Opublikowano 16 marca 20232 l Może zaskoczą alternatywnym światem? Albo mapka się drastycznie zmieni po jakimś wydarzeniu? Albo będą też wyspy wokół do odkrywania łódeczką? Albo tych wiszących wysp będzie od chuja i po kosmos i niektóre wielkością będą zbliżone do Great Plateau? Tak wiele pytań, a tak mało odpowiedzi, będzie eksplorowane wzdłuż, wszerz i wzwyż Spoiler 4D Edytowane 16 marca 20232 l przez zdrowywariat
Opublikowano 16 marca 20232 l Teraz jak o tym myślę to tylko chujowo jak loot z mobków będzie spadał z tych wysepek na ziemię ale kto wie może tam będą same jakieś zagadki
Opublikowano 16 marca 20232 l 8 minut temu, Rozi napisał: Zamknij już pizdę. Bo co? Piszę na temat, a Ty przyleciałeś z gówno prowokującymi screenami, które nadawały się do CW, więc teraz żryj argumenty. Sportowiec się odezwał, który śmiecił w Hogwarts Legacy swoją wiedzą na temat sportu xD Edytowane 16 marca 20232 l przez zdrowywariat
Opublikowano 16 marca 20232 l Myślę, że będzie z 3-4 duże wyspy i parę małych, jak w Skyward Sword. Nie sądzę też żeby cała mapa z jedynki była ponownie do eksploracji. Tak naprawdę nie sądzę żebyśmy zobaczyli cokolwiek na tych trailerach i gra mocno zaskoczy. Ciekawi mnie jak rozwiążą fabułę. W BotW cała fabuła działa się 100 lat wcześniej, więc kolejność odkrywania nie miała żadnego znaczenia. Tu mamy wydarzenia bieżące. Zabieg jak w A Link Between Worlds, czy MGS V, gdzie fabuła jest na początku i końcu gry zupełnie mi się nie podoba. A z kolei podejście jak u Rockstara całkowicie zmieniłoby grę. I nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Tak wiele pytań i zero odpowiedzi
Opublikowano 16 marca 20232 l 16 minut temu, Homelander napisał: Myślę, że będzie z 3-4 duże wyspy i parę małych, jak w Skyward Sword. Nie wiem, jaka to dla Ciebie duża, a jak mała wyspa, ale przecież już na tym screenie, który wrzuciłem wcześniej jest ich trochę, gdy to tylko wyspy nad nawet nie 1% całej mapki: No i skoro Link będzie latał w wingsuicie to musi być przynajmniej minuta swobodnego spadania, więc będą też wyspy wyżej, dużo wyżej. Dlatego nie zgodzę się z Tobą co do tej kwestii i idę o zakład, że będą ich setki, w tym też dużo mniejsze, ze skrzynią, albo Korokiem. Myślę, że główną zaletą gry będzie ponownie eksploracja, tyle że w przestworzach, ale czas pokaże ktoś się mylił, a kto nie Edytowane 16 marca 20232 l przez zdrowywariat
Opublikowano 16 marca 20232 l Autor 35 minut temu, zdrowywariat napisał: Może zaskoczą alternatywnym światem? Albo mapka się drastycznie zmieni po jakimś wydarzeniu? Albo będą też wyspy wokół do odkrywania łódeczką? Albo tych wiszących wysp będzie od chuja i po kosmos i niektóre wielkością będą zbliżone do Great Plateau? Tak wiele pytań, a tak mało odpowiedzi, będzie eksplorowane wzdłuż, wszerz i wzwyż Pokaż ukrytą zawartość 4D Może tak być. A może też tak być że będzie ta sama mapa z małą ilością zmian, zamiast shrineow będą małe, latające wyspy z kolejnymi, 120 debilnymi zagadkami, będzie recykling przeciwników, zniszczalne bronie, sidequesty jak z gier sprzed 20 lat, 5 kawałków na krzyż, a zamiast zjebanego konia będą zjebane pojazdy i do tego grafika gorsza niż w jedynce i rock solid 25 klatek.
