Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

2 minuty temu, Dave Czezky napisał:

 

te gry wygladaja tak samo i robisz w nich to samo.

Tutaj idealnym przykładem jest Assasin. Zmienia się otoczenie na osi czasu. 
 

1 minutę temu, GearsUp napisał:

 

Idąc tym tokiem rozumowania to co widzieliśmy do tej pory ta Zelda też ci da co innego.

 

BOTW dała, bo byla inna i wyszła poza schemat. 

Opublikowano

No wygląda podobnie jak wiele sequeli. Całkiem spoko te mechaniki fuzji broni czy obiektów żeby tworzyć pojazdy itp.

Najgorsze co mogli zrobić to użycie tej samej mapy. Nigdy w życiu nintendo nie waliło tak w chuja jak za żywota switcha.

Zeldy na game boyu wyglądały wszystkie tak samo, a jednak każda działa się gdzie indziej i oferowało inny świat.

I tak kupię i chętnie wrócę do tego świata bo ta gra będzie zwyczajnie przyjemna ale mogło być dużo lepiej.

Opublikowano

Byłaby nowa kraina, nie byłoby tematu, nawet jak mechanicznie byłoby to botw z trzema nowymi funkcjami od fizyki

 

Teraz mamy botw z trzema nowymi funkcjami od fizyki w krainie botw

Gość yaczes
Opublikowano

tak, 5 lat dodawali 3 nowe funkcje w swojej najwazniejszej grze.

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

Po prostu tak dużo dodali w BOTW, że  w sequelu już nic więcej nie da się wymyślić. To była gra ostateczna.

 

Czyli potwierdzasz, że wybitna? 

Opublikowano

Wszystkie sequele w drugiej połowie życia Switcha zawiodły, często przez fatalną warstwę techniczną rodem z PS2 (tylko Xeno 3 dał radę). Niestety tutaj będzie to samo. Zagram kiedyś, nie ma tu nic nowego, Nintendo mogłoby juz iść do przodu, a nie odcinać kupony. Prawda jest brutalna dla fanów marki, ale inni odjechali trochę, lub też dojechali gameplayowo, a odjechali już zupełnie technologicznie. 

Opublikowano
16 minut temu, devilbot napisał:

No wygląda podobnie jak wiele sequeli. Całkiem spoko te mechaniki fuzji broni czy obiektów żeby tworzyć pojazdy itp.

Najgorsze co mogli zrobić to użycie tej samej mapy. Nigdy w życiu nintendo nie waliło tak w chuja jak za żywota switcha.

Zeldy na game boyu wyglądały wszystkie tak samo, a jednak każda działa się gdzie indziej i oferowało inny świat.

I tak kupię i chętnie wrócę do tego świata bo ta gra będzie zwyczajnie przyjemna ale mogło być dużo lepiej.

Właśnie ta mapa to jest ból i zupełnie nie rozumiem, jak można tego bronić.

Metacritic 88, tylko dlatego, że to Zelda. 

Opublikowano
1 minutę temu, Dave Czezky napisał:

tak, 5 lat dodawali 3 nowe funkcje w swojej najwazniejszej grze.


+1, no trochę beka chłopaki jak z wielkim przekonaniem myślicie, że to już wszystko. Trzeba naprawdę mocno trajhardować i analizować ten material w totalnej bańce, żeby w to wierzyć.

Ja bym na mapie krzyżyków nie stawiał jeszcze. Dla mnie liczy się przede wszystkim zawartość na niej. Jak content będzie dobry, i do tego będzie trochę zmian i zaskoczeń w kluczowych miejscach, i wystarczająco dużo nowych terenów pod- i nadziemnych, to nie będę miał problemu. Wracanie na stare śmieci i zobaczenie starych miejscówek w nowej odsłonie ma swój urok, jeśli zrobi się to dobrze.

To co pokazali działa potężnie na wyobraźnie i myślę, że poniekąd taki był cel tego materiału. Zamiast pokazywać cuda na kiju - pokazali narzędzia i ich możliwość i rozpalili głowy graczy. Ja osobiście jestem mega nahajpowany na samą myśl, jakie cuda będzie można tworzyć i jak wielką dowolność da to w rozwiązywaniu zagadek. Swoboda była jedną z największych zalet Botw, w tej części poszli z tym kolejny krok dalej. 

Niszczące się bronie też zostały zaadresowane. Będzie je można po prostu łączyć z rzeczami albo innymi brońmi, żeby stworzyć sobie coś lepszego. Nie dość, że będzie można tworzyć wytrzymalsze rzeczy, to jeszcze zbieranie mnóstwa śmieciowych broni będzie miało sens, bo możesz je sobie złączyć w coś potężniejszego, albo zrobic kilka różnych broniek w zależności co tam do nich przyspawasz :obama:

Nie wiem no, dla mnie to co pokazali już stawia michałka na baczność i rozpala mocno wyobraźnie, wszystkie zmiany na wielki plus i nie mogę się doczekać jakie cuda będzie można fuse'ować. 
 

  • Plusik 2
  • beka z typa 1
Opublikowano

Nie wiem ilu z Was pracuje w IT, ale czasami dodanie jakiegos przycisku na malym widgecie do odbierania telefonow w przeglądarce potrafi trwac 4-8 tyg, bo jedna rzecz jebie inne.

