę Linka z buildem na dexa robiącego ZR-A-A-A-A i goniącego po śmierci do swojej duszy, żeby zebrać koroki :kekw:

 

Open world w BOTW był zajebisty, W TOTK zabrakło jakiejś konkretnej nowości w kreacji samego świata (nie wspominając o recyklingu), ale nadal był to wysoki poziom. Fajnie jakby robili dwie odnogi zeldziochy - jedna bardziej liniowa i sfocusowana, druga jako rozwinięcie idei zapoczątkowanych w 2017. I bez buildów w dexa czy walenia z aksa :sonkassie:

  • This 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...