Opublikowano 16 marca 20232 l A jest w ogóle jakaś gra wideo, w której nie ma recyklingu przeciwników? Chętnie się dowiem
Opublikowano 16 marca 20232 l Ja w mojej szklanej kuli wyciągniętej z dupy myśle że latające wyspy to głównie dungeony+ spore dojebane podziemia i stara mapka jako łącznik między tymi dwoma warstwami
Opublikowano 16 marca 20232 l Autor 3 minuty temu, GearsUp napisał: A jest w ogóle jakaś gra wideo, w której nie ma recyklingu przeciwników? Chętnie się dowiem Oczywiście, i to mnóstwo, chyba że ci pasuje 5 rodzajów przeciwników - duży mały goblin, różne kolorki, ale z czym tu dyskutuje bo znam odpowiedz. 4 minuty temu, Pupcio napisał: Ja w mojej szklanej kuli wyciągniętej z dupy myśle że latające wyspy to głównie dungeony+ spore dojebane podziemia i stara mapka jako łącznik między tymi dwoma warstwami Zdrowy używa swojej, czemu drugiej stronie nie wolno?
Opublikowano 16 marca 20232 l Nie wiem, skąd te obawy o jakość, czy Majora's Mask, bądź SMG2, były złe? Nad grą pracują ponad 5 lat i mieli gotowy silnik, który wystarczyło rozbudować o nowe rzeczy. To jest pewniak. 4 minuty temu, XM. napisał: Zdrowy używa swojej, czemu drugiej stronie nie wolno? Chyba o to chodzi, żeby się jarać przed premierą i sobie pogadać, a w tym pomarzyć i powróżyć? Czy lepiej hejtować, że będzie gówno, mimo że gra jeszcze nie wyszła? Przypomnę jeszcze, że moje wróżby co do BOTW się sprawdziły Edytowane 16 marca 20232 l przez zdrowywariat
Opublikowano 16 marca 20232 l Autor Zdrowy, Ja Ci nie zabraniam, ale tak jak ty się jarasz i oczekujesz gruszek na wierzbie tak ja mogę być sceptynie nastawiony, najgorsze są tylko argumenty jak giry - A CO ZA GRA MA DUZA ROZNORODNOSC PRZECIWNIKÓW, no nie wiem - tak 3/4 tytułów ma więcej niż botw, ale nie - lepiej przyjąć technikę na debila i udaje że tak nie jest. Ale teraz mam mu siedzieć i wymieniać, a gość mi potem odpisze - NO ALE MASZ 10 RODZAJOW NIETOPERZY W ROZNYCH KOLORACH I W ZYWIOLACH.
Opublikowano 16 marca 20232 l 14 minut temu, GearsUp napisał: A jest w ogóle jakaś gra wideo, w której nie ma recyklingu przeciwników? Chętnie się dowiem No ale zaraz zaraz, przecież my tu rozmawiamy o Mesjaszu, który powinien się wyróżniać w każdym aspekcie, a Ty szukasz ratunku w innych gierkach?
Opublikowano 16 marca 20232 l Kurva ten temat jest piękny. - Zelda ma pusty świat, jest mnóstwo gier, w których świat żywszy - to wymień jakąś - cisza - jest mnóstwo gier, w których nie ma recyklingu przeciwników - to daj jakiś przykład - cisza XD
Opublikowano 16 marca 20232 l Ostatnio oglądałem jakąś recke botw i chłop wymieniał ile typów przeciwników było w poprzednich częściach no i rzeczywiście botw wypada żałośnie i to jeszcze część z całkowicie z otwartym światem gdzie różnorodność jest jeszcze ważniejsza
Opublikowano 16 marca 20232 l 7 minut temu, XM. napisał: Zdrowy, Ja Ci nie zabraniam, ale tak jak ty się jarasz i oczekujesz gruszek na wierzbie tak ja mogę być sceptynie nastawiony, najgorsze są tylko argumenty jak giry - A CO ZA GRA MA DUZA ROZNORODNOSC PRZECIWNIKÓW, no nie wiem - tak 3/4 tytułów ma więcej niż botw, ale nie - lepiej przyjąć technikę na debila i udaje że tak nie jest. Ale teraz mam mu siedzieć i wymieniać, a gość mi potem odpisze - NO ALE MASZ 10 RODZAJOW NIETOPERZY W ROZNYCH KOLORACH I W ZYWIOLACH. Przecież nieraz wspomniałem o wadach, o małej różnorodności przeciwników, czy o chujowych - na jedno kopyto - bossach, ale nawet pomimo wad nie mogłem się od gry oderwać. I skoro Aonuma mówi, że potrzebuje więcej czasu. żeby dowieźć to ja mu wierzę: I na bank czytał różne artykuły, odnośnie swojej gry, co się ludziom podobało, a co nie, więc wady BOTW w TOTK powinny zostać naprawione. Edytowane 16 marca 20232 l przez zdrowywariat