 

Przy tak ogromnej grze z ciekawymi interakcjami miedzy obiektami okres 5-6 lat nie wydaje sie jakis kosmiczny z technologicznego punktu widzenia :) 

  • This 1
Opublikowano
6 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Wszystkie sequele w drugiej połowie życia Switcha zawiodły, często przez fatalną warstwę techniczną rodem z PS2 (tylko Xeno 3 dał radę). Niestety tutaj będzie to samo. Zagram kiedyś, nie ma tu nic nowego, Nintendo mogłoby juz iść do przodu, a nie odcinać kupony. Prawda jest brutalna dla fanów marki, ale inni odjechali trochę, lub też dojechali gameplayowo, a odjechali już zupełnie technologicznie. 

Z ciekawości - które sequele w drugiej połowie życia switcha zawiodły prócz xeno3?

Opublikowano
2 minuty temu, Daffy napisał:

Z ciekawości - które sequele w drugiej połowie życia switcha zawiodły prócz xeno3?

Pokemony, Bayonetta, Fire Emblem? Wszystkie ocenione niżej/lub naprawdę nisko jak na Nintendo. 

Opublikowano
8 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Właśnie ta mapa to jest ból i zupełnie nie rozumiem, jak można tego bronić.

Metacritic 88, tylko dlatego, że to Zelda. 

A może dlatego że to po prostu dobrze zrobiona gra? :pika: Krychu przecież ostatnio masz maraton yakuzy więc chyba jesteś w stanie zwizualizować sobie dobrą grą na tej samej mapce :nosacz3:

Opublikowano
Teraz, Pupcio napisał:

A może dlatego że to po prostu dobrze zrobiona gra? :pika: Krychu przecież ostatnio masz maraton yakuzy więc chyba jesteś w stanie zwizualizować sobie dobrą grą na tej samej mapce :nosacz3:

Przy Zeldzie oczekuję czegoś więcej niż więcej tego samego:). Dlatego jestem zawiedzony wszystkimi pokazami do tej pory. 

Wolałbym podejście jak w Xeno, nowa mapa, nowa oprawa itp. Ale poszli inną drogą, zobaczymy, na pewno wciąż liczę na więcej dungeonów. To wciąż mogą dowieść. Ale na razie jakoś się tym nie pochwalili. 

Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Pokemony, Bayonetta, Fire Emblem? Wszystkie ocenione niżej/lub naprawdę nisko jak na Nintendo. 

No to mocne wszystko xddd

 

poksy to patologia ponad skale od lat, każda część switchowa jest patologiczna prócz Arceus, a on wyszedł rok temu. bayo3 wg mnie dowiozło tylko graficznie jest gorsze niż remaster bayo2 na switchu. Z emblem...dalej świetny ale po epicko wielkim three houses faktycznie można było się zawieźć rozbudowaniem ale to dalej dobry tytuł, no i raczej nie oczekiwałbym że teraz każdy FE musi mieć persona-style między misjami

Opublikowano (edytowane)

Śmieci się w końcu do czegoś przydadzą, nie będzie tylko żarcie do gotowania, a mam tego od chuja w BOTW, zajebany cały ekwipunek. Mam nadzieję, że zrobioną motorówkę i terenówkę będzie można zaparkować koło domu, że nasz dom też rozbudowali - o garaże, z lotniskiem na dachu na drona, czy inny helikopter, ależ to będzie sztos :banderas:

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano

Nie, tylko znowu prowokujecie, bo w co trzecim poście pojawia się mój nick. Dahaka jak zwykle pięknie to podsumował - będzie MASA zabawy, tworzenie broni? Ale będę ich napierdalał moimi wynalazkami - to się nazywa wyobraźnia! Wszystko sami, bez znaczników, bez pojazdów stworzonych przez deva, bo każdy stworzy sobie swój :banderas:

  • Plusik 1
Opublikowano

Pewnie to nie jest tylko coś w rodzaju dużego DLC, ale w takim razie dlaczego na wszystkich materiałach jak do tej pory tak to trochę wygląda? Dlaczego pierwszy gameplay jest pokazany 1.5 miesiąca przed premierą? Chciałbym być optymistą ale żadnych wątpliwości ten trailer nie rozwiał. Nawet je.bany Spirit Tracks miał całkiem inną mapę.

Opublikowano

Mój dobry przyjaciel, który po ograniu BOTW (120 świątyń) powiedział: „jest BOTW i są inne gry” podsumował ten trailer tak: „wygląda to tak, jakby BOTW było tylko fundamentem tego, co ma dopiero nadejść”, ten jak jebnie tekstem to klękajcie narody :banderas:

  • beka z typa 5
Opublikowano
5 minut temu, _Shaman_ napisał:

Pewnie to nie jest tylko coś w rodzaju dużego DLC, ale w takim razie dlaczego na wszystkich materiałach jak do tej pory tak to trochę wygląda? Dlaczego pierwszy gameplay jest pokazany 1.5 miesiąca przed premierą? Chciałbym być optymistą ale żadnych wątpliwości ten trailer nie rozwiał. Nawet je.bany Spirit Tracks miał całkiem inną mapę.


Pewność siebie, wiara w to co tworzysz, no i oczywiście siła marki. Nie pokazują dużo, bo nie muszą. Z BOTW było to samo - wszystkie trailery i gameplaye pokazały w sumie może z 10% gry.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...