Opublikowano 16 marca 20232 l Szczerze to ani razu nie przyszło mi do głowy, że w BotW jest za mało typów przeciwników. Może faktycznie jest, ale ani razu mnie to nie ubodło. Co do wysepek. W Skyward Sword lataliśmy na Loftwingu, a wysepek w powietrzu było raptem kilkanaście może. Więc to żaden wyznacznik. Duża wyspa - Skyloft. Nie wierzę w setki wysep i coś do roboty na każdej. W każdym razie o gameplay, czy mechaniki jestem spokojny. To fabuła mnie mocno ciekawi i martwi
Opublikowano 16 marca 20232 l Spiesze z wyjasnieniem: holota lubi bude z kebabem gdzie robia ci zarcie brudnymi lapami, czlowiek na poziomie dobra restauracje. Nie przekonasz prostaka, zeby polubil homara. Wzywam sily nintendo do zaprzestania znizania sie do poziomu Roziego.
Opublikowano 16 marca 20232 l Rozi jara się definitywną trylogią GTA, więc o takim poziomie tu mówimy. A Wezyr to Wezyr, szkoda strzępić ryja więcej
Opublikowano 16 marca 20232 l 10 minut temu, Homelander napisał: Szczerze to ani razu nie przyszło mi do głowy, że w BotW jest za mało typów przeciwników. Może faktycznie jest, ale ani razu mnie to nie ubodło. No i ten cytat pięknie nam spina klamrą potyczkę fani mesjasza Zeldy vs reszta świata. Najzwyczajniej w swiecie żadna z wad tej gry (powtarzalność, assety kopiuj wklej, leżące na glebie wszystkie aspekty poza eksploracją i fizyką, grafika rodem z komórki, ubisoftowe aktywności - które oczywiście w Zeldzie są super extra, nie to co w ubirakach) ich nie "bodzie". I tyle. Wycięli sobie pasujące im do narracji elementy i na tym budują Wielką Zeldę. Edytowane 16 marca 20232 l przez tjery
Opublikowano 16 marca 20232 l 15 minut temu, Homelander napisał: Szczerze to ani razu nie przyszło mi do głowy, że w BotW jest za mało typów przeciwników. Może faktycznie jest, ale ani razu mnie to nie ubodło. Co do wysepek. W Skyward Sword lataliśmy na Loftwingu, a wysepek w powietrzu było raptem kilkanaście może. Więc to żaden wyznacznik. Duża wyspa - Skyloft. Nie wierzę w setki wysep i coś do roboty na każdej. W każdym razie o gameplay, czy mechaniki jestem spokojny. To fabuła mnie mocno ciekawi i martwi Też, ale mogłaby być większa i to z 2 razy. Dlaczego fabuła Cię martwi, że będzie poszatkowana jak w BOTW? Czy z tego powodu zaniżyłeś grze ocenę? Jak widać nie jest to aż tak ważny aspekt, ale i tak wierzę, że będzie dobrze. Natomiast porównywanie SS do BOTW jest trochę nie na miejscu, jak długo tworzyli SS, a ile BOTW? Przecież BOTW przy SS to moloch. Zresztą sam Aonuma mówił, że chce stworzyć najlepszą Zeldę i stworzył, a teraz dostał tyle samo czasu na sequel, co może pójść nie tak? Edytowane 16 marca 20232 l przez zdrowywariat
Opublikowano 16 marca 20232 l 6 minut temu, Dave Czezky napisał: Wzywam sily nintendo do zaprzestania znizania sie do poziomu Roziego. Żeby się ta hołota zaraz nie zniżyła i przestała kupować w twoim sklepie